Sari la conținut

AdrianB1

Super Membru
  • Număr conținut

    4.189
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cont inactiv

Vizitatori Recenți Profil

3.532 citiri profil

AdrianB1's Achievements

  1. Ai omis fix informatiile esentiale, gen pagina 2 in care ar trebui sa spuna in ce data, loc, vehicul si viteza a fost contraventia. De asemenea ar trebui sa includa detalii de plata. Nu stiu cum e in Austria, am primit din Franta si chiar am fost in locul respectiv in ziua si aproximativ ora respectiva cu moto cu care zic ei ca am depasit viteza legala (cu 1 km/h) si plata era catre primaria localitatii respective. In cazul tau, informatiile astea s-ar putea sa fie pe pagina 2, aia secreta.
  2. Pai macar stii cat te costa. Inlocuirea amortizorului spate e gratuita, o faci singur acasa, iar la 75kg s-ar putea ca furca de L sa fie suficient de tare. Eu am mers cu Rally mai mult decat cu L (cu L am facut doar cativa km mixt), la Rally furca e la limita pentru mine (85kg), la L e mai tare si s-ar putea sa nu ai nevoie sa umbli la ea. Hardcore e o chestie relativa, am mers cu suspensia stock prin muntii Bucovinei cateva saptamani, doar de 2 ori am avut dificultati - o data m-am oprit intr-un sant plin cu apa, o data am ramas blocat intr-un sleau foarte adanc si foarte ingust - dar nu am dat cu motocicleta pe jos niciodata. Din cauza suspensiei a trebuit sa merg un pic mai moderat, dar nu m-a impiedicat sa merg pe oriunde am avut chef, dar cu 40 km/h in loc de 50 km/h sau cu 80 in loc de 100. Recunosc ca imi place tare mult motocicleta asta, ma batea gandul sa imi iau una pentru mine, desi am una la care am acces oricand si oricat vreau. Daca nu ar fi sfarsit de sezon poate chiar as face asta.
  3. CRF-ul e OK, dar trebuie sa stii de la bun inceput in ce te bagi: are doar 27CP, care se simt cam putini doar pe sosea, si trebuie sa schimbi suspensia daca ai peste 75kg si/sau vrei orice fel de offroad mai serios decat un forestier drept ca in palma. Un amortizor spate, minimul necesar, e vreo 500 de euro, arc pe fata parca vreo 150 minim.
  4. Nu stiu unde gasesti butuc din ala, am vazut ca nici macar Danny Macaskill nu foloseste asa ceva, dar pot sa te lamuresc cu butucii de MTB: nu exista un tip de prindere standard pentru roti, poti avea pass-thru de cateva dimensiuni diferite pe fata, altele pe spate si in plus uzualul QR care e cel mai raspandit. De obicei BMX, downhill sau trail nu folosesc QR, ci passthrough, dar nu de aceleasi dimensiuni.
  5. Sunt clipuri cu multe chestii pe care nu e recomandat sa le faci.
  6. M-a sunat cineva mai devreme sa vada daca sunt eu implicat, ca trec des pe-acolo, nu stia mai multe despre accident. Intersectia aia e cam nasoala, e un semafor ceva mai incolo in fiecare directie, dar incurca destul de mult si e si in curba (Valea Ialomitei), cu masini parcate care obtureaza vizibilitatea, in ultima vreme o evit si ziua in amiaza mare.
  7. AdrianB1

    Accidente In Zona Gorj

    A fost accident, cand era mic si l-a scapat maica-sa in cap.
  8. Stii ca ce ai facut tu e tentativa de genocid. Pentru ca automobile. De unde ai scos-o pe-aia cu omorul?
  9. Nu e nevoie sa demonstrezi ca nu esti capabil sa gandesti, mai bine o ascunzi. Pentru ce ai pus poza aia de arhiva, cu 2 motociclete si 2 casti pe marginea campului, cand accidentul este in satul Rosu, cu moto infipta intr-un gard?
  10. Nu este, e dintre cei noi. Vechiul Triumph a dat faliment prin anii '80, compania actuala a cumparat marca (numele) si face aproape toate motocicletele in Tailanda. Despre fiabilitate sunt discutii prin diverse locuri, gen advrider sau Consumer Report, nu stau grozav dar nici prost.
  11. Suportul ala e pentru casti cand motocicleta e parcata, nu in mers. Doar sa stii pe viitor.
  12. Tu stai in ture mai sus decat mine pe Fazer, care are linia rosie pe la 13,500. Cam tragi de motocicleta aia.
  13. La mine caratul pasagerei e strict in oras, asta inseamna distante scurte si timpi scurti. Nu as iesi vreodata cu pasagera din oras, in special pe offroad, asa ca nu e deloc o problema.
  14. Daca cineva m-ar forta sa aleg o singura motocicleta cu care sa merg urmatorii 5 ani, in locul celor 3 cu care merg azi, as lua T7. Acum 2 ani as fi ales Tracer 700, dar azi ar fi T7, mi-a placut prea mult pe offroad ca sa ma pot intoarce. Aia in 2 timpi e doar de offroad, CRF-ul ar fi OK dar nu merge deloc cu pasager si in ultima vreme car pasagera destul de des, Fazerul e exclusiv de sosea, T7 le poate face pe toate. Da, costa, doare, strangi un pic din dinti si ... poate iese ceva.
×
×
  • Creează nouă...