Jump to content

easy ride on!

Super Membru
  • Content Count

    1,706
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About easy ride on!

  • Rank
    free rider

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)

Recent Profile Visitors

485 profile views
  1. Mda. Aşa funcţionează prezumţia constituţională de nevinovăţie. Ţi se arestează preventiv permisul de conducere pe durata luungă a cercetărilor, cu obligarea ta la cheltuială de bani / timp pe drumuri de prelungire a dovezii. Eventual cu mâna în gips (atelă). Nu contează. Cheltuieli pe care nu le va suporta statul liber şi democrat. Nici miliţianul, nici procurorul. Chiar se vor distra pe seama ta. Adică "urma" era un "jgheab" în asfalt adâncit longitudinal prin uzură?
  2. Prea cald afară ... o bere rece ... oricând. În U.K., nu ?
  3. Testare: se pune limba (umeda) pe electrozi si se apreciază organoleptic valoarea tensiunii de aprindere. Dacă se percep şi uşoare tremurături, aceasta însemnează că nu este curent continuu ci curent ... tremurat sau cutremurat (poate fi estimată astfel şi frecvenţa). Pot să mă cutremur? Poate ajunge şi la "aprinderea" pe aburi. Depinde de câtă bere s-a băut. Este adevărat că discuţia a pornit de la metehnele motorului cu orez (Bandit 600). Motor care prevăzut cu magnetou (ceva mai mare) dar ca şi mobra noastră, mămăligară după unii, d'a noastră şi paşnică după alţii. Nu prea ştim cu ce se manâncă orezul (peste mămăligă). Cu mujdei de usturoi merge?
  4. Mda. Aşa este: porneşte de la DC. Aprinzătorul electronic de aragaz este alimentat DC de la o baterie (de 1,5 V). Unele au 2 baterii, înseriate la 3V. Concluzia "ştiinţifică": ... gazul metan se aprinde şi flacara la aragaz porneşte la scântei electrice produse în curent continuu la tensiunea de 1,5 V. Corect?
  5. In mod (a)normal, daca tu esti victima unui accident pe strada si il declari la spital, vinovatul "se intelege" afara cu politistul in timp ce tie iti fac medicii radiografiile inauntru. Şi politistul nu mai deschide dosar penal. Eu aşa am paţit. Mai ales cand medicul de serviciu la urgenţe e plictisit, nu are competente in ortopedie, nu poate interpreta o radiografie iar ortopedia nu are seara medic de garda. România. Nu?
  6. Poate 0,8 - 0,9 Ohm, vezi link-ul de mai jos http://360.haubits.net/VolvoRacing.se/Ignition Coils.pdf P.S. La Mobra Super, bobina (IEPS) are o rezistenta de 17 mOhm (0.017 Ohm). La MZ (AKA Electric) are 22 mOhm (0,022 Ohm). Ca rezistenta primara, bineinteles.
  7. Si nu s-a specificat tensiunea in secundarul bobinei duble, doar bugetul.
  8. Parca curentul se masoara in Amper, nu in Volt. Nici aici nu ai gresit?
  9. Ahaaa! Incerci sa o ... dregi. Numai daca dioda s-a inventat odata cu magnetoul iar apoi si coada la pruna. Sigur nu ai gresit valoarea?
  10. Am ceva: Dracu' e singurul contabil. Inregistreaza numai evenimente moarte (specificul meseriei). Partea "adversa" (cea vie) mai iarta datoriile (sau greselile). La cerere ... Asa este? Nu! Daca nu vrei sa intrii de copil pe (lunga) lista "contabila". Inteleg ca entuziasmul ti-e mareee ... dar trebuie si cata indemanareee.
  11. Si doctorii pe banii cui stau in spital (si reguleaza asistentele)?
  12. Hooo boala! Condensatorul ala preia energia din bobina (incarcata magnetic in c.c.) si o trimite inapoi, rezonant. Un pendul electric in primar. Exista si in aprinzatoarele chinezesti de aragaz, doar ca aici condensatorul inmagazineaza energia si o descarca in bobina (prin tiristor). Exista si la blitz-urile cu Xenon. Dar s-au cautat solutii tot mai ieftine ... Asa ca nu se mai pun pe motociclete nici acumulatori fero-nickel care tin 20 de ani si pot fi descarcate complet.
×
×
  • Create New...