Sari la conținut

Teodor Gârbacea

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    KTM Duke 125
  • Numar Moto
    BV 89 KTM

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha PW 50 , Yamaha YZ 125 , KTM Duke 125
  • Interests
    Adrenalina

Vizitatori Recenți Profil

412 citiri profil

Teodor Gârbacea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Seara buna Bikeri ! , dupa cum spuneam inca din titlu , vreau sa discutam despre o problema probabil des intalnita de fiecare motociclist din Romania ... Sunt de 2 ani de zile sunt motociclist (legal) dat fiind faptul ca sunt pasionat si de enduro inca de mic am inceput sa ma plimb cu motocicleta , dar inca 'incepator' , motiv pentru care acum am o motocicleta KTM EXC 125 2T inmatriculata , toate accesorile necesare pentru a conduce legal sunt la treaba lor , functionabile si ne "customizate" . Aici ma refer la stop , far , semnalizari , fiecare la locul lor chiar daca practic este o motocicleta de enduro si este foarte ! inestetic ... Lasand povestile de-o parte , singurul lucru pe care nu l-am suportat si nu il suport este numarul pus la vedere , adica sa-l vada orice 'chior' de la 1km ... Probabil ca unii dintre voi stiti ca la motocicletele de enduro , stop-ul vine cu o aripioara pe care se monteaza numarul "la vedere" dar putin ridicat spre in sus . Lucru pe care nu il suport orice ar fii ... Asa ca am decis sa tai acea aripioara (prelugire de stop) sa nu mai arate inestetic si sa montez numarul sub aripa , cat mai la vedere , nu strambat sau inclinat sa nu se vada .... Perfect pe verticala doar ca sub aripa motocicletei . Unde vroiam sa ajung este ca unde stau eu , respectiv intr-o localitate 'zona turistica' pe langa jud. Brasov , Politia nu agreeaza si nu vrea sa inteleaga sub nici o forma ca nu am unde sa il pun ... Aproape de 4-5 ori pe saptamana ma opresc pt verificari , de la filola pana la ultimul act . Chiar daca stiu ca sunt in regula . Si nu mai stiu ce sa fac , ma simt foarte flustrat pentru ca nu inteleg lucrul asta , si este perfect lizibil numarul . Ceea ce am auzit de la un Englez motociclist , ce a avut aceeasi problema (in Anglia , dupa regulile de acolo) la fel , l-a oprit si l-a luat pentru ca nu avea numarul la vedere , si l-a pus pe politist sa se deplaseze cativa pasi inapoi (nu-mi mai amintesc exact cati erau prevazuti de lege , si daca il vedea era legal .) Iar el atunci a observat ca il poate vedea perfect si nu a avut ce sa ii faca . Ma gandesc ca suntem pe aici cativa cu problema asta , si poate stiti si voi ceva "Scuze" sau "legi" ce ne protejeaza cat de cat de treaba asta ... Pur si simplu nu am cum sa il pun ... , daca imi cumpar alta codita si il pun pe aia , probabil o sa spuna ca e mai bine , dar nu inteleg de ce , pentru ca la enduro aia vine ridicata enorm de mult in sus si nu se vede mai deloc din spate , ba chiar e vizibil doar de langa motocicleta daca stai in picioare ... Va las si o poza sa vedeti cam care este ideea Merci mult celor ce si-au facut timp sa citeasca 'plictiseala' asta , si sper ca intelegeti problema ... Merci si o seara frumoasa va doresc ! @Respect.
  2. Salut ! , Am un EXC de 125 si vreau sa-mi pun maine numere rosii , am inteles ca trebuiesc actele motorului si un buletin al persoanei pe care este motorul + persoana respectiva sa le ridice . Nu necesita RAR sau altele ? , pentru ca motocicleta este inmatriculata pe italia , cu actele si talonul in italiana , trebuiesc traduse? sau ce trebuie facut? merge direct cu actele astea? (ea pe italia nu are asigurare , deaia vreau numere provizorii sa pot sa ii platesc asigurare pe romania) Deci stiti cumva daca ma pot duce direct cu actele astea , cu taxele platite pt numar , sa mi le dea? , si apoi sa platesc asigurare? P.S Nu am actele de vama , am luat-o direct din RO si nu mi-a dat..
  3. Mersi pentru sfaturi . De unde am luat-o era inmatriculata pe italia , dar nu mai avea asigurarea platita , totul in regula , acte de la ktm pe numele romanului care o avea , si el asa circula cu ea ( cand avea asigurare si locuia in IT ), cu roti de cross pentru ca asa era prevazuta in cartea motorului . Omul de la care am luat-o a zis ca se inmatriculeaza si in RO fara probleme . Toba nu este originala ... nu stiu de unde sa-i fac rost de una originala , dar nu-mi par a fii probleme astea , adica daca te-ai duce la RAR cu un Akrapovic nu te trece ? . Stiu procedeele care trebuiesc facute daca este cu acte de italia , asta era singura nelamurire , daca altcineva mai stie cate ceva astept , mersi
  4. Salutare colegi , am si eu un KTM EXC 125 cu acte , semnalizari , stop , far , tot ce trebuie pentru a fii inmatriculata , problema este cu rotile . Stie careva daca la RAR se impun roti supermoto , sau se poate trece rar-ul si cu roti de motocross (crampoane) , sa stiu ce am de facut , cand ma duc la RAR cu ea sa ma duc cu roti supermoto sau cu cele de cross , ca momentan nu am apucat sa-mi cumpar rotile supermoto , dar as putea sa le imprumut de la cineva pana imi fac rar-ul si mi le cumpar. Si cam ce verificari de baza fac , stop pe frana , semnalizari , si mai ce? ... Multumesc.
  5. Am apelat la voi in speranta ca imi veti putea da un sfat prietenesc , ca si colegi de trafic , nu ma asteptam la injuraturi si ofense . Totodata multumesc celor care au inteles ideea si au raspuns civilizat chiar daca nu era o idee buna . Am revenit sa va spun ce am facut pana la urma . Am lasat ideea cu EXC-ul , am luat permisul si mi-am luat un KTM Duke 125 cu 15 cp , totul e ok ! Asfalt uscat.
  6. Salutare motociclisti ! , fiind un pasionat de motoare si avand un Yamaha YZ125 fara acte , dupa o lunga perioada de alergari cu politia pe strada m-am hotarat sa-mi iau permisul A1 , cu care teoretic ai voie sa conduci motociclete cu o capacitate cilindrica pana in 125cc si cu o putere de 15cp. Ideea este ca m-am saturat sa fug de politie cu motorul de motocross si vreau merg legal . Vreau sa imi iau un KTM 125 EXC cu acte , totul in regula , si pentru ca poate fii inmatriculat . Dar faza este ca asta are 35-40cp iar legislatia spune ca cu A1 ai voie doar 15cp. Am apelat la voi in speranta ca stie cineva cum as putea sa trec RAR-ul , si ce sa fac ulterior pe strada fata in fata cu politia ... Motorul oricum il trec pe altcineva care are A, ii face RAR-ul si cu 35-40cp , dar ma gandeam ca ar fii mai ok sa fac o treaba sa il trec pe 15cp , eventual cu un limitator , iar apoi sa il dau jos ... Dar cu politia cand ma va oprii si pe acte scrie 35-40cp si eu am voie doar 15cp oare se prinde? , sau se uita doar la cmc si la permis... Si care ar fii pedeapsa daca m-ar prinde ca are mai multi cp si eu am voie doar cu 15... Multumesc mult , sper sa imi poata fii cineva de folos , o zi faina.
×
×
  • Creează nouă...