Jump to content

easy ride on!

Super Membru
  • Content Count

    4,703
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About easy ride on!

  • Rank
    free rider

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)

Recent Profile Visitors

2,420 profile views
  1. Problema este că după un număr de câteva mii de Km, prin uzură, orice cilindru devine oval. Respectiv nu se pot monta segmenţi noi (circulari) pe un cilindru ovalizat (de uzură) pentru că vor exista pierderi şi mai mari de compresie prin neetanşeităţi. Soluţia este alezarea / honuirea şi un set la cota de reparaţie. ?
  2. Şi când mă gândesc că am exersat cândva opturile (la 2+4+2m) până când mi-au "ieşit" cu o singură mână pe ghidon ... Eee ... da' parcă nu se poate la fel şi cu o motocicletă grea:
  3. Eee... sigur că se vor apuca miliţienii de model "einstein" sa-i demonteze chiulasa şi cilindrul ca să masoare dimensionarea ferestrelor de admisie, transfer, evacuare, lungimea de fustă a pistonului, raportul de compresie şi nivelul turatiei limitate din CDI Evident, totul în limitele celor 4KW (cam 5,5Cp) legali Că modelul ăsta (4T) are doar 2,1KW https://bikez.com/motorcycles/kuba_rx9_2020.php Iar modelul ăsta (la 200 cmc) are cam 9,4 KW
  4. Nici chiar aşa încât să nu pot regla o lungime şi un joc la un cablu de acceleraţie Este ca la bicicletă, doar diferă niplurile ca formă A avut dreptate!
  5. E mai mult decât naşpa: "Blestemat sa fie cel ce va face pe un orb sa rataceasca pe drum!" - Si tot poporul sa raspunda: "Amin!" (Deut.27:18)
  6. Doar prin confuzia dintre grup (organizat) şi adunătură.
  7. Asta am intuit şi eu, fără să văd o filmare. Respectiv neputinţa unei fete de a mai controla şi contrabalansa "voia muşchilor" unei motociclete grele. S-a mai întâmplat (în viraje) şi la alţii ... Sau în momentul în care aveau nevoie să ocolească (brusc) un obstacol neprevăzut. Fie acela un tractor sau un câine.
  8. Eu m-am referit in primul rând la efectul giroscopic al conservarii traiectoriei motocicletei prin moment cinetic acumulat de volantă (arbore cotit sau ambielaj în motor), respectiv o piesă de câteva Kg (sau zeci de Kg) rotită uneori la 10.000 r/m sau peste. Faţă de volantă, momentul cinetic al unei roţi pneumatice este neglijabil, dar oricum tinde la menţinerea axei de rotaţie iniţiale paralele cu solul (ca în prezentarea prof.Lewin cu roata de bicicletă care nu cade), respectiv momentul cinetic se opune oricărei înclinări sau schimbări de poziţie axială şi direcţie. Şi asta proport
  9. Acolo era avansul (centrifugal si vacuumatic), deasupra ruptorul si peste el luleaua distribuitorului. Da ... dar benzina era de calitate variabila si se putea regla avansul dupa ea. Unele fise se intrerupeau pentru ca aveau un fir rezistiv prea subtire pentru antiparazitare radio pe AM. Bobina crapa numai daca a uitat careva contactul pus cu motorul oprit. Oricum, erau bobine racite cu ulei de transformator in ele, serioase. La mine nu s-au ars niciodata pentru ca avea si o aprindere electronica rusesca solida (Electronika - M) cu invertor, transformator, condensator si tiristor (cu germ
  10. Военная академия имени М. В. Фрунзе ? Ea: don't touch me! El: taci tu!
  11. Modelele timpurii pe injectie aveau si comanda de soc manual. Modelele timpurii cu demaror aveau si pedala de kickstarter. Modelele timpurii cu roti pneumatice aveau si pompa de aer. Acum pentru asta este manual separat:
×
×
  • Create New...