Jump to content

easy ride on!

Super Membru
  • Content Count

    2,740
  • Joined

  • Last visited

About easy ride on!

  • Rank
    free rider

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)

Recent Profile Visitors

1,322 profile views
  1. easy ride on!

    Ij (izh)

    Aproximativ ... Poti monta un bec intre excitatie (DF) si masa (-). Bornele au o alta notatie (cu litere rusesti) dar au aceleasi functii. La relanti sau foarte usor accelerat, cu borna DF (Direct Field) suntata la masa trebuie sa ai tensiune pe borna (peria) +. Daca nu este ceva defect.
  2. Cu motorul oprit se intampla sigur Totusi, este posibil ca "mobra" asta sa porneasca numai la … "impins". S-au omis detaliile despre "tehnica" pornirii motorului.
  3. Cazuri raportate … cate cere (h)uniunea ... Altfel nu se poate vindeca tara de national-liberalism
  4. Iaca, vreo 1.415 de noi cazuri / zi si vreo 44 decese
  5. Se pare ca nu decupleaza suficient ambreiajul. Fie ca ai joc (luft) prea mare la comanda (hidraulica?), fie ca s-a uzat "oala" iar discurile nemetalice sunt presate in pozitia cuplat de "valurile" formate in ghidaje prin strivirea de material produsa de uzura.
  6. Tipic la CDI, scanteia este prea scurta si cam proasta pentru pornire. Ceva putin dereglat si … nu mai porneste. Unele modele au si "soc la cald" ca sa compenseze ... Schimba bujia cu una noua. Poate ai noroc. Sau ia ghete mai solide pentru apasare mai sanatoasa pe kick-starter.
  7. Ar putea fi doar o iluzie (o promisiune ...). "Oricine va vorbi impotriva Fiului omului va fi iertat; dar oricine va vorbi impotriva Duhului Sfant nu va fi iertat nici in veacul acesta, nici in cel viitor." (Mat.12:32) Daca presupun ca Duhul Sfant ar fi Duhul Adevarului, atunci nu se iarta nicio minciuna (impotriva adevarului). Corect? Si Arsenie Boca a ajuns la concluzia ca: "Dumnezeu iarta (greselile!) dar nepedepsit, neindreptat nimic nu lasa …"
  8. Eu le inteleg. Astea nu prea fac zgomot, nu au frane prea bune iar vatmanul nu poate fi acuzat ca "ar fi pierdut controlul volanului" (sintagma comunicatelor politiei). In plus, nu a fost demonstrata acuitatea vizuala si sonora a purtatorului de casca (si masca) integrala. Care totusi se circumscrie masurilor legale de protectie anti-SARS-Cov-19. Dilema mea: functionarii statului nu sunt obligati sa poarte casca de protectie omologata DSP in loc de chipiu?
  9. Un tip precoce maiorul asta. Desi aflat in plin "comunism", intuia ca reclama (si lauda de sine) sunt sufletul comertului (capitalist). Unde politicienii se lauda mai ales cu ceea ce nu au facut. Si cu ce nu vor face P.S. Matei asta era cumva la … "brasoave"?
  10. Deci, fereste-ti picioarele. Cel de la etrierul de frana?
  11. Cate Kg ai tu? "The GS500 is the ideal first bike if you are after something more than a 125cc scooter." https://www.devittinsurance.com/bike-reviews/suzuki/suzuki-gs500/ Are 174 de Kg. Pica si cu ... "tronc" (daca o scapi). Si cu zdrong. Crash-bar nu vad la ea.
  12. Corect! Dar ce te faci cu nisipul a carui aderenta o poti fixa cu ulei sau spray-ul de ungere? Oricum, idee ta cu un mic rezervor-picurator de ulei pe lant (din mers) si fixat pe motocicleta, este geniala. Multumesc! Si tie (voua)! Nitratul de amoniu (cu zahar) inca nu se foloseste si in bucatariile noastre. Poate doar soba cu petrol (Kerosen).
  13. E bine … Mie mi-au "reparat" de 3 ori, "mesterii" din Szeged, un ambielaj la un RT3. Primul (trimis la schimb) avea lipsa saibele laterale de pe maneton. Ca poate ca "nu ma prind". L-am returnat. Al doilea (trimis tot la schimb) le avea (jocuri corecte), doar ca fusurile laterale erau rectificate sub cota (rulmentii intrau si ieseau cu mana). Fara strangere. L-am returnat. In cele din urma mi-au "reparat" chiar ambielajul pe care l-am trimis pentru maneton, role, saibe si biela noua. Doar ca mi-au montat un bolt (maneton) cu gaura strapunsa de 8 mm, fara sa-l si cantareasca pe cel vechi. Asa ca le-a iesit un ambielaj dezechilibrat dinamic, la care la peste 4.000 r/m pierzi ghidonul din mana din cauza vibratiilor. Au mereu "idei". Adica … viszket a fenekem.
  14. Zic sau si scriu? Nu de alta dar in poza vad si un parau care legal nu poate fi decat proprietate (privata?) a statului. Dezavantajul regimului de "moto-pribeag". Daca ar fi fost inca vreo 10-20 de "pribegi" impreuna … … pleca pretinsul proprietar cu tot cu bariera, pe parau la vale
×
×
  • Create New...