Jump to content

Edd

Membru
  • Content Count

    264
  • Joined

  • Last visited

About Edd

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    BMW F650GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    BMW F650GS
  1. Edd

    Accident

    N-am mai intrat o perioada pe forumul asta, dar vad ca aceeasi trolli de garda au ramas...
  2. Edd

    accident Suceava

    Nu neg faptul ca legal, soferul autocarului este vinovat pentru neacordare de prioritate, dar si in cazul asta ca si in aproape toate accidentele cu motociclisti, se vede acel factor comun... Stiti voi care
  3. Retragerea pistonasului, cu placuta aferenta, din cate stiu eu este facuta de catre disc. Respectiv, la nivel microscopic, discul nu este perfect plat si neted, iar in conditii optime de functionare a etrierului, atunci cand se roteste discul, impinge foarte putin in placuta, suficient cat sa nu mai existe frecare intensa intre placuta si disc. In acelasi timp, intr-o oarecare masura si garnitura pistonului contribuie la retragere, desi rolul ei principal este sa protejeze de mizerie.
  4. La 160 e normal sa consume mai mult, avand in vedere ca mergi constant cu ea in 5000-5500rpm(?) ceea ce e mult pt un motor care poate putin peste 7000 din cate stiu eu. Eu in principiu merg cu 110 daca am bagaj si pana in 130 fara, doar pt ca mi se pare chinuita la mai mult. Si consuma cam 3.5L/100km la mersul asta (2005 dual spark cu 40.000 km). Cand am facut ITP-ul am insistat sa imi spuna daca exista vreo problema ca sa stiu si eu la ce ma astept daca ma opreste rar-ul si nu a fost niciuna, incluzand noxele. Mai mult, de curand i-am schimbat catalizatorul si toba cu o singura toba de la dominator si nu vad nici o problema de fum sau mai stiu eu ce, desi sunt sigur ca fara catalizator noxele nu mai sunt aceleasi. Poate o avea si legatura cu faptul ca modelul asta merge din fabrica cu un amestec mai sarac?
  5. Vorbim de 0.5 bar. De la 3.5 la 4. Amestecul este optim. » Post actualizat in 05 Jun 2018 20:39 Pana in 110 sta sub 4. Peste, incepe sa creasca mai serios.
  6. Pai si nu ar trebui sa se modifice amestecul in cazul asta si sa devina mai bogat? Eu intreb in contextul in care folosesc acel filtru de 4 bari de peste 1 an si motorul nu scoate gram de fum, iar la itp noxele au iesit in limite. O.5L la 100km este foarte mult pt un motor care consuma normal 3.5L/100km.
  7. Nu prea inteleg cum ar putea consuma mai mult, cand injectorul are o cantitate maxima de carburant pe care o poate pulveriza. Nu dau in cap nimanui, dar stiu ca injectoarele electronice in general functioneaza ca o "seringa", respectiv au o cantitate limitata de carburant care poate intra in ele la fiecare pulverizare. Eu am montat filtrul de 4 bari si am si toba schimbata cu una libera si tot nu a crescut consumul. Acelasi 3.5-3.7 sau 4 la munte, ca intotdeauna. Oricum voi stiti ce este cel mai bine pt motoarele voastre » Post actualizat in 03 Jun 2018 21:20 Luat din carticica gs-ului meu: Intre -15 si 30 grade celsius este recomandat 15w50, intre -20 si 20 grade celsius 10w40 si intre -20 si 10 grade celsius 10w30. Mai sunt niste specificatii pt special oils, dar nu stiu la ce se refera asa ca mai bine le las acolo. In acelasi timp, cand schimbi uleiul, trebuie umplut pana la jumatatea dintre minim si maxim. El se dilata mult si ajunge aproape de maxim cu motorul incalzit.
  8. I met a lot of women today, riding my bike. Most were nurses...
  9. O intrebare mai ciudata, dar ma tot roade: in general, motoarele rotax puse pe 650gs sunt mai zgomotoase? Nu ma refer la esapament sau admisie, ci la "cloncaneala". Am doi amici care au yamaha xt si yamaha xtx, iar motoarele lor mi se par super silentioase fata de al meu. Intreb pt ca am banuieli pe intinzatorul hidraulic de lant, stiind ca e mai problematic la motorul asta.
  10. La GS-uri nu prea e valabila regula...
  11. Am avut sansa sa testez r1200gs adv, XR, R, 800gs. M-am gandit mult intre XR si R si am ajuns la concluzia ca pastrez f650gs-ul pt nebuniile mele prin salbaticie si cumpar R-ul pt "suflet". XR-ul/r1200gs l-as cumpara cu siguranta daca as planui ture lungi prin tari asfaltate. Pt. mine R-ul este combinatia perfecta de optiuni, design si sunet. Sper sa nu schimbe designul de "ochios" niciodata.
  12. Legat de discutia cu rezervoarele, la oricare din generatii cu orice grad de echipare, toate motoarele merg cu un plin mult mai mult decat putem majoritatea sa mergem fara oprire. Si sincer nici nu inteleg de ce ai vrea sa mergi 300km+ dintr-o bucata? Ca sanatos nu este, garantat! Daca n-as avea un s1000r in plan pt la anul, cu siguranta as fi cumparat 850-ul. Ar fi un "dualsport" ideal pt nevoile mele.
  13. Wow cum arata bordul la GS. Si imi place ca au modificat si farul vechi intr-un design mult mai ok.
  14. Nah e urat de tot. Stii senzatia aia pe care o ai cand esti in dreapta intr-o masina si nu franeaza soferul la timp? Ehh asa a fost si pt mine. Imi venea sa virez eu instinctiv cand il vedeam cat de aproape trecea. Am zis "gata pe asta il loveste" de cel putin 4 ori.
  15. Eu am mers in spatele unui prieten cand a luat de la service un motor cu coburi, prin Bucuresti. El nu mai mersese niciodata cu coburi/genti laterale inainte si am spus de cel putin 10 ori ca loveste masinile pe langa care a trecut. A fost cea mai inconfortabila "plimbare". Aveam febra musculara de cat am strans din fund tot drumul.
×
×
  • Create New...