-
Content Count
3,980 -
Joined
-
Last visited
About easy ride on!
- Currently Viewing Topic: Pot motocicletele mari fi limitate ?
-
Rank
free rider
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
TM - Ro
-
Carnet moto din
1977
-
Motocicleta
MZ RT125/2 - 1958 d.i.y.
-
Numar Moto
4.......
Profile Fields
-
Motociclete detinute
nu "detinute", libere.
-
Interests
freedom, rock and roll, ride to live, electric engineering, research, art, poltergeist, fucking police :)
Recent Profile Visitors
-
Pot motocicletele mari fi limitate ?
easy ride on! replied to Gheorghe Ioan's topic in Discutii generale
Pssst! Un viitor motociclist trebuie să fie pregătit pentru orice: "Art. 30 (1) Nu constituie infracţiune fapta prevăzută de legea penală săvârşită de persoana care, în momentul comiterii acesteia, nu cunoştea existenţa unei stări, situaţii ori împrejurări de care depinde caracterul penal al faptei" De exemplu când Honda XR125 cântăreşte 108 Kg la 10,9 kW şi depăşeşte raportul de 0,1kW/kg. Sau când miliţianul "constată" că (după alezare) cilindreea este de 125,5 cmc -
Pot motocicletele mari fi limitate ?
easy ride on! replied to Gheorghe Ioan's topic in Discutii generale
Evident că despre acei 11kW din puterea maximă era vorba (implicit), pe subiect A1. Dacă este o putere maximă efectivă (limitată) sau una constructivă (din fabricaţie) asta este alt subiect, neprevăzut şi neinterzis de legiuitor. Sunt motoare de 125cmc care scot şi 30kW. Că nu se acceptă (de către cine?) niciun fel de limitator montat (deşi legea nu interzice) este o altă chestiune (de atitudine umil-abuzivă a unora ...). Prezervative (ca limitare) se acceptă? Că nu prevede legea ... Păi, nu! În uz normal (enduro) te ridici în picioare pe scăriţe, -
Pot motocicletele mari fi limitate ?
easy ride on! replied to Gheorghe Ioan's topic in Discutii generale
Da. Şi oamenii (pretinşi mari) pot fi (extrem de) limitaţi. Dar nu este legal să conduci aşa ceva (în România) pentru că te poţi alege cu dosar penal pentru conducere cu permis necorespunzător categoriei: Hoţul de legiuitor s-a gândit că hoţul de român va încălca limitarea prin demontarea limitatorului, aşa că dacă doreşti îţi va trebui un motor de maximum 22kW (liber) dar limitat la 11kW pentru permis A2. Pentru permis A1 nu s-a prevăzut nimic altceva decât limita de 0,1kW/kg la o cilindree de 125cmc. Adică nu poţi folosi (cu A1) o motocicleta limitată l -
Yamaha Diversion pornită de la baterie auto
easy ride on! replied to nordix's topic in Service si intretinere curenta
Este undeva pe lângă baterie şi are un cablu gros (cât un creion) între el şi baterie şi unul gros între el şi electromotor. Mai are pe el o mufă pătrată şi una-două siguranţe fuzibile. Aşa îl vezi şi demontat. Bingo? Sper că înţelegi câta limba engleză. -
Yamaha Diversion pornită de la baterie auto
easy ride on! replied to nordix's topic in Service si intretinere curenta
Nu în codiţă! Orientativ: -
Yamaha Diversion pornită de la baterie auto
easy ride on! replied to nordix's topic in Service si intretinere curenta
Pentru puţin. Afară ninge ... Şi in consecinţă acum ar fi ceva vreme pentru "mecanizarea agriculturii" (Iarna car şi şi vara sanie ...) -
Trist şi pe la Austriecii ăştia. Nu urcă apa la 2200 la Hochgurgl, numai zăpada
-
Yamaha Diversion pornită de la baterie auto
easy ride on! replied to nordix's topic in Service si intretinere curenta
Releul ăsta este sub şea şi are un capac de protecţie peste el. L-ai găsit? -
Yamaha Diversion pornită de la baterie auto
easy ride on! replied to nordix's topic in Service si intretinere curenta
Ce ai încercuit acolo pare a fi redresorul regulator pentru alternator. https://www.manualslib.com/manual/1161720/Yamaha-F-Diversion-Xj6f.html?page=81#manual -
Yamaha Diversion pornită de la baterie auto
easy ride on! replied to nordix's topic in Service si intretinere curenta
Sau aşa: Nu se vede în poza ta şi partea opusă. Trebuie să aibă 2 borne cu papuci serioşi / şurub şi o cuplă (nu doar cuplă-mufă). Nu e. Cam aşa arată: -
Yamaha Diversion pornită de la baterie auto
easy ride on! replied to nordix's topic in Service si intretinere curenta
Prima poză pusă e cu releul de semnalizare de direcţie ... Releul cu pricina are două cabluri groase, unul vine de la baterie iar celălalt pleacă spre electromotor. Ar trebui să fie pe undeva aproape de baterie. Cam aşa ceva: -
Depinde cum corelezi "profeţia" lor cu zidul demolat : 1979 ... 1989
- 23 replies
-
- Rock progresiv
- Roger Waters
- (and 4 more)
-
Cornel Chiriac, Radu Teodor, unde scurte ... ora 17 ...
- 23 replies
-
- Rock progresiv
- Roger Waters
- (and 4 more)
-
Am început de pe la asta Dar era prin '79 ...
- 23 replies
-
- Rock progresiv
- Roger Waters
- (and 4 more)
-
Reparatie (cositorire? ) teava carburator
easy ride on! replied to bursyllac's topic in Service si intretinere curenta
Am zis (scris) că pare alamă (nu că şi este), ţu-cu-ţi ... ghiulul de haur Fie şi oţel, ţevuşca se poate lipi (cu aliaj SnPb60) liniştit. Ăsta se topeşte pe la 180-200 de grade C şi rămâne relativ "moale" după răcire (nu crapă). Nah' că de asta s-a scos plumbul din lipituri, ca să crape staniul şi să rămână mai mult plumb pentru acumulatori şi pescari. Dar cu decapare prealabilă cu Clorură de Zinc (apă tare) dacă este oţel (colofoniul nu decapează oţel, nici alcoolul izopropilic). Cel puţin aşa îmi lipesc (fixez) eu manşetele de la nipluri (alamă) pe capetele cablurilor (oţel) de c