Jump to content

goe 75

Super Membru
  • Posts

    4,498
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    GSXR1000K6 , CBR600RR07, zx6r 2009.
  • Numar Moto
    B510XXX , B217UFO , B78GOE .
  • Club
    nope

Recent Profile Visitors

4,234 profile views

goe 75's Achievements

  1. Eh , ca sa nu se revolte aiurea proprietarii de ieftinaturi de genul , clarific : Este foarte posibil sa fie proprietari foarte fericiti de CF sau Vulcanul mic, dar sunt 99 % sanse ca motivul este ca nu au avut experiente si cu modele din categoriile putin superioare , adica cele care nu au fost gandite, proiectate si executate doar pentru incepataori sau saraci.
  2. Colegu , la modul cel mai serios iti spun ca incerci sa faci ceva fara legatura cu o decizie inteligenta . Incerci sa alegi o motoreta incurcat de o combinatie ciudata a unei relatii cu un tip , carpaci autorizat pt un anumit model... si o mica fandare catre ceva cu destula reputatie ca nu prea mai ai nevoie de carpaci... 1 motoreta noua nu prea are logica pentru situatia ta , dar nu ti-a trecut prin cap pentru ca nu ai idee cat de fiabile sunt unele modele si cat de mult le poti abuza si tu dupa ce au fost abuzate deja de alti proprietari , fara sa ai nevoie de altceva decat o revizie anuala la un atelier decent . La cati bani salvezi pe varianta asta , iti permiti sa trimiti motoreta la revizia anula priin curier in Bucuresti. Cu 3-4000 € iti cumperi ceva din familia Suzuki SV 650 - VStrom, sh , de te duce 10 ani fara probleme. Cu 5000 € iei una ca noua si din era moderna . 2 Intai considera ca vrei sa-ti cumperi cea mai buna motoreta pe care ti-o permiti si lasa restul de considerente mai la coada. 3 Trebuie sa stii ca mecanic autorizat nu inseamna nimic . Autorizatia aia se obtine prin rudenie , relatii de prietenie sau nomerciale ...etc . In cele mai multe cazuri nu prin competenta . Ar mai fi multe de punctat ...dar ma tem ca este fara sens. Ps . Si kawa Vulcan si Cf sunt niste ieftinaturi tragice . Ca sa le mentii in conditii normale trebuie sa fii foarte activ cu spalatul , frecatul si iernatul in conditii optime , pentru ca zici ca sunt facute din rugina ...si doar asteapta sa nu fii atent si imediat apare la suprafata. Am cateva in cartier si desi sunt aproape noi , pentru ca nu au primit atentia necesara deja arata ca niste epave. Cel mai trgic exemplar de Vulcan din Bucuresti este parcat pe scurtatura dintre Pasajul Marasesti si Piata Unirii , pe partea stanga a drumui . Pentru situatia ta , eu recomand ceva sh, ca nou , fabricate de Honda sau Suzuki ...dar orice Honda in afara de Auto-moto-scuterul ala cu jumate din motorul unui Jazz.
  3. Motoretele mele actuale sunt din 2006 , 2007 si 2009 ...deci nu mai sunt noi ...dar imi ies etrierele fara sa cracanez nimic , pentru ca le intretin cum trebuie si schimb discurile atunci cand este nevoie. Ai vrut sa spui ca experienta este cu troace vai mama lor...
  4. Vinzi motoreta in toamna si cumperi alta in primavara ...astfel scapi de bizareria de recomandari pentru iernat.
  5. 38000 ron este un VStrom 650 nou. In comparatie cu jucariile mentionate de tine , asta chiar e motocicleta ...si este una dintre alea si bune ca uz general si fiabile si cu potential de distractie pe curbe. Honda aia nu e chiar motorera pe bune . Motorul ei se tureaza extrem de putin...max 5500 ture parca. Bafta! Ps . Am verificat preturile de la Motoboom....dar intuiesc ca nici la alti dealeri VStromul 650 nu trece de 40000.
  6. Eu de acolo banuiesc ca i se trage problema actuala. Iar problema cu pedala tare putea sa apara si de la furtunul strangulat, prin rasucire la monatjul etrierului.
  7. Dar care nu prea face sens daca nu a schimbat placutele. Fara sa puna placute mai groase nu era nevoie sa cracaneze nimic , in conditii normale de disc fara buza masiva.
  8. Se rezolva de mult daca punea cateva poze cu etrirul montat si dadea cateva info critice , cum ar fi daca a fost nevoie sa completeze cu lichid cand a facut aerisirea , este lichidul la nivel acum...daca a completat a pus lichidul deasupra diafragmei din cauciuc sau a inlaturat-o ca sa poata pune in rezervor?... Iar pedala fixa doar dupa o demontare/montare ...e ciudata rau daca nu se ia in calcul eroare de montare.
  9. Ar trebui sters tot . Prea multe devieri bolnave de la patrocle si altii ca el. Defapt a acelasi , dar a activat sub mai multe nume.
  10. Bravo ! Sa o stapanesti sanatos ! La mult asfalt uscat , fara probleme!
  11. Nu pare k9 dupa far... Pune una mai din fata
  12. Si asta este tot o poveste nemuritoare . Nu , nu exista limita de viteza la asa ceva . Se poate intampla si la 300/h. Sunt cateva modele care sunt destul de renumite pentru oscilatii ciudate ( sau chiar voblaj in adevaratul sens )numai la viteze mari sau relativ mari , care are ceva legatura cu partea de constructie sau cu exploatarea la viteze mai mari decat este inteligent pentru tipul respectiv ( Honda Pan Euro, Mt 09 gen1 ...) . Cand vine vorba de voblaj initiat de o denivelare , se poate intampla oricui, la orice viteza , indiferent de modelul calarit ...si are tendinta sa fie mai grav daca se intampla ca in momentul respectiv riderul este destul de tare pe acceleratie. Mai tine si de ghinionul fiecaruia . La felul cum sunt drumurile patriei pot spune ca am trecut peste milioane de denivelari dar mai putin de 5 au avut efect destul de serios sa fie memorabile.
  13. Eu nu motociclesc pe schiuri...tu faci ce vrei .
  14. Sunt ateu si tot zic Doamne fereste ! la prostiile pe carecle scoate colegu patrik. Sunt motorete absolut perfecte ...dar riderul nu este ...si da gaz puternic atunci cand este putin obosit si nu mai poate sa tina mainile total relaxate si deci cand accelereaza trage de ghidon puternic dar el nu isi da seama si motoreta fiind puternica ridica pitin roata fata . Combinatia aia de roata fata putin de tot ridicata si trasul de ghidon odata cu acceleratia produce un voblaj biblic si la cea mai perfecta motoreta ...si se intampla fantastic de des la toti care merg pe la circuit si au trecut in clasa mai de mijloc. ( pentru ca oboseala afecteaza pe toata lumea dar aia foarte incepatori inca nu au curaj sa traga de gaz destul pt efectul asta , iar aia din grupa mai de sus stiu mai bine si se opresc cand simt oboseala ca intervine...) Exista si motorete care sunt proaste direct iesite din fabrica ...dar alea nu prea vin cu amortizor de voblaj... @ionutpm La social politica doar ne distram , dar aici vorbesc foarte serios.
  15. Povesti de la oameni care nu au mers cu viteza in viata lor. Vorba aia cu "ii dai gaz" vine din lumea motocros , trail, jucat in nisip si pe forestiere. Cand sub tine ai o motoreta de 90 -105 kg si majoritatea timpului il petreci in a doua -a treia , pe la 25 -40 km/h , normal ca iti permiti tot felul de chestiii. Cu o sportiva de 200 kg care iti intra in voblaj pe la 180 km/h ,cand ai lovit o denivelare, este cu totul altceva ...si trasul de gaz poate fi o idee doar pentr un Marquez . Nu exista om normal care poate face asa ceva . Daca iti povesteste careva , te-a mintit. Uneori oscilatia ghidonului este atat de violenta ca ar rupe si mainile uni campion la judo... deci lasa povestile nemuritoare si concentreaza-re pe ce te invata la cursuri referitor la tinutul mainilor pe ghidon in relaxare si fara sa strangi de manasoane. In caz de mare voblaj pe moto de strada , doar relaxatul mainilor te mai salveaza si norocul sa ai suficient spatiu pe directia in care se duce , ca sa isi revina , daca nu total macar la o oscilatie mai usoara in care poti intervenii sa corectezi putin directia. Iti spun asta din experienta personala . Daca vrei sa-i asculti pe aia care iti povestesc din imaginatie , bafta!
×
×
  • Create New...