Jump to content

AWD

Moderatori
  • Posts

    3,738
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timișoara
  • Carnet moto din
    23 mai 2002
  • Motocicleta
    Bmw K1600 GT
  • Numar Moto
    TM 42 AWD
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Dnepr MT-11 (2002 - 2005)Kawasaki Vulcan 800 Classic (2005 - 2009)Ducati ST2 (2009 - 2012)Suzuki Intruder C1800 R (2012 - 2017)
  • Interests
    Da

Recent Profile Visitors

1,679 profile views

AWD's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, Cred ca parbrizul touring iti va reduce din plangerile pasagerei, dar nu cu 100%. Eu am parbrizul original touring (ala cu decupajul in V), si dupa 140 la ora pasagerii mei s-au plans ca se simte ceva "briza". Personal si eu simt dupa aceeasi viteza un curent care ma impinge dinspre in spate spre in fata, cand ridic parbrizul spre maxim. Si asta o fac cand nu vreau sa iau toate mustele in mufa, in rest ma multumesc cu parbrizul intre maxim jos sau cel mult la jumatate ridicat. Referitor la intrebarea ta, as merge pe Wunderlich pt ca pe original stiu cu sta treaba cu curentul de care isi spuneam mai sus. Poate au studiat ei mai mult in tunel cum sta treaba...
  2. Vulcan 2000, 384 kg. La gol! Cu 5 litri de ulei, benzină, bagaje (hard case, sau piele, nu contează), bare de cadere, sissy bar, lichid de racire 4 litri si celebra cioara "live to ride" cred ca bate Goldwingul. Aia barjă! Fara plastice...
  3. Nu sunt un posesor "tipic" de K1600. Se face la mine. Roachenrol!
  4. Apa, sandvișuri, chestii pe care le vrei la îndemână... Mie imi e de mare folos la ture lungi. In cutii umblu doar la destinatie. Care Goldwing? Asta 2020 cica are 365 de kile kerb weight. Adica cu toate lichidele. Informația am luat-o de aici. https://hondanews.eu/eu/en/motorcycles/media/pressreleases/193202/2020-honda-gl1800-gold-wing#:~:text=New suspension settings for 2020,the DCT version weighs 364kg.
  5. Am eu de la Bags Connection, divizia mai de buget a celor de la SW Motech. E varianta pentru GS, cu inel pe rezervor. Am facut pe CNC un inel pe post de reductie. A iesit minunat. Revin sambata cu poze.
  6. Nu am înțeles eu ce inseamna chestiile din hârtiile primite. Între timp am făcut eu verificarea jocului supapelor, totul ok.
  7. Vand topcase original BMW R1200 RT (model pre 2015). L-am cumparat pentru mine, dar nu il folosesc pentru ca imi ajung in turele lungi cutiile laterale, plus un topcase de 27 de litri, plus un tank bag. L-am achizitionat in decembrie 2018 cu 450 de euro, si sezonul trecut l-am montat o singura data ca sa nu imi para rau ca l-am cumparat degeaba. Pret: 350 euro Se poate vedea in Brasov, zona Faget (langa gara). 0726226679
  8. I-am scris! Da, eu oricum astept un sfat/recomandare de la detinatorii site-ului. Produse pentru conferinta minim 4, pret, optiuni, chestii tehnice.
  9. Mai platesti si brand la un moment dat. Ma uitam mai de dimineata la review-ul unui nene care parea ca stie ce zice. Compara Cardo Scala nu stiu cum cu o chinezarie de 4 ori mai ieftina (B4FM de la Lexin). Omul zicea ca nu simte diferenta, ba se mai si poate conecta cu inca 3. Acuma na, ca orice chinezarie, esti supus riscului sa crape in doua luni, si tot la ceva gen Cardo, Sena, sau poate chiar casca Nolan cu sistem N-Com sa ajungi. Deci vei plati o data si jumatate un produs bun. Am la ce sa ma gandesc iarna asta. Ce ma gandeam ultima ora e sa astept primavara lui 2019. Combinatia este Casca Nolan N90-2 predefinita pt sistem N-Com si sistemul B 901S facut pt ea. Casca oricum imi trebuie, ca in actuala ma simt bine. Acum "perechea asta" costa cam 400 de euro. Ori doi ... Vedem, vorbim!
  10. 400 de euro doar pt intercom e o cheltuiala. In cazul in care nu gasesc o solutie ok din aparatele comercializate pe siteul intercom-moto.ro, ma gandeam la varianta Nolan N91 Evo ca si casca plus sistemul N-COM B1. 330 de euro casca plus intercom!!! Si cum ma gandesc sa schimb si nevestii casca, doua casti plus sistemul de comunicatie Duo, 600 de iepuroi. Avantaje: 1. sunt facute sa fie totul perfect din punct de vedere montaj/confort. 2. sistemul N-COM B1 permite comunicarea cu sisteme non-Nolan. 3. am si casca buna in bani mai putin (ca al meu Caberg Droid e o petarda de casca (arata binisor, si atat). Nolan se bucura de un renume bun totusi, dar nu am apucat sa citesc review-uri. Da-ti cu parerea daca ai studiat problema intercom-urilor. Mersi frumos de info despre Sena.
  11. Salut, M-am dat anul asta cu un austriac prin Alpi si am avut cu noi un sistem no-name luat din Lidl (sau varianta austriaca a Lidl). Mi-a placut enorm. "Uite-o p-aia ce buci are", "vezi ca baba din masina din fata mananca seminte in timp ce conduce, fii atent", pana la "dupa curba e o groapa pe mijloc"... Ce sa mai, m-am indragostit de treaba asta, face condusul ai placut daca cel cu care esti la o tura nu e un bou. Mi-a placut chiar si cand austriacul se dadea tare si eu abia tineam pasul de nu imi mai gaseam cuvintele si ma manjeam de engleza la bot, ca na, el ma intreba chestii in timp ce punea ochiu' la asfalt pe al lui GS 1100 din 1994. In fine... Intrebarea mea este asa: din produsele tale de pe site, ce imi recomanzi astfel incat sa putem vorbi minim 4 indivizi? Ma gandesc la varianta maxima in care merg eu: doua motociclete cu atas-ul din dotare, dobandit in ziua in care s-a spus "da" la oficiul starii civile (toti gresim la un moment dat). Nu imi e clar cum functioneaza vorbitul "unul o data". Sa zicem ca suntem 4 insi (2 piloti si nevestele). Care cum se aude? Cine vine primul ala termina de zis si apoi poate altul sa-si bage pielea in direct? Ca la statiile de emisie-receptie? Multumesc frumos! Geo
  12. Salut Alex, Alpinestars Andes V2, geaca, marimea 52, culoare military green Alpinestars Vance, geaca, marimea 52, culoare black Multumesc
×
×
  • Create New...