Jump to content

goe 75

Super Membru
  • Posts

    4,335
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    GSXR1000K6,CBR 600f4,2008 R1,CBR600RR07.
  • Numar Moto
    B510XXX , B75GOE , B77GOE, B217UFO.
  • Club
    nope

Recent Profile Visitors

3,909 profile views

goe 75's Achievements

  1. Cand ai curatat rezervorul , ai verificat ca trece aer liber si prin orificiul de preaplin?
  2. Mai face asa si din cauza releului de incarcare . Diferenta este ca de la releu da sa moara motorul cand reduci viteza si turatia . Daca esti bun la control de acceleratie/abreiaj o poti face sa nu moara motorul si sa mergi in continuare pana reduci turatia si face la fel . Daca e de la alimentare o sa se opreasca indiferent ce faci. Se poate si de la firele de la stator cu izolatie compromisa . Daca la tine face din cu totul alte motive , inseamna ca am vandut-o inainte sa le patesc chiar pe toate specifice...
  3. Cel mai probabil nu are legatura cu incalzitul motorului. Cel mai probabil ai infundata aerisirea rezervorului si dupa ce merge cateva minute nu mai poate trage benzina pt ca se face vacum in rezervor. Incearca intai sa verifici treaba asta . Daca nu e de acolo poate fi o pompa aproape moarta , care nu prea mai baga dar permite sa mearga cu acel putin care se strage la repaus si poate fi tras de carb prin cadere . Intai verifica partea cu aerisirea infundata si dupa dam detalii de cum verifici restul. Daca e de la vacum in rezervor , imediat dupa ce se opreste motorul tre sa deschizi busonul si trebuie sa se auda cum trage aer. Pompa , daca nu te pricepi sa o testezi prin metoda traditional( deconectat firele , pus la curent pe direct si urmarit debitul) o poti scoate din circuit de tot, conectezi furtunul de alimentare pe direct si faci plinul. Din momentul ala motoreta trebuie sa functioneze normal pana se consuma cam 2 litri. Asta e metoda de ajuns acasa cu o motoreta pe carb , dar tre alimentat plin la fiecare 50 km sa aiba destula cadere. * metoda de ajuns acasa daca te lasa pompa pe drum. A treia posibilitate ar fi o problema la robinetul de sub rezervor...pozitie incorecta sau rugina , mizerie in el...
  4. @The Mentalist Cutia de viteze era execrabila Consumul ...u -la -la ! Fierbinteala sasiului la viteze mici aprope la fel de naspa ca la R1 ...dar nu chiar . In rest , totul mi s-a parut sublim la motoreta ala .
  5. Eu sunt in Germania...deci ...pass... Dar daca copiii astia vor sa-mi invarta casca-n cap , ma gasesc la circuitul Adancata pe 3-4-5 Sept .
  6. Scuze ?! Stai sa scot dictionarul . N-am mai vazut cuvantul asta pe forum. Nu e de scuze . E de lasat ochelarii de cal . Moto se misca mai repejor decat calul si ai nevoie si de vederea periferica.
  7. @ionutpm Multe le zice bine . Altele sunt discutabile . Altele sunt total eronate. Unul cu experienta poate face diferenta dar voi.... Esti constient ca sterge toate comentariile care nu-i convin si de acolo aparenta ca e infailibil, nu?
  8. @Rares2005 Mah , nu pleca . Inca nu am terminat repertoriul de javre care suna bine cu Moto in fata .
  9. @Rares2005 Muhahaha! Argumentul fiind ca stii tu ca Moto-ciuhuahua stie mai bine ca noi , nu ?
  10. Gata , m-ai convins . Am pus deja incalzitoarele . Peste 20 de min o sa aiba temperatura optima sa pot merge sa-mi iau niste lapte.
  11. Sunt bune si reci ...ca mai stim noi ce...
  12. Pai Moto-pechinez nu te invata si multitasking? Mai devreme cu o mana iti scriam si cu aialalta lipeam clatite de tavan.
  13. Sunt dezamagit . Ai renuntat prea repede. La modul cel mai serios iti zic , nu incerc sa te convertesc la nimic . E doar pentru fun .
  14. Deci zeul Moto-canish zice ca pe un circuit se incazesc gumele in doua ture . Asta inseamna cam 3-4 minute de mers cu o medie de cca 100-120/h , presatrata cu niste franari relativ de puternice si accelerari asemeni. Cate minute trebuie sa dai din fund stanga /drepta pe motoreta ta la 50/h , fara floricele de gen franare acelerare/franare si sa aiba macar un pic de efect real ? Nu conteaza ca nu mai continui discutia . Daca ai logica pe cat pretinzi , numai pe faza de mai sus deja te-ai prins si tu ca Moto-canish e disperat sa puna "content" si mai da si lufturi... Ah ce erezie...
  15. Foarte bizar . Franam de la peste 200 cu tupeu maxim , doar cu fata si nu aveam senzatie de dive mai deloc tocmai pentru ca trimitea automat cam 1/6 din presiune la spate si echilibra toata afacerea. @Rares2005 Copilu plin de logica , cam la ce viteza faci tu manevrele alea de incalzit anvelope ? Un 40-50/h?
×
×
  • Create New...