Jump to content

goe 75

Super Membru
  • Content Count

    4,219
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

About goe 75

  • Rank
    Pasionat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    GSXR1000 K6, CBR 600f4, 2008 R1.
  • Numar Moto
    B510XXX , B75GOE , B77GOE
  • Club
    nope

Recent Profile Visitors

3,566 profile views
  1. Posibil ... dar daca este vorba de nea Dan din Constanta pe care l-am cunoscut acum multi ani la o intrunire pe langa Deva ( parca Nandru ii zicea la satucul ala), o sa fie un bibelou super ingrijit. Un om cu pasiune si finante sa le intretina la superlativ si care a avut multe zeci de motorete.
  2. Pai da , dar cand tine mortis de ideea de carburatie ...ceva nu se prea pupa cu alea ...ori bugetul nu ajunge acolo , ori indoctrinarea de la vreun dorel e prea puternica. In special cand se vorbeste de Bandit 400 ...e ceva la mijloc foarte rural...
  3. Mai da faliment cate o locatie de McDonalds si se vinde Morader-ul de pe perete... Prin It si At am vazut multi dealeri care expun in vitrina ceva modele mult trecute, dar noi ...probabil ca o sa iasa si alea la vanzare candva.
  4. @Silver Arrow Salut! Sanatate ! Spui bine dpdv logic . Eu spuneam pe baza observatiilor in timp. Cand omul nu are un mecanic de nadejde in zona , cade prada Doreilor care mai rau fac ...sau daca proprietarul e putin Dorel si isi baga nasul unde nu trebuie , o sa merga ani de zile cu o troaca mai mult dereglata decat reglata . La injectie e mai mica tentatia sa se bage Doreii ...si daca se risca ,greseala de sfarsit de cariera Doreleasca este evidenta imediat.
  5. Da , dar am zis si cu potential de fun ...deci se elimina alea geriatrice 100% ...de gen GS , Paneuro, Kawa 14 C ...
  6. Sa fiu sincer , daca mai puteam sa prelungesc putin partea irationala si urmatoarea motoreta era tot una sport ... Dar dupa 4 luni de tratament si recuperare ( pt o cazatura de Stan si Bran combinata cu o hernie de disc) si peste 10 kg dat jos ca sa ajute ...tot am un deranj la spate destul de mare ca sa fiu fortat sa ma uit la alternative cu o pozitie de mers mai geriatrica. Practic in momentul asta am pe lista cam tot ce este cu pozitia relativ dreapta si cu un pic de promisiune de fun.
  7. Zici bine ...dar trebuie considerat ca sunt si oameni destul de izolati de civilizatie si mecanici rezonabil de buni si fara destule cunostinte sa se descurce in jurul unui carburator... Atunci optiunea este doar una.
  8. M-am uitat la sh-uri si pe It si pe De ...si sunt cam putinele . Dar mai mult de informare generala . Nu sunt sigur ca o sa merg pe genul asta ,momentan. Ca noua m-am uitat doar la ktm 690 si in zona mea la acelasi pret ( sau diferenta neglijabila) sunt si MT 09 sp , sau Tracer 9 , sau Gsxs 1000 f...si ma gandeam daca isi merita pretul ...ca sa stiu daca ramane pe lista sau nu. Multam de opinie.
  9. @george05 Ok ,701 sumo e fun ... dar chiar merita 10000 € pt unul nou , sau e mai intelijenta o achizitie sh... pe la 6-7000 ?
  10. Cumperi una pe injectie si pastrezi in permanenta un carborator sub sa. Asa iti poti satisface fantezia de a avea carburator , sa ubli la el si sa-l reglezi fara sa-ti strici motoreta.
  11. Daca nu este un secret , cat a costat kit-ul parbriz/ far/ suport...?
  12. De acolo se regleaza turatia motorului la relanti. Daca iti bagi nasul acolo , sa o faci doar dupa ce ai mers un pic , sa ajunga motorul la temperatura normala de operare.
  13. Tu spui 15 ani , eu spun 40-50. E destul de usor realizabil sa interzica vanzarile de petroliere noi ...dar sa-ti ia vaca functionala din curte o sa fie mai greu de realizat decat colectivizarea la munte. O sa se extinda experimentul Cuba. Spagi si la chelneri mai descurcareti sa-ti traga un prelungitor la mixerul inmatriculat.
×
×
  • Create New...