Jump to content

easy ride on!

Super Membru
  • Content Count

    3,980
  • Joined

  • Last visited

About easy ride on!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)

Recent Profile Visitors

1,980 profile views
  1. Pssst! Un viitor motociclist trebuie să fie pregătit pentru orice: "Art. 30 (1) Nu constituie infracţiune fapta prevăzută de legea penală săvârşită de persoana care, în momentul comiterii acesteia, nu cunoştea existenţa unei stări, situaţii ori împrejurări de care depinde caracterul penal al faptei" De exemplu când Honda XR125 cântăreşte 108 Kg la 10,9 kW şi depăşeşte raportul de 0,1kW/kg. Sau când miliţianul "constată" că (după alezare) cilindreea este de 125,5 cmc
  2. Evident că despre acei 11kW din puterea maximă era vorba (implicit), pe subiect A1. Dacă este o putere maximă efectivă (limitată) sau una constructivă (din fabricaţie) asta este alt subiect, neprevăzut şi neinterzis de legiuitor. Sunt motoare de 125cmc care scot şi 30kW. Că nu se acceptă (de către cine?) niciun fel de limitator montat (deşi legea nu interzice) este o altă chestiune (de atitudine umil-abuzivă a unora ...). Prezervative (ca limitare) se acceptă? Că nu prevede legea ... Păi, nu! În uz normal (enduro) te ridici în picioare pe scăriţe,
  3. Da. Şi oamenii (pretinşi mari) pot fi (extrem de) limitaţi. Dar nu este legal să conduci aşa ceva (în România) pentru că te poţi alege cu dosar penal pentru conducere cu permis necorespunzător categoriei: Hoţul de legiuitor s-a gândit că hoţul de român va încălca limitarea prin demontarea limitatorului, aşa că dacă doreşti îţi va trebui un motor de maximum 22kW (liber) dar limitat la 11kW pentru permis A2. Pentru permis A1 nu s-a prevăzut nimic altceva decât limita de 0,1kW/kg la o cilindree de 125cmc. Adică nu poţi folosi (cu A1) o motocicleta limitată l
  4. Este undeva pe lângă baterie şi are un cablu gros (cât un creion) între el şi baterie şi unul gros între el şi electromotor. Mai are pe el o mufă pătrată şi una-două siguranţe fuzibile. Aşa îl vezi şi demontat. Bingo? Sper că înţelegi câta limba engleză.
  5. Pentru puţin. Afară ninge ... Şi in consecinţă acum ar fi ceva vreme pentru "mecanizarea agriculturii" (Iarna car şi şi vara sanie ...)
  6. Trist şi pe la Austriecii ăştia. Nu urcă apa la 2200 la Hochgurgl, numai zăpada
  7. Releul ăsta este sub şea şi are un capac de protecţie peste el. L-ai găsit?
  8. Ce ai încercuit acolo pare a fi redresorul regulator pentru alternator. https://www.manualslib.com/manual/1161720/Yamaha-F-Diversion-Xj6f.html?page=81#manual
  9. Sau aşa: Nu se vede în poza ta şi partea opusă. Trebuie să aibă 2 borne cu papuci serioşi / şurub şi o cuplă (nu doar cuplă-mufă). Nu e. Cam aşa arată:
  10. Prima poză pusă e cu releul de semnalizare de direcţie ... Releul cu pricina are două cabluri groase, unul vine de la baterie iar celălalt pleacă spre electromotor. Ar trebui să fie pe undeva aproape de baterie. Cam aşa ceva:
  11. Am zis (scris) că pare alamă (nu că şi este), ţu-cu-ţi ... ghiulul de haur Fie şi oţel, ţevuşca se poate lipi (cu aliaj SnPb60) liniştit. Ăsta se topeşte pe la 180-200 de grade C şi rămâne relativ "moale" după răcire (nu crapă). Nah' că de asta s-a scos plumbul din lipituri, ca să crape staniul şi să rămână mai mult plumb pentru acumulatori şi pescari. Dar cu decapare prealabilă cu Clorură de Zinc (apă tare) dacă este oţel (colofoniul nu decapează oţel, nici alcoolul izopropilic). Cel puţin aşa îmi lipesc (fixez) eu manşetele de la nipluri (alamă) pe capetele cablurilor (oţel) de c
×
×
  • Create New...