Jump to content

Sivu Teodor-Mihail

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About Sivu Teodor-Mihail

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2018
  • Motocicleta
    Suzuki GSR 600

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha DT200R

Recent Profile Visitors

76 profile views
  1. Salutare! Intampin urmatoarea problema: pe gemuletul de vizitare de la baia de ulei apare cca. 1cm de spuma peste nivelul uleiului, in mers. Spuma dispare dupa oprirea motorului si nu persista. Am verificat si capacul de ulei si nu ramane spuma pe el. Alte lucruri despre motor: 1. Am o fisura in capacul de la motor pe unde imi curg cativa ml de ulei la fiecare tura in care ii dau forja (fisura e foarte mica). 2. Nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune nu a scazut. 3. Motocicleta nu o am de mult timp, fiind la primul schimb de ulei de cand e a mea. Inainte nu stiu ce ulei a avut dar cu siguranta nu era acelasi pe care il am acum (Motul 7100), deci cu siguranta noul ulei s a contaminat cu ce a mai ramas prin motor din uleiul vechi. 4. Cand am facut schimbul, am pus ulei putin peste maxim. 5. In timpul mersului, pe gemuletul de vizitare, se vede nivel de ulei. La alte motoare am observat ca dupa ce pornesti motorul, nu se mai vede uleiul pe gemuletul de vizitare. 6. Cu uleiul actual am fix 3000km. Avand in vedere informatiile de mai sus, aveti idee ce ar trebui sa verific? Ca in regula sigur nu e. Alte simptome nu are, merge perfect. Multumesc!
  2. Aceeasi problema o am si eu. Am schimbat antigelul, filtrele si uleiul si acum urca prea repede temperatura. Ulei am bagat 10W-40 cum zice manualul, inainte nu stiu ce a avut pt ca e primul sezon. In oras chiar si pe temperaturi de 5-6 grade imi sta intre 89 si 102. Intre 97 si 102 intra ventilatorul si scade iar la 89. In afara la drum intins 80 grade sau chiar mai jos. Iar in localitati 86-88 grade. Sa vedem ce-o fi cand o sa fie afara 30 grade... Am dus-o la service si mi-au spus ca e ok...acum nu stiu, mie nu mi se pare ok Chiar sunt curios ce raspunsuri mai primesti. Apropo, daca e termostatul stricat si nu mai deschide circuitul de apa, cum se comporta motocicleta? Mai rau de atat? :))
  3. Intre timp am schimbat singur evacuarea finala, ulei+filtru (nici o piesa n a mai fost vatamata de data asta), am dat banii si pe o intermediara fara catalizator. Din pacate trebuie data jos galeria de evacuare sa pot scoate intermediara veche...pentru 2 cm neganditi (inginerii de la suzuki, nota 2). Cu ocazia asta schimb si lichidul de racire ca trebuie umblat si la radiator ca sa dau jos galeria. I-am pus si rim stripes si protectie de radiator. Asfalt uscat!
  4. Mersi de info, o sa merg cu ea pt acelasi lucru pt ca da, e enervant si periculos. Tu unde ai facut operatiunea? Am luat permisul in noiembrie si am apucat doar o tura de 130km in care m am luptat cu frigul pentru ca nu am echipment de iarna. Vin in forta in sezonul 2019...daca rezolv problema A eliminat cineva catalizatorul fara sa dea 100euro pe alta teava? Afecteaza in vreun fel comportamentul motocicletei eliminarea lui?
  5. Cu siguranta n o sa mai fac nici improvizatii, nici experimente. O sa merg sa aprind o lumanare pentru Thomas Edison. Am tobele finale in cutie, asteapta sa le schimb dar nu ma mai bag. Cel mult schimb ulei+filtre.
  6. Am schimbat siguranta principala. Am curent din nou. Am reglat relantiul la 1400rpm pentru problema cu opritul motorului in mers. Astept sa vina primavara sa vad daca am rezolvat ceva.
  7. Cam de asta aveam nevoie :)). Da, staniolul l am dat jos . Am invatat din greseala (a mea, din pacate). Siguranta de 30A nu am avut atunci sa o inlocuiesc. Ma duc in weekend sa inlocuiesc toate sigurantele. Daca nu, o iau la verificat sau o duc la doctor. Nu m am suparat ca "se rad astia de mine", ca m am ras si eu dar as aprecia daca pe langa rasul de rigoare m ar ajuta si cu un sfat, cum a facut Lucian, caruia ii multumesc.
  8. Ti se pare tie cam am venit aici sa fac caterinca avand numele real la profil? Stiam ca nu e ok dar am zis sa incerc, nu ma asteptam sa mi prajeasca toata instalatia. Astept, totusi, informatii utile, nu labareala cum am observat ca e pe aici pe majoritatea posturilor. Numai bine!
  9. Salutare! Vin cu 2 probleme sa va cer ajutorul: 1 - La fel ca userul demian, la viteze mai mari (70+) daca actionez ambreiajul si frana, se opreste motorul. Daca actionez doar ambreiajul, totul bine. Daca actionez doar frana (fara ambreiaj), la fel, merge brici. Am citit pe net ca ar trebui sa maresc relantiul. Acum e pe la 1100rpm. Pana ajung cu ea la doctor, ma macina problema asta. Si cum vremea e asa cum e, n am cum sa probez in mers. Aveti careva idee despre solutia asta? 2 - Motocicleta avea un contact imperfect la becul H4. Ce m-a dus pe mine capul, sa infasor cele 3 picioare ale becului cu staniol, sa circule curentu', domn'le. Am pus staniolul, am pus contactul si motocicleta a murit complet. Nu tu beculete, display, nu tu nimic. La o inspectie vizuala, o siguranta de 10A prajita. Fug la masina, scot una de acolo, o inlocuiesc...fara succes. Totul mort. Sa fie siguranta principala prajita (desi parea ok) sau am prajit CDI-ul? Multumesc!
  10. george05 zice foarte bine ce zice. Cat timp tu esti constient de pericolul care te paste, si totusi tragi de gaz/te bagi am*lea, esti parte din statistica si din selectia naturala. Eram cu masina la Universitate si voiam sa ma incadrez pentru a intra in pasaj unirii. Vad ca vine din spate un viteaz, dau semnal ca schimb banda si ma astept ca omul sa reduca macar viteza, preventiv. Nimic, ii da gaz printre masinile in miscare, si nu cu 10-15 la ora. Intrebare, daca in locul meu era altul care nu l ar fi vazut, nu iesea urat? Nu cumva ar fi bine sa pleci de la premiza ca ala nu te a vazut? Pe asta din poveste l a durut la basca, sunt convins ca a vazut ca in coloana e o masina care a dat semnal ca schimba banda, si totusi i a dat in goarna, pe langa ea. Mie de kamikaze ca astia nu mi e mila, pur si simplu sunt aia mai prosti din lantul trofic al circulatiei rutiere, despre care se aude de bine la inmormatare, ca erau baieti buni, conduceau bine, dar i a palit un nenorocit care poate vine din provincie si vede motociclete doar pe gugal
  11. Cand intrii in depasirea unei coloane e mai greu sa sesizezi ca una din masini a lasat un spatiu, in cazul asta l a lasat pe unul sa iasa din lateral. Motociclistul vedea probabil mult in fata, deci asta cu campul vizual e relativa. Regula de aur cred ca ramane cea cu "nu depasi cu mai mult de 20km/h viteza cu care se deplaseaza ceilalti". Daca coloana stationa sau se mergea cu 5km/h iar el avea 70-80, s a cam sinucis.
  12. Bun, si daca ai avut hemoragie, nu ai nevoie si de sange? Si daca da, pana vine ambulanta si pana te cara la spital, nu cumva ai sanse mari sa dai coltu'? Nu cunosc cine ia decizia sa trimita elicopter sau ambulanta dar ma indoiesc ca elicopterul ala putea sa fie inlocuit de ambulanta in conditiile alea.
  13. Cate frustrari si complexe de inferioritate. Sunt cateva artere pe la picior pe acolo, inteleg ca a avut o fractura deschisa. Sunt atatea scenarii in care omul ar fi avut nevoie de elicopter.
  14. N o s o inteleg niciodata pe asta cu accidentul frontal in timpul depasirii. Ori iesi in depasire fara sa te uiti, deci esti complet idiot si iti meriti soarta, ori nu apreciezi distanta, accelerezi crezand ca ai timp, ceea ce tot idiot te face. Nu ii inteleg nici pe aia carora le iese un idiot in fata si nu reactioneaza in niciun fel, asteptand frontalul :-?? » Post actualizat in 24 Aug 2017 07:55 Nu pare lovit in dreapta, cum ar fi trebuit sa fie daca facea stanga cum zici tu. In comunicat zice de frontal.
  15. am inteles. si acum intrebarea normala, e de rau? ) costa mult? e operatiune grea sau cam orice mecanic o poate rezolva? avand in vedere ca motocicleta e din '89, desi motorul cred ca are ceva modificari. eu am mers cateva ture cu ea asa...
×
×
  • Create New...