Jump to content

AWD

Moderatori
  • Content Count

    3,729
  • Joined

  • Last visited

About AWD

  • Rank
    Asfalt uscat! Sau ud!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Carnet moto din
    23 mai 2002
  • Motocicleta
    Bmw K1600 GT
  • Numar Moto
    BV 93 AWD
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Dnepr MT-11 (2002 - 2005)Kawasaki Vulcan 800 Classic (2005 - 2009)Ducati ST2 (2009 - 2012)Suzuki Intruder C1800 R (2012 - 2017)

Recent Profile Visitors

1,148 profile views
  1. I-am scris! Da, eu oricum astept un sfat/recomandare de la detinatorii site-ului. Produse pentru conferinta minim 4, pret, optiuni, chestii tehnice.
  2. Mai platesti si brand la un moment dat. Ma uitam mai de dimineata la review-ul unui nene care parea ca stie ce zice. Compara Cardo Scala nu stiu cum cu o chinezarie de 4 ori mai ieftina (B4FM de la Lexin). Omul zicea ca nu simte diferenta, ba se mai si poate conecta cu inca 3. Acuma na, ca orice chinezarie, esti supus riscului sa crape in doua luni, si tot la ceva gen Cardo, Sena, sau poate chiar casca Nolan cu sistem N-Com sa ajungi. Deci vei plati o data si jumatate un produs bun. Am la ce sa ma gandesc iarna asta. Ce ma gandeam ultima ora e sa astept primavara lui 2019. Combinatia este Casca Nolan N90-2 predefinita pt sistem N-Com si sistemul B 901S facut pt ea. Casca oricum imi trebuie, ca in actuala ma simt bine. Acum "perechea asta" costa cam 400 de euro. Ori doi ... Vedem, vorbim!
  3. 400 de euro doar pt intercom e o cheltuiala. In cazul in care nu gasesc o solutie ok din aparatele comercializate pe siteul intercom-moto.ro, ma gandeam la varianta Nolan N91 Evo ca si casca plus sistemul N-COM B1. 330 de euro casca plus intercom!!! Si cum ma gandesc sa schimb si nevestii casca, doua casti plus sistemul de comunicatie Duo, 600 de iepuroi. Avantaje: 1. sunt facute sa fie totul perfect din punct de vedere montaj/confort. 2. sistemul N-COM B1 permite comunicarea cu sisteme non-Nolan. 3. am si casca buna in bani mai putin (ca al meu Caberg Droid e o petarda de casca (arata binisor, si atat). Nolan se bucura de un renume bun totusi, dar nu am apucat sa citesc review-uri. Da-ti cu parerea daca ai studiat problema intercom-urilor. Mersi frumos de info despre Sena.
  4. Salut, M-am dat anul asta cu un austriac prin Alpi si am avut cu noi un sistem no-name luat din Lidl (sau varianta austriaca a Lidl). Mi-a placut enorm. "Uite-o p-aia ce buci are", "vezi ca baba din masina din fata mananca seminte in timp ce conduce, fii atent", pana la "dupa curba e o groapa pe mijloc"... Ce sa mai, m-am indragostit de treaba asta, face condusul ai placut daca cel cu care esti la o tura nu e un bou. Mi-a placut chiar si cand austriacul se dadea tare si eu abia tineam pasul de nu imi mai gaseam cuvintele si ma manjeam de engleza la bot, ca na, el ma intreba chestii in timp ce punea ochiu' la asfalt pe al lui GS 1100 din 1994. In fine... Intrebarea mea este asa: din produsele tale de pe site, ce imi recomanzi astfel incat sa putem vorbi minim 4 indivizi? Ma gandesc la varianta maxima in care merg eu: doua motociclete cu atas-ul din dotare, dobandit in ziua in care s-a spus "da" la oficiul starii civile (toti gresim la un moment dat). Nu imi e clar cum functioneaza vorbitul "unul o data". Sa zicem ca suntem 4 insi (2 piloti si nevestele). Care cum se aude? Cine vine primul ala termina de zis si apoi poate altul sa-si bage pielea in direct? Ca la statiile de emisie-receptie? Multumesc frumos! Geo
  5. Salut Alex, Alpinestars Andes V2, geaca, marimea 52, culoare military green Alpinestars Vance, geaca, marimea 52, culoare black Multumesc
  6. Nu am fost eu clar, aveam Metzeler Marathon pe Intruder C1800. Pt BMW am Michelin Pilot Road 4 GT. » Post actualizat in 22 Feb 2018 09:14 Troc se numeste. Iti dau mere, imi dai pere. Cu ambele dai in cufureala daca bei apa dupa.
  7. Hai sa va zic si eu ceva de bine de ei. Fara sa mai spun ca din 2010 cumpar de la ei, si intotdeauna am fost servit exemplar. Cumpar in septembrie 2017 un set de gume pentru Suzuki Intruder C1800 inainte sa mi se duca cele de pe motor, pentru ca modelul asta suge ca femeia fara tatze, si cauciucuri neuzuale aduc in 10 zile. Spatele mi se duce cum preconizam, prin octombrie, si fata ma surprinde placut si pastreaza destula carnita pentru iernat. In decembrie ma loveste criza de identitate si schimb brusc (dar dintr-o data) clasa si imi iau BMW K1600 GT, schimb pe schimb. Raman cu un cauciuc fata nou noutz, Metzeler Marathon 888. Scumput, marime putin ceruta as spune eu pt ca sunt putine motoretele cu 150/80/16 pe fata. Deci trecusera cam 3 luni de cand cumparasem de la ei. Dupa ce incerc fara succes sa il vand cu pret mai mic ca la ei pe motoretism.ro, ma gandesc sa le propun un targ. Sa returnez cauciucul (care avea si abtibildul pe el, deci tipla), sa dau diferenta si sa iau un set de gume pentru noua motoreta. Trei zile mai tarziu luam micul dejun la umbra unui set de Michelin Pilor Road 4 GT (parca asa se numeste). Cafeluta, gogoasa, si o maslina din buric ca-n filmul ala cu Mickey Rourke. A la votre! Raman clientul lor.
  8. Mi-au ramas de la fosta asa ceva. Vrea cineva? Daca da, va rog PM. https://www.louis.eu/artikel/raincover-set-black-for-leather-saddlebags/10025655?filter_article_number=10025655&list=9fcfb9edb410e872189cfc35f4a0eb7b
  9. Intereseaza pe cineva Service Manual pentru VLR 1800 (C1800)? Are 624 de pagini.
×
×
  • Create New...