Jump to content

Asimplu

Super Membru
  • Posts

    962
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.youtube.com/c/ASimplu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Yamaha XSR900

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha XSR900
  • Interests
    MotoVlogging

Recent Profile Visitors

1,319 profile views

Asimplu's Achievements

  1. Daca in carte este trecut L5e, il poti conduce linistit cu B. Politistul nu cunostea legislatia, dar probabil ca sunt si vehicule rare, pe care majoritatea politistilor nici nu le-au intalnit vreodata in trafic.
  2. Fix ce are nevoie zona aia, de blocaje...
  3. Cu totii il stim pe Dorel, din reclamele TV, insa eu am avut sansa de a-l intalni si in trafic!
  4. O tura de duminica destul de ciudata...
  5. Si eu tind sa cred ca s-a intamplat exact asa. Apropo, "pasagera" era de fapt un baiat, probabil fiul.
  6. Eu doar i-am lasat omului numarul meu si i-am pus la dispozitie filmarea, daca are nevoie. Dupa care am plecat. Mi-e greu sa spun exact ce s-a intamplat, pentru ca el nici macar nu era in spatele meu cand am plecat de la semafor. Apropo, scuze pt ca postarea s-a legat automat de postarea initiala despre catei, dar asa face forumul, le uneste.
  7. Esti un suflet bun! Iti multumesc! Cu putina atentie, astfel de intamplari pot fi evitate!
  8. Merge la adventure-uri. Eu am reusit pe BMW f650gs acum ceva timp. Am pus motorul pe cricul central, bagat o piatra sub roata din spate ca opritor, legat hamac de o salcie si de barile de metal de la cutiile din spate. Motocicleta era asezata perpendicular cu salcia/cu spatele la hamac. Nu cred ca merge pe motoarele fara cric central, sau este prea riscant ca sa merite.
  9. La Decathlon exista un hamac care incape intr-un pumn cand e strans. Eu am unul la mine la orice tura lunga pt ca are intrebuintari multiple, daca ai putina imaginatie. Pt mine este cea mai versatila solutie.
  10. In cazul celor care vor SM pt strada, aspectul este motivul principal. Rotile spitate pe care le vezi la 99% dintre supermoto-uri sunt cu camera. Exista 2 tipuri de tubeless cu spite: - cele cu spitele indreptate spre lateralul jantei (precum are bmw gs1200-1250) - si unele cu niste prinderi speciale pe mijloc care arata urat (dupa gustul meu): Daca stii tu vreunele cu aspectul ala clasic si tubeless, chiar te rog sa-mi spui si mie, pt ca eu nu gasesc si caut de ceva timp.
  11. Problema jantelor spitate clasice dpdv al greutatii este si faptul ca se adauga greutatea camerelor. Exista jante spitate cu oala din fibra de carbon, care sunt foarte usoare(dar si foarte scumpe) al caror greutate este mai mica decat cea a jantelor clasice din aliaj. In acelas timp exista jante "turnate" din fibra de carbon, care sunt cele mai usoare existente pe piata. Legat de offroad, ai doua avantaje la spitate: sunt mai flexibile si absorb energia mai bine iar daca dai cu ele suficient de tare in cat sa le deformezi pana la un punct, poti merge cu ele deformate , fara sa faci pana. Beleaua la ele este cand faci pana...
  12. Este vreun semn care sa indice ca aceea este o parcare? Pt ca din poza mie mi se pare o straduta infundata cu locuri de parcare pe partea stanga. Iar conform semnului, in lipsa altor marcaje, va trebui sa acorzi prioritate acelei stradute.
  13. Ca si in anul precedent, am ales sa sarbatoresc 1 mai, pe motor!
  14. Recupereaza-ti cat poti din bani si fa-ti alta asigurare. Tot timpul pe care il investesti in circul asta valoreaza mai mult decat asigurarea si oricum nu vei ajunge nicaieri, pt ca intr-un proces, "ca doar nu tu ai furat banii" nu valoreaza nimic.
  15. Vad ca nu si-au schimbat atitudinea de bisnitari... In fine.
×
×
  • Create New...