Jump to content

Rider in the sky

Super Membru
  • Content Count

    143
  • Joined

  • Last visited

About Rider in the sky

  • Rank
    Wanderer

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    tavi_dumitru@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sonderborg / Danmark
  • Carnet moto din
    zici ca a fost ieri
  • Motocicleta
    Kawasaki KLV 1000
  • Numar Moto
    patrat
  • Club
    Exilatii

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa 350 Ogar / Kawasaki Vulcan / Suzuki Intruder VL1500 LC / Kawasaki KLV1000
  • Interests
    Drawing ways in the sky

Recent Profile Visitors

577 profile views
  1. Din State poti cumpara de la firma Progressive, sunt buni dar cu transport + taxe vamale te costa cat nu face. Pentru spate eu mi-am luat asa ceva (vezi link), sunt Taiwaneze. Pretul este ok pt ceea ce ofera, singura problema cu ele este ca sunt cam dure. Au 5 trepte de reglaj dar cand sunt singur le tin pe ce-a mai mica si tot imi danseaza rinichii conga cand trec peste denivelari. Cand sunt cu nevasta + bagaj le tin pe treapta intermediara si se comporta chiar ok. Una peste alta, ca solutie de ,,criza'' sunt bune.. http://www.ebay.co.uk/itm/CHROME-ADJ-SHOCK-ABSORBERS-HONDA-CB550-550-4-77-80-/141349413805?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item20e914e3ad
  2. N-ai pentru ce, dap n-ar fi rau sa ne vedem la o bere, cu cati mai multi ,,clasici'' cu atat mai bine :-)
  3. Da, ulei de transmisie compatibil Dexron III, nu trebuie o marca scumpa si nici mama sinteticului dar nici cel mai ieftin de pe raft. O firma medie, sa zicem Elf sau Texaco :-) Spre exemplifcare: http://www.classicgoldwings.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=5423
  4. Ce sa-ti zic, daca nu probam pe baba mea n-as fi sfatuit ca atare... :-) Aproape toti amerinkanski de pe site-urile de goldwing clasic recomanda chestia asta. Am fost destul de reticent pana la prima doza. Pot sa zic ca se vede o imbunatatire in mersul motorului, un pic mai rotund, consuma mai putin (pe bune)... nu mult mai putin, cam juma' de litru la suta si ca un plus mentine slide-urile de la carburatoare unse. Se mai zice ca din cauze detergentilor din ATF si carburatia este mai curata dar la capitolul asta n-as putea baga mana in foc. ca efecte adverse se pota observa un oare care fum alb (vreo 10 secunde) la pornirea la rece. La mine oricum dadea un pic de fum din cauza simeringurilor de la supape + ca asta-i o boala la goldwingurile vechi din cauza motorului boxer, cand o pornesti la rece alunga toti tantarii din zona mai ales daca o lasi pe cricul lateral :-)
  5. » Post actualizat in 22 Jan 2015 11:50 Multumesc Jean_Taxi, nu prea am foto cu ea dar o sa-i mai fac. Momentan sta dezbracata in garaj, iarna asta i-am schimbat pompa de apa si simeringurile de la supape si inca nu i-am pus carenele la loc. Am remarcat ca ai un GL1000 naked in proiect, ai reusit sa o pornesti? Mai jos este un link catre un blog/shop care mi-a fost de ceva ajutor. Tot de acolo am cumparat kitul de reparatie pt carburatoare (cam pipeart dar se pare ca este singurul de pe piata care nu-ti da dureri de cap) Carburatia la animalele astea este tare pacatoasa, poti sa fii sigur ca daca o lasi nepornita mai mult de 7-8 luni tre' sa dai acrburatoarele afara si sa le iei la curatat. Anyway, daca pot sa te ajut in vreun fel cu GL spune-mi. http://www.randakksblog.com/starting-a-gl1000-after-a-long-lay-up/ O alta chestie interesanta la motoarele clasice, la vara incercati sa puneti 10o-150 ml ATF la un plin de benzina, o sa fiti uimiti :-)
  6. Merci mult Honda San, Raduprint, este o batranica super. Am luat-o de la un veteran din zona care n-o mai folosise de vreo 5-6 ani. Estetic arata f bne dar mecanic a trebuit sa ma var in ea pana la coate, noroc ca au Americanii 3 site-uri numai cu Goldwing Classic. Una peste alta am reusit sa merg asta vara DK-IT-DK (approx 5500 km) fara evenimente) O poza cu bordul, cred ca a fost nava spatiala cand a aparut :-D
  7. Salut, ma inscriu si eu cu un Goldwing GL1100 Aspencade din 1983.
  8. daca nu te deranjeaza, ia-ti o veterana de 35+ ani si scapi mult mai ieftin :-) In alta ordine de idei, vara asta ce-ar fi sa ne intalnim toti motociclistii romani din DK (sau ma rog, doar cati pot veni)????
  9. ;) "La multi ani!" cu sanatate, fericire si noroc!!!
  10. Terminati bre, suntei oameni mari, ce naiba....
  11. Cu riscul de a fi luat la ciocane....pe toate forumurile romanesti din strainatate am intalnit chestia asta. Romanii nu-s multumiti, viseaza la minunile geografice din Romania si duc dorul branzei, verzei, manzului si viezurelui. Intradevar DK nu are cine stie ce minuni de aratat dar atat cat le are macar le intretine. Sa va aduc aminte de vilele cu balustri de pe Valea Prahovei, de micii de dupa Rm. Valcea la intrarea pe Valea Oltutlui si alte cate si mai cate?? Crazy Devil, pomeneai mai sus de marea din Romania, care-i aia?? Mamaia cu manelarimea si prostul gust adus la rang de ,,must be/have,,? Nu-mi pomeni de Vama sau 2 Mai, nu mai sunt ce au fost de prin '99 - 00 incoace. Nu cred ca exista vreo destinatie pe litoral care sa nu fie atinsa de cocalarism. Probabil daca ar fi fost o natie mai razboinica si-ar fi pastrat posesiunile din Norvegia si Suedia ar fi avut si DK o harta un pic mai colorata. Sincer eu ma simt bine aici, am invata ca eu sunt musafir in tara lor si ar cam trebui sa-mi schimb mentalitatea si nu sa incerc sa o schimb pe a lor. Revenind la ,,obiective turistice,, am expus mai pe la inceputul topicului cam ce poti vedea in DK si banuiesc ca mai sunt si altele pe care eu nu le-am descoperit.
  12. Invers inca n-am facut :-) Rom - DK: Plecat dupa dimineata din Bucuresti, oprit noaptea la Viena. Step 2: Plecat dimineata din Viena, oprit seara in Frankfurt. Step 3: Plecat dimineata din Frankfurt si ajuns seara acasa. Tu cred ca mai tre' sa faci o oprire pe undeva. Eu am ales varianta asta mai lunga pt ca am avut unde sa trag la Vie cat si la FRA. O varianta mai scurta ar fi prin Cehia (2700KM VS vreo 2400) Din toata afacerea asta cel mai greu mi-a fost sa ies din tara desigur :-)
  13. Probabil ca as putea sa-mi iau un CB500 de banii aia, glumesc... :-) Cred ca as gasi un ceva de 1000 dar destul de batran si in mod cert nu ceva sa-mi placa.
  14. Pai am fost dupa cum urmeaza: Pe Insula Roemoe la Marea Nordului. Nu-i cine stie ce de vazut dar plaja este impresionanta, cel mai fin nisip pe care l-am vazut (calcat). Plaja este foarte lata, cred ca are peste 500m latime. Insula Manoe, pe langa Esbjerg. Nimic de vazut pe insula dar drumul pana acolo este dragut, mai ales ultima parte. Coexiunea intre insula si continent se face pe un drum inaltat care este acoperit de mare in timpul fluxului. Trebuie sa-ti calculezi timpi de in/out altfel ramai pe insula :-) . Sunt niste statii ca de autobuz (din 2 in 2 ore trec niste tractoare cu roti uriase, ceva gen titicarurile de la Mamaia/Constanta) si indicat este sa te tii dupa unul. Daca ai noroc poti vedea si foci (valabil si pt Roemoe) Skagen, poate cea mai misto zona din DK. In rest prin orse: AArhus, Aalborg, Odense (in Cph n-am fost cu moto). Dupa cum stii orasele nu-s chiar monumente arhitectonice dar...it's about the road not the destination :-) Cam asta ar fi DK. In rest ceva iesiri prin Germania si Benelux. In alta ordine de idei, anul asta vreau sa ajung la Skat sa vad daca-i pot indupleca sa inmatriculez moto in rate, daca nu....alt imprumut la camatarii bancari. Daca reusesc ceva cu Skat-ul va tin la curent
  15. Nu sunt in nici un club. Anul trecut n-am iesit mai deloc :-( singura iesire a fost, daca pot sa-i zic iesire, la intrunire moto de la...am uitat cum ii zice, imediat dupa Nordborg. Acum in 2009 SI 2010 am tot iesit singur(am batut DK in lung si lat) in 2011 mi-a fost cam teama (inca n-am motorul inmatriculat). Poate organizam o plimbare la vara sa ne intalim cu Witheraven din Suedia, vorbeam mai devreme cu el sa ne intalnim pe la jumatatea drumului.
×
×
  • Create New...