Jump to content

AdrianB1

Super Membru
  • Content Count

    3,280
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About AdrianB1

  • Rank
    pupător de moaște

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București, Dr. Taberei
  • Carnet moto din
    da
  • Motocicleta
    Yamaha Fazer S2
  • Numar Moto
    B-xx-xxB
  • Club
    nici gând

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CB 500, Honda CBF 600S

Recent Profile Visitors

1,304 profile views
  1. AdrianB1

    RACK IT Industrial

    Incearca sa il vinzi pe componente pe OLX. La cum arata nu o sa fie nimeni interesat de set. Pe fiecare switch poti sa iei ceva bani, dulapul nu e deloc interesant (frate-meu a dat la fier vechi vreo 10 bucati in stare mult mai buna si cu usi cu tot), patch panel sunt suficient de ieftine incat cine are nevoie isi ia noi. Sansele sa gasesti pe cineva care sa fie interesat de ce e acolo sunt aproape nule, doar daca cumpara ca sa vanda pe bucati.
  2. Acum vreo 15 ani am avut in echipa o interna pe care am alocat-o unui tip din subordine. Aia nu a ramas la noi in echipa, dupa ce a terminat cu internshipul a ajuns sa lucreze la partea administrativa si dupa o vreme era ceva manager pe-acolo, dar nu stiu cum aia de la administratie stiau toti ca eu eram seful sefului managerei lor, asa ca mi-au amenajat loc de parcat motocicleta in fata cladirii langa parcarea directorilor si accesul la bariera ca sa parchez acolo. Nu le-am zis niciodata ca era doar o confuzie.
  3. M-a depasit una in pasaj la Obor, eu avem vreo 70 km/h. Daca dadea de o groapa cat de mica zbura in cap. Nu e nici un vid legislativ nereglementat, nu e nici vid si nici nu e nereglementat: legal sunt autovehicule cu 2 roti, asta inseamna motociclu si inseamna ca trebuie permis pentru ele, asigurare, ITP si tot ce mai trebuie la motocicleta. Alea de viteza mica se poate argumenta ca s-ar incadra la moped (desi legal nu se incadreaza pe legea curenta), restul la A1 sau A2, dupa caz.
  4. Fals. Masina mea parcurge maxim 5000 km/an, de obicei o data pe saptamana pana la Auchan si de cateva ori pe luna pana la birou si inapoi (33 km). Masina fostului meu sef avea 18,000 km dupa 4 ani, era masina de serviciu cu carburant inclus dar tipul nu era plimbaret. Masina unui alt coleg a parcurs vreo 15,000 km in 3 ani, tipul o tinea pentru ca era canadian si era obisnuit sa aibe o masina, ca la birou venea cu metroul ca ii lua de 3 ori mai putin timp. Frate-meu face ca 8000 km/an cu masina de serviciu, ca lucreaza mai mult de acasa. Toate masinile astea au rulat 80-90% din timp in Bucuresti, cu cate o iesire ocazionala. Nu e deloc incredibil ca o masina de serviciu sa aibe kilometri putini daca a fost data ca beneficiu unor manageri, nu agentilor de vanzari care au de mers foarte mult.
  5. Daca accelerezi cu socul tras o ineci, de-aia se opreste. Daca vrei sa o incalzesti mai repede bagi socul treptat si dupa 30 sec-1 minut, in functie de temperatura de afara, poti sa o tii la turatie ceva mai mare, dar nu mai mult de 3-4000. Pe vremea asta cele pe carburator mai au probleme cu carb icing, simptomele sunt similare. Am avut problema asta pe vremuri cu CB500, cateodata toamna ii lua peste 5 minute sa intre in regum normal de functionare. Singura solutie e sa incalzesti bine motorul si apoi sa pleci.
  6. Ce legatura are titlul cu continutul? Clickbait sau nu esti in stare sa intelegi ce scrii? Ce e aia Euro 0, o noua norma care se aplica din 2050?
  7. Foarte ciudat, ca sa se auda bine la viteza aia ori aveti super-casti silentioase ori volumul e pus la un nivel la care la 50 de ani o sa purtati aparat auditiv. Care e varianta corecta?
  8. OK, dupa ceva utilizare cam asta e comparatia intre Sena si Cardo PackTalk slim: - comenzile sunt mai usor de utilizat la Sena. Are doar 2 butoane si un jog dial, sunt foarte mari si usor de folosit. PackTalk slim are 5 butoane, merg fara probleme dar dureaza mai mult pana le gasesti si le apesi pe alea care trebuie - sunetul in difuzoare, mai ales la volum mai mare, e mai clar la Cardo, dar nu conteaaza prea mult in mers - la peste 60-70 km/h zgomotul de fond incepe sa acopere sunetul din difuzoare, pe la 100 deja am nevoie de earphones daca chiar vreau sa mai aud bine - microfonul la amandoua e foarte clar - sotful de la Cardo e un pic imbecil: daca pui muzica din telefon, ajungi la destinatie si opresti casca softul nu mai comunica cu casca, dar continua muzica pe difuzorul telefonului si nu ai cum sa o opresti, ca nu mai ai acces la meniul aplicatiei, e in modul "cauta casca" - comenzile vocale la Cardo cel putin mie nu imi merg bine si le-am dezactivat. O fi accentul meu de Kentucky redneck (nu glumesc, il am aproape nativ), am reusit o singura data un "battery status" din o duzina de incercari diverse - volumul maxim in difuzoare la Cardo e ceva mai jos ca maximul de la Sena - nu am avut ocazia sa testez bataia maxima in mod intercom, cu pasagera merge conform asteptarilor - la Sena se pot pune 3 numere de telefon in memorie si se poate apela oricare din ele. La Cardo doar unul. Nu sun des in mers, dar cand e nevoie cele 3 numere sunt un avantaj serios. Per total, fata de Sena ce imi place la Cardo e ca nu mai am grija sa nu pierd modulul (care e fix la Cardo, nu se poate pierde, stiu oameni care le-au pierdut pe alea de la Sena) si faptul ca pot sa trec pe earphones fara sa schimb suporti care sunt scumpi ($40 bucata) si care se strica foarte usor (am stricat vreo 3 in 4-5 ani). In rest, din punct de vedere practic sunt destul de apropiate. Sa vad cum e cu comunicatia in mesh mode, acolo Cardo s-ar putea sa fie mult peste Sena, in rest nu am alte asteptari. La cat costa Sena SMH10 azi e un produs mai bun pentru ca e la mai putin de jumatate din pretul unui Cardo slim, in schimb face aproape tot ce face si Cardo (mai putin comenzile vocale care oricum nu imi merg). In schimb Sena 20 si 30 sunt cunoscute cu atatea probleme incat nu as cumpara asa ceva.
  9. De vreun an si ceva de cand m-am intalnit in Muntenegru cu niste olandezi cu Triumph Tiger cu niste tobe aftermarket care sunau mai bine decat un cor de ingeri, ma tot uit si eu la o moto noua. M-am cam blocat intre Tiger 800 si Tracer 900 GT, dar am o retinere cu amandoua: - Tracer are un bord oribil, nu imi plac turometrele cu linie care se intinde de-a latul ecranului. Am mers cu un GS 1200 care avea asa ceva si era absolut enervant. Altfel cam bifeaza cerintele: e usoara, nu e exagerat de lata (84 cm la ghidon) ca sa mergi si prin oras, dar tocmai ca e destul de lata fata de Tracer 700, de pilda, care are doar vreo 72 cm latime. Ah, si are 2 moduri de tractiune complet aiurea fata de 5 la Tiger. - Triumph Tiger 800 are 2 probleme majore: costa nerealist de mult, vreo 4000 de euro mai mult decat Tracer 900 GT daca ii pui si gentile (modelul XRT). Al doilea: cam slab cu service prin Romania, importatorul e in Deva parca si mai au un magazin prin Bucuresti si cam asta e tot. Si are vreo 40 CP mai putin decat Tracer-ul si e groaznic de lata, parca 96 cm, seaua standard e si aia foarte lata, comfortabila la drum (am mers un pic cu una) dar nasoala in oras cand trebuie sa stai la semafor. Tracer GT ar incapea in bugetul tau la limita, Tiger modelul 2018 in nici un caz, e 15,000 nou. De asemenea la Tiger accesoriile nu sunt atat de raspandite si deloc ieftine.
  10. E din lege. Poate pentru tine e tot aia, dar asa e legea pe-aici.
  11. Daca ai trecut prin dreapta camionului si te-ai bagat in fata lui trebuia sa te asiguri, e echivalent cu schimbatul benzii si se face in 25 de metri in localitate si in 50 in afara. Aia de la asigurari au zis bine ce au zis. Politia rutiera o sa te trimita la plimbare daca ai facut amiabila, nu poti sa mai declari si la ei si nici nu dau consultatii gratuite pe teme de legislatie.
  12. Eu am avut un accident acum cateva saptamani, o masina m-a lovit din lateral si am furca stramba, deci e nedeplasabila. Am sunat de 2 ori sa fac programare, mi-au dat numar de inregistrare, mi-au zis ca in 5 zile vine un inspector de daune sa faca constatarea si ... absolut nimic. Motocicleta e perfect reparabila, in afara de furca are doar zgarieturi si e suficient de noua incat valoarea motocicletei sa fie mult peste valoarea reparatiei, dar de cateva saptamani stau cu ea blocata in asteptarea inspectorului de la Citi. Le-am zis ca o duc la ei pentru constatare pe platforma, au zis sa stau sa vina inspectorul la mine. Si in lista lor de service partenere nu exista nici unul moto. Sunt curios cum o sa fac cu reparatia.
  13. Cardo PackTalk are un set de difuzoare montate permanent si o mufa de 3.5mm pentru casti. In oras folosesti difuzoarele, ca la viteza mica merg suficient de bine, cand iesi din oras folosesti casti bagate in ureche; unele functioneaza si ca doape, cu intercomul pornit mai taie vreo 10-20 de decibeli din zgomotul ambiant, iar cand le folosesti cu intercomul se aud mai bine decat difuzoarele la viteza mai mare de 80 km/h. E mai incomod sa pui si sa dai jos casca cu castile cu fir in urechi, dar te obisnuiesti si la drumuri lungi merita. La Sena ori ai suportul cu difuzoare ori cel cu mufa de 3.5mm pentru casti. Ca sa comuti trebuie sa schimbi suportul si sa bagi firele de la difuzoare prin captuseala, e complicat sa schimbi. La Cardo nu faci nimic, doar cuplezi castile cand ai chef. Vezi discutii despre modele aici: https://advrider.com/f/threads/best-earbuds-for-under-helmet.1068126/ sau aici: https://advrider.com/f/threads/what-earbuds-do-you-use.1254382/. Eu am o pereche de Klipsch si una de Etymotics, folosesc mai des Klipsch, din obisnuinta si pentru ca au un profil mai redus. Etymotics cica are 40 dB noise reduction, dar nu am modelul ala ca sa pot confirma.
  14. Nu contest, legendele exista, asa cum si Miorita ne invata ca trebuie sa ne luam revansa, sa mergem la Budapesta si sa le mancam gulasul, portie dubla
  15. Nu sunt carcotas, dar numele tarii in Albaneza nu inseamna Tinutul vulturilor si nu are nici o legatura cu vulturii, suna similar dar nu e tot aia. Am colegi albanezi (avem o filiala acolo, am fost in delegatii de mai multe ori) si i-am intrebat, ca initial si eu am avut aceeasi impresie.
×
×
  • Create New...