Jump to content

km453

Super Membru
  • Content Count

    2,331
  • Joined

  • Last visited

About km453

  • Rank
    Fan "Metallica"

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    silviukm453@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    MT11, MT16, VN750A, ETV1000
  • Numar Moto
    CJ 50,70,80 SGS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MOBRA 50 S, YAMAHA XT 660 R, YAMAHA XTZ750 SUPER TENERE, APRILIA ETV1000 CAPONORD, DNEPR MT16, VIRAGO 535, KAWA EN250, VULCAN 750A
  • Interests
    Motoarele frumoase si femeile frumoase, in ordinea asta

Recent Profile Visitors

1,250 profile views
  1. Da' despre motor nu-i nimeni interesat? Am crezut ca pretul e in limita decentei ...
  2. Am dat una dintre Nipre. Dar mai am inca una. Sau de fapt ... aproape doua mai am. Si sufletul meu tot acolo-i !!!
  3. Zoran draga n-am putut dormi ieri noapte de grija ta !!! Am auzit ca sudurile lui "tanti Jenica" nu sunt chiar asa profi cum le-ai laudat tu !!! Oare asa sa fie? Oare n-au fost bune sudurile? Ia da si tu niste detalii ... caci poate e numai rautatea unora. Io nici acuma nu pot sa cred ca sudurile alea nu ar fi bune ... Doamne fereste de un asa dezastru ... Pui , pui , sa n-o deochi pe tanti Jenica !
  4. km453

    Anunturi GARAJE !

    Avand in vedere vremea friguroasa, m-am gandit sa reamintim celor interesati oferta noastra de gazduire motociclete in sezonul rece. Asadar oferim gazduire motociclete indoor (in hala) la pretul de 45lei/luna/buc, gazduire motociclete outdoor (in curte) la pretul de 25 lei/ luna/ buc. Se asigura paza cu firma specializata, paza umana pe complex, posibilitatea de a vizualiza online motocicletele aflate la iernat. Lunar, se executa o verificare a motocicletei privitor la starea de incarcare a acumulatoarelor. Deasemenea, motocicletele aflate la iernat, beneficiaza de o reducere de 10% a tarifului la manopere pentru orice interventie solicitata in aceasta perioada. Desigur, pe perioada iernii proprietarii pot veni zilnic sa-si "mangaie gingas" dragile motoare, ocazie cu care mai putem povesti despre vrute si nevrute. Ca de obicei, pentru oaspetii nostri, cafeaua , apa, sucul sau berea sunt din partea casei. Echipa SF Moto
  5. Buna ziua tuturor, Intr-un final mi-am luat din nou un Caponord (cel al lui Sarpente). Candva am mai avut un caponord asa ca pot sa spun ca am revenit la o veche dragoste. Motorul achizitionat este din nefericire mai putin ingrijit decat precedentul. Va necesita ceva investitii pentru aducerea in parametri maximi, dar se vor rezolva pe timpul iernii. Ieri am facut cu motorul o tura de 350 km, ocazie cu care am constatat ca anvelopele Dunlop (chiar daca au DOT 2012) sunt mult sub asteptari. Deasemenea furca fata e prea rigida, probabil datorita uleiului de furca utilizat. Motocicleta are (din nefericire) joc la rumentii jugurilor. Discurile de frana sunt uzate peste maximul admis. Deasemenea tampoanele de amortizare ale foii de lant sunt probabil moi si uzate (motocicleta zmaceste la schimbari de turatii mai mari). Oricum voi investi in aceasta motocicleta tot ce e necesar intrucat vreau s-o pastrez multa vreme. Deasemenea voi regla si functionarea motorului . Apropos : La Cluj , in service-ul SF Moto Suprem (al meu impreuna cu userul GTR1000) detinem si tester de Aprilia. Asadar, celor din zone la care distanta le permite le transmitem ca diagnoza computerizata de Aprilia se poate face si la noi. Am achizitionat pe motor si un top case Givi de 55 litri (cred ca e cel mai mare din gama). Va trebui sa schimb deasemenea toate fluidele din motocicleta. I-am comandat deja si o husa de rezervor Bagster (dedicate pt Caponord) impreuna cu rucsacul de tank aferent. Scaritele de cross cu care era dotata la achizitie nu-mi plac deloc, asa ca am comandat deja cele originale. Apropos de cauciucuri: voi ce-mi recomandati pe motor? Pe vremuri am umblat cu Metzeller Tourance la Caponord, dar poate ca si parerile voastre vor conta la achizitia unui nou set de anvelope. Ce-mi doresc de la anvelope? Aderenta maxima pe asfalt, atat pe uscat cat si pe ploaie. Nu ma dau in vant dupa ture off road cu vaca asta, asa ca nu vreau gume mixte cu crampoane mari. Mai precis eu ma dau long touring pe asfalt, foarte rar soft enduro , de fapt pe unde merg eu afara din asfalt poti merge cu orice motor.
  6. No, s-ar zice ca am reintrat si io in randurile voastre. Mi-am luat din nou o "vacuta" . Aprilia ETV1000 Caponord. Din 2001, vreo 60 de mii km. Am fost cu ea o tura ieri pana in Oradea si retur si am constatat ca mai am ceva de mesterit la ea. Nu lucruri grave ... dar mai trebuie pus mana pe ea. Din nefericire ... de cand cu deschiderea service-ului nostru , timpul pt ture cu motoarele s-a redus drastic ...
  7. km453

    Ajutor&asistenta moto!

    Oare o sa te miri tare daca afli ca la SF Moto se procedeaza exact asa cum visezi tu? Plus alte cateva "fineturi"... Deci se poate ...
  8. Anul trecut, in drum spre o intrunire moto din slovacia am gasit si eu muzeul asta, intamplator, si mi-am delectat putin ochii pe acolo. Restu pozelor maine de la birou, ca merge netu' mai bine ...
  9. Delco si aprindere de Audi, cablaj si mufe aprindere Audi, bobina Fiat Panda . Audi 80 de prin 84. Panda nu stiu ce model ...
  10. In principiu, motoarele sunt deja vandute, asa ca topicul se poate inchide. Voi mai face inca un MT16 cam intr-o luna si am sa-l pun la vanzare cand va fi gata.
  11. km453

    Caut o fata

    No ... io credeam ca numa pe sectiunea Cluj sunt topicuri din astea ... De urmarit evolutia ... Topicul asta-i si despre pescuit? Ca' devine interesant...
  12. Ceva poze la cerere: Multumesc Mihai. Ai fost mai rapid ca mine ... Una dintre ele era oricum in plan s-o dau. Chiar daca le vand pe ambele, mai am un MT11 si destule piese sa-l transform in MT16. Baiu-i ca ma cam mananca sa-mi iau si un Ural dupa 2005. Da asta numa daca vand 2 nipre din 3. Culmea ... chiar si batranu' Berchez coceteaza cu ceva mai modern ... Am uitat: cea cu care umblu eu are alternator de Tico "made in Rockandroll" - brici modificare (nu mai ai veci probleme cu electrica)
  13. Asadar m-am decis sa vand doua nipre MT16. Una dintre ele este in proces de vopsitorie in acest moment. Va fi culoare Kaki cu cadrul si rotile negre. Furca fata tip Earles cu telescoape de nipru de spate. Seile vor fi individuale, rezervorul de nipru standard, aprinderea pe platini (optional se poate monta aprindere electronica de Audi). In momentul in care va fi gata vopsitoria voi posta si poze. Desigur, are acte ok. Pretul dorit pe aceasta va fi de 1700 Euro. Cea de a doua este nipra cu care circul eu in acest moment (cea cu mitraliera). Probabil ca multi dintre voi imi cunoasteti motocicleta, asa ca pozele probabil sunt de prisos. Ultimul drum facut cu nipra a fost la Sambata la intrunire. Totul functioneaza perfect pe ea. Ca si particularitati are furca Earles cu telescoape de choper japan (noi), rezervor de M, aprindere electronica de Audi cu bobina dubla de Fiat (functioneaza impecabil in orice conditii), cutie cu filtru tip ciuperca, roti echilibrate perfect (oare cine mai face asa ceva in ziua de azi la nipre?), anvelopa fata aproape noua (profil touring-soft enduro), anvelope spate si atas rusesti (profil militar drept, cu crampoane - dimensiune 4,20/19). Mai avem diferential blocabil (rar la nipre), comenzile de diferential blocabil si marsariere "trase" pana la rezervor, manometru de presiune ulei in motor, port bagaj peste roata de rezerva. Deasemenea la exteriorul atasului are montate 4 cutii masti gaze (utile la diverse scule si accesorii), clasica lopatica de infanterie, un topor, un reflector suplimentar (inca neconectat), mitraliera si suportul ei. Poze cu motorul meu gasiti multe pe la topicurile de intruniri, desigur daca cineva mai vrea poze detaliate se rezolva. Acte pe numele meu, ITP 2015, asigurare pana in februarie 2014. Pretul dorit pe aceasta motoreta este de 2500 Euro. Investitia a fost mult mai mare, practic se vinde cu mari pierderi, dar consider ca pretul acesta e unul realist privitor la ce se vinde.
×
×
  • Create New...