Jump to content

AdrianB1

Super Membru
  • Content Count

    3,226
  • Joined

  • Last visited

About AdrianB1

  • Rank
    pupător de moaște

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București, Dr. Taberei
  • Carnet moto din
    da
  • Motocicleta
    Yamaha Fazer S2
  • Numar Moto
    B-xx-xxB
  • Club
    nici gând

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CB 500, Honda CBF 600S

Recent Profile Visitors

1,159 profile views
  1. 2500 km: vreo 6 zile doar drumul, vizitatul e peste. Poti sa faci si 4 zile pe drum, dar e masochism, nu plimbare. Cam 4-500 km/zi pe autostrazi sau 300 pe DN e numai bine de plimbat, desi am facut Mostar-Craiova dintr-o bucata si ajungeam la Bucuresti daca nu avea colegul cu care mergeam un mic accident. In traseul tau treci pe langa vreo 2 locuri de vizitat (Dubrovnik si Ohrid); daca nu tii sa ajungi la Salonic as lua-o de la Skopje spre Bitola - Ohrid (peste muntele dintre lacuri, prin parcul Galichica). Din zona canionului Tara as merge prin Sarajevo la Plidvice, in Croatia, drumul prin Cacak spre Belgrad nu e cine stie ce, e foarte aglomerat pana dupa Cacak. Am fost de mai multe ori prin toata zona, mai putin spre Lefkada, personal as taia complet Grecia si as merge prin Ohrid direct spre Tirana pe la Elbasan, apoi mai mult prin Bosnia si Croatia, sunt locuri mai interesante (Dubrovnik si Plidvice in special, Split daca tot e in drum, bucata Senj-Vratnik). Croatia e scumpa la cazare, dar pe Booking.com mai pe seara gasesti deseori reduceri serioase, Macedonia e ieftina dar nu prea grozava, in Muntenegru nu am dormit decat in Kotor care e asa si asa, iar in Serbia a fost intotdeauna ori foarte ieftin si nasol, ori moderat din toate punctele de vedere. Daca treci pe la Durres, in partea de sud e o bucata de plaja unde apa era pe la genunchi la aproape 100 de metri de mal. Am dormit acolo o noapte, preturi acceptabile, dar sa nu te astepti la prea multe, orasul nu e grozav. De fapt, Albania nu arata prea bine in comparatie cu tarile din jur.
  2. Buna intrebare: imi fac griji despre comfort, nu m-as vedea mergand pe ea pana la Predeal si inapoi. Nici macar pana la birou nu as merge, ca fac 90 de minute in trafic (dus-intors) si saua aia nu e deloc comoda, daca ai serviciul aproape e in regula, altfel daca nu esti un pic masochist mergi cu altceva. Partea cu "merita" e foarte greu de raspuns, depinde ce inseamna banii aia pentru tine. Daca e salariul pe 2-3 luni e o treaba, daca strangi bani 2 ani e cu totul altceva. Orientativ prin afara lumea considera ca pe o masina sa nu dai mai mult de 6 salarii lunare, la o moto ar fi chiar mai spre 3-4 salarii. Daca te incadrezi, ia-o noua, altfel cauta una sh bine intretinuta. PS. Fiecare cu parerile lui, probabil o sa vezi opinii foarte diferite.
  3. Salut, am fost prin zona in care mergeti de mai multe ori, de 2 ori cu motocicleta si de cateva ori cu masina. In Slovenia-Croatia-Muntenegru as schimba un pic. - de la Ljubljana as merge la Bled, sunt doar 40 km si e frumos (lacul, biserica, eventual o plimbare pe lac cu barca spre insula cu biserica) - de la (cuvant urat) la Senj se poate merge cu feribotul prin insule, primul feribot e la Brestova, treceti in inslula Cres, iar acolo de la Merag treceti in Krk. De pe insula Krk e pod spre continent in nordul insulei. Apropo, in (cuvant urat) nu e nimic de vazut sau de facut in afara de o poza cu indicatorul de la intrare, e un orasel mic si neinteresant. - de la Senj as merge la Plidvice (munte, lacuri, cascade, camping fabulos) - as veni pe autostrada la Zadar si de acolo pe drumul de coasta, vizitat Dubrovnik (foarte scump, dar mie imi place locul, micul dejun in Dubrovnik e una din placerile mele) si Split (nu e mult de vizitat, doar centrul intr-o ora) - de la Kotor se poate urca direct pe munte in sud, parcul national Lovcen (nu e cine stie ce), Podgorica. As sta in Kotor, nu in Budva, chestie de gust. - de la Plidvice as merge pe traseul nordic prin Parcul National Durmitor ( prin Niksic - Zabljak), nu pe sud, care e mai plictisitor. E un lac interesant acolo (Crno Jezero, Lacul Negru) unde se poate face o plimbare (pe jos) foarte relaxanta. - in Serbia daca chiar treceti pe langa Kopaonic si se potriveste cu planul, puteti dormi acolo. E dupa Novi Pazar pe dreapta, sus pe munte. Eu am facut Kopaonic-Bucuresti intr-o zi, de-aia il iau ca punct de oprire Daca aveti timp si chef, o noapte in Mostar (Bosnia). E un mic ocol, dar centrul e interesant, mancarea excelenta, e zona musulmana frumoasa din Bosnia. E o terasa cu mici cascade fix in centru care are si cazare, am parcat motocicletele in curte. Si o chestie de avut grija: pune actele la loc sigur, nu te intreaba nimeni de ele pe drum. Anul trecut la intrarea in Italia mi-a zburat talonul din buzunarul deschis pe autostrada, am facut inca 6000 km spre vest si inapoi acasa fara talon. in Romania, Serbia, Croatia te intreaba de talon la granite, dupa ce ai intrat in Slovenia gata cu controalele. De data aia am facut turul in sens invers, asa ca am mers prin Schengen pana la Bors, daca il faceam ca voi era cam nasol. Oricum fa o copie dupa fiecare act si pune-o in alta parte prin bagaj, sa fie.
  4. Cel mai bun mod de a traversa padurea aia e pe bicicleta, sunt forestiere in masi multe directii si poti sa ajungi ori in nord, prin colonie, ori spre Darmanesti-Vladeni (era un pod suspendat pe cabluri, dar e inchis acum), ori la Bucsani. Doar grija mare la tantari, e raiul lor pe-acolo (am fost de multe ori).
  5. Multumesc pentru raspuns Am vazut ce bagaj aveai, 4.4 e fabulos, iar 3.6 e incredibil. Poti sa tii un ochi pe consum si sa confirmi cat mai scoti, din cand in cand? Motocicletele din gama aia au consumul cam 5, iar cu bagaj de genul ala se duc la 5.5 sau mai sus. Eu 4.3 am scos doar cu un topcase pe drumuri nationale in Franta cu limita de viteza 90 km/h, altfel se duce la 4.5. Cu bagajul tau as sari la 5 si motorul are doar 600cc. Apropo, aparent ai cutiile laterale puse pe dos; cea din dreapta trebuie sa fie cea ingusta, pentru ca ai toba pe partea aia, dar in poze ai cutia ingusta pe stanga si cea lata pe dreapta. De-aia se fac asimetrice, nu tragea dreapta in mers sau le-ai echilibrat din incarcatura? Stiu ce inseamna masa si centraj (pilot sportiv), dar totusi
  6. Chiar, ce consum mediu ai scos? Acum cateva luni stransesem banii de un Tiger 800 XRT modelul nou (cu LDC color si cruise control) si eram gata sa o cumpar, dar nu am reusit sa aflu care e consumul. Am abandonat cand am gasit un proprietar de Tiger 800 XCA si am vazut ca ghidonul e enorm si complet nepractic in oras (98 cm). La drum lung eu scot (pe Fazer) consumul cam la 4.3-4.5 litri/100 km, asta inseamna cam 650-700 de euro la o tura ca a ta. Nu e chiar atat de mare diferenta de pret la carburant, se pare, chiar daca tu ai avut consumul ceva mai mare.
  7. Pe vremuri se faceau iesiri cu incepatorii, era un topic dedicat pentru asa ceva. Am facut vreo cateva, acum vreo 10 ani, ultima iesire cu incepatori a fost acum vreo 4 ani si am zis ca poate o sa tina cineva traditia. Traseele clasice pentru Bucuresti erau Bucuresti-Daia (langa Giurgiu) - Oltenita-Bucuresti. Pana la Giurgiu e lejer, 2 benzi pe sens, abia mai schimbi vitezele, dupa aceea sunt vateva viraje si iar drum lejer. Pentru cei care erau "incepatori avansati" mergeam la Bolboci, are vreo 15-20 km de offroad foarte lejer si traseul e suficient de scurt: Bucuresti-Targoviste-Moroieni-Sanatoriul Moroieni-cabana Bolboci cu intoarcere de obicei prin Sinaia-DN1.
  8. Peste 20 de ani de experienta cu aparate de ras electrice Braun, la mine e fix pe dos: nu am probleme deloc. Barba de o saptamana nu se rade cu aparatul, se scurteaza cu trimmerul la 1mm si apoi se rade. La Braun toate modelele serioase au trimmer (e pe spate, rabatabil) fix pentru asa ceva. Ca sa ma rad dupa 2 saptamani imi ia 1 minut cu trimmerul si inca 2 cu partea de ras de la aparat. Cat despre modelul exact e greu sa zic, am avut intotdeauna modele din gama superioara (peste 1000 de lei), ultimul cumparat direct de cineva din fabrica la pret de angajat. Pentru mine au fost intotdeauna bani bine cheltuiti, e al treilea aparat pentru ca la primele 2 cam dupa 10 ani au murit acumulatorii interni si mi-a fost lene sa le folosesc doar in priza. Problema e ca pentru unii aparatele electrice sunt bune, pentru altii nu pentru ca se irita, la mine in familie taica-meu are electric (Braun 5140, cumparat recent), eu am electric, frate-meu are barba foarte aspra si mai imprumuta aparatul meu pentru trimmer, dar nu se rade aproape niciodata complet si atunci nu isi cumpara aparat. Eu am cu statie de curatare, e comod ca il si curata si il tine si incarcat. Atentie la lame: se schimba la 18 luni. E set de schimb, sistemul de lame interioare si grila metalica, daca nu o schimbi la timp incepe sa te ciupeasca. Un set e in jur de 150 de lei pentru al meu, cred ca e ceva mai ieftin pentru altele, dar poate fi cam 100 de lei. Daca il foloseste rar o sa tina ceva mai mult, dar tot trebuie schimbat.
  9. Nici nu o sa ai pana cand nu o sa mergi cu cateva motociclete diferite ca sa vezi ce iti place. Daca mi-as fi luat moto dupa poze sau cunoscuti as fi fost pe supersport, dar culmea ca sunt la a 3-a motocicleta si nici una nu a fost SS. Tragi ce concluzii vrei Btw, am prieteni care dupa ce si-au luat motociclete si au facut si un offroad si niste drumuri mai lungi si si-au schimbat gusturile si opiniile despre clasa de motociclete pe care merg. Multi au migrat catre adventure sau touring, altii au ramas pe ce si-au permis. Tu stii ce o sa faci, liniute pe bulevard, noroaie prin Bucegi sau o tura pana in Londra si inapoi. Si pana nu faci niste noroaie si un drum de 5-600 km/zi nu o sa stii ce inseamna, daca iti place sau daca te tin curelele. Ai deja spre 10 kg in plus la 24 de ani, poate vrei un chopper si niste tatuaje.
  10. Marius, vezi ca Braila-Drobeta intr-o zi e cam mult, am mers anul trecut Bucuresti-Drobeta si a fost ok, dar de la Braila la iesirea spre A1 din Bucuresti mai ai 3 ore de mers. In Drobeta cazarea e sensibil mai scumpa decat pe malul sarbesc, noi am dormit in Serbia si am mancat doar acolo. Nu prea vorbea nimeni romaneste unde am fost si nici engleza, dar ne-am descurcat. Daca vrei ceva idei de vizitat in Belgrad zi-mi sa il sun pe colegul meu de echipa, e din Belgrad si pot sa ii cer o lista, daca imi spui si ce preferinte ai o customizeaza. Daca te intereseaza suna-ma, numarul de telefon e tot ala. In Budapesta: Hősök tere (Piata Eroilor) https://www.google.com/maps/place/Piața+Eroilor+din+Budapesta/@47.5128449,19.0748703,14.99z/data=!4m5!3m4!1s0x4741db87f9f12169:0x34417cbcba48293f!8m2!3d47.5149435!4d19.0778607 Chiar langa: Castelul Vajdahunyad https://www.google.com/maps/place/Castelul+Vajdahunyad/@47.5146148,19.081904,17.99z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xbcf7e467d55d9f8e!8m2!3d47.5148892!4d19.0830588 Citadela: https://www.google.com/maps/place/Citadella/@47.4872639,19.0449698,17.24z/data=!4m5!3m4!1s0x4741dc49ab6e5bad:0x775242a5bed40440!8m2!3d47.4869896!4d19.0465479 Cu restaurantul: https://www.google.com/maps/place/ATM+Automata/@47.4870174,19.0427192,20.74z/data=!4m5!3m4!1s0x4741dc3626bd43b9:0xe9127c857db2c53e!8m2!3d47.4869883!4d19.0426138 (restaurantul nu e pe harta, dar e ATM-ul de langa el) Halászbástya (Bastionul Pescarilor) https://www.google.com/maps/place/Bastionul+Pescarilor+din+Budapesta/@47.4977096,19.0370318,14.99z/data=!4m5!3m4!1s0x4741dc227fb4a99d:0x2f263ca844235e46!8m2!3d47.5021814!4d19.0347791 Au si un shopping mall in centru, dar nu recomand, de obicei e aglomerat. In vest la cativa kilometri e asta: https://www.google.com/maps/place/Premier+Outlet/@47.4385969,18.8875654,13.75z/data=!4m19!1m13!4m12!1m4!2m2!1d26.0034747!2d44.4133612!4e1!1m6!1m2!1s0x40b6d62ac5c69441:0x688e3ee9bf757c9e!2zQnLEg2lsYQ!2m2!1d27.9594714!2d45.2652463!3m4!1s0x4741e000b23dd139:0xffd3e415ec905a71!8m2!3d47.464714!4d18.8889313 , e un outlet; depinde ce cauti, eu am luat cateva chestii de acolo care se gasesc greu, nu neaparat ca ar fi fost ieftine.
  11. Multumesc, m-am cam lamurit. Cu strecuratul nu tine, 15 cm sunt 15 cm si conteaza cand dai de inghesuiala, am avut ocazia sa testez. Daca nu ma apuc sa iau si un Tiger si un scuter pentru mers prin oras, raman la Fazer.
  12. 2x30W e cam mult pentru alternator, risti sa ramai fara baterie daca mergi la turatii mai joase. Si risti si o amenda daca te opreste politia, ca nu sunt omologate si nici nu au sistem de reglare a fascicolului. Daca te apucai sa citesti de prin ultimii 2 ani gaseai si ceva informatie noua si sunt si mai putine posturi, parca. In fine, nu tine alternatorul sa mergi cu 2 becuri aprinse permanent (incercat de mai multi) la turatie mica, in afara orasului ar fi la limita. Eu merg pe bec cu led model nou, din cele cu ledul in pozitia focala corecta, nu cu multe SMD-uri imprastiate, alea sunt o mare porcarie (am incercat si asa ceva).
  13. Am ajuns sa aflu singur raspunsul, am dat de un XTR si m-am urcat pe el, am si mers un pic: pozitia e ok, ce am descoperit foarte surprins e cat de lata este: cu 15 cm mai lata fata de Fazer. E si mai inalta, dar asta nu e o problema cand mergi prin trafic prin Bucuresti, in schimb latimea este.
×
×
  • Create New...