Jump to content

Sivu Teodor-Mihail

Membru
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About Sivu Teodor-Mihail

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    Suzuki GSR 600

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha DT200R

Recent Profile Visitors

177 profile views
  1. Se fac pe bune, dar ce treaba au opturile facute la 10km/h cu evitatul unui obstacol in miscare la probabil peste 60km/h? Esti vechi pe aici, stii si tu probabil ca manevra de virare la viteze mici e complet diferita de cea la viteze mari. Plus ca daca esti pe franare la viteza mare, mai inclina tu motorul si ocoleste ceva.
  2. Zici la misto sau e adevarata informatia?
  3. Ce înseamnă? Daca tot te ai f.. ut in necazul omului cu comentariul asta, spune ne si noua ce înseamnă. Ce va inraieste asa?
  4. Nu stiu cu ce m am tras de sireturi cu tine. Ca te ai saturat, e fix treaba ta, nu ma priveste pe mine. Fiecare are frustrarile lui. Eu asa am considerat sa ma exprim. Ca o fi fost la capat acceleratia, ca mai avea 1mm cursa sau 3mm, nu stiu si probabil nimeni nu va sti. Nu l condamn, toti ii dam mai tare decat e cazul uneori. Bine ca a scapat cat de cat ok si ca are ocazia sa nu mai repete greșeala. Numai bine!
  5. Uita te cum arata motocicleta, cum arata masina si crede ma pe cuvant cand iti zic cat a zburat omul, si trage singur concluzia. Probabil ca vrei sa creezi o polemica in care sa ai dreptate. Asa ca ai dreptate, termenul blana e subiectiv si interpretabil. Oi fi tu un mic Rossi, si la tine blana imseamna 340. L.E: pozitia masinii dupa accident arata ca si cum ar fi fost intoarsa din cauza impactului. Asta mi e greu sa cred, totusi, si ma gandesc ca a mutat o soferita dupa accident, dar e posibil sa o fi intors o la impact.
  6. Am vazut accidentul exact cand s a intamplat, de la balcon. Baiatul trecea des pe aviatorilor, venind dinspre Romana. Mereu ma ridicam de pe scaunul de la birou si ma uitam cum ii da blana. Asa si cand s a intaplat, l am auzit cand a trecut prin intersectie pe la victoriei, iar mai departe e exact cum au citat colegii de mai sus. A trecut brusc de pe b2 pe b1, probabil cu atentia in spate, i a dat blana pana in momentul impactului cu un Renault care era pe b1 si vira sa intre in parcare (regulamentar). L am vazut cum a zburat impreuna cu bara spate a masinii, fara sa exagerez, cateva zeci de m
  7. Salutare! Intampin urmatoarea problema: pe gemuletul de vizitare de la baia de ulei apare cca. 1cm de spuma peste nivelul uleiului, in mers. Spuma dispare dupa oprirea motorului si nu persista. Am verificat si capacul de ulei si nu ramane spuma pe el. Alte lucruri despre motor: 1. Am o fisura in capacul de la motor pe unde imi curg cativa ml de ulei la fiecare tura in care ii dau forja (fisura e foarte mica). 2. Nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune nu a scazut. 3. Motocicleta nu o am de mult timp, fiind la primul schimb de ulei de c
  8. Aceeasi problema o am si eu. Am schimbat antigelul, filtrele si uleiul si acum urca prea repede temperatura. Ulei am bagat 10W-40 cum zice manualul, inainte nu stiu ce a avut pt ca e primul sezon. In oras chiar si pe temperaturi de 5-6 grade imi sta intre 89 si 102. Intre 97 si 102 intra ventilatorul si scade iar la 89. In afara la drum intins 80 grade sau chiar mai jos. Iar in localitati 86-88 grade. Sa vedem ce-o fi cand o sa fie afara 30 grade... Am dus-o la service si mi-au spus ca e ok...acum nu stiu, mie nu mi se pare ok Chiar sunt curios ce raspunsuri mai primesti. Ap
  9. Intre timp am schimbat singur evacuarea finala, ulei+filtru (nici o piesa n a mai fost vatamata de data asta), am dat banii si pe o intermediara fara catalizator. Din pacate trebuie data jos galeria de evacuare sa pot scoate intermediara veche...pentru 2 cm neganditi (inginerii de la suzuki, nota 2). Cu ocazia asta schimb si lichidul de racire ca trebuie umblat si la radiator ca sa dau jos galeria. I-am pus si rim stripes si protectie de radiator. Asfalt uscat!
  10. Mersi de info, o sa merg cu ea pt acelasi lucru pt ca da, e enervant si periculos. Tu unde ai facut operatiunea? Am luat permisul in noiembrie si am apucat doar o tura de 130km in care m am luptat cu frigul pentru ca nu am echipment de iarna. Vin in forta in sezonul 2019...daca rezolv problema A eliminat cineva catalizatorul fara sa dea 100euro pe alta teava? Afecteaza in vreun fel comportamentul motocicletei eliminarea lui?
  11. Cu siguranta n o sa mai fac nici improvizatii, nici experimente. O sa merg sa aprind o lumanare pentru Thomas Edison. Am tobele finale in cutie, asteapta sa le schimb dar nu ma mai bag. Cel mult schimb ulei+filtre.
  12. Am schimbat siguranta principala. Am curent din nou. Am reglat relantiul la 1400rpm pentru problema cu opritul motorului in mers. Astept sa vina primavara sa vad daca am rezolvat ceva.
  13. Cam de asta aveam nevoie :)). Da, staniolul l am dat jos . Am invatat din greseala (a mea, din pacate). Siguranta de 30A nu am avut atunci sa o inlocuiesc. Ma duc in weekend sa inlocuiesc toate sigurantele. Daca nu, o iau la verificat sau o duc la doctor. Nu m am suparat ca "se rad astia de mine", ca m am ras si eu dar as aprecia daca pe langa rasul de rigoare m ar ajuta si cu un sfat, cum a facut Lucian, caruia ii multumesc.
  14. Ti se pare tie cam am venit aici sa fac caterinca avand numele real la profil? Stiam ca nu e ok dar am zis sa incerc, nu ma asteptam sa mi prajeasca toata instalatia. Astept, totusi, informatii utile, nu labareala cum am observat ca e pe aici pe majoritatea posturilor. Numai bine!
  15. Salutare! Vin cu 2 probleme sa va cer ajutorul: 1 - La fel ca userul demian, la viteze mai mari (70+) daca actionez ambreiajul si frana, se opreste motorul. Daca actionez doar ambreiajul, totul bine. Daca actionez doar frana (fara ambreiaj), la fel, merge brici. Am citit pe net ca ar trebui sa maresc relantiul. Acum e pe la 1100rpm. Pana ajung cu ea la doctor, ma macina problema asta. Si cum vremea e asa cum e, n am cum sa probez in mers. Aveti careva idee despre solutia asta? 2 - Motocicleta avea un contact imperfect la becul H4. Ce m-a dus pe mine capul, sa infasor cele 3 pici
×
×
  • Create New...