Sari la conținut

Zvanciuc Matei

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

464 citiri profil

Zvanciuc Matei's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare bikers! Caut sa-mi transform "putin" motocicleta. As vrea sa o fac cu un singur loc (nu prin acoperire cu capac monopost) ci prin decuparea cadrului si crearea unui design mai "city rebel". Cunoasteti vreun atelier unde se baga la asa ceva? Tot ce stiu sunt service-uri unde repara motoare, dar niciunul unde sa taie motoare in doua Multumesc mult si iarna scurta sa avem
  2. Alexandru, motorul balanseaza enorm cand il las pe cric, iar cand incerc sa-l tin putin de șa pt a-l mișca, se mișca la fel ca Titanicul. Am aflat intre timp de la Stefan - Service Go Racing si am inteles ca de la 2002 merge pana la 2006, 2007 fiind deja alt model. Multumesc pentru implicare!
  3. Salutare! Ar cam trebui sa-mi schimb cricul lateral la Hornet si am observat ca se gaseste destul de greu pt modelul din 2006. N-am nici cea mai vaga idee pe ce "plaja" sunt adaptabile cricurile de Hornet. As putea sa ii pun din 2005-2007? Cu care ar fi compatibil? Va multumesc mult!
  4. Daca te descurci si esti din Bucuresti te pot plati pe tine sa ma ajuti.
  5. Ai avut noroc ca esti informat. Nu toti au priviliegiul asta. Eu personal mi-am asumat nestiinta , insa de acum daca mai lucrez cu mecanici noi, ma informez inainte. Zi buna tuturor si multumesc inca odata!
  6. SKR Motors, dar nu-i invinovatesc, probabil alti colegi au avut experiente placute acolo si experienta e subiectiva in functie de cat de placut cade motorul in privirile mecanicilor. (daca esti satul de modul incalcit prin care ajungi la anumite componente la un model de motor, cred si eu ca o faci cu jumatate de inima) Eu i-am cam tachinat cu telefoane pt incepuse sa-mi fie dor de motor dupa o saptamana si jumatate cat am lasat motorul la ei pt a schimba bujiile si anvelopa spate. Nu stiu cat m-au placut )
  7. Am vorbit cu Razvan, mecanicul din Bucuresti despre care se mai discuta pe aici si m-a ajutat el sa identific problema. E o bujie care a sarit si acum se misca sincronic cu compresia motorului. Sunetul diferit era pentru ca nemai facandu-se arderea la unul din pistoane, mergeau doar 3. Las aici si un video, poate ajuta si pe altii sa identifice cand/daca li se intampla ceva similar. Va multumesc mult pentru ajutor! https://www.dropbox.com/s/1kx6cwii2iaeldh/20180613_193827_1.mp4?dl=0
  8. Salut! Prima mea postare este si o mica problema Am circulat toata ziua cu motorul, apoi l-am lasat 2 ore si am plecat din nou (fiind si destul de cald) nu l-am mai lasat sa se incalzeasca. In urmatoarele 2 minute am ajuns pe la 7000rpm moment in care s-a auzit o pocnitura si a murit motorul. Am tras pe dreapta, dupa care am incercat sa pornesc din nou motorul. A pornit ok, dar se auzea ca si cum nu mai erau toate pistoanele in actiune (se auzea diferit de atunci cand erau toate 4 in miscare) + odata la 2-3 secunde se mai aude un sunet de parca s-ar tranti niste parti metalice (sunet de tigai cand se izbesc). Sunt curios de parerile voastre referitoare la problema aceasta. Motorul are undeva la 50.000km parcursi (am inteles de la un mecanic ca e mai putin probabil sa fie ceva la motor avand in vedere ca nu era chiar atat de obosit + ca a fost intretinut bine pana acum). So? O zi frumoasa sa aveti si drive safe!
×
×
  • Creează nouă...