Sari la conținut

leoangi

Membru
  • Număr conținut

    89
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Postări postat de leoangi

  1. Acum 1 oră, l.u.v a spus:

    Chestia aia seamănă mai mult cu poxipolul. Ma întreb cum s-a întărit asa prenandezul. Nu înțeleg cum nu ai reușit cu poxipol. 

    Cred ca merge și cu batoane de plastic topit. 

    Nu. Am vorbit de doua treburi diferite. Protectia termica din prima fotografie este lipita cu prenadez (de calitate ....nu balarii). La fel cred  ca a fost lipita si in fabrica, avea aceeasi consistenta si aspect cu ce am folosit eu . Cu un fel de poxipol, rezistent la benzina, am incercat, fara succes, sa rezolv crapaturile din flansa pompei de benzina.

  2. Nu te-a ajutat colierul pentru ca fisurile existau deja. Te ajuta daca nu erau fisuri... Eu le-am descoperit cu o lupa puternica. Prin schimbarea mufelor, aparent rezolvi problema dar in timp fisurile se extind si incepe iar sa curga. E o greseala de fabricatie, materialul folosit la k 1200 crapa. Au schimbat materialul flansei pompei de benzina abia in ultimii ani de fabricatie a lui K1300.

    Ca si sfat...cand dati jos rezervorul sa aveti foarte mare grija. Nu fortati furtunul in conector. Trebuie doua persoane, una departeaza usor rezervorul de corpul cutiei de aer, celalalt baga mana si declipseaza mufa. 

     

     

  3. L-am uscat. Am spalat cu jet de apa. L-am lipit cu prenadez. Dupa 2 ani tine foarte bine.

    image.thumb.png.46c9732577f14864d0dba552b9333d24.png

    Si da...este pe filet. Dar in 90% din cazuri se crapa filetul. Cred ca dati bani aiurea pe cele doua mufe. Din acest motiv au  pus ulterior colierul metalic, ca si rechemere in service. Am incercat poxipol din SUA, rasina, schimbat mufe, etc. Nu a fuctionat pana nu am schimbat pompa de la un K1300. Dupa 2 ani merge perfect.

    image.thumb.png.df42f036b001458187e19874c5822099.pngimage.thumb.png.f23956bf354c94138127f61beff39033.pngimage.thumb.png.620657298d3ecb7bc548fdfb39447736.pngimage.thumb.png.426c9d06aca9b75bc2239a8859dfeec5.png

  4. completezi dupa 20 s de mers in gol al motorului. Motocicleta trebuie sa fie dreapta, motivul este pentru ca, initial, ai demontat cricul lateral, ca sa poti sa schimbi filtrul de ulei. Logic, la fel este si atunci cand numai verifici.


    » Post actualizat in 13 Oct 2018 20:26

    Am gasit si modalitatea concreta de verificare, argumentata, in manualul de utilizare. Ai dreptate, uleiul trebuie sa aiba temperatura de functionare, motocicleta dreapta, lasi sa functioneze motorul un minut, opresti si verifici.

    post-70075-0-72304600-1539460432_thumb.jpg

    post-70075-0-98569800-1539462392_thumb.jpeg

  5. Foarte mu1ltumit de Pirelli Angel GT. Recomand varianta cu A la sfarsit.Adica are ramforsari suplimentare pentru motocicletele noastre grele.Excelente pe ploaie. Intr-un an am schimbat 2 de spate (unul este acum la jumate) iar fata trebuie inlocuita acum. In conditiile in care am facut un drum de Koln si un circuit de 9 tari in vara. Deci recomand Pirreli Angel GT A.

    » Post actualizat in 09 Nov 2017 20:38

    Este ok. Nu sunt carene la K12S in acea zona.

  6. Salut!

    Ieri am mers prin oras pe caldura cam 20minute cu viteza relativ mica...40-80km/h si am constatat ca s-a incins cadrul la K1200S si frigea foarte tare. Inclusiv axul pedalei schimbatorului de viteze era foarte incins. Ma gandesc sa matisez evacuarea cu ceva banda termica. A mai incercat cineva asa ceva? Aveti ceva sugestii/solutii testate ?

     

    ..... fara sa mai raspund concret poate un moderator sa-mi dea direct inca un warning point? :)

  7. descarca manualul de aici si o sa rezolvi mai multe

    http://www.manualedereparatie.info/download/BMW-K1100LT-Repair-Manual.html

     

     

    La pagina 46.26.

     

    salut baieti

    am si eu o rugaminte la voi, cei care aveti k1100lt, v-as ruga sa imi faceti o poza la cricul lateral pt ca nu m-ai stiut sa il montez la loc :))

    mi-a facut figura cu senzoru de la cric si nu mi-a mai pornit, si nestiind exact ce e pe acolo m-am pus sa il dau jos, am rezolvat problema dar e puzzle, nu mai stiu sa il pun la loc, sunt foarte multe piese.

    mersi

×
×
  • Creează nouă...