Jump to content

goe 75

Super Membru
  • Content Count

    3,774
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

About goe 75

  • Rank
    Pasionat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    GSXR1000 K6, CBR 600f4, 2008 R1.
  • Numar Moto
    B510XXX,B509XXX.
  • Club
    nope

Recent Profile Visitors

2,847 profile views
  1. Pai au facut pentru ca reparatiile au fost platite de stat , prin bugetul de aparare. Acum stim de ce apararea e asa o mare proportie din gdp.
  2. Nu conteaza ...e pentru batranei care au placerea sa combine motociclitul cu datul in leagan. Am fost foarte aproape de doi colegi de aici de pe forul in timp ce dadeau gaz puternic si am vazut in ce hal se ridica tot magarul in sus ... Telelever si restul de rahaturi care anuleaza forte misterioase sunt doar pe hartie in neuroni fitzosi ...in realitate e cam actiune sus/jos /inainte ....
  3. Carantina permanenta si nu mai murim in accidente moto...
  4. Am auzit ca pe cardan nu poti face o medie de 170/h , deci nu e bun.
  5. Am avut rcs19 la un k7 si nu ai putea sa ma convingi sa mai pun una nici sa o primesc gratis. Este extrem de enervanta ca nu raspunde instant
  6. Pai asta e TT-ul de bulgaristan...e diferit , pe drum diferit ...
  7. Hai ca m-a prins ce va roade pe voi...ca altul poate sa mai dea blana si in trafic real , pe cand voi nu ati fi in stare nici daca ar fi drum liber si lat ,pentru ca va ataca drobul de sare.
  8. Altu care inventaza curbe acolo unde nu sunt. Veliko e plistiseala maxima tocmai pentru ca virajele sunt destul de largi ca trebuie sa le iei cu peste 170 sa simti ca faci ceva . Pe mine m-ati convins , o sa-mi vand motoretele si-mi bmw-u diesel sa pot merge mai tare .
  9. Colegu , acuma pe bune , chiar nu ai cum sa prinzi ideea cat de tare poate sa sboare mentalistu cu Busa lui . Cu un miar dala de care ziceti voi ca pe strada nu folosim decat 20% , am dat tot ce putea el si sinteam ca trag de el si nu mai avea de unde sa dea .... Singurul fel in care reuseal sa stau lipit era daca o tineam tot timpul la peste 8000 ture , adica si cu o viteza mai jos decat el si trebuia sa fiu si atent sa dau gaz tare cam in aceasi timp , altfel ma pierdea ...si voi chiar credeti ca ati putea avea dreptate ... Muhahahaha! Aaaa si am si distrus cauciucul spate . Numa ce mi-a zis mecanicu scorul pentru noile cauciucuri si revizie ...o parte din nota o sa i-o plasez lui Nico.
  10. Lasa sa exerseze pe matematica sa le fie usor de calculat media de asteptare dupa ei ,daca se nimeresc pe treseu cu tine.
  11. Da, am dat o caruta de bani cu ocazia aia ...si a fost extrem de enervant procesul de comandare a pieselor pentru ca pe original nu poti face comanda la tot pachetul odata , fiecare rahatel fiind bifat separat ... Tot atunci am comandat discuri de frana noi originale si am pus etrieri si pompa de r1 2006 . A fost o cheltuiala serioasa dar mi-a transformat jucaria asa de mult incat m-am indragostit total si o sa ramana la mine pana la pensie , langa cbr-ica de 600...restul vin si se duc , astea raman .
  12. Am avut o problema asemanatoare si am fost destul de fraier sa pun botul la prostiile de pe forumurile americanilor , ca vezi doamne ar fi o problema de design prost si ca ba e saiba subtire conica ( a doua piesa care se instaleaza in cos ) , ba ca nu se face ungere si oamenii si-au dat extra gauri in cos , ba ca arcurile ....toate niste rahaturi . Chiar i-am crezut ca nu se poate rezolva problema decat cu un kit fabricat de o firma specializata in produse pentru dragracing ( imi scapa momentan numele ) si am cumparat-o . Piesa principala din kit iti anuleaza slipper clutchul pentru ca este doar o piasa masiva care inlocuieste cele doua piese care sunt inima slipperului. Problema apare doar daca ai piese uzate in sistem ( cel mai probabil placile) si sunt inlocuite cu piese aftermarket de calitate slaba. Dupa ce am mers cu acel kit o vreme , doar pe strada si am fost fericit cu efectul , am decis ca vreau la circuit si vreu sa am plipper din nou ca sa fiu mai in siguranta . Am inlocuit absolut toate piese din cos( sau oala ...tot basket imi vine in cap) cu piese noi comandate direct de la suzuki pe original , plus arcui noi originale ...practic am inlocuit toate piese cu noi originale cu exceptia oalei. Am eliminat acel kit si am reglat slipperul exact ca in manual. Sunt ani de zile de atunci si nu am mai avut nici cea mai mica problema si am bagat cel putin 12 weekenduri la circuit si cca 15-20 k pe strada. Am cautat acum si am gasit numele firmei de unde am luat kit-ul , este Brock's Performance.
  13. Motodiscount in Buc . Au multe si pe stoc si pot sa si comande...
  14. https://www.xlmoto.eu/mc-gear/motorcycle-clothing_c11/motorcycle-jackets_c20/alpinestars-calabasas-air-motorcycle-jacket-black_pid-PM-4909143 https://www.xlmoto.eu/mc-gear/motorcycle-clothing_c11/motorcycle-jackets_c20/revit-eclipse-mc-jacket-dark-blue_pid-PM-4904365?nosto=is-pdp-category-cross-sale https://www.martimotos.com/en/acerbis-ramsey-my-vented-2-0-15806#/18-color-black/1166-sizes-xxl
  15. Pentru mine personal nu face sens decat un Caterham 7. Am amanat achizitia pentru ca planul era sa-mi schimb programul la munca si sa ajung pe acolo mai des...si s-a intamplat invers( guvidu lu peste)...n-am mai fost din Decembrie.Acum am trei motorete...nu duc lipsa totala de distractie.Mai vedem.
×
×
  • Create New...