Sari la conținut

easy ride on!

Super Membru
  • Număr conținut

    1.364
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre easy ride on!

  • Rang
    free rider

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    TM - Ro
  • Carnet moto din
    1977
  • Motocicleta
    MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
  • Numar Moto
    4.......

Informații profil

  • Motociclete detinute
    nu "detinute", libere.
  • Interests
    freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)
  1. easy ride on!

    MZ

    17 x 40 x 7 Ar trebui să ai şi rulmenţi NJ 203 (demontabili)
  2. easy ride on!

    Cum avem grija unii de altii

  3. easy ride on!

    HELP! Scanteieste, benzineste, nu porneste!

    Probabil că depunerile au plecat la vale şi au înfundat câte ceva. Cred că va trebui să demontezi injectoarele şi să le faci curate manual. Eu am păţit ceva similar cu un spray pentru frâne care le-a rezolvat de nu mai aveam frâne. » Post actualizat in 29 Apr 2018 23:03 P.S. Eu scriu c u r ă ţ a t iar soft-ul înlocuieşte cu popo... după primele 3 litere
  4. easy ride on!

    Accident Mortal Lehliu spre Razvani 14.04.2018

    Formula energiei cinetice acumulate E=mv2/2 îmi spune că o motocicletă cu masa dublă este dublu de greu manevrabila faţă de una "normală". La fel şi cu 40% viteză în plus (1,412 = 2), dublu de greu manevrabilă faţă de una cu viteza "normală", atât ca spaţiu (timp) de frânare cât şi ca rază (timp) de viraj. În ideea că Mobra (la 100 Kg & 60 Km/h) era "normală" pentru reflexele majorităţii celor de pe plaiurile noastre mioritice, rezulta că pe o "mobră" de 200 Kg care rulează cu 100 Km/h devine de 4 ori mai mare probabilitatea şi de 4 ori mai scurt drumul spre cimitir De meditat...
  5. easy ride on!

    Accident Mortal Lehliu spre Razvani 14.04.2018

    După ce văd eu (din foto 2 şi 3, prima postare), autoturismul Renault ar fi virat la stanga de pe drumul principal spre cel fără prioritate, în faţa motociclistului, fără a-i acorda acestuia prioritate de trecere. Motocicleta s-ar fi lovit, pe banda sa, de partea dreapta faţă a autoturismului (capota acestuia deformată) şi a "ricoşat" din impact spre dreapta în intersecţie. Urme de frână relevante nu prea se văd în foto, doar poziţiile fizice ale autoturismului şi motocicletei după accident. Cam asta cred că s-a întâmplat acolo. În asemenea cazuri, când celui de pe contrasens i se căşunează să vireze brusc la stânga, adică în faţa ta ca şi când tu nu ai exista, nu prea mai ai ce face. Păcat că era doar o motocicletă şi nu un TIR.
  6. easy ride on!

    Ruptor optic - TULA

    Ciudat! IRFZ44N are V(BR)DSS de numai 55V. Cu o sarcină rezistivă (bec) poate mai merge dar la o sarcină inductivă puţin probabil pentru că tensiunile de autoinducţie din primarul bobinei de aprindere pot atinge sute de V şi tranzistorii se vor străpunge instantaneu cu schema asta simplă. » Post actualizat in 12 Apr 2018 21:03 P.S. Există tranzistori speciali (bipolari) cum ar fi BU931T care suportă tensiuni de peste 450V şi circuite de "clamping" care limitează vârfurile de tensiune. » Post actualizat in 12 Apr 2018 21:12 Eu mi-am construit aprinderile electronice cu tranzistorii româneşti BU81X (sănătoşi, în capsulă metalică TO-3) şi funcţionează liniştit de vreo 30 de ani Cu ruptorul clasic ("platină") prin care mai trec doar 50 mA. Asta ca să pot trece şi înapoi pe "clasic" dacă se străpunge ceva pe drum. Dar nu s-a întâmplat decât o singură dată când folia izolatoare (clasică) din mică cu vaselină siliconică s-a străpuns pe o ploaie infernală în munţi (nu exista şi cauciuc siliconic pe vremea aceea).
  7. easy ride on!

    Accident iuliu maniu 31 Martie 2018

    Grabnică însănătoşire Radu!
  8. easy ride on!

    pipera, porsche nord 11.04 10:00

    R.I.P. :rose:
  9. easy ride on!

    Accident Centura de Nord Craiova 3 Apr 2018

    R.I.P. Acostament "gandit" ca unghi de... sant antitanc. Craiova...
  10. No, pai baietii astia s-or ambalat si contrazis in cercetare pur teoretica pe curent continuu, uitant ca la magnetou (la mobra) tensiunile se insumeaza vectorial, ca generatorul este inductiv + rezistiv iar consumatorul (un bec) este pur rezistiv, ca exista o reluctanta magnetica intre rotor si stator (intrefier) si un curent limita de saturatie al tolelor statorului. Ca sa nu mai amintesc ca trasferul maxim de putere se face doar cand impedanta (nu rezistenta) generatorului este adaptata la impedanta consumatorului. Cam ca la boxele audio: doar la 8 ohm /8 ohm merge fara distorsiuni si armonici. E... mai complicate » Post actualizat in 12 Dec 2017 23:04 P.S. Asa de... complicate incat la primele motoare aprinderea era pe magnetou iar farul... pe carbid. Apoi a aparut dinamul si releul regulator ca sa poti porni mobra si la impins, fara baterie. Dar era prea scump si complicat asa ca a aparut alternatorul cu rotor excitat. Mai simplu. Ca sa nu mai poti porni mobra fara baterie. Apoi a reaparut magnetoul dar cu releu sunt. Mono sau trifazat. In ideea ca daca debiteaza 300W iar becul de far are 60W se vor sunta pe releul redresor-regulator 240W, in sunt (scurt-circuit). Ca sa se prajeasca repede totul si sa mai cumperi relee si statoare bobinate. Fain!
  11. Concluzie incorecta: semiconductorii au nevoie de racire adecvata, la cald se pot satura (bloca). Chiar praji. Problema provine probabil de la ceva condensatori electrolitici (calitate chinezeasca) la care capacitatea creste la cald si scade prea mult la rece. Eroare de proiectare si de testare in fabricatie. Pana una-alta solutia cu folia termo-electrica de 12V 10W te poate salva elegant. Bafta!
  12. easy ride on!

    MZ

    Da, uameni tare rai. Borna 6+ se leaga ori la dinam ori la baterie, borna szcz. se leaga la: Szcz (ros. Щ) – seria rosyjskich parowozów towarowych (locomotiva cu aburi?), iar pe a treia nu se vede in poza ce scrie in poloneza. Masa ramane măsa (probabil). Intrebarea e daca releul electronic e pentru alternator sau dinam Morala: cucuruz cu frunza sus - sa te lege cin' te-a pus.
  13. easy ride on!

    Interzis enduro?

    "Un nou proiect de lege inițiat de ministrul Mediului, Attila Korodi ..." Asta explica totul, bozgorul e contra (Endu)romania. Probabil ca are deja dubla cetatenie (discreta), ca si ceilalti.
  14. Nu cred ca merge asa usor. Asta e un model hibrid cu 10 intrari/iesiri, TPS, turometru, neutral, side-stand, conditii interne. (vezi schema de conexiuni) Nu e un simplu CDI (Condenser Discharge Ignition) doar pentru scanteia de aprindere cu 5-6 conexiuni. Poti gasi un CDI (tot China) pentru GY6 DC dar nu va fi aceeasi curba de avans si nici controlul prin TPS al avansului. » Post actualizat in 10 Dec 2017 20:56 Asta renuntand la turometru si la celelalte conditionari.
×