Jump to content

easy ride on!

Super Membru
  • Content Count

    2,309
  • Joined

  • Last visited

About easy ride on!

  • Rank
    free rider

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)

Recent Profile Visitors

896 profile views
  1. Aşa este. Între timp, ne-am scremut şi noi iar acum am devenit "un segment"... din pieţele de desfacere ale altora. Seamănă?
  2. Kawasaki, ai dreptate, mea (tasta) culpa! Corect ar fi fost să scriu aşa: 川崎重工業株式会社 Honda însă, a tuns iarbă şi pe undeva prin Silicon Valley "The company also runs a businesss innovation initiative called Honda Xcelerator, in order to build relationships with innovators, partner with Silicon Valley ... part of the Honda Innovations group, formed in Spring 2017 ... " (https://en.wikipedia.org/wiki/Honda) În partea asta cu tranzistorii americani ... Nu de alta, dar am ceva experienţă cu industrializarea în societatea socialistă multilateral dezvoltată În care unii au trecut de la fabricaţia de lână, caş şi urdă, direct la producţia de segmenţi ... Doar cu rezultatul crizei de lână, caş şi urdă Criză multilateral dezvoltată, de asemenea.
  3. Clişeele cu motocicleta călărită (birjărită) de altul sau cu punct de vedere (rebel) mecanic? Meguro a devenit Kawasaky, Nippon Gakki Co. Ltd. a devenit Yamaha, Suzuki Loom Company a devenit Suzuki Motor Corp., dar Honda a rămas Honda, a început de la segmenţi. Nu de la gherghef, ca Suzuki. În ideea că vinul bun se face (totuşi) din struguri.
  4. Cea care te iubeşte mai mult şi pe care nu a călărit-o altul. Din punct de vedere mecanic, Honda rămâne Honda.
  5. Da. Dacă o parte din energia destinata rotaţiei roţii se consumă acum prin vibraţii.
  6. Poate că aici este problema. "Filmul" de ulei pe care plutesc (amortizat) piesele are 2-3 sutimi de mm. Dacă "luft"-ul (cum zice neamţu') este mai mic - suprafeţele se gripează prin frecare. Dacă este mai mare - apare uzura rapidă (şi exponenţială) cu "spargerea" peliculei de ulei prin vibraţiile pieselor şi lovirea pe "uscat" una de alta. (pitting)
  7. Sunt şi mai ieftine: https://www.emag.ro/narghilea-rosie-dream-color-25-cm-cu-un-furtun-res333/pd/DJDL87BBM/?X-Search-Id=67f66a9620a9bdd1633b&X-Product-Id=47643785&X-Search-Page=1&X-Search-Position=4&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view Sau mai scumpe: Cristal? (1.130,50 Lei cu reducere 36%)
  8. Bravo! Şi când mă gândesc că bucşa din bronz de la bielă uzează bolţul de piston (din oţel cementat), respectiv bucşa rezistă deşi este unsă doar cu "ceaţă de ulei" 2-4%, ceaţă care pătrunde cu greu pe acolo. Iar la cutia de viteze ai ulei ... din plin. Dacă ai pus ulei de transmisie, nu de floarea-soarelui Apropo de etalonul de fiabilitate: am înlocuit în primăvară bucşa de bielă (piston, segmenţi, bolţ nou) la un MZ RT 125/3, modelul din 1959. Bucşa avea o uzură de 0,1 mm (în loc de 0,03 mm), după 60 de ani de funcţionare. Din fericire, modelul acesta încă mai are 2 găuri de ungere în oţelul forjat al capului de bielă, care trebuie aliniate cu noua bucşă, plus canalul elicoidal interior. Modelele mai noi de biele, pentru rulment cu ace, nu au găuri de ungere - implicit nici ungere. Şi cedează (modelul MZ TS sau ETZ) după 2-3 ani de funcţionare. Au "evoluat" Cum industrie nu prea mai avem, nici maşini de electroeroziune nu prea se mai găsesc pentru a prelucra găuri de ungere în oţel cementat, cum se făcea în vremurile serioase. Decât (să ţină) mult şi fără rost, mai bine puţin şi prost Iar ăsta e chinezesc (ROCKET), deşi are găuri de ungere însă lipsesc canalele elicoidale în bucşă: Plus manetoanele (bolţurile de ambielaj) cu gaură străpunsă axial în ele (de diametre diferite), ca să dezechilibreze dinamic, la montaj, tot ansamblul final. Sunt "mărfuri" noi şi ... "bune" pentru cine nu ştie cu ce se "mănâncă" d'astea
  9. Na şi tu! Desfaci cutii (uzate) pentru a le găsi fără uzuri la "bucsile pinioanele" Posibil ca aliajul de la bucşele pinioanelor ruseşti să fie mai slab ca rezistenţă decât aliajul nemţesc (Simson), jocurile de montaj să fie cu toleranţă mai mare (produse sub votcă) iar solicitările de vibraţii să fie mai mari.
  10. Pe aici ar fi câte ceva de Ø15 x 50 : https://www.4jawa.com/product/1298/piston-pin-15x50-mm-open-jawa-cz-175-350
  11. Timp în care bujiile nu au avut timp să ajungă la temperatura de auto-curăţare, adică s-au "afumat" bine. Acum înţelegi? "When the center electrode temperature is 500°C or lower, free carbon generated when the fuel does not combust completely is deposited on the surface of the insulator. Therefore, the insulation between the insulator and the housing falls, electricity leaks occurs, the spark across the gap is incomplete, causes ignition failures. This temperature of 500°C is called the self-cleaning temperature because above this temperature the carbon is naturally burnt away completely by combustion." https://www.denso.com/global/en/products-and-services/automotive-service-parts-and-accessories/plug/basic/heatrange/
  12. Punctul 8 al Proclamaţiei de la Timişoara nu a fost aplicabil, tocmai din cauza poziţionării geografice a capitalei. Respectiv locul în care te aflii tu, în care ai avut suficiente ocazii să scapi ţara de "odiosul"... Dar nu ai făcut asta, nici tu, nici părinţii tăi.
  13. Tu refuzi sa spui in mod clar si explicit ca preferi să promovezi zugravi şi garduri de sârmă, în loc de mujici Da' ... fiolă cu cianură, ascunsă la rever, ţi-ai pregătit?
×
×
  • Create New...