Jump to content

caracterincompatibil

Super Membru
  • Posts

    2,355
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    kymco
  • Numar Moto
    b-15-kym
  • Club
    ......

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    ij

Recent Profile Visitors

2,978 profile views

caracterincompatibil's Achievements

  1. Dacă tot vrei mașină nepoluanta,nu înțeleg de ce nu cumperi o Dacia sau citroenul ăla minuscul.ideale pentru oras,cat despre 300 lei o celulă,e un preț hilar.nu costa mai mult de 10$ o celulă de la unul din cei 4 producători,Samsung,LG, sanyo.panasonic,la mașinile mai vechi se foloseau celule 18650 Tesla folosesc celule 21700.de capacitate mai mare,de unde și autonomia crescuta
  2. Vezi că nu toate scuterele cu 3 roti se pot conduce cu b.trebuie sa fie omologat că triciclu
  3. Geaca și pantalonii pe alegi in funcție de ce anotimp ai de gând să mergi pe 2 roti,cat despre alegerea unei trotinete.e mișto un scuter cu 3 roti, dar mai greu cu mersul între mașini.cele mici,de 49.nu prea au demaraj și o să fii înjurat in trafic,sau șicanat de melteni.merge și un supermoto49cc modificat cu un kit de 70-80cc.dar o să faci febră musculară la mâna stângă de cate ori trebuie sa schimbi vitezele in oraș. Eu vroiam sa cumpăr o motocicleta noua de 400cc pentru oraș .noroc că m am lămurit care e treaba cu ea după un drive test,am renunțat la ideea de a merge cu o motocicleta de cilindree mica in oras.era prea leșinată.nu avea cuplu in ture mici Am cumpărat un scuter de 125 nou
  4. Eh.da,o mare victorie Daca mai cădeau câțiva,prindea și doctorul podium.asa cum a câștigat mm Da duoamne' să facă toți spaima și să se împiedice .că să câștige meme tot timpul
  5. Numa cunoscători inapți.prefer sa dau cu 40% mai puțin pe o chinezăarie din asta și tot așa îl vând,mai ieftin.dar nu îmi pica electrica,cum e la piaggio.eu am mers cu ecu prăjit.anuland sonda lambda,chinezăria de 400, injecție,merge bine mersi.doar plăcuțele le toaca rău,de trebuiesc schimbate la 7000km Bag pixul in Piaggio, sunt scârboase rău.daca pica ceva,dumnezeu cu mila,la cat costa piesele
  6. Spuse un detinator de piaggio care e o mizerie la capitolul fiabilitate.de un Yamaha mai tragi la 100.000km.italianca e publere fina la rulajul ăla. Până și chinezăria de sym(de kymco nu mai vorbesc),e mai fiabil decât Piaggio
  7. In nici un caz și nu doar asta,sym urile de 125 au și vreo 2,5 cp mai puțin decât japonezele.nu au filtru de ulei iar schimbul de face mai nou la 2500km Când am cumpărat jet14-125lc am luat în considerare și motorul mai slab,de 11,5cp.dar prețul a fost bun,2500c.iar in oraș nu mă ajută prea mult câțiva cai in + Acum jet 14 costa 3100,aproape cat Yamaha și honda,așa că nu aș mai cumpăra un jet14 nou,nu merita financiar iar japonezele sunt mai echilibrate și mai calitative la o diferență de 300-400e
  8. La ce ai tu garanție? Daca pica motorul în timpul garanției,îți schimbă aia scuterul că tu ești retardat și mergi cu el în blana orbitoare? Șezi blând că îl demontează și verifică,după aia tot oligofrenul e bun de plată,doar pentru constatarea serviciului.crezi că sym sau alții plătesc sa distrugi tu motorul în garanție? Incepe sa obosească și îl păzeau de bun la un prost,că scuterul e că nou ,dar omiți sa spui că un retardat a mers cu el în 7000rpm din 8250 disponibil Unii sunt atât de cretini și spun că merg cu ele în blana că poate,da poate ,dar scurtezi de 4x viața motorului. Nu confunda 300cc cu 500cc Totodată între motorul pe carburatie și cel pe injecție,diferența e la alimentare,uzuraotorului și rezistența,e aceași nu mărește injectorul viața motorului.segmenii și cilindrul se uzează la fel în cazul ambelor variante de alimentare.say crezi că injectorul baga aditivi de superman in cilindru,că să meargă gigel retardați in Red liber,că tine motorul. Unii sunteți praf,praf,praf. Bănuiesc că după la vânzarea cruisym ului ai scăzut 300e din prețul de achiziție....pentru că l ai dau cu motorul semi obosit,că...e că nou,nu?
  9. Pisi mic. Am 250 injecție,motor Piaggio. Sym jet 14-125 abs,cumpărat de la ei,acum este epava. Maxsym 400i -2012....diferența la turație între carburatie și regim.in regim de touring....e aceași. Le rupeți voi motoarele și le vindeți că noi.dar îs mai obosite că unul pe carburatie din 99 cu 100.000km. 03-250 carburatie a rezistat 100.000 km...acum are motorul nou. Am avut vreo 8 scutere până acum...știu ce vorbesc. Cruisym ăla se îndoia sub mine pe autostrada la 120....ajungea la 150 cu vântul in spate.asa maxim 140.am testat,știu ce spun.
  10. E fain.viteza de deplasare mica e minus .90-100 e și un 6000rom este ok pentru motor,ce trece... E blana Cine "tine" un 300 la 120 in regim de touring,ii rupe motorul mergând cu 7000rpm din 8500(limitare) In we am băgat ta și Tf, cu un 250 carburatie. Pe autostrada la întoarcere a început să patineze cureaua de transmisie,,,,trebuia schimbată dar mi a fost lene vineri seara.a bine că nu a "obosit" la urcarea pe transalpinaAm văzut că băieții de la sym îl cinstesc pe tipul care face bloguri cu bicle sa ii promoveze. Era ăla happy că merge cu 130 in regim de touring,a uitat să spună la ce turație și cât fwute motorul mergând în blana orbitoare cu el
  11. Am plecat din Sibiu la 9,ceata îngrozitoare,îmi ștergeam viziera tot timpul nu mai vedeam soseaua M am întâlnit și cu băieții.sus pe transalpina. A fost o zi frumoasa pe transalpina
  12. Nici dacă alimentezi până în buza bușonului,nu curge.alta e buba. Câți bani ai dat pe scuter?
  13. Ne salutam din sens opus,cu faru'. Infect Transfăgărășanul, la asfalt mă refer,azi l am traversat.raman peste noapte în Sibiu iar mâine la 8,30 plec spre brezoi.alimentez si plec spre obârșia lotrului
×
×
  • Create New...