Jump to content

easy ride on!

Super Membru
  • Content Count

    2,000
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About easy ride on!

  • Rank
    free rider

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)

Recent Profile Visitors

708 profile views
  1. Sigur, era aeroport la Caransebeş. Dar acum nu mai prezinta nici interes, nici siguranţă 1975-1994 Prin 2010, un sofer tâmpit a intrat aici cu conserva peste mulţimea de spectatori, chiar în timpul Campionatului Naţional de Motociclism. Se ... "băga în seamă". Din 2014 l-au luat "miliţienii", pentru intervenţii de salvare şi poliţie aeriană.
  2. Asta e mai bună, are un târnăcop pregătit, pe dreapta: Plus că e d'a noastră Ciobăneascăăă!
  3. Prin 2008 (parcă), veneam de pe la lacul Vidra, prin Petroşani, spre Baia de Aramă, peste munte apoi către Băile Herculane. Pe choppere şi pe "clasice", încărcaţi cu "arme şi bagaje" (cort, sac de dormit, rucsac &.). Cu nişte prieteni, toţi pe moto, evident. Când ne vedeau, reacţia sătenilor a fost să o rupă la fugă, instinctiv şi care-încotro, de parcă veneau nemţii Probabil că nu au mai văzut motociclete de la ultimul război. Singurele care nu s-au speriat şi chiar ne-au zâmbit au fost măicuţele de la mânăstirea Tismana, unde am oprit să ne reculegem în răcoarea muntelui. Singurele care ştiau că viaţa are prioritate (nu prostia). În rest ...
  4. Depinde şi de câţi motociclişti sunt în "gaşcă" şi de "priorităţi"... Ia să fi fost acolo vreo 20
  5. Da, însă şi hacker-ii au evoluat. Atât cei din "servicii" căt şi "amatorii" Mai ales că mulţi "miliţieni" folosesc telefonul mobil personal pentru relaţia "de serviciu" cu publicul. Interceptabil. Asta îmi aminteşte de momentul când, la un aeroport, l-am întrebat pe "miliţian" cum ar putea detecta un cuţit nemetalic, construit din fibră de carbon sau din fibră de sticlă. La care tipul s-a blocat rău, iar apoi mi-a răspuns că face un control de arme doar pentru amatori, nu şi pentru profesionişti
  6. Mulţumesc Ivan Frunze, fructe şi poame din belşug pe aici ...
  7. Da. Dacă te referi la autoturismul negru care a virat la stânga fără a avea prioritate faţă de drumul principal. În condiţii de lipsă de vizibilitate. Plus imprudenţa finală a motociclistului care a respectat întocmai legea şi marcajul (idiot) cu linie discontinuă. Iată rezultatul "legal" De acord? P.S. Relaţiile interumane (inclusiv în circulaţia rutieră) se bazează pe o prezumţie: pe cea de încredere (în prevederile legale, în comportamentul altor participanţi la trafic, în cinstea autorităţilor). Prezumţie (de bună-credinţă) valabilă până la proba contrară. Iată proba contrară! Deci ... prudenţă!
  8. Morala clip-ului: Nu atingeţi firele electrice, chiar căzute la pământ. Pericol de moarte! Nu depăşiţi pe linie discontinuă TIR-uri, în Arad! Chiar dacă sunt oprite. Şi nu depăşiţi pe partea stângă. Corect? Legiuitorul, în înţelepciunea sa, nu a prevăzut (încă) această situaţie. Şi nici administratorul drumului public. Poate următorul guvern, prin ordonanţa de urgenţă mult aşteptată, posibila OUG 195/2022
  9. P.S. De ce crezi că au tablourile rame? (Ca să ştie pictorii până unde să picteze.)
  10. Tradiţional româneşte: un claxon luung şi ... bogat birjarul prost la pista la moosa! Că loc să treci, încă aveai destul. Problema lui nu era la oglindă, ci la cap. Mai ales când nu există marcaje. Pe asfalt.
  11. I se mai spune şi ... "nebunia celor nesocotiţi" Nu toate. Am văzut şi câta material plastic care se contractă la cald, cu posibilă creştere în densitate (tuburi termo-retractile). Este posibil şi ca dilatarea arteriolelor cerebrale să reducă considerabil fluxul sanguin la ... "minţile înfierbântate". Asta în zona explicaţiilor materialist-dialectice. Fenomenul de cavitaţie cu "lovituri de berbec" în conducte?
  12. Da. Poate la 500 de m (nu la 50 m) pare a exista o urmă de semafor (e mort?), bine acoperit şi de un semn rutier (trecere pietoni). Este E68 (pretins drum Europeean), se plătesc şi rovignete la CNAIR pentru bătaia asta de joc, nu? Sau e treaba "parohiei" lui Falcă?
×
×
  • Create New...