Jump to content

AdrianB1

Super Membru
  • Content Count

    3,283
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About AdrianB1

  • Rank
    pupător de moaște

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București, Dr. Taberei
  • Carnet moto din
    da
  • Motocicleta
    Yamaha Fazer S2
  • Numar Moto
    B-xx-xxB
  • Club
    nici gând

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CB 500, Honda CBF 600S

Recent Profile Visitors

1,366 profile views
  1. Faptul ca suruburile de la bascula (nu basule) sunt stranse inegal sugereaza ca roata are un unghi fata de axul longitudinal, dar asta nu produce voblaj sau vibratii; vibratiile au cea mai frecventa cauza faptul ca roata nu e echilibrata, asta se face la vulcanizare cu plumbi.
  2. Polonia inca e in EU, deci costuri vamale nu exista.
  3. Asta are sens mai mult pentru cine a vazut si primul (Tropa de Elite), iar primul e sensibil mai bun.
  4. Tipii astia de ce au voie sa se inmulteasca? Parca cei cu IQ sub 50 sunt internati in scoli speciale, daca ajung sa faca copii si sa scrie pe forumuri unde se indreapta lumea asta, face ture in jurul unei stele de clasa G?
  5. Vapingul e alternativa la narghilea asa cum e partea posterioara a lui Raul o alternativa la o tipa misto. Sau chiar si la una medie. Cred ca acolo isi tine organul de gandire, dupa cum scrie. Da, pune pe cineva sa deseneze, ca tu nu esti in stare. Neam de Pokemoni ratati, dar cu pareri.
  6. Sa fii atat de incult si sa emiti judecati de valoare, asta e normalitatea zilelor noastre. Narghileaua vine din India si din lumea araba, dar sa o compari cu vapingul nu mai e incultura, e prostie. Documenteaza-te un pic inainte de a te da in petec si pastreaza-ti opiniile de savant cu clase de CFR.
  7. Tara asta e infecta doar in masura in care esti tu pe-aici. Ce bine si ii faci si cui? Vrei sa faci un bine? Ia niste apa si o carpa si spala motocicleta aia, daca tot te freaca grija. Mananca un morcov, ajuta o baba sa treaca strada, lasa motocicletele altuia in pace acolo unde sunt parcate.
  8. AdrianB1

    RACK IT Industrial

    Incearca sa il vinzi pe componente pe OLX. La cum arata nu o sa fie nimeni interesat de set. Pe fiecare switch poti sa iei ceva bani, dulapul nu e deloc interesant (frate-meu a dat la fier vechi vreo 10 bucati in stare mult mai buna si cu usi cu tot), patch panel sunt suficient de ieftine incat cine are nevoie isi ia noi. Sansele sa gasesti pe cineva care sa fie interesat de ce e acolo sunt aproape nule, doar daca cumpara ca sa vanda pe bucati.
  9. Acum vreo 15 ani am avut in echipa o interna pe care am alocat-o unui tip din subordine. Aia nu a ramas la noi in echipa, dupa ce a terminat cu internshipul a ajuns sa lucreze la partea administrativa si dupa o vreme era ceva manager pe-acolo, dar nu stiu cum aia de la administratie stiau toti ca eu eram seful sefului managerei lor, asa ca mi-au amenajat loc de parcat motocicleta in fata cladirii langa parcarea directorilor si accesul la bariera ca sa parchez acolo. Nu le-am zis niciodata ca era doar o confuzie.
  10. M-a depasit una in pasaj la Obor, eu avem vreo 70 km/h. Daca dadea de o groapa cat de mica zbura in cap. Nu e nici un vid legislativ nereglementat, nu e nici vid si nici nu e nereglementat: legal sunt autovehicule cu 2 roti, asta inseamna motociclu si inseamna ca trebuie permis pentru ele, asigurare, ITP si tot ce mai trebuie la motocicleta. Alea de viteza mica se poate argumenta ca s-ar incadra la moped (desi legal nu se incadreaza pe legea curenta), restul la A1 sau A2, dupa caz.
  11. Fals. Masina mea parcurge maxim 5000 km/an, de obicei o data pe saptamana pana la Auchan si de cateva ori pe luna pana la birou si inapoi (33 km). Masina fostului meu sef avea 18,000 km dupa 4 ani, era masina de serviciu cu carburant inclus dar tipul nu era plimbaret. Masina unui alt coleg a parcurs vreo 15,000 km in 3 ani, tipul o tinea pentru ca era canadian si era obisnuit sa aibe o masina, ca la birou venea cu metroul ca ii lua de 3 ori mai putin timp. Frate-meu face ca 8000 km/an cu masina de serviciu, ca lucreaza mai mult de acasa. Toate masinile astea au rulat 80-90% din timp in Bucuresti, cu cate o iesire ocazionala. Nu e deloc incredibil ca o masina de serviciu sa aibe kilometri putini daca a fost data ca beneficiu unor manageri, nu agentilor de vanzari care au de mers foarte mult.
  12. Daca accelerezi cu socul tras o ineci, de-aia se opreste. Daca vrei sa o incalzesti mai repede bagi socul treptat si dupa 30 sec-1 minut, in functie de temperatura de afara, poti sa o tii la turatie ceva mai mare, dar nu mai mult de 3-4000. Pe vremea asta cele pe carburator mai au probleme cu carb icing, simptomele sunt similare. Am avut problema asta pe vremuri cu CB500, cateodata toamna ii lua peste 5 minute sa intre in regum normal de functionare. Singura solutie e sa incalzesti bine motorul si apoi sa pleci.
  13. Ce legatura are titlul cu continutul? Clickbait sau nu esti in stare sa intelegi ce scrii? Ce e aia Euro 0, o noua norma care se aplica din 2050?
  14. Foarte ciudat, ca sa se auda bine la viteza aia ori aveti super-casti silentioase ori volumul e pus la un nivel la care la 50 de ani o sa purtati aparat auditiv. Care e varianta corecta?
  15. OK, dupa ceva utilizare cam asta e comparatia intre Sena si Cardo PackTalk slim: - comenzile sunt mai usor de utilizat la Sena. Are doar 2 butoane si un jog dial, sunt foarte mari si usor de folosit. PackTalk slim are 5 butoane, merg fara probleme dar dureaza mai mult pana le gasesti si le apesi pe alea care trebuie - sunetul in difuzoare, mai ales la volum mai mare, e mai clar la Cardo, dar nu conteaaza prea mult in mers - la peste 60-70 km/h zgomotul de fond incepe sa acopere sunetul din difuzoare, pe la 100 deja am nevoie de earphones daca chiar vreau sa mai aud bine - microfonul la amandoua e foarte clar - sotful de la Cardo e un pic imbecil: daca pui muzica din telefon, ajungi la destinatie si opresti casca softul nu mai comunica cu casca, dar continua muzica pe difuzorul telefonului si nu ai cum sa o opresti, ca nu mai ai acces la meniul aplicatiei, e in modul "cauta casca" - comenzile vocale la Cardo cel putin mie nu imi merg bine si le-am dezactivat. O fi accentul meu de Kentucky redneck (nu glumesc, il am aproape nativ), am reusit o singura data un "battery status" din o duzina de incercari diverse - volumul maxim in difuzoare la Cardo e ceva mai jos ca maximul de la Sena - nu am avut ocazia sa testez bataia maxima in mod intercom, cu pasagera merge conform asteptarilor - la Sena se pot pune 3 numere de telefon in memorie si se poate apela oricare din ele. La Cardo doar unul. Nu sun des in mers, dar cand e nevoie cele 3 numere sunt un avantaj serios. Per total, fata de Sena ce imi place la Cardo e ca nu mai am grija sa nu pierd modulul (care e fix la Cardo, nu se poate pierde, stiu oameni care le-au pierdut pe alea de la Sena) si faptul ca pot sa trec pe earphones fara sa schimb suporti care sunt scumpi ($40 bucata) si care se strica foarte usor (am stricat vreo 3 in 4-5 ani). In rest, din punct de vedere practic sunt destul de apropiate. Sa vad cum e cu comunicatia in mesh mode, acolo Cardo s-ar putea sa fie mult peste Sena, in rest nu am alte asteptari. La cat costa Sena SMH10 azi e un produs mai bun pentru ca e la mai putin de jumatate din pretul unui Cardo slim, in schimb face aproape tot ce face si Cardo (mai putin comenzile vocale care oricum nu imi merg). In schimb Sena 20 si 30 sunt cunoscute cu atatea probleme incat nu as cumpara asa ceva.
×
×
  • Create New...