Jump to content

goe 75

Super Membru
  • Content Count

    3,289
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About goe 75

  • Rank
    Pasionat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    GSXR1000 K6, CBR 600f4
  • Numar Moto
    B510XXX,B509XXX.
  • Club
    nope

Recent Profile Visitors

2,344 profile views
  1. Am mai descoperit un site cu preturi bune la echipament touring https://www.outletmoto.eu/giacca-moto-in-tessuto-revit-safari-3-argento-blu-P26334.htm
  2. Asa este , daca mai asteptam putin o sa apara si un Dorel care a pus role sh ...ca asa i-a zis " mecanicu"...si l-a tinut 5 ani , deci merge ...
  3. D-aia ma duc in jermania sa-mi iau masina ... rumanu e prea scartar sa schimbe chitul complet de distributie... Daca la distributie va cacati pe voi ...la restul nici nu vreau sa ma gandesc.
  4. Garantat merge uns doar cu motoreta ridicata de spate si in viteza 1 cu gazul in limitare. Eu o sa cumpar jucaria , macar de proba.
  5. Da , ai dreptate , eu il luasem pentru inot. Daca nu te deranjeaza sa dai aproape 400 € pe un produs mediocru , este excelent pentru orice. La pretul ala exista optiuni mai bune.
  6. Si al tau are si aerisirile de pe maneci , esentiale zic eu. Andes v2 nu are asa ceva. Faza a fost ca in trecut am avut numai experiente placute cu produsele lor si d-aia nu m-am stresat deloc la alegerea costumului ...am dat atentie doar sa fie coloritul care-mi place ...si a fost o greseala de 377€( transport inclus) Numai ce am cumparat de la A* doua protectii spate si una de piept ( din seria kr ) si sunt geniale , deci inca fac si produse faine ...dar uite ca mai dau si rateuri , ca in cazul Andez v2.
  7. Andes V2 Honda 1 Pantalonul , adica asta : Croiala extrem de neinspirata in zona pulpelor . Vine normal pe fund si larg de la genunchi in jos , dar foarte fix pe pulpe . Doar un sfrijit cu picioare ca stixurile se simte bine in ei . Chiar daca imi vedea fix la mijloc , poate chiar trebuia sa trag putin burta sa inchid , imi dadea senzatia ca imi cade de pe mine daca nu puneam si bretelele. Aerisirea de pe pulpe este prea mica si pozitionata asa de prost ca nu-si face treaba mai deloc. Am plecat de acasa pe temp de 5°C , pt o tura de cateva ore si doar cand am ajuns inapoi am vazut ca era aerisirea aia deschisa . Pai daca functiona pe bune imi inghetau picioarele la un moment dat. Extrem de oribil faptul ca nu are nici velcro , nici fermoar in zona gambelor si falfaie in vant ca niste salvari . Acolo i-am pus eu velcro ...dar tot nu am reusit sa-i modeles sa-si mentina o forma dreapta , normala ...tot sifonati si in cute ciudate se asezau in zona aia. Nu am mai vazut si nu am mai auzit de pantaloni moto partea de jos atat de oribil de libera. In general lucratura si cusaturile te face sa te gandesti ca pruncul de 10 care l-a cusut era biciuit si isi facea treaba printre gemete si suspine, intr-un beci prost luminat de prin Bangladesh. 2 .Geaca Materialul de la gat , de pe interior, nici nu este destul de fin cum ar fi normal in zona aia si nici nu se prelungeste pe exterior destul ca sa nu produca iritatie la piele , uneori. De la 20° in sus este cuptor daca nu te misti binisor...lucru incredibil cu 4 ventilatii frontale. Si cu sistel de blocat ventilatiile deschise Un convenient al unui costum textil este ca nu trebuie sa-l tot dici la curatat , il mai speli si acasa... dar nu si costumul asta ...decat daca esti masochist. Firme de doi lei si chinezarisme au reusit sa puna culori diferite la prinderile de pe interiorul manecilor , pentru mesada , dar A* a pus aceeasi culoare ... La fiecare oprire la un tutun cu partenerii de drum , daca nu era destul de cald sa dau geaca jos , era extrem de dificil sa nu ma agat cu maneca de ariciul de la inchiderea principala .Atat de al dracului de agatator e ariciul ala ca a scamosat ca dracu maneca dreapta la incheietura. Si materialul de la extefior este destul de dur si tratat sa fie impermeabil si tor a fost agatat destul de urat de ariciul ala Mai sunt o groaza de mici rahatele enervante ...dar m-am plictisit asa ca am incheiat .
  8. Pana la urma am descoperit care este marea problema la 919 , defapt singura problema mare ...si anume suspensia spate . Este super ok in ritm de touring si face fata si la un mers putin mai agresiv , dar la mers mai sportiv devine extrem de periculoasa . De facut un upgrade cu Ohlins , sau ceva apropiat , nu se merita . Roata aia groasa de pe fata nu ma deranjeaza deloc ...ba chiar imi place ca ii da un caracter aparte, dar suspensia spate ma deranjeaza destul de mult sa o vand . Sunt destui amatori de asa ceva dar care nu trag de ele pana la pragul ala cand devine problematic. Per total , motoreta este net inferioara unui f4 /f4i , in special datorita sistemului mai antic de suspensie spate. Se descurca mai bine doar la capitolul frane . Si faptul ca are mai mult cuplu poate sa fie putin mai atractiv pt un incepator ,dar atat . Un f4 este cu mult superior pentru ca poate fi expoatat la maxim chiar si cu suspensia spate varza ,de la tot atatia ani trecuti peste ea .
  9. Atat de dezamagit am fost de costumul Andes V2 ca l-am donat deja si nu cred ca o sa mai cumpar alt echipament A* de touring . I-am facut si cateva mici modificari si tot nu m-a satisfacut. Singurul lucru bun de la Andes este sistemul de prindere al bretelelor, genial de simplu si folositor. Ca sa inlocuiesc geaca am cumparat deja una Berik Safari . Este cu 100 € mai ieftina , dar pare mult peste Andes . Momentul adevarului o sa fie cand o scot la plimbare , in primavara. De pantaloni inca ma mai interesez . As fi vrut sa fie tot Berik pentru compatibilitatea fermoarului de la mijloc...dar nu am vazut pantaloni de ei care sa-mi placa. Geaca este asta :
  10. Pana la urma am mers pe ideea mea initiala si am comandat Dainese Axial pro IN , de la Martimotos. Mi-au ajuns in cca 3 sapt , prin posta normala si sunt geniale . Exact asa cum am intuit, experianta de a avea costumul peste ghete si lejeritatea din zona gambelor ...este cu totul alceva decat am experimentat pana acum . Sunt super fericit cu alegerea facuta , chiar daca la capitolul aspect ar fi aratat mult mai bine A* Tech R. Am facut doar o poza cand am iesit la o proba :
  11. Cu multi ani in urma am crezut ca fac afacere cu ochelari de ski pe coclauri si cand i-am fixat pe casca am descoperit ca nu aveau buretele destul de gros sa mi se aseze pe fata ... Nu stiu ce casca ai tu , dar dupa faza aia am mai facut comparatie si cu alte perechi de ski si ochelarii de enduro si tot timpul era o diferenta vizibila la burete. Poate au inventat astia si casti de ski la fel de voluminoase ca alea moto si ochelari sa se potriveasca peste ele ...dar eu inca nu am vazut.
  12. 1. La inchiriat masina ai mare grija sa marchezi pe formular absolut toate ciupiturile si zgarieturile si explicate in cuvinte ...pozele sunt fix pix. Indiferent cat de mare este firma , sunt niste nenorociti pusi pe jaf. Se merita cercetat daca nu iesi mai bine ca pret sa inchiriezi din NY doar pt 24-48h pana ajungi intr-o locatie de unde poti inchiria pentru restul timpului la un pret mai bun si cu specificatia ca o sa o returnezi in locatia care iti convine tie( se poate garantat). DC este un sat plin de negrotei...nu prea ai ce vedea in afara de cele consacrate si poate gradina zoo ( pt ca este unicat fiind intr-un parc normal si gratis -sau afost pana la momentul in care am fost eu) 2. Sa dormi la hotel in NY ( pt 350-400$/noapte ,este cam stupid avand in vedere ca in doar 1-2 h poti fi in NJ sau PA unde gasesti la cca 100$/noapte. Daca vrei sa vizitezi si NY doar te intorci dimineata si ai salvat cateva sute . In NY daca vrei sa parchezi in siguranta exista parcari pazite (la cca 40$/8h ...parca) 3. Cam greu sa cheltuiesti bugetul ala pe coasta de est...nu prea e mare lucru de vazut , pe bune . 4.Doar I 95 este autostrada care duce in Fl si e gratis . Daca te duci pe Turnpike mai arunci cca 100$ pe fereastra. 5.In Miami nu se merita stat la hotel . Poti lua hotel in Hallandale si e destul de aproape ... De vizitat in Miami nu prea este decat Miami Beach , cartierul Coconat Grove, castelul Viszcaia si Biscane Bay. 6. Daca opresti in Fort Lauderdale trebuie mers la restaurantul Dirty Harry si conandat Wings medium-garlic.
  13. Mda , foarte fain sfatsit de an . Dupa ce a inceput sa fulguiasca le-am bagat la spalat /uscat si la iernat cu ele.
  14. Tot pe dn ne intoarcem . Am fàcut deja Snagovul si e senzatie .Ne-am dat pe curbe aproape ca vara ( Michelin PP3). Totul uscat si curat.
×
×
  • Create New...