Sari la conținut

AWD

Super Membru
  • Număr conținut

    3.742
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timișoara
  • Carnet moto din
    23 mai 2002
  • Motocicleta
    Bmw K1600 GT
  • Numar Moto
    TM 42 AWD
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Dnepr MT-11 (2002 - 2005)Kawasaki Vulcan 800 Classic (2005 - 2009)Ducati ST2 (2009 - 2012)Suzuki Intruder C1800 R (2012 - 2017)
  • Interests
    Da

Vizitatori Recenți Profil

2.209 citiri profil

AWD's Achievements

  1. AWD

    BMW K1600 GT/GTL

    Nu ma tenteaza prea tare Multistrada din doua motive: 1. E pe lanț. 2. Prima editie cu quickshifter de fabrica e prea scumpa pt mine. Adica asta din 2022 (sau 2021?). As prefera Tiger 1200 din 2018 pt ca vine cu quickshifter de fabrica si pt ca e un un motor rafinat, zic reviewer-ii. M-am dat acum doua săptămâni cu Rocket III asta nou cu quickshifter de fabrica, si m-a cucerit cum funcționează si pe upshift, dar mai ales pe downshift. Pe upshift am si eu pe a mea, de la HealTech. Mega mulțumit. Insa pe downshift imi lipsește. Evident, e si ultimul 1200 GS in peisaj, 2017.5 / 2018. La anul vreau sa le testez pe ambele, si apoi sa iau o decizie. Nu ma grabesc. Nu e ca si cum am o petarda de motoreta sub mine.
  2. AWD

    BMW K1600 GT/GTL

    Nu, si mi-ar placea sa prindem 200.000 împreună in aceeasi configuratie. Merge ceas. Elvețian, nu chinezesc. Doar ca exista tentatii mari din zona enduro touring. Triumph Tiger, GS, poate si Ducati Multistrada. Iar doua nu prea imi vine sa țin... Anul viitor iau decizia.
  3. AWD

    BMW K1600 GT/GTL

    153.000 de km, GT din 2011. Am schimbat doar pompa de apa si o bobina de inductie. In rest, apa, paie si bataie. Da, consuma ulei in functie de temperatura e afara si de ritmul de mers. Dar stiam asta dinainte sa o iau. Cum zicea cineva mai sus, daca Opel consuma ulei, e cotet de masina. Fiind BMW, e o minune a tehnicii. Si atentie maxima la radiator. Cand aveti simptome de supraincalzire, se sufla radiatorul cu aer comprimat dinspre spate spre in fata, si apoi se spala in acelasi sens. Dupa operatiunea asta garantez ca odata ce pleace ventilatorul, dupa 45 de secunde scade scara la 6 liniute si se mentije asa si in cel mai al naibii trafic si caldura. Experimentat in august anul asta toata operatiunea, si in tura undeva prin Franta, pe 40 de grade plus. A durat 2 ore sa desfac tot, sa spal si sa pun totul la loc, dar a meritat infinit mai mult.
  4. AWD

    BMW K1600 GT/GTL

    Salutare, Cred ca parbrizul touring iti va reduce din plangerile pasagerei, dar nu cu 100%. Eu am parbrizul original touring (ala cu decupajul in V), si dupa 140 la ora pasagerii mei s-au plans ca se simte ceva "briza". Personal si eu simt dupa aceeasi viteza un curent care ma impinge dinspre in spate spre in fata, cand ridic parbrizul spre maxim. Si asta o fac cand nu vreau sa iau toate mustele in mufa, in rest ma multumesc cu parbrizul intre maxim jos sau cel mult la jumatate ridicat. Referitor la intrebarea ta, as merge pe Wunderlich pt ca pe original stiu cu sta treaba cu curentul de care isi spuneam mai sus. Poate au studiat ei mai mult in tunel cum sta treaba...
  5. AWD

    BMW K1600 GT/GTL

    Vulcan 2000, 384 kg. La gol! Cu 5 litri de ulei, benzină, bagaje (hard case, sau piele, nu contează), bare de cadere, sissy bar, lichid de racire 4 litri si celebra cioara "live to ride" cred ca bate Goldwingul. Aia barjă! Fara plastice...
  6. AWD

    BMW K1600 GT/GTL

    Nu sunt un posesor "tipic" de K1600. Se face la mine. Roachenrol!
  7. AWD

    BMW K1600 GT/GTL

    Apa, sandvișuri, chestii pe care le vrei la îndemână... Mie imi e de mare folos la ture lungi. In cutii umblu doar la destinatie. Care Goldwing? Asta 2020 cica are 365 de kile kerb weight. Adica cu toate lichidele. Informația am luat-o de aici. https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/193202/2020-honda-gl1800-gold-wing#:~:text=New suspension settings for 2020,the DCT version weighs 364kg.
  8. AWD

    BMW K1600 GT/GTL

    Am eu de la Bags Connection, divizia mai de buget a celor de la SW Motech. E varianta pentru GS, cu inel pe rezervor. Am facut pe CNC un inel pe post de reductie. A iesit minunat. Revin sambata cu poze.
  9. AWD

    BMW K1600 GT/GTL

    Nu am înțeles eu ce inseamna chestiile din hârtiile primite. Între timp am făcut eu verificarea jocului supapelor, totul ok.
  10. Nu am fost eu clar, aveam Metzeler Marathon pe Intruder C1800. Pt BMW am Michelin Pilot Road 4 GT. » Post actualizat in 22 Feb 2018 09:14 Troc se numeste. Iti dau mere, imi dai pere. Cu ambele dai in cufureala daca bei apa dupa.
  11. Hai sa va zic si eu ceva de bine de ei. Fara sa mai spun ca din 2010 cumpar de la ei, si intotdeauna am fost servit exemplar. Cumpar in septembrie 2017 un set de gume pentru Suzuki Intruder C1800 inainte sa mi se duca cele de pe motor, pentru ca modelul asta suge ca femeia fara tatze, si cauciucuri neuzuale aduc in 10 zile. Spatele mi se duce cum preconizam, prin octombrie, si fata ma surprinde placut si pastreaza destula carnita pentru iernat. In decembrie ma loveste criza de identitate si schimb brusc (dar dintr-o data) clasa si imi iau BMW K1600 GT, schimb pe schimb. Raman cu un cauciuc fata nou noutz, Metzeler Marathon 888. Scumput, marime putin ceruta as spune eu pt ca sunt putine motoretele cu 150/80/16 pe fata. Deci trecusera cam 3 luni de cand cumparasem de la ei. Dupa ce incerc fara succes sa il vand cu pret mai mic ca la ei pe motoretism.ro, ma gandesc sa le propun un targ. Sa returnez cauciucul (care avea si abtibildul pe el, deci tipla), sa dau diferenta si sa iau un set de gume pentru noua motoreta. Trei zile mai tarziu luam micul dejun la umbra unui set de Michelin Pilor Road 4 GT (parca asa se numeste). Cafeluta, gogoasa, si o maslina din buric ca-n filmul ala cu Mickey Rourke. A la votre! Raman clientul lor.
  12. Mi-au ramas de la fosta asa ceva. Vrea cineva? Daca da, va rog PM. https://www.louis.eu/artikel/raincover-set-black-for-leather-saddlebags/10025655?filter_article_number=10025655&list=9fcfb9edb410e872189cfc35f4a0eb7b
  13. Intereseaza pe cineva Service Manual pentru VLR 1800 (C1800)? Are 624 de pagini.
×
×
  • Creează nouă...