Sari la conținut

nutreț

Membru
  • Număr conținut

    149
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    intre Carpati
  • Motocicleta
    CBR600 F3

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

nutreț's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut. Un prieten a cumparat o Honda CBR600 F4 avariata si doreste sa o restaureze. Ii trebuie urmatoarele: -telescoape fata -roata fata + ax -cadru bord -scarite. A gasit cateva F4i la dezmembrari, insa niciun F4. Sunt aceste piese de F4i compatibile cu F4? Mersi
  2. S-a rezolvat. O bujie nu mai facea scanteie, nu mai tin minte exact de la care cilindru. Fisele sunt ok.
  3. In primavara(prin martie) a fost dat jos si curatat. Bujiile sunt de 2 ani, NGK non-iridium.
  4. Da, il tin pana cand vad ca e stabil relanti-ul. (cam 10 secunde) Bun, daca am inecat un cilindru ce e de facut?
  5. Salut. Dupa o vara in care nu mi-a facut probleme, acum, pe ultima suta de metri imi da batai de cap. (CBR600 din '95) Asta seara(acu' o ora, de fapt) cand sa o pornesc sa ma intorc acasa, nu porneste la prima cheie. La a 2a am tras socul si a pornit si a mers bine cateva minute. Dupa un timp de mers, simt ca ceva nu e in regula, se aude si se simte ciudat. Simptomele ar fi: -motorul merge aiurea. In ce sens, nu stiu cum sa explic... In loc sa se auda ''lin'', mergea parca ''RRRRRRRRRRRR''. Chiar nu stiu cum sa explic altcumva, am pus si un clipulet cu cum se aude, nu stiu cat de sugestiv e. Evacuarea se auzea altcumva, oarecum ca la un motor cu cilindrii in V. -frana de motor parca era mai puternica ca de obicei. -miros puternic de benzina -daca nu-i dau cate-un pic de gaz, cred ca se opreste.(relanti-ul scade usor, insa nu am lasat-o sa se opreasca) N-am tras de ea, am vrut doar sa ajung acasa.
  6. Trebuie sa-mi schimb lantul. E un cbr600 din 1995. Am vazut preturi intre 450 si 700 RON. Marci: DID, Regina, RK si nu mai stiu. Cum aleg?
  7. Salut. Motocicleta e un CBR600 din '95. Am facut cam 3000 km sezonul acesta. Deja grosimea placutelor e la jumatate(poate mai putin) fata de cand erau noi. Pe spate sunt ok. Am condus-o si in regim de touring, si sportiv, insa mai putin. In oras, la frane usoare foloseam si fata si spatele. Placutele sunt TRW. In ritmul asta o sa raman fara frane pana sa dea frigul. Sau e normal uzajul?
  8. Bine ma, cinicule. La 600 ma refeream. Ce diferenta e intre gsxr600 k1, gsxr600 k2 si gsxr600 k3?
  9. Cu ce e diferit un k3 fata de k1?
  10. Am si uitat sa mai scriu. A fost rezolvata problema. Cam Pulse Generator inlocuit.
  11. Long story short, chip bulit si nu exista scanteie. Reparatie scumpa.... Din ce am inteles trebuie cheie noua, imo nou si CDI nou. Naspa.
×
×
  • Creează nouă...