Sari la conținut

Pirvu Berg

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Husaberg Te 125
  • Numar Moto
    Nu inca
  • Club
    NU

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Pocket Bike,Aprilia RX,Cagiva,Derbi GPR,Kawasaki KLR,KTM EXC 125x2,KTM EXC 300,Husaberg Te 125

Pirvu Berg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Este o motocicleta care daca se strica ceva la ea,pe langa faptul ca bagi o gramada de bani in ea ca sunt piesele scume,nici nu o mai pui pe picioare sa mearga bine...parerea mea este sa cauti altceva.
  2. Da,ai dreptate...intr-un fel...sa fiu sincer nu stiu ce sa cred pentru ca 90% din motocicletele care le-am avut au fost in 2T si am mers in frana de motor destul de mult iar cand am schimbat pistonul,nu s-a vazut nici-o urma de uzura la un EXC 300 unde cat de cat ai frana de motor ....la un 125 frana de motor nu este sa ti-o spun drept,acum depinde ce vezi tu prin frana de motor pentru ca daca tu crezi ca atunci cand mergi si dai treapta inferioara si doar te leagana putin atunci parerea mea e ca mai bine nu dai sau poate de dragul de-a spune ca ai incetinit cu frana de motor(si 80% frana normala) sa poti oprii un 125 in 2T Nu spun ca nu ai dreptate legat de ungere atunci cand motorul nu este accelerat dar nu ma convingi doar cu atat,poate poti sa detaliezi! » Post actualizat in 23 Apr 2016 13:40 Sper sa va placa,o sa pun o poza cu ele spitate pe sptamana viitoare! » Post actualizat in 28 Apr 2016 23:34 Sper sa va placa! » Post actualizat in 09 May 2016 18:06 My precious!! <3
  3. Asa o sa fac,cand o sa fie nevoie Multumesc frumos pentru sfat! » Post actualizat in 03 Apr 2016 15:05 Stiti pe cineva care sa dea spitele jos de pe o roata de sm si sa le si puna la loc iar apoi sa o centreze?
  4. Multumesc pentru sfaturi,o sa ma uit la un tutorial pentru intarirea suspensilor. Legat de gaurirea axului,la Husa,Ktm la acestea doua am vazut exact,au la capatul axului facut in mijloc ca un con...nu stiu cum as putea sa dau eu gaura in mijlocul lui... Spune-mi daca sti cumva,pentru roti de sm ai ax diferit fata de cele pentru enduro?
  5. Multumesc pentru informatii dar nu as renunta la aceasta motocicleta sa o fac de SM din mai multe motive 1.Imi place foarte multe 2.Nu imi permite bugetul momentan pentru a doua mobra 3.Daca imi iau SM,atunci iau ceva mare si asta e marea problema la mine ca nu am cu ce sa o conduc A2-ul nu ma lasa... » Post actualizat in 01 Apr 2016 10:11 Nu stiam treaba cu CASCO,o sa ma interesez la cineva care e in domeniu si stie cum merg lucrurile Foarte bine gandita treaba cu surubelnita si contactul,ai mare dreptate...legat de kill switch,nu o vad prea bine deoarece adaug fire la alte fire si nu imi prea place treaba asta si oricum asa cum ai spus si tu ca marea problema ar fi luatul pe sus cu tot cu acel kill... Am zis sa intreb daca se poate rezolva ceva cu acest "furat,saltat,etc" pentru ca multi sunt in aceeasi situatie ca mine,nu pot sa o lase nesupravegheata prea mult timp... Topicul l-am facut pentru a discuta probleme ale SM-urilor("corcite") si sa incercam sa le rezolvam sau poate sa aducem imbunatatiri nu sa-mi raspundeti mie la intrebari si gata,topic inchis! » Post actualizat in 01 Apr 2016 10:17 Sunt pistol cu apa pe langa un SM cu o toba Akra sau Arrow fara DB-killer sau chiar si o vitezomana poate sa fac mult mai mult zgomot,in mare parte cu o toba rezolvi treaba Nu vad unde e problema galagiei pe care o face o "albinuta" in 2 timpi,am impresia ca e primavara tot timpul!
  6. Motocicleta a fost cumparata de noua,are 700 de kilometrii in total iar 500 de kilometrii a fost numai rodajul asa cum trebuie si cum scrie in carte...este imatriculata numai ca nu am asigurare si ITP-ul platit pentru ca nu ma ajutau la nimic pe teren...intrebarile nu le-am pus special pentru mine ci pentru a sti si alta lume cum sta treaba....nu am foarte multe variante cand vine vorba de cilindree pentru ca din cauza legilor nu pot decat A2 sa-l am si si acolo sunt foarte limitat la hp!
  7. Salut! Sunt nou pe site si as vrea in primul rand sa salut membrii acestei comunitati. Nu am gasit un topic special pentru asta si as vrea totusi,daca se poate sa ma lamuriti(mai amanuntit) si pe mine cu unele lucruri legate de aceasta conversie,avantaje-dezavantaje,nemaipomenit ar fi niste idei pentru imbunatatirea mobrei,alte intrebari pe langa cele mentionate de mine si bineinteles printre intrebarile mele poate vor fi si unele banale...parerea mea este ca asceasta comunitate a fost facuta pentru a ne ajuta unii pe altii si nu pentru a fi rautaciosi!! Numele meu este Dragos si practic hard enduro de pe la 10 ani,dar de o vreme incoa,mai exact de cand mi-am luat ultima mobra (Husaberg Te125) am decis sa incerc ceva nou si anume SUPERMOTO! Sa incepem: 1.O prima problema a multor enduroaice este contactul (nu-l au) Am doar blocajul de la ghidon si asta ma supara pentru ca trebuie sa stau "cu lesa" dupa ea din simplu motiv ca in Romania daca o las nesupravegheata 30 de minute s-ar putea sa o mai vad doar in poze. Nu am incredere in politie asa ca nu o sa ma astept la prea multa cercetare din partea lor si pe langa asta chiar daca legile sunt facute pentru tot ceea ce inseamna autovehicul noi astia pe 2 roti tot stramb suntem priviti!! Am inteles ca se poate face CASCO,urmatorul lucru care o sa-l fac dupa ce este gata sa iasa pe strada.BUN! Dar si aici este cu dus si intors (nu detaliez,exista topic) Intrebarea mea este daca se poate pune contact pe o mobra care nu are baterie si porneste la pedala!? 2.Suspensiile trebuie neaparat schimbate sau merg si cele de enduro? Daca nu trebuie schimbate,atunci ce trebuie ajustat la ele? Trebuie sa tinem cont ca nu sa duc suspensile la extrem ca pe o pista! 3.Pentru a pune niste slide-uri (roti de skateboard) la capetele axului fata-spate si nu ai gauri cum au unele modele din fabrica pentru a baga ax pe mijlocul axului si a prinde rotile,trebuie facut ax la strung ca cel original dar cu gauri? 4.Cum imi dau seama ca sunt strambe rotile de sm(nu ma astept sa fie 8 ca la bicicleta) 5.Daca vreau sa vopsesc rotile de sm si o sa trebuiasca sa dau spitele jos,atunci cum imi dau seama ca cel ce le pune o sa-mi centreze roata sa fie dreapta?(revenim la intrebarea 4,cum stiu daca sunt strambe) 6.Rotile de sm se potrivesc la orice model?(EX: Rotile fabricatie 2007 KTM si trebuie puse pe Husaberg 2013) cu adaptarile necesare! 7.E vreo problema daca pastrez pinionul de la enduro(mai multi dinti) in schimbul celui de pe rotile de sm? 8.La discul de 320mm trebuie alt etrier de frana sau merge si cel de pe motocicleta? 9.La RAR,ce trebuie sa aiba motocicleta pe ea pentru a fi corespunzatoare cerintelor? 10.Am citit undeva ca este o problema cu conversia asta...am inteles ca ar fi trebuit sa fie de SM daca o vrei SM si nu enduro...poate ma lamuriti si pe mine! Astea ar fi principalele intrebari ale mele,astept raspunsuri,intrebari,idei,sfaturi legate de supermoto! Multumesc anticipat!!
×
×
  • Creează nouă...