-
Număr conținut
89 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Tip conținut
Profiluri
Forumuri
Calendar
Postări postat de leoangi
-
-
Nu te-a ajutat colierul pentru ca fisurile existau deja. Te ajuta daca nu erau fisuri... Eu le-am descoperit cu o lupa puternica. Prin schimbarea mufelor, aparent rezolvi problema dar in timp fisurile se extind si incepe iar sa curga. E o greseala de fabricatie, materialul folosit la k 1200 crapa. Au schimbat materialul flansei pompei de benzina abia in ultimii ani de fabricatie a lui K1300.
Ca si sfat...cand dati jos rezervorul sa aveti foarte mare grija. Nu fortati furtunul in conector. Trebuie doua persoane, una departeaza usor rezervorul de corpul cutiei de aer, celalalt baga mana si declipseaza mufa.
-
-
L-am uscat. Am spalat cu jet de apa. L-am lipit cu prenadez. Dupa 2 ani tine foarte bine.
Si da...este pe filet. Dar in 90% din cazuri se crapa filetul. Cred ca dati bani aiurea pe cele doua mufe. Din acest motiv au pus ulterior colierul metalic, ca si rechemere in service. Am incercat poxipol din SUA, rasina, schimbat mufe, etc. Nu a fuctionat pana nu am schimbat pompa de la un K1300. Dupa 2 ani merge perfect.
-
Multumesc KHK.
Nu cred ca se pune problema la transportator de a se imparti costul. Fiecare isi plateste agregatul.
-
Va salut
Va rog sa-mi dati o idee despre cum as putea sa duc doua moto in Barcelona. Vreau sa fac in vara înconjurul Spaniei și nu îmi iese timpul sa ajung și sa ma întorc pe roti. Vreau sa plec cu avionul și sa preiau motocicletele de acolo.
-
completezi dupa 20 s de mers in gol al motorului. Motocicleta trebuie sa fie dreapta, motivul este pentru ca, initial, ai demontat cricul lateral, ca sa poti sa schimbi filtrul de ulei. Logic, la fel este si atunci cand numai verifici.
» Post actualizat in 13 Oct 2018 20:26Am gasit si modalitatea concreta de verificare, argumentata, in manualul de utilizare. Ai dreptate, uleiul trebuie sa aiba temperatura de functionare, motocicleta dreapta, lasi sa functioneze motorul un minut, opresti si verifici.
-
gresit....din nou. K1200S a fost prezentata in iulie 2004 si fabricata pana in august 2008. K1300S a fost prezentata in octombrie 2008 si fabricata pana in septembrie 2015.
-
-
-
Nu am doua baterii pe telecomanda, am doar una singura.
wtf
Pai de ce nu ai spus asa bro ca e doar o singura baterie. Acum e perfect justificata intrebarea ta. wt_f
-
In cazul asta nu mai inteleg rostul intrebarii. Vrei sa storci curentul din 2 baterii de 10 ron din telecomanda? Schimba-le oricum si te vor tine 3 ani fara grija.
-
-
Daca nu ai senzori de presiune, poti echilibra dinamic cu bile, citeste despre dyna beads.
Multumesc. Am fost la Sirius , in Bucuresti si am rezolvat-o.
-
Cum ati rezolvat cu echilibrarea rotii fata? Nu gasesc, in zona mea, aparat care sa poata echilibra din cauza formei jantei fata.
-
Salut colegi,
aduce cineva ulei BMW Advantec Ultimate 5w40 ? cei de la reprezentanta vor 326lei/4L si mi se pare cam mult...
-
-
Uleiul asta controversat bmw e tot castrol,
....parca era facut de Shell. Ma rog, da-i batai in continuare. Nu stiu ce-mi veni sa pun botul la facut recomandari. http://www.bowkermotorgroup.co.uk/bmw-motorrad/service/bmw-genuine-oils
-
Discutia cu uleiul e infinita. Eu Iti recomand uleiul de care am fost cel mai multumit, dupa multe incercari BMW Advantec Ultimate 5W-40.
http://achimoto.ro/ulei-4t-bmw-motorrad-5w40-advance-ultimate-original-1-litru.html -
Foarte mu1ltumit de Pirelli Angel GT. Recomand varianta cu A la sfarsit.Adica are ramforsari suplimentare pentru motocicletele noastre grele.Excelente pe ploaie. Intr-un an am schimbat 2 de spate (unul este acum la jumate) iar fata trebuie inlocuita acum. In conditiile in care am facut un drum de Koln si un circuit de 9 tari in vara. Deci recomand Pirreli Angel GT A.
» Post actualizat in 09 Nov 2017 20:38
Este ok. Nu sunt carene la K12S in acea zona.
-
Salut!
Ieri am mers prin oras pe caldura cam 20minute cu viteza relativ mica...40-80km/h si am constatat ca s-a incins cadrul la K1200S si frigea foarte tare. Inclusiv axul pedalei schimbatorului de viteze era foarte incins. Ma gandesc sa matisez evacuarea cu ceva banda termica. A mai incercat cineva asa ceva? Aveti ceva sugestii/solutii testate ?
..... fara sa mai raspund concret poate un moderator sa-mi dea direct inca un warning point?
-
Harta calitatii drumurilor in Bulgaria : http://www.roads-bg.eu/
Harta calitatii drumurilor in Romania:
-
descarca manualul de aici si o sa rezolvi mai multe
http://www.manualedereparatie.info/download/BMW-K1100LT-Repair-Manual.html
La pagina 46.26.
salut baieti
am si eu o rugaminte la voi, cei care aveti k1100lt, v-as ruga sa imi faceti o poza la cricul lateral pt ca nu m-ai stiut sa il montez la loc )
mi-a facut figura cu senzoru de la cric si nu mi-a mai pornit, si nestiind exact ce e pe acolo m-am pus sa il dau jos, am rezolvat problema dar e puzzle, nu mai stiu sa il pun la loc, sunt foarte multe piese.
mersi
-
Daca dai doar o cizma ar fi nevoie noaptea, pe plaja, la folk, la intrunirea Seawolf. O pui langa boxa din dreapta ca stim noi ce sa facem cu ea. Pune-ti cizmele la vanzari, lasa-ne pe noi cu problemele noastre.
-
am verificat asa l-am gasit pe cel rupt,motocicleta a fost toată demontata,ă fost cadrul fisurat
Da.. imi pare rau. Rezolvarea, cu siguranta, n-o s-o gasesti pe forum, alta decat sa-i faci diagnoza.
invata din greselile altora! (BMW)
în Service si intretinere curenta
Postat
Nu. Am vorbit de doua treburi diferite. Protectia termica din prima fotografie este lipita cu prenadez (de calitate ....nu balarii). La fel cred ca a fost lipita si in fabrica, avea aceeasi consistenta si aspect cu ce am folosit eu . Cu un fel de poxipol, rezistent la benzina, am incercat, fara succes, sa rezolv crapaturile din flansa pompei de benzina.