Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


easy ride on!

Super Membru
  • Content Count

    1,460
  • Joined

  • Last visited

About easy ride on!

  • Rank
    free rider

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)

Recent Profile Visitors

373 profile views
  1. Ce culoare are izolatorul bujiei de la cilindrul "mort"?
  2. Este corectă schimbarea ambelor pinioane cu tot cu lanţ. O mică diferenţă de forţă există şi cu + 2% (un dinte plus pe spate). Depinde pe ce coclauri sălbatice vrei să urci cu "mobra". Multă distracţie! Şi eu. Dar poate că şi aşa are destul power.
  3. Dar măcar ai un pinion nou şi compensezi alungirea unui lanţ uzat.
  4. Nu. Mulţumesc! Europa? Numai ca ataş şi ţinuţi în braţe (din lipsă de "fonduri" şi pentru libertate).
  5. Dacă ai circula de 50 de ani cu motocicleta ai fi văzut scaun de copil şi pe bicicletă (cu motor). Şi ai fi obişnuit cu 40Km/h în localitate şi 50Km/h afară şi un consum de maximum 2,5l/100Km. Dar, cu siguranţă că nici biciclete cu motor nu ai văzut (în ultimii 20 de ani). Pentru că oamenii se grăbesc (spre cimitire). - Dar, unde ai citit/văzut că "aerisesc" copilul cu plimbare printre maşini? @Pop Mihai Lucian are dreptate. Copiii se transportă "numai în ataşul motocicletelor". Pentru orice altă formă de transport ilegală (autoturism, autobuz, tren) sunaţi imediat la *112 Antigripal nu l-am vaccinat. Nici antitetanic. Doar l-am învăţat să se spele. Mulţumit? - Pentru că, în percepţia mea relativă (bună sau nebună), viaţa depinde de apă iar apa curge "de sus". Dintotdeauna Sunt sigur!
  6. Atenţie! Aici e taxa de intrare peste 50 de Euro! (250 lei). Afacerea primarului... https://www.iabilet.ro/bilete-custom-resita-40485/
  7. Este cea mai ieftină versiune şi păstrezi acelaşi număr de perechi de zale de lanţ. Dacă măreşti pinionul spate cu 2-4 dinţi (4-8% forţă mai mare) la 53-55 de dinţi, va creşte durabilitatea transmisiei (suprafaţă de contact mai mare între lanţ şi roţile dinţate, cu solicitare mecanică mai redusă) dar îţi va trebui un lanţ nou, mai lung cu 2-4 perechi de zale şi un nou pinion de atac de 14 dinţi (cel mai solicitat la forţă şi vibraţii). Pe XR-ul meu (450) am preferat combinaţia 16/50 dinţi faţă de originalul 15/45. Problema este că nu are un ghidaj de lanţ pe partea superioară (doar inferior) care să amortizeze oscilaţiile laterale ale lanţului, oscilaţii care apar la anumite turaţii şi tind să deterioreze repede lanţul, slăbind niturile. Studiez adaptarea unui ghidaj amortizor de lanţ din cauciuc rigid (cum există la MZ). Rezonabil.
  8. dacă sunt ţinuţi în braţe - dacă nu sunt ţinuţi în braţe, asta este ... e o ţară liberă Dar ăsta era răspunsul meu exclusiv pentru @banat rider care a promis că îşi pune singur cenuşă în cap. Pardon, îşi toarnă ... Detaliu tehnic: Jørgen Skafte Rasmussen, inginer danez, a fondat Zschopauer Motorenwerke J. S. Rasmussen AG unde s-a fabricat în 6.000.000 de exemplare motocicleta MZ RT 125, după care americanii au fabricat Harley-Davidson Hummer iar ruşii M-1A. Toate prevăzute cu posibilitatea de a fi montată şi o şea de copil pe rezervor, după modelul bicicletei daneze
  9. La raportul "original" 51/14 (3,64/1), un dinte mai puţin pe faţă (3,92/1) echivalează cu patru dinţi mai mult pe spate (3,93/1), nu cu doi dinţi. Cam 7-8% în plus forţă. Suficient. Un dinte plus pe spate înseamnă + 2% , o diferenţă insesizabilă. Când se uzează guma pe spate este cam tot acelaşi lucru.
  10. Nu! Cască din plastic şi tricou alb? Bleah. Asta este secantă, nu paralelă. Dacă tot ai picat cu toată clasa la mate. Secantă: nu transport copilul în spate (ca în imaginea ta "paralelă" cu subiectul), ci exact în faţă. https://becopenhagen.dk/wp-content/uploads/Rent-a-bike-with-child-seat-DSC_5035b.jpg
×
×
  • Create New...