Jump to content

caracterincompatibil

Super Membru
  • Content Count

    2,232
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About caracterincompatibil

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    kymco
  • Numar Moto
    b-15-kym
  • Club
    ......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ij

Recent Profile Visitors

2,410 profile views
  1. Îmi spui și mie in ce turație avea la 120? Hai sa nu exageram.400 merge turat la 120. Cred că stă în vreo 6200-6500rpm din 8250(disponibile)....sa nu îmi spui că la 6500rpm motorul ăla are viteza de croaziera Turația la care se simte bine motorul scuterului de 400,e undeva la 5000-5700....nu degeaba dezvolta cuplul motor maxim la 5500rpm Dați în ele pana behăie motorul leșinat, crezând că aia e viteza de croaziera. burgmanul merge bine cu max 100....de la viteza aia in sus doar chinuiți motorul.nu îl duceți in regim de "croaziera" Cum nu mergea cu viteza de croazi
  2. Daca vrei scuter de oraș,renunța la burgman.cauta un 250-300 injecție cu roti pe 16. Burgman e mai lat decât multe motociclete,o să te chinui in oraș.la scuterele cu roti pe 16 ,spațiul de sub sa e mai mic,dar poți să montezi top case de 47-50l Repet,consumul sare bine de 5%.250-300i, consuma 4% urban.consumabilele sunt mult mai scumpe la un 400,pentru a merge cu el în oraș.numai cureaua și rolele costa 800-900 lei.3 seturi de plăcuțe de frână, aproape 400 lei Burgman e destul de scump pe piata sh,din motivul ăla am cumparat sym din 2012,la preț de burgman 2007.cu roti mai mari,
  3. La 110-120 merge forțat.al meu se simte bine până la 100.dupa 100 se simte motorul că îl chinul la peste 6000rpm Consumul la 95-100,e de 3,2-3,5....cel mai bun consum a fost de 2,8 dar nu știu cum am reușit asta. În oraș consuma mult,minim 5 și se duce până în 6,5 real...greutatea mare e un factor decisiv la consumul în oraș și la viteze de peste 100 in afara. Mizeria mea e al dracului de stabil,sta că pe sine în viraje.foarte stabil și plăcut la drum lung,are frane geniale(etrieri radiali).a văzut Tf și ta.dar și cu celelalte 250 am făcut asta,diferența a fost la comfort.viteza
  4. Cam de la 2200-2300 cuplează transmisia,relantiul e la 1700rpm De mers la drum lung cu 5000-5700rpm.pentru consum.de la 6000rpm+ incepe sa consume peste 4% Cei 34hp.devin setoși la greutatea de aproape 250kg cu lichide ,a unui maxi de 400 după o anumită turație. Daca vrei comfort, e ok.minusul burgmanului400,sunt rotile mici.eu am maxi400 cu roti de burgman 650.adica 15 față și 14 spate.mult mai ok la rulare decât un burgman 400. Eu intenționez opusul.sa vând 400 că zace de un an nemișcat și să îmi cumpăr un touring de 1000 Pentru plimbareala am 2 maxi250cc,ambele cu m
  5. Nu știu piata cbr125,dar căuta un model cu injector,07+
  6. Aparu' gogu de la Ploiesti.cum întoarce el căruță cu păcură pe sinele de tren,doar din vorbe.fara a avea legătură cu subiectul Pe lângă asta,janta trebuie îndreptată,după orice îndreptare a unei jante vopsite,necesita și vopsire. Omu e sincer,da. Pe lângă aia 150e,se mai adaugă încă o sută(poatemai mult), pentru îndreptare și vopsire. De anvelopa nu mai zic nimic,observ autismul unor semidocti Vad că unii țin partea samsarului. Ba băieți.mergeti să cumpărați cu încredere de la el și să îl pupați cu satisfacție în locuri sensibile
  7. Anunț publicat în "spațiul" public ? Ce ai fumat? Samsarel.folosesti cuvinte pe care nu le intelegi.problema personala ai cu cineva pe care îl știi personal.or eu nu ti am văzut moaca ,în viața asta. Ești un samsar cerșetor,cu tupeu de fomist.nimic altceva.tu și altii
  8. As fi fericit sa am eu probleme la cap,dar sa nu mai samsaresti matale pe modul infect Asta e părerea mea sinceră despre cei că tine.inteleg că e mai ușor să te prostituezi ,decât să mergi la munca
  9. Daca va plictisiți,plimb eu africana....sa adune km
  10. Nu toți "are" hexperienta de veatza a lu' dumneata. Mai sunt și pifani care nu știu treabă cu vechimea anvelopei
×
×
  • Create New...