Jump to content

goe 75

Super Membru
  • Posts

    4,938
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    GSXR1000K6 , CBR600RR07, zx6r 2009.
  • Numar Moto
    B510XXX , B217UFO , B78GOE .
  • Club
    nope

Recent Profile Visitors

5,195 profile views

goe 75's Achievements

  1. O provocare pentru motociclistii pasionati cu detectoarele de metale.
  2. E normal sa se duca apa la 100+ si sa intre ventilatorul la 106-108 . Orice alta motoreta o sa ti se recomande aici o sa faca la fel in traficul urban. E normal sa te plangi de pozitie dar restul tine doar de intretinere corespunzatoare si cunostintele tale limitate. Ps . Si eu merg in oras preponderent cu sportive si nu au nici pe dracu dpdv mecanic. Chiar si caldura degajata este la fel ca la un fz6 sau Hornet. Ps2. Daca aveai un 1100xx , fz1, r1 sau alte modele cunoscute pentru caracterul fierbinte , te intelegeam . Dar gsxr 600 k1 nu este printre ele. Nici pe departe.
  3. Aparent, motociclistii sunt de doua feluri : salbatici si domestici,aka forumisti/foru-mistici. Se pare ca astia forumistici au un singur scop in viata si anume sa faca motociclitul sa para mult mai complicat decat este in reitate.
  4. @_Raul_ Bis ! Adica mai mult , nu repetitie...
  5. goe 75

    Începător

    Hahaha! Te prindeam si cu acul gol .
  6. goe 75

    Începător

    Nicusoare , mi-ai deschis apetitul de zx10r ...asa ca am gasit unul de considerat macar penttu o vizionare si test: https://m.olx.ro/d/oferta/kawasaki-zx10r-ninja-IDfkXLd.html
  7. Fii responsabil Gigele, fugi la mama sa-ti dea bani.
  8. @Silver Arrow Salut! Sanatate! Se pare ca eu citesc mai cu atentie posturile initiale si nu-mi scapa detaliul cu A2 ...care de cele mai multe ori indica varste la care suplimentarea bugetului nu este nici pe departe asa de usor cum se pare unora de pe aici. Tot pentru ca e vorba de A2 , nu e nevoie nici de perfectiunea perfectiunilor, pentru 2 ani pana trece mai departe. La ce abuz rezista japonezele si la cate decenii merg doar cu un schimb de ulei , se descurca si el. Si chiar si un 2000€+ este un buget mic in ziua de azi, pentru a aduce din vest o motoreta de A2 decenta si care sa-ti fie livrata inainte sa ai deja A-ul in buzunar. In realitate , e plin forumul de habarnisti care nu sunt in stare sa cumpere o motoreta de capul lor si normal ca recomanda la toti sa-l plateasca pe altul sa se ocupe.
  9. Cam absurd sa recomanzi adus de afara la buget de 1500 -2000. Scazi transportul...si cumperi o ruginatura de jermania... Mai ramane sa-i spuneti ce fantastica e o casca Arai ...
  10. In programul viitor : Cum sa te strecori printre picaturi, cand ploua... Cum sa legi de motoreta un strung? Ba de nevoie , ba de plictiseala , poate mai produci cate o piesa la drum lung...
  11. goe 75

    Începător

    E clar ca nu esti pregatit pentru Zombie Apocalypse. Daca te rasgandesti dovedesti ca esti human si sar zombificatii pe tine. Valabil si pentru cand iti place altceva decat fanteziile lor.
  12. goe 75

    Începător

    Nu sunt mai complicate decat alte motoare ...dar ...aparent ,injinerul japonez i-a dat liber la mai multe ture decat face fata sistemul de ungere... Si daca iesita direct din mana japonezului cam cedeaza in anumite conditii, iesita din mana unui Dorel mioritic o sa cedeze si mai repede, in mai multe conditii. Ps. Nu te lua dupa ce scrie pe bord. Bordul de la r6 este cel mai mincinos dintre toate, in special la modelul 2006-2007. Indica mult mai multe ture decat are in realitate. Parca maximul real era pe la 15800 ture ...si mai tarziu le-au mai redus putin ca sa nu mai bubuie asa repede.
  13. goe 75

    Începător

    Lasa teoriile. Ce si cum ar trebui sa fie e pentru bosorogi. La varsta ta e momentul sa pui osul la treaba si sa te descuri cat mai bine cu ce ai la dispozitie si sa inveti ce e de invatat. Mestereala inveti mai bine daca iti cumperi o toroapa care se strica mereu. Dar trebuie sa fie una la care se tot strica auxiliare , rulmenti...chestii usor de rezolvat de un invatacel. La r6 daca se distruge ceva este motorul in sine. E greu sa gasesti in Ro pe cineva care sa repare asa ceva destul de bine sa tina mai mult de cateva ture de cand motoreta a fost cumparata de un nou incepator .
  14. goe 75

    Începător

    Nope , nu am fost la circuit pentru ca sunt plecat din tara . Anul asta nu o sa am ocazia sa merg decat la evenimentul MotoEvolution din prima saptamana a lui Septembrie. Despre r6 ti-am mai spus ca este o motoreta faina rau , dar extrem de periculos de cumparat daca nu te pricepi bine de tot la evaluat motorete sh. Suzuki gsxr 600 din 2006 si dupa, este o motoreta faina, dar fata de r6 este mai slaba dpdv: -ciclistica -franare -sunet -look -suspensie Este superioara cu mult fata de r6 doar in privinta fiabilitate motor.
  15. goe 75

    Începător

    Da. Despre motoreta din link te pot lamuri foarte rapid ca este de evitat. Este clar ca apartine unui carpaci . Toba e luata de la un Gsxr600 cca 2007 si cauciucurile sunt fabricatie diferita ( fata pare Dunlop si spatele Continental ,la o privire fulgeratoare) Si uzura mai mare pe spate indica faptul ca este o practica permanenta sa puna ce gaseste ( probabil pe la sh-uri) , nu un eveniment rar datorat faptului ca in general la unul de fata merg doua de spate. Daca vrei sa-i vezi si vopseaua originala trebuie sa forezi dupa ea. Trebuie sa realizezi ca din poze nu se poate analiza chiar foarte bine ...deci cam atat. Ca model e smecher , dar miarul inca nu este pentru tine ...deci nu are rost sa-ti spun mai mult. Baga 2-3 ani de 600-650 si vorbim si de asa ceva, atunci.
×
×
  • Create New...