Jump to content

Clit Eastwood Jr.

Super Membru
  • Posts

    6,828
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMX, Z750, S2R800
  • Interests
    Faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death.

Recent Profile Visitors

5,609 profile views

Clit Eastwood Jr.'s Achievements

  1. Are suspensiile suficient de bune sa nu auzi. Te deranjează doar vizual.
  2. intuiția ta e cel puțin ruginită, de informațiile pe care le ai din industria auto nici nu mai zic. sunt poate mai mult de 10 ani de când unele din modelele de serie pot fi controlate remote, fără acordul șoferului sau proprietarului. Motor, direcție, frâne și altele.
  3. ah, atunci ești îndreptățit să nu știi prea multe
  4. Tu parca lucrai in industria auto, nu? Așa îmi amintesc… In acest caz, e cam târziu să afli informații d-astea scrise pe toate gardurile. Ca să nu mai zic ca treaba asta cu control remote e valabilă pentru multe din mașinile contemporane, nu trebuie sa fie electrică
  5. Salutare! Mai am de adus o masina din Wuppertal, de data asta un pic mai mare și cântărește 1750 kg aprox. Poate fi ridicată începând cu mâine. Ma poate ajuta cineva?
  6. Statul are obligația ori sa rezolve șoferii, ori drumurile. Pierderile de viata in așa măsură nu sunt acceptate
  7. eh, uite crede-ma ca nu le-am tinut contul tuturor. Dar "ingineria" romaneasca da mereu roade. Am locuit o perioada la Suceava, acum multi ani. Si acolo m-a uimit cum la capatul unui drum unde puteai sa mergi cu viteze impresionante, in plin camp, era o sicana de aproximativ 90 de grade incununata de un zid. Cauta zidul mortii Suceava si ai sa vezi despre ce vorbesc. Apoi mai este acel E85 care nu mai are nevoie de prezentare. Pasajul Unirii care stim cu totii ca era in "renovari" de ani de zile, care avea la intrare cateva damburi in prima curba, precum si apa prelinsa de pe pereti. Au murit vreo 2-3 si pe acolo Inca o data, am mentionat mai sus ca drumurile noastre au fost factor agravant, nu decisiv, dar asta nu inseamna ca noi trebuie sa ne resemnam. Simplul fapt ca trebuie sa fii mult mai atent la gropi, borduri puse aiurea si alte obstacole de pe drum face ca orice cursa in minunata noastra tara sa fie un stres in plus. De marcajele de pe asfalt nici nu mai incep discutia, ca e interminabila. Eu m-am tavalit acum ceva ani pe o pata de ulei imensa, un berbec si-a spart baia de ulei intr-o mare groapa, si tot uleiul i s-a scurs pe carosabil. Ca sa nu mai zic ca dupa ce m-am tavalit, a trecut politia care m-a luat peste picior cand le-am spus sa cheme pe cineva sa curete uleiul de pe carosabil, stateau si se uitau ca prostii la masinile care derapau in curba. Puteam sa mor si eu si nevasta-mea care era cu mine, iar voi aici probabil ajungeati sa discutati cat de slab conduceam eu motocicleta si ca drumurile n-au nicio vina.
  8. Poate nici tu nu știi ce înseamnă drum bun, dacă cele din nordul capitalei ti se par ok. Prea multe accidente au avut ca factor agravant infrastructura românească. Da, nu statul român poarta in totalitatea vina pentru pierderile astea omenești, dar bătaia de joc e mult prea mare. Si da, e și ceva resemnare la mijloc, felul românesc de a face lucrurile pare ca nu se va schimba niciodată. Sunt tare curios ce lucrare va fi modernizarea și reabilitarea pasajului de la Unirii, am văzut azi 5 dorei care luau intr-o mare lene câte o lopata de nisip și o aruncau sub bordurile noi nouțe. DA, s-a început totul cu bordurile
  9. poti trai bine mersi si fara sa te uiti la telefonul tau ieftin (sau la televizorul meu, care tot ieftin era, ca luasem varianta non smart )
  10. Reclama asta m-a făcut sa cumpăr televizorul acum ceva ani
×
×
  • Create New...