Sari la conținut

Shobo2020

Membru
  • Număr conținut

    247
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    B
  • Carnet moto din
    2/9/2010

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Srad 750, R1 '99, 1000rr '04, R1 '05, K6 1000 R1 08
  • Interests
    Bani

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Shobo2020's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am eu una de r1 2008 cu 14000km stare perfecta... 200 ron si e a ta.
  2. Da, asa e, cele 2 chestii care trebuie masurate sunt tensiunea pe fiecare faza si conductivitatea. La mine era innegrit statorul si pe o faza aveam 0, nici n-am stat sa dau pe ohmmetru. Un stator nou e cam 200e, si poti sa gasesti daca ai noroc la cineva in tara sau daca nu 2-3 sapt de pe ebay din state, china sau ce alta superputere mai produce statoare de 1000rr. O sansa buna sa vezi daca a mai fost schimbat statorul, implicit verifici nr de km, cei din state au facut poll si toate le crapa statorul pe la ~20k km. Au fost unii care li s-a stricat la 5000 de km, unii si acu merg cu cele din fabrica. Cei mai multi le schimba in fiecare an si din pacate nu e o gluma. Daca e sa sapi prin topicuri sunt oameni care au plecat cu statorul in spate la calatorie mai lunga doar doar o crapa pe drum.
  3. Verificarea daca este sau nu statorul poti sa o faci chiar tu, acasa, cu un simplu multimetru. Scoti firele dinainte de releu si incepi sa masori pe fiecare faza, valorile care trebuie masurate le gasesti in manualul de reparatie . Daca acolo e bine atunci s-ar putea sa fie releul. Eu am avut 1000rr sc57 si dupa ce am pus stator nou 13.9-14 imi arata cu faza lunga si ambalata la 6000 ture, ca referinta, cu stator de pe ebay nou facatura. Vezi ca aceste modele de 1000rr sunt arhi-cunoscute pentru belelele la stator si/sau sistem incarcare. Un search pe 1000rr.net iti va elucida toate intrebarile despre sistemul de incarcare.
  4. Cred ca omul a primit raspunsuri din toate partile, toate corecte... acum depinde ce vrea sau cati bani are... fiecare cu treaba lui. Se gandeste bine zilele astea, oricum e vremea varza, are timp sa surubareasca la motoreta o gramada.
  5. Anii sunt asa: 98-99(far ingust si stop drept), 2000-2001(far mai lat si stop inclinat) si 2002 2003(injectie + rigiditatea cadrului marita cu 30% si alte chestii). Am avut cunostinte care au incercat sa puna cadru mai vechi(99) pe 2003 si nu a mers. Pana la urma a luat un cadru de pe net de 2002-2003 cu 60e mai scump si a terminat discutia.
  6. Vezi ca e plin bikeshop-ul de oameni care dezmembreaza R1/R6 cu Brembo de 16. La maxim maxim 100e(pret corect ~60-70e) gasesti pompa in stare perfecta. Sau cum ai zis tu, Brembo cu pistonas mai mare, de 19, reglabila sau nu . Daca vrei o pompa Brembo 19x20 fixa da un pm ca am una prin garaj si ne intelegem. Dar si cele stock de Yamaha sunt foarte bune, depinde cat de tare te dai tu ...
  7. Daca tu asta ai inteles din tot ce am scris mai sus... e clara treaba. Poti sa ma incluzi unde vrei tu si cu cine vrei tu, nu ma deranjeaza, mai rau ma deranjeaza ca nu iti intra in cap ce incerc sa-ti zic. Tu o sa zici da-l in **** mea, ce stie ala, retardu' ....pffff.... oooo topic despre nu stiu ce aberatie hai sa comentez primul, garantat 100%, si macar de ai spune ceva ajutator, de unde.... numai prostii. Mai proceseaza un pic informatiile, mai gandeste problema nitel si poate te dai pe brazda. Eu oricum ma amuz maxim la orice topic in care dai reply. Te-am pupat, faci ce vrei, eu am zis ce aveam de zis. Numai bine!
  8. Pai cum sa nu fiu acid in exprimare cand tu peste tot iti bagi nasu' si dai cu parerea. La fel ca altii de pe forum, ai mii de postari si cred ca 5 merita citite. Tu ii judeci pe aia care isi iau motoreta si nu se plimba sau o spala prea des sau se plimba incet cu ea pentru ca nu vor sa pateasca ceva, dar cand vine vorba de tine sau de Aprilia, pai stai cumetre ca nu e chiar asa, ca eu defapt.... si Aprilia e defapt peste BMW dar nu o arata, crezi ca toti sunt cu ochii in cer? Incearca sa filtrezi un pic informatia de mai sus si cea de acum poate iti dai seama de anumite chestii. Intr-adevar si eu sunt un pic dintr-o bucata, si poate nu ma fac inteles prea bine tot timpul, dar incerc sa ma ponderez si sa nu spun prostii sau sa comentez aiurea. Eu nu am nimic cu tine in viata reala, poate esti baiat de nota 10, dar daca te-ai transpune din forum in viata reala si as avea un pistol cu 2 gloante si suntem in aceeasi camera cu Justin Bieber si Hitler, te-as impusca pe tine de 2 ori...
  9. Pai si ce ai tu ma cu ei daca vor sa foloseasca motoreta 1000km pe an? Sunt banii lor, facuti de ei prin diferite mijloace, ce te tot intereseaza pe tine si iti dai cu parerea? Faci cum faci si tot 1 pagina scrii la reply. Ca idee, din toata replica de mai sus am citit doar : "Hai sa lamurim o treaba" si "In concluzie ... motociclisti" . Nu exista topic pe care sa intru si sa nu dai cel putin o replica de master Yoda, ba de una ba de alta, pacat dreacu' ca si-a gasit Rossi mecanic sef altfel erai stas pentru pozitie . Nu iti mai pune tu atatea intrebari, si judeca pe altii, mai bine iti vezi de treburile tale frumos, te plimbi mii de km pe an si traiesti pana la adanci batranete, dar poti sa rezisti? Fara sa te lauzi sau sa critici pe altii despre tot felul de aberatii care tu le consideri relevante? Ca sa concluzionez, vorbesti mult si fara sens.
  10. Frumoasa completare in legatura cu izolatia de la tobe, mie dupa vreo 5000 de km se auzeau mult mai spart decat la inceput. Si cand tai sudurile sa nu tai prea mult, si nici sa nu scurtezi tobele, eu am facut "greseala" asta. Cand le tai vin foarte aproape de codita si stop si o sa se topeasca garantat, mie la sf de sezon nu mai mergea bine stopul si era afumat maxim . Si poate cel mai important lucru este la sf cand pui niturile, sa le pui bine pentru ca au dat vreo 2 3 in plus la kit si alea sunt speciale oarecum. Cele din comert in 20 de minute daca mergi mai tare si se incalzesc tobele se desprind si incep sa vibreze oribil.
  11. Vezi ca eu nu fac nici un ban din motorete, toate motoretele care le-am avut le-am dat in pierdere! Inainte sa zici anumite chestii care ma catalogheaza drept samsar, vezi ipoteza abia dupa aia trage concluzia, asa se face in matematica cand rezolvi probleme. Imi place foarte mult R1 asta, dar nu am timp din cauza serviciului. Daca m-am plimbat 500-1000 de km cu ea e bine.
  12. E mare chestie sa stea motoreta la maxim 90 de grade orice ar fi, nu iti e mila sa o bagi in viteza la semafor. Recomand aceasta modificare tuturor.
  13. Ai avut motoreta in cauza? Ai mers vreodata pe ea? Ai comparat cu alte motorete din acelas an? Dupa ce intrebarile acestea au fost raspunse corect abia atunci iti poti da cu parerea. Cauta pe forumurile din afara, defapt nu, scuza-ma doar cauta 2004 cbr1000rr problem si vezi sute de threaduri care daca te uiti la cauza toate au fost statorul. Omul a vrut clar o comparatie cu alte motorete, am avut echivalentul 1000rr pentru toti producatorii si nici una nu se incalzea ca ea! De aceea am si vandut-o rapid. Eu mi-am luat motoreta si fac ce vreau cu ea, ca sunt banii mei, nu imi trebuie sfaturile tale ingenioase, ca sa folosesc maxiscuter pana la munca )). L.E Cauta repede pe wiki despre 1000rr si vezi ce zic baietii pe acolo de motor de pozitionare de radiator si alte chestii de motogp, "fantezii" din punctul tau de vedere
  14. Eu vorbesc din ce am patit, si dupa ce am inceput sa ma documentez am aflat marea lor buba, statorul. 2004 cand a aparut 1000rr-ul a fost anul cand au pus multe chestii din motogp pe ea, bascula aia periculoasa unit pro-link, si au facut ceva asemanator si la radiator care e foarte subtire si lung fata de alte modele. Deasemenea este si mai ingust decat unul normal, lucru care face sa se incalzeasca motoreta. Treaba cu incarcarea e inevitabila. La 20.000 motoreta a avut schimbat primul stator la fix 42.000 eu l-am schimbat pe al doilea. Si multi de pe forum care au modelul acesta l-au schimbat din nevoie sau din frica .
  15. Daca te referi la maneta de frana stock, atunci nu se potriveste! Maneta ce trebuie cautata de tine daca ai rupt-o pe cea de pe motoreta e pentru Brembo 19x20 master cylinder. Sunt cativa oameni care aduc manete normale sau pliabile pentru componente din gama Brembo. O sa fie mai scumpa ca una normala de R6. Exemplu: http://www.ebay.co.uk/itm/CNC-Brembo-Racing-Brake-Lever-Replacement-19x18-19x20-/350252993254?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item518cb48ae6 si acestea sunt printre cele mai ieftine, si chinezarii.
×
×
  • Creează nouă...