Jump to content

goe 75

Super Membru
  • Content Count

    2,757
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About goe 75

  • Rank
    Pasionat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    GSXR1000 K6, CBR 600f4
  • Numar Moto
    B510XXX,B509XXX.
  • Club
    nope

Recent Profile Visitors

1,523 profile views
  1. E clar , peste 75% poarta un kit de pana .Nu o sa ma mai deranjez sa-l port si eu pentru ca in caz de ceva sunt 75% sanse sa am de la cine sa iau.
  2. Majoritatea auto/moto japo/europene vandute in america sunt pe metric(chiar daca au fost fabricate/asamblate local).Nu prezinta probleme pe aspectul respectiv. Faptul ca polonezii pot fii la fel de tigani ca ai nostri samsari ...este mai problematic.
  3. Din cate am vazut eu , merge si fara sertizare, depinde de ce fel de capete ai. Eu am cumparat furtun la metru de la Bardak si capete separate tot de la ei (au in ce culoare si unghi vrei)si a fost totul pe filet. La capete sunt implicate si niste piesulite foarte mici si usor de pierdut ...asa ca grija daca mergi pe varianta respectiva. Daca esti sigur ca ai masuratori bune, sunt destul de sigur ca iti pot face ei dupa masuratori , sau poti sa iei materialele si sa te duci la un mecanic in care ai incredere.
  4. Profesore , te rog sa te opresti din mintit cu nerusinare. - nu m-am legat de virgule - nu am obiectat locul unde are loc highside-ul ( doar am stabilit clar ca te refereai la drept in locul respectiv). - am demostrat foarte clar faptul ca esti paralel si carastrofa totala pentru ca nu intelegi mecanismul care produce highside. Ture si cuplu, cum ai spus tu , sunt factori in cu totul alt caz decat cel prezentat de tine( si anume pe accelerare). Faptul ca zbieri la mine cu acele cuvinte ...no coment. Toate balivernele scoase de tine erau doar fun daca nu incercai sa faci pe profesorul. Eu nu dau binecuvantarea nimanui pt nimic , pentru ca nu sunt preot. Doar ma distrez cu profesori ca tine. @leopold Na ca am fost iertator cum ai zis tu si uite in ce hal o da omul la intors si jocuri cu oglinzi si fum ...scamator in toata regula.
  5. Nu l-a mazilit nimeni ...probabil a inceput sa prinda destula experienta ca sa poata realiza cat de penibil era. Mai era un copil din Brasov care era atat de pur si nevinovat ... Inainte sa dispara a zis ca el nu concepe sa cada .O singura cazatura si se lasa de motociclism.Ori a cazut ,ori a inceput sa iasa din pestera si a inceput sa vada ca realitatea este alta decat fantezismele lui.
  6. Pentru ca incep cu dorinte de 20 de pagini si gloria de a bate geniul lui paulynos ( cu avionul lui) , dar ma plictisesc repede si nu mai gasesc motivatie sa continui.
  7. Uite si fragmentul ala. @leopold Ca sa pricepi mai bine considera faptul ca poti face highside pe franare si cu bicicleta ...fara motor , fara cuplu.
  8. Poate nu am fost eu pe faza dar nu am sesizat sa fi zis ca era deja motoreta aplecata .Am crezut si cred ca era vorba de franat pe drept destul de exagerat cu spatele sa-ti fuga lateral. Despre scenariul tau iti pot spune ca se aplica doar specialilor care franeaza cu spatele cand sunt aplecati.Eu nu fac asta . Sunt destul de sigur ca vorbea despre franare pe drept pt ca in pasajul imediat urmator celui citat de mine sunt indicii clare in acest sens . Fiind deja in curba nu mai ai timp sa faci echilibristica pe care o recomanda el , unui incepator( Muhahahahaha!) , si sa eliberezi frana dupa ce te indrepti...
  9. Ai sarit putin inainte intr-o alta situatie decat cea descrisa de domn profesor @fuchsia.
  10. Pe bune ? Adica ai 50/h si apesi pe ambreiaj si opresti motorul. Cu frana spate blochezi putin roata spate si o eliberezi.Vrei sa spui ca nu mai ai destula inertie sa mai puna roata spate in miscare?
  11. Hm ...oare asa sa fie ? Esti pe franare si pe franare inchizi gazul si scade turatia si cuplul ... Motorul varsa turatie si cuplu in ea atunci cand esti cu mana in gaz si se pierde aderenta temporar si prinde aderenta din nou , dupa ce a plecat fundul lateral. Pe franare este cu totul altceva. Pe franare nu este cu nimic mai deosebit decat atunci cand de dai pe gheata si daca ajungi la capatul ghetusului o sa cazi in nas pt ca nu mai ai alunecare dar ai inertie. La fel si cu o masina care este in patinare laterala si daca incepe sa prinda aderenta se poate rasturna chiar daca are motorul oprit si nu are nici ture si nici cuplu.
  12. @fuchsia L-a capitolul frectie vad ca te pricepi un pic. Cand ai incercat sa faci pe profesorul nu ti-a iesit deloc.
  13. Imi para rau ca nu pot sa fiu la fel de precis ca tine . Mai spune inca odata ce era foarte important de retinut ...liliacul , vrabiuta , albinuta ?
×
×
  • Create New...