Jump to content

AdrianB1

Super Membru
  • Content Count

    3,553
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About AdrianB1

  • Rank
    pupător de moaște

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București, Dr. Taberei
  • Carnet moto din
    da
  • Motocicleta
    Yamaha Fazer S2
  • Numar Moto
    B-xx-xxB
  • Club
    nici gând

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda CB 500, Honda CBF 600S

Recent Profile Visitors

1,846 profile views
  1. Cu 110cc sunt sanse mari sa depaseasca 4kW. Motoarele de Yamaha de 125cc au 11kW la turatii foarte mari, asta are sanse sa ajunga la 5-6kW.
  2. Nu stiu unde poti gasi kit, dar pot sa iti confirm ca daca te prinde politia la un control rutier cu RAR-ul langa ei o sa ai belele penale - probabil ceva cu suspendare sau amenda penala, dar e caz penal fara nici un dubiu, ai conduce un vehicul pentru care nu ai categoria de permis si care prin modificarile aduse nu mai corespunde inmatricularii originale. Chiar si daca ai avea A1 tot ai probleme conducand o motocicleta de 110cc cu numere galbene.
  3. Motocicletele A2 nu au voie sa fie derivate dintr-o motocicleta cu putere dubla fata de cea limitata, iar 120 CP e peste dublu. Asta inseamna ca a circula cu ea cu A2 e ilegal.
  4. 120CP - mult succes daca te ia vreodata politia la intrebari, se lasa cu cazier penal.
  5. Daca citesti legea pe sarite, da. Ala nu semnaliza cand a intrat in depasire, deci legal depasirea e regulamentara si TIR-ul e in culpa. Si nu conteaza ce e in alte tari, conteaza legea din tara in care circuli. Nu inventa articole de lege care nu exista, respecta-le pe alea care sunt in vigoare. E lege, nu tocmeala, nu cumperi praz in piata. Indiferent ce pareri morale ai, soferul TIR-ului e legal in culpa, faptul ca semnalizezi nu iti confera nici un fel de drept cand esti obligat sa te asiguri.
  6. Era o tampenie pentru ca singura viteza la care poti evita orice pericol este 0. Nu poti sa ai o lege care spune ca daca te deplasezi, indiferent cat de lent, esti de vina. Am mai vazut aberatii din astea, un fost coleg de munca pe vremuri a avut dosar penal pentru ca un mos a traversat rapid o strada pe langa trecerea de pietoni si s-a lovit de masina colegului care era oprit la trecerea de pietoni, mosul din impact a cazut si s-a lovit destul de rau. In cazul ala nici cand stai nu esti nevinovat
  7. Nu am ce sa iti recomand in Sofia, am stat doar la Hilton acolo de vreo duzina de ori si era decent, dar nu stiu daca te intereseaza locul, insa traseul pe la Bechet e drept pe harta, dar drumurile prin munti stiu ca sunt vechi si au ceva lucrari de modernizare in curs, dar pe ruta Sofia-Montana-Vidin, nu spre Bechet. De la Sofia e foarte ok in continuare, aproape doar autostrada cu o bucata mica lipsa, dar prin Romania spre Bechet si de acolo la Sofia s-ar putea sa nu iti placa. Daca mergi spre Timisoara ai bucata groaznica de la Aiud-Teius-Alba Iulia, aproape 30 de km de trafic nasol,
  8. Depinde cati bani vrei sa dai, dar motocicletele moderne sunt destul de fiabile, in special japonezele, nu mi-as face griji cu o moto fabricata in ultimii 10-12 ani care nu e model sport. Daca mergi pe moto noua nu vad un castigator intre MT7 si CB500X pentru naveta, cele 5 minute pe autostrada trec repede, dar la drum lung vrei ceva semicarenat, asta inseamna Tracer 700 in loc de MT7 si costa ceva in plus. Depinde de tine sa te hotarasti ce vrei, pentru naveta scurta as lua ceva cat mai mic, chiar si 300cc, nu un 700cc.
  9. @Silver Arrow Nu a zis nimeni vreodata ca echipamentul de protectie nu e bun sau e inutil, doar ca in caz de impact frontal de la 30-40km/h in sus nu te mai salveaza nici mama echipamentului. Ca sa ai sub 30km/h in momentul impactului e bine sa mergi cu 50-60km/h in localitate ca sa ai timp de reactie si sa franezi, nu sa ii dai peste 100 crezand ca esti protejat de echipament.
  10. Cam 130$/Kwh la Tesla, peste 150$ la altii acum aproximativ un an cand Musk a confirmat cifrele, de atunci nu am vazut actualizari. Nu conteaza dimensiunea bateriei, sunt mii de celule mici asamblate in pachete, cele mai vechi erau 18650, apoi 2170, ultimul model e 4680. Stiu ca la acel moment calculase cineva ca bateria standard de Tesla 3 costa cam $6000, cea mare era mai scumpa aproximativ proportional.
  11. La 20km/h se intampla chestii din astea, se stie ca in zilele noastre cutiile de viteza se rup la orice impact.
  12. Bateriile din Tesla 3, care au capacitate mult mai mare, costa acum cam 6000$. Tesla are cel mai bun cost pe piata, pe cei de la Renault s-ar putea sa ii coste 20-30% in plus per kWh, dar capacitatea e sub jumatate deci sa fie vreo 3500-4000$ bateria - cost pentru Renault, nu pret de vanzare catre utilizator. Bateriile nu se strica dupa ce expira garantia, doar scade capacitatea. Ei iti garanteaza o capacitate de minim 80% la sfarsitul perioadei de garantie, asta nu inseamna ca nu te poate tine bateria inca 5-10 ani, cu o capacitate in scadere continua. 4. (Fiz.) ieșit din
  13. Discutia asta e inutila cu oameni ca tine care nu inteleg despre ce se discuta. Nu a zis nimeni ca echipamentul e inutil dar tu insisti ca Batman!, Batman!
  14. Nici o casca nu protejeaza la 50 km/h, ci o cadere de la 2 metri lovind asfaltul, astea sunt testele de omologare.
×
×
  • Create New...