Jump to content

AdrianB1

Super Membru
  • Posts

    4,033
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About AdrianB1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București, Dr. Taberei
  • Carnet moto din
    da
  • Motocicleta
    Yamaha Fazer S2
  • Numar Moto
    B-xx-xxx

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CB 500, Honda CBF 600S

Recent Profile Visitors

2,809 profile views

AdrianB1's Achievements

  1. A observat cineva ca reviziile sunt doar recomandate a se face la un dealer, dar nu e obligatoriu, si ca pentru majoritatea e explicit mentionat ca se pot face acasa? In cele 5-6 carti in diverse limbi toate operatiunile se pot face acasa, in cea romaneasca sunt doar 2 care trebuie facute in service.
  2. Daca lantul e foarte murdar se poate simti diferenta dupa o curatare, dar nu e chiar astronomica. @frigider, nu stiu ce piese non-standard gasesti pentru 8 viteze, in special pinioane mai mari. Abia pe 10 incep sa fie mai mari si pe 11 ajungi sus, dar inseamna alt angrenaj, alt lant, alta caseta, maneta schimbator, iese destul de scump la final. Nu stiu ce vrei exact sa faci, doar iti spun la ce sa te astepti. Cred ca fabrica cineva si chain guide cu prindere pe cadru normal, dar nu stiu sa iti spun cine, nu m-a interesat subiectul. Vezi pe forumul ciclism.ro daca a mai ramas cineva, acum 10 ani erao o gramada de oameni care se pricepeau, dar au cam parasit forumul. Nu te costa nimic sa arunci o intrebare si acolo.
  3. Am aflat ce contine trusa de scule la motocicletele astea: 2 imbusuri, o cheie fixa, o surubelnita si un extractor de sigurante. E suficient pentru ceva? In caz de pana ce chei trebuie pentru dat jos o roata? Dar leviere? De unde se pot cumpara niste leviere care sa incapa in cutia de la trusa de scule? Si de unde cumparati camere?
  4. Majoritatea cadrelor nu au nici un fel de monturi pentru chain guide. Probabil bicicleta ta e una "normala". Daca vrei anumite combinatii de foi si pinioane iti trebuie deraior scurt, mediu sau lung. Exista tabele cu informatii, dar ideea e ca un deraior lung merge cu aproape orice combinatie, cu negativele ca e mai putin rezistent, scutura mai zdravan de lant daca nu are ambreiaj (foarte putine au, in general alea foarte scumpe) si il agati mai usor in crengi si alte obstacole. Daca ai un Altus pe bicicleta, care e pentru biciclete de supermarket, cred ca ai multe de schimbat. Din poze ai un deraior cu patina scurta, cauta direct unul cu patina lunga. Ce caseta ai, pe 9 viteze?
  5. Vezi explicatia mai sus, avea la profil alta motocicleta care nu are sonda de oxigen, asta are.
  6. Am avut motocicleta din aia si din cate imi amintesc nu are sonda de oxigen, ci mapare statica. Trebuie sa remapezi ECU. Posibil sa gresesc, au trecut niste ani de atunci. Din toate motocicletele pe care le-am avut nu imi amintesc ca CBF600S sa fi incalzit prea tare, era mult sub Fazer. Poate pe vremea aia era si traficul mai lejer si nu stateam prea mult la semafoare, dar abia la Fazer am remarcat cat de tare incinge vara. Omul care a intrebat are CBF600 la profil, nu e clar pentru ce motocicleta intreaba.
  7. Tipa asta a facut scoala de dansuri si bune maniere.
  8. Am zis offroad pentru ca e mai putin periculos. Poti mult mai usor sa iti rupi un picior, dar are 2 avantaje uriase: nu intri intr-un BMW care iti intoarce in fata cu 100 km/h si inveti mult mai multe despre motociclit mai repede decat pe sosea. Din start ai ajuns la peste 500 cu o singura pereche de manusi (vara? 3 sezoane? de ploaie?), o singura jacheta, fara genunchiere, etc. Asa am inceput si eu, veneam de pe drum ud fleasca pentru ca jacheta, manusile si bocancii nu rezistau la apa, pantalonii erau niste blugi normali, am avut drumuri in care m-a udat pana la piele, m-am uscat in mers si 2 ore mai tarziu eram iarasi ud. Viata de caine, nu de motociclist. Nu am zis sa ia casca de 800 de euro, am zis doar ca 500 nu ii ajung pentru tot echipamentul. Poate sa mearga si in adidasi, tricou si cu o galeata de plastic pe cap daca vrea, dar nu ii recomand.
  9. Daca as avea un pusti de 15 ani singurele optiuni cu care as fi de acord ar fi un scuter sau un 125cc offroad. Riscurile sunt uriase si nu pari omul cel mai stapan pe situatie. Echipamentul de 300-500 de euro mentionat mai sus e poate per articol, nu total. O casca destul de slaba e 250 de euro, una decenta e 4-500. O geaca e vreo 2-300, cizme vreo 200, manusi vreo 100 si tot asa. S-au dus vremurile in care luam casca HJC varf de gama cu 150 de euro (Scorpio AZ avea niste lichidari de stoc foarte misto) sau manusi Revit la 35 de euro.
  10. La tipii aia ce incape acolo? Sau e aparat de compresie si face totul mai mic?
  11. Pastreaza 1000 de euro pentru cosciug.
  12. Lol, iti garantez ca esti mai aerodinamic cu rucsac in spate decat fara, pe motociclete normale (nu culcat pe rezervor pe un SS, dar si acolo e aproape egal). Ia-o de la un pilot care a facut o gramada de cursuri de aerodinamica si dupa aceea a dat examene din ele.
  13. Doar la mine rucsacul (plural: rucsacuri, dl. moderator) se cara pe seaua pasagerului? Ii las chingile mai lungi si nu sta in tensiune pe umerii mei, e doar ancorat de mine dar sta pe sea si nu ma oboseste. in felul asta orice rucsac nu te oboseste la drum lung. Acum am un Deuter de 20L, dar am avut alte modele in trecut, tot ce conteaza e sa aibe chinga la brau (ca sa nu cada de pe umeri) si sa fie reglabil , preferabil si cu buzunare exterioare pe chinga de brau, e comod sa tin un pachet de servetele la indemana sau un card, pe vremuri si telefonul dar astea mai recente nu mai incap.
  14. La prima vedere in poza cricul tau nu prea are talpa, pare infipt in asfalt. Daca maresti poza se vede ca are o talpa mica, anormal de mica. Poti sa lasi vreodata moto pe cric pe pamant, nu pe asfalt? Pare ca se ingroapa la prima incercare. Schimbatorul e rupt sau e doar desfacut din surub? Din poza nu imi dau seama.
  15. Pe Republicii 32, e un atelier care se ocupa de asa ceva.
×
×
  • Create New...