Jump to content

easy ride on!

Super Membru
  • Content Count

    3,230
  • Joined

  • Last visited

About easy ride on!

  • Rank
    free rider

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)

Recent Profile Visitors

1,604 profile views
  1. Ai incercat aici: https://husky-parts.ro/content/6-spareparts-h
  2. Superbă! Că e ... d'a noastre, nu mergea o siglă cu "Stalin-Leninson"?
  3. La un magazin cu piese pentru Dacia. Mufa din poza ta conţine 3 papuci mamă pe dimensiunea soclului unui bec de far clasic. Dar este cam ciudat să ai o cuplă de far pe stop/poziţie. Ai pus un far pe spate? Pe subiectul (topic) "Mufa semnalizatoare"
  4. Baterie 12V. Deconectezi borna - a bobinei. Condensator 0,22 uF/250V între borna - a bobinei şi masă. +12V pe cealată bornă a bobinei. Bujie în fişă cu metalul la masă. Faci scurt-circuit peste condensator cu un conductor şi la deconectarea firului (simulezi "platina") trebuie să ai o scânteie albastră cu sunet de "plici" între electrozii bujiei (bune).
  5. Impact (la propriu) nu prea are ce, cursa suspensiei este de 300 mm şi pe faţă şi pe spate. Poţi sări şi de pe casă cu ea, liniştit.
  6. Păi dacă vrea omu' să (se) înveţe direct pe mobră maare şi taare .... ce-aveţi cu el? În armată am învăţat pasul de defilare în bocanci cu talpă de piele şi ţinte, cred că unul singur avea cam 2 kile şi jumătate. Că se putea face treaba asta şi în tenişi chinezeşti ... este altă chestiune Iaca, se poate merge şi cu 140 PS în plus.
  7. (Acumulator Moto LandPort Li-Ion 12V 19.2 Wh 95A LFP5) 19,2 Wh = 12V x 1,6A x 1h = 1,6 Ah (la 12V). Diferă binişor-binişor. Acumulatorul Pb-acid (clasic) se menţine pe la 14,2-14,4V cu tensiune de încărcare din "releul" regulator (nu în curent constant). Na, mai "crapă" şi astea. Pe Li-ion, caracteristica "declarată" ar fi: Seamănă? Că or fi 2,3-2,4V / element (x6=14,4V) - Pb-acid Că or fi 4,2V / element (x3=12,6V; x 4=16,8V) - Li-ion Iaca, ce mai contează acolo +/- 2V din regulator Aşa că urmeză să apară "releul"-regu
  8. Arată fain! Da' vopseaua aia de pe cilindru+chiulasă nu crezi că strică rău la răcire? Este adevărat că modelul are ceva radiator de ulei ...
  9. Pe ideea că prevederea este mama înţelepciunii, dar că şi prostia (unora / altora) este imprevizibilă ... Miliţienii au socotit că ţi-ar fi trebuit 23,11 m pentru a reduce viteza de la 40Km/h la 0 (zero) dar ai avut doar 4 m la dispoziţie (pentru maximum 9 Km/h). https://politiarutiera.ro/forum/showthread.php?1573-Distanta-de-franare-in-functie-de-viteza Soluţie salvatoare ar fi fost o mobră uşoară cu care să poţi schimba rapid direcţia de mers în cei 4 m disponibili la surpriză, problemă tehnică imposibilă cu un XVS 1300 de 280Kg (dry weight). În 0,4 sec
  10. Eee ... nu ştie toată lumea de benzi laterale unice De rebobinat statoare trifazate (on-topic), ce să mai zic?
  11. 1. Posibil este frecvenţa de comutaţie a sistemului ABS, sau vibrează plăcuţele de frâna (arc slăbit?). 2. Ambreiaj derelgat sau defect (uzat), ulei prea gros, contaminat sau prea rece. Nu decuplează suficient. 3. Cineva a umblat pe acolo. Transpiră prin neetaşeităţi. Plus ceva praf stradal = mâzga de pe deget.
  12. minus este comun (masa, şasiu). intrare (comandă cuplare) spre releu cu un + din cheia de contact, celălalt fir (bornă) al releului (bobina de comandă) la masă (-). intrare (forţă releu) de la baterie prin siguranţă fuzibilă. ieşire (forţă releu) ... spre consumatori (intrerupătorele suplimentare, etc.). Releul cu contacte NO (normal open = normal deschis), adică anclanşează la acţionare (închide contactele circuitului de forţă). Pentru că sunt şi relee cu contacte normal închise care se deschid la acţionare (NC) şi să nu faci confuzie între ele. Sunt şi relee cu
×
×
  • Create New...