Sari la conținut

kristyanson

Membru
  • Număr conținut

    23
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    kristyanson@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    A din 2014 B,C... de cand eram mic
  • Motocicleta
    Honda Dominator '99
  • Numar Moto
    CJ 16 NVR

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Dominator '99

kristyanson's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare ! Dezmembreaza cineva un motor de Dominator 650 si mai are axul cu came si tachetii ? Din nefericire trebuie sa-mi fac rost de altii . Al meu este Rd 08. Stie cineva daca se potrivesc si cei de la Rd 02 ? Dau si-o palinca pe langa contravaloare. ) Multumesc anticipat.
  2. Un CDI vechi s-ar putea sa te tina inca o saptamana si-apoi sa moara si sa plangi dupa bani. Problema lor e din cauza uzurii pieselor, a vibratiilor, temperaturilor, imbatranirii, etc. Sfatul meu e sa iti cumperi unul nou, exact pentru modelul tau de Domi. Vezi ca e diferenta intre Rd 02 si 08... Cu respect.
  3. Salutare! Are cineva o roata fata buna pentru Dominator pe argintiu si o vinde ? A mea arata bine la exterior dar cand am vrut sa o centrez, m-am cutremurat... Pana fac rost, stau pe bara.
  4. Bine prietene...Shef. Nu am vrut sa fiu deloc ,,jmecher". A fost doar o parere personala pe care am impartasit-o cu intentia ca, poate, cuiva ii va fi folositoare....si fiindca inainte de a-mi schimba uleiul, efectiv am tot cautat sfaturi despre un ulei care in ture lungi pe autostrada, sa-mi ajute motorul.... asa slabut si modest cum este Domi si nu am gasit mare lucru. M-ar bucura daca ti-ai argumenta afirmatiile si eventual vei adauga si un sfat in privinta unui anumit lot de ulei. Promit ca-l incerc. Cu respect.
  5. Salutare! Anul acesta am pus in Dominator, ulei Motul 300V 15w50... In ciuda unora care-au strambat din nas spunandu-mi ca arunc banii... ca oricum il mananca... ca nu se merita... etc, dupa aproape 500 km. parcursi, m-am hotarat sa va impartasesc primele impresii: - motorul porneste mai usor dimineata, chiar daca noaptea au fost temperaturi sub zero grade; - pot sa imping socul mai repede decat cu uleiurile anterioare(Motul 5100, Valvoline,etc), astfel incat motorul sa nu-mi dea semne ca moare; - tacanitul s-a mai atenuat... nu mai suna asa metalic; - motorul functioneaza ,,mai rotund"; - nu mi-a consumat deloc; - uleiul nu s-a ars inca... e drept ca motorul a functionat in turatii decente mai mult in oras; - schimbarea vitezelor se face mai lin si nu mai agata. Per total... eu sunt multumit de ulei si cred ca merita pentru cei ce-si iubesc motocicleta.
  6. Salutare prieteni ! Exact aceeasi problema am avut-o si eu: pornire slaba, tacanit sub sea ,releul lucra dar electromotorul facea pe mortul.... pornit numai impinsa. Rezolvare : demontat electromotorul, schimbat periile si curatat rotorul. Periile eu le-am comandat la motomus fiindca locuiesc aproape de magazin. Originalele ajungeau cam in 2 saptamani iar ceva nemtesti, dar tot pentru Dominator, de pe o zi pe alta la 20 lei bucata. La demontare, ca sa nu te chinui si sa lucrezi elegant, demontezi intai tevile de la esapament (deci NU tobele)... ai 2 piulite pe piston la capatul din fata tevilor si slabesti un surub la capatul din spate ca sa le poti extrage afara. Apoi desfaci suruburile care tin electromotorul (2 din care unul e masa) si plusul de pe electromotor... sunt pe partea dreapta. Pe partea stanga a electromotorului ai un surub care tine cablul de la ambreiaj...il desfaci si pe ala si scoti urechea aia care tine cablul ambreiajului.... apoi tragi sau impingi de electromotor si-l scoti afara din reductor . Vezi, cand il demontezi (ai 2 suruburi) sa fii atent la semne.. are niste liniute marcate pe exteriorul carcaselor... Scoti frumos rotorul, il stergi de praful carbunilor anteriori si il cureti cu un ac sau un cutter intre elementii rotorului.... acolo unde vin periile. Atentie sa nu zgarai pe exterior partea aia fiindca iti va manca mai repede noii carbuni. Carbunii cand vrei sa-I lipesti... sa nu te puna pacatul sa incerci cu pistolul de lipit... trebuie neaparat ciocan de lipit sau ceva serios. Cand faci lipitura, cablul periilor trebuie tinut cu o penseta cat mai langa lipitura, astfel incat cositorul topit sa nu treaca sau sa se prelinga pe cablul periilor fiindca ti-l intareste si adio flexibilitate.. Mare atentie cand montezi plusul pe electromotor: acolo ai o garnitura de ebonita sau ceva plastic sa nu faca atingere caci vei avea scurt-circuit. Deasemenea, cand ii faci proba la final... vezi sa nu-l incerci pe o baterie auto de vreo 100 Amperi.... tu la motor ai numai vreo 7 amperi... Sper ca am fost destul de explicit chiar daca sunt chior de somn si oboseala de nu vad tastele...
  7. Salutare ! Azi am patit-o si eu... tot cu electromotorul, banuiesc periile..aceleasi simptome:baterie buna, releul tacane, electromotorul mut. Am intrebat in stanga si-n dreapta unde sa rezolv problema dar majoritatea au dat din umeri ori imi cereau sa vin cu periile si mi le schimba ei. Perii pe original vin cam in 2 saptamani, si totusi nu vreau sa astept asa mult.... Stie cineva un electrician dibaci in Cluj care ma poate ajuta ? Multumesc anticipat.
  8. Multumesc baieti ! Am rezolvat problema comandand unul nou la motomus. E original, la 41 lei si ajunge cam in 2 saptamani. Acum astept.
  9. Salutare. Astazi, cu ocazia pregatirilor de sezon (ce dor mi-a fost !) am observat ca acest surub sau capacel de la capacul stanga a motorului este crapat si pierde ulei. Are cineva asa ceva pe acasa in plus ?....sau macar imi poate spune concret cum se numeste ?? Multumesc anticipat.
  10. Salutare. Am un Domi' din 99 si trebuie sa recunosc ca la viteza de peste 90 km/h ma cam flutura vantul in casca ... plus umplutul de insecte zdrobite pe viziera si costum... Vara trecuta, dupa un drum Cluj-Bucuresti si retur in aceeasi zi, aratam ca vai de mine. Intrebarea mea este daca se justifica parbrizul la Dominator. Cineva mi-a spus ca mai rau imi face, din punct de vedere al curentului de aer... este cineva care are parbriz si-mi poate spune o parere ? Multumesc anticipat.
  11. Andreizalau, referitor la sidecase-uri, eu am pe motor varianata celor de la Nonfango varianta TTL. Intra un pic pe site-ul lor.... Sunt rezistente (motorul a cazut de cateva ori pe ele si n-au patit nimic) apoi - aerodinamice. Asta inseamna ca la viteza mare sau cand esti nevoit sa stai in spatele unui TIR, motorul nu incepe sa danseze sub tine (asta tine si de ce anvelope ai), ca sa nu mai vorbim de consum; cu sau fara vant de fata...etc. La aluminiu, vibratiile se transmit mai puternic si cum la monocilindrice ai vibratii din plin, risti sa-ti apara fisuri .....Sistemul de prindere si blocare e cu aceeasi cheie si e foarte comod... Deasemenea imbinarile suportului e indicat sa fie cu suruburi tocmai pentru a preveni ruperea sudurilor; tot datorita vibratiilor... Daca mai am drum de Zalau, te sun ca sa le si analizezi cum trebuie... sau poate treci tu prin Cluj... Numai bine! » Post actualizat in 19 Aug 2015 11:12 ..... ca sa nu mai vorbim ca le pui si le iei de pe motor cu o singura mana, fara sa stai la desfacut suruburi... :-)) » Post actualizat in 19 Aug 2015 15:24 .... acum, cei care aveti case-uri de aluminiu, sa nu dati cu levieru'... aceasta e parerea mea.
  12. Multumesc prieteni pentru mesaje, sfaturi si implicare. Pentru mine, un incepator in ale motocicletelor, este inca o lectie de camaraderie si promit ca ma voi comporta ca atare... Respect all who ride! ...cat despre cdi, am decis sa iau unul nou concomitent cu incercarea de a-l repara pe cel vechi... Asfalt uscat si cat mai multi km. fara evenimente !
  13. Salutare dominatoristi !!! Hop si eu pe aici !!! Mi-am luat Dominator... mai exact: anul trecut in septembrie intr-un moment de inspiratie m-am hotarat sa-mi iau motocicleta. Zis si facut ! Intr-o luna mi-am luat permisul iar dupa inca 3 zile motocicleta: o honda dominator din 99 cu vreo 39000 de km. Toata iarna am bibilit-o: i-am schimbat filtrele, uleiul, kitul de lant, cauciucurile cu Anakee3, axul cu came (cel vechi era uzat si tacanea); vopsit pe unde era cazul, pus handguarduri, gresat pe unde era cazul, inmatriculat, ITP, .. cumparat costum, casca AFX 41 (zgomotoasa ca naiba dupa 90 km/ora) .etc... cheltuit toate economiile inclusiv banii pe care nu-i aveam. Saptamana trecuta,avand un pic de timp liber, inarmat cu un spray de lant si echipat cu top and side-caseuri, mi-am luat inima in dinti si singur-singurel am pornit spre Sinaia cu gandul sa ajung cu motorul pe Transbucegi pana la Sfinxul dar dupa Sighisoara a inceput ploaia... torentiala...pe sosea era covor de apa. Crezand ca e doar un nor si avand incredere in cauciucuri, am fortat si-am incercat sa ies de sub frontul de ploaie. Ti-ai gasit ! Intr-un peco, un tip ce venea din Bucuresti, mi-a spus ca pe tot drumul de acolo pana aici - ploua . Bun, zic. Mi-am mai luat o haina pe dedesupt si strangand din dinti de frig si umezeala... hai la drum. Bineinteles ca pe curbele din padurea Bogatii am derapat si-a fost cat pe ce sa ies in decor, dar motocicleta m-a iertat si parca o mana nevazuta m-a indreptat inapoi pe sosea. A fost momentul in care am devenit mai precaut si-am stat cuminte in coloana, nemaiavand curajul sa depasesc. Pe parcurs am intalnit vreo 4 masini iesite in decor... Am mers asa pana in Brasov unde ploaia torentiala si canalizarea infundata a format balti adanci de peste jumatate de metru, dar Domi nu le-a bagat in seama... M-am cazat in Predeal, unde receptionera mi-a vazut numarul de CJ si-a inceput sa-si faca cruci ca nu sunt normal la cap, ca pe vremea asta imi arde de motor... Mi-a dat repede cheia si m-a trimis la dus. Am fost surprins cand am scos mana din manusa de piele si am vazut ca pielea mea era neagra. Toata vopseaua din pielea manusii era pe palmele mele. Am lasat urma de apa dupa mine pana la etajul 2; asa eram de ud, dar bucuria si mandria de a merge cu motorul, era mai mare ! A doua zi n-a mai plouat, si-am profitat sa ung lantul si plec mai departe pe Transbucegi. Dupa Sinaia se face dreapta spre Targoviste iar dupa 6 km e un indicator dreapta spre Dichiu. Drumul,oficial e inchis dar se poate merge si e asfaltat pana la vreo 500 m de cabana Piatra Arsa (un loc fain in rezervatia de jnepeni), apoi e drum de pamant cu gropi si pietre. De-acolo m-am intors si-am coborat la Padina prin dreapta lacului Bolboci (asfaltat mai putin cu vreo 6 km.) unde mi-am tras sufletul, am facut ceva poze... pestera Ialomitei e in renovare si nu s-a putut vizita. M-am intors la Predeal si-am hotarat sa ajung la cabana 3 Brazi unde m-am intalnit cu ceva prieteni la o bere. Urmatoarea zi, am montat GPS-ul pe motor si-am am plecat spre Bucuresti, unde ma asteptau niste prieteni, sa mergem impreuna la Buzau. Viteza inafara 120-130 km/ora si Dominatorul inca mai avea suflet. Am ajuns la Buzau dar soarta a facut sa ne intoarcem in noaptea aia, inapoi in capitala de unde dupa un somn de cateva ore si inca un uns de lant, m-am intors la Cluj prin valea Oltului. Singura oprire a fost la Mc'Donalds Sibiu pentru a ma racori si verifica uleiul. Am ajuns cu bine la Cluj, obozit, plin de praf si muste zdrobite pe viziera castii, haine si motor, dar foarte mandru si fericit ca am parcurs asa distanta si-am devenit motociclist... A fost ca un fel de botez in noua pasiune. :-))) » Post actualizat in 08 Jul 2015 18:36 CDI Honda Dominator '99 Azi mi-am luat botezul si in cazaturi... mai exact: venind de la spalat Dominatorul, un logan de HD pierdut in spatiu, a schimbat banda fara sa se asigure si m-a aruncat in lateral cu totul. Multumesc, baietilor cu motoare care au oprit si m-au ajutat! Respect !!! Problema e ca Domi dupa ce initial a pornit... s-a oprit motorul in vreo 500 m si n-a mai pornit nici cu slujbe.... Abea dupa ce [-am testat cu un CDI de pe alt Domi a pornit. Acum, am nevoie de un CDI second sau pe cineva din Cluj care repara asa ceva. Ma poate ajuta cineva, macar cu vreo informatie?
  14. Chiar asa...Dezmembreaza cineva Dominator pe langa Cluj? Si eu sunt interesat de blocul de lumini, mai exact,contactele butoanelor de la faza scurta-lunga si semnalizare...
×
×
  • Creează nouă...