Jump to content

easy ride on!

Super Membru
  • Content Count

    2,337
  • Joined

  • Last visited

About easy ride on!

  • Rank
    free rider

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)

Recent Profile Visitors

1,007 profile views
  1. Anormal! Modelul asta este cu aprindere electronica (The sensor of ignition), cu CDI (Condenser Discharge Ignition). Cel de 2,2 microFarad (=2200 nF), care se descarca prin tiristor pe "bobina de inductie" (un transformator special ridicator de tensiune), nu ca si cea de Mobra. Bobina de inductie clasica in current continuu, sistem Kettering, cu acumulare magnetica de energie, ruptor ("platina") si condensator de stingere (0,22 microFarad) nu este compatibila. : The battery accumulative 6MTC-9, 12В, 9A.h. Alternator single-phase with excitation from permanent magnets 7.107-3701010, 14 V., 90 W Rectifier - voltage regulator or voltage regulator BPV 21-15, electronic or RNM 1 The condenser K50-35-63В-2200 mF-V Ignition switch 7.107-3704010-10 Induction coil 7.109-3705010 The sensor of ignition 7.110-3838200 The switchboard of ignition 7.110-3734010-20, electronic Ignition plug such as A-23 Tip ignition plug 7.107-3707160 Lantern of turn indicators 34.3726 or 7.109-3726 The interrupter of turn indicators IZH RP4, electronic The switch of the signaling system 7.107-3709010 The switch combined 7.107-3710010-10 Head lamp FG 137 V1 or FG 137B2 Lantern back 171.3716 Signal sound S 205 B The disconnecting switch of XOFF of the brake of a back sprocket VK 854-V Speedometer SP 158 The disconnecting switch of XOFF of the brake of a forward sprocket IZH VK103 The safety device 7.109-3722010 Shield of devices 7.107-3805010-10 Cel de sub sea (zis mic generator) este probabil: 5.4.14. Interrupter of the indexes of turns The interrupter of the indexes of turns IZHRP-4 (fig. 37) is intended for discontinuing the power supply circuit of caution lights of the indexes of turns and control of serviceability of these lamps. The interrupter of the indexes of turns having arranged on the cradle under the petrol tank. He has protection against short circuits in a circuit of caution lights and maintenance does not demand. To repair is not subject. https://www.manualedereparatie.info/download/ij-izh-planeta-5-manuale-de-reparatie.html
  2. Posibil sa traga ceva "aer fals" pe undeva, dupa montajul pe flansa al noului carburator. Asta cam "perturbeaza" amestecul in sens de saracire. De asta si porneste greu. Sau mai trebuie si reglat corect relanti-ul (dozaj aer/benzina, turatia din surubul de limitare a cursei obturatorului). Ai in rezervor benzina de anul trecut, care prin evaporare a devenit petrol lampant?
  3. IZH 350 probabil, nu ij 35 Avansul de aprindere este mult prea mare. Din pacate, luxatia de glezna e "tipica" la IZH-uri, pentru cei nevizati la manevra cu manivela (pedala) de pornire
  4. Easy - clutch. Sau easy "clanc". Măcar aşa eşti sigur că nu patinează ambreiajul, în off-road.
  5. 3-4 mm joc cerut in manual la cablu? Sau masurat la capatul exterior al manetei de comanda? Ciudat. Daca ai marit jocul, reduci cursa si decuplarea ambreiajului, cu efect de carait sau clanc preluat de pinioane. Mai ales in conditii de ulei rece si mai vascos. Nu cumva ai micsorat acel joc decupland ceva mai devreme (si mai mult) ambreiajul, pentru a cruta cutia de viteze? P.S. Nu de alta, dar intre jocul masurat la cablu si cel masurat la capatul exterior al manetei (cleste) de ambreiaj exista un raport de cam 1 la 10 ( 4 mm de joc la cablu echivaleaza cam cu 40 mm de joc la exteriorul manetei, enorm).
  6. Pinii pot fi diferiti: + (alimentare), iesire, control si masa (4 pini). Sau fara masa (3 pini). Sau fara masa si fara control (2 pini). Sau configurati in alta ordine.
  7. Corect. Si cu aceasta conditie "mecanica".
  8. Pentru lumina de frana (lipsa) e posibil un defect la intrerupatorul actionat de maneta frana fata sau un fir intrerupt undeva in izolatie. Cu semnalizarea e mai ciudat. Releul nu "stie" sa aleaga intre sa aprinda 1 bec sau sa aprinda 4 becuri. El … clipeste. Aste pare a fi problema de comutator selector sau de mufe cuplate aiurea. Daca "gaseste" un bec ars (circuit intrerupt) nu aprinde lampa de confirmare din bord (senzor de curent). Daca este tot pentru LED-uri, da. Curentii in "becurile" LED sunt mult mai mici decat curentii in becurile cu filament. Iar releele clipitoare sunt dimensionate corespunzator. In sensul ca un releu clipitor (flasher) pentru becuri cu filament nu va simti corect LED-uri (fie ca isi schimba frecventa de clipire, fie ca nu aprinde lampa de control). Si invers.
  9. easy ride on!

    Palavre

    Nu ne înghite. Ce e val, ca valul trece ... MZ-uţul meu (de "fier") "înghite" liniştit bujiile NGK (Japoneze), fără intoxicare fizică sau spirituală. Doar pe cele de Sinterom le cam "vomita" . Şi nu din cauza filetului (pe dreapta) P.S. Nu ne-au înghiţit nici turcii, nici ruşii, nici ungurii
  10. Asta chiar este social-politică. Planeta 5, Casa Scânteii ... "porşeşte" (Porsche?) Poate că de asta a devenit scânteia ... slabă.
  11. Corect doar la porniri dese cu drumuri scurte, unde amestecul carburant va fi imbogatit de "soc", fie mecanic, fie electronic / timpul de injectie marit pentru a compensa condensarea vaporilor de benzina pe piesele "reci" si saracirea amestecului. Incorect la porniri rare si drumuri mai lungi, unde randamentul motorului ar creste datorita diferentei de temperatura marite in ciclul Carnot. Nu chiar. Nu e acelasi ca pe timp de vara. Aerul rece are densitate notabil mai mare, la aceeasi presiune atmosferica. Practic, amestecul devine mai sarac daca nu exista dispozitive de preincalzire a aerului. La motociclete gasim mai rar filtre de aer cu preincalzire sau prize de aer cald langa tevile de evacuare. Da. Dar astfel incat posesorul sa piarda orice posibilitate de control / reglaj al jucariei proprii si sa devina un umil dependent al altora. Temperatura de afara. Daca ansamblul este dimensionat astfel incat motorul sa poata lucra la 120 grade Celsius prin racire la aer exterior de 30-40 de grade C. (natural prin aripioare sau indirect prin lichid de racire), iar acum sunt afara 0 grade C, deci cu 40 grade C mai putin …
  12. La Gilera Apache se pare ca nu vei gasi piese de schimb decat cu foarte, foarte mare greutate. https://www.motociclisti.ro/gilera-apache-125/ In rest ... Honda xr125 nu e Honda xr125 L. Si nici invers. Daca vrei si pasager(a) cu tine, plus seaua ceva mai comoda, este un argument solid pentru L. Daca vrei super-super, solo-solo, yollo-yollo (calugar sau echivalent) e … fara L. Multumit?
  13. Hehe, primele masini de teren erau dotate cu jaluzele amplasate in fata radiatorului, ca acesta sa nu se raceasca prea rau de la aerul de iarna . Si ca sa protejeze radiatorul de pietre, la nevoie. Posibil ca Transalp sa fi fost proiectat numai pentru Alpii de prin Sahara Fara jaluzele si cu scut din plastic. Low cost.
  14. Esti optimist! De unde 3 - 4 saptamani? 20mA x 24ore= cam. 0,5Ah "haliti" din baterie, zilnic, continuu. Adica (teoretic) dupa maximum 16 zile (8Ah) bateria = kaput (daca era perfect incarcata si la capacitate nominala). Cam 10 mA "papa" un LED. Rezonabil asa. Asta daca nu preferi aplicatiile militare cu lampa cu neon (acum LED) pentru semnalizare rapida, in paralel peste fiecare siguranta serie, eventual arsa
×
×
  • Create New...