Sari la conținut

Sică37

Membru
  • Număr conținut

    82
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Motocicleta
    BMW R 1200 GS LC
  • Numar Moto
    BV 42 SYK
  • Club
    Solitaire

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha FZ6N S2 2008, Suzuki V-strom Dl 1000 2005, Suzuki V-strom 1000 XT 2018
  • Interests
    Guns

Vizitatori Recenți Profil

715 citiri profil

Sică37's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Aprob!!! Daca am picior acum, e din cauza crashbarului montat pe motor, care a binevoit a opune rezistenta unei laterale de masina, cu un conducator "atent-vigilent", aflat intre volan si scaun.
  2. Nu zici tu rau, dar spune-le si conducatorilor auto "vigilenti" treaba asta ! ✌
  3. Nu sunt pentru design. Am avut accident anul asta iar la impact roata fata vs corpul masinii, rezultatul a fost urmatorul: spite slabite, deteriorate. Janta nu a suferit modificari, furca nu s-a strambat.
  4. Ai dreptate, importanta este sanatatea, fierul se repara. Asigurare exista, mergem inainte.
  5. Nu am camera, dar in urma noastra venea un echipaj de la rutiera care a vazut faza
  6. Din ghidul conducatorului auto "atent si vigilent" de Romania: cand vrei sa schimbi directia de mers si sa intrii pe strada la dreapta, de pe banda 3, in primul rand nu semnalizezi, faci naispe cruci, scuipi in san, tragi dreapta de volan, tai toate benzile fara sa te uiti(doamne fereste), apoi, daca iti reuseste manevra si nu il lovesti pe motociclistul care merge regulamentar, mai faci 50 de cruci si zici D-mne ajuta. Daca il lovesti pe motociclist si ai norocul sa nu moara, tot tu, sofer "atent" ii explici, senin, " nu te-am vazut bre, veneai tare". Cam asta am patit...
  7. O mobra de inchiriat, stie careva? Hmm? Intrebam si eu... Thanks !
  8. Michelin Anakee Adventure, pe stroama de 1000, model 2018, aprox 10 mii cu ele si sunt foarte multumit, se lipesc de asfalt iar pe off, asa mai soft, nu am reusit sa o dau de pamant. Sunt cam 80/20. Foarte reusite, dpmdv. ✌
  9. Kaoko throttle lock se numeste piesa, un fel de cruise control, am testat-o azi un pic, cred ca isi va gasi utilitatea mai mult pe autostrada. ✌ 20200725_193622.mp4 Ce nu am spus aseara, este ca dispozitivul, desi este dedicat pentru "DL1000 V-Strom with or without OEM handguards and with/without OEM heated grips" din 2012 pana in prezent, vine pregatit pentru ghidon cu interior de 14 mm, vorba unui prieten, pentru un scuter eventual, ca aproape toate capetele de ghidon au exteriorul de 22 mm, deci interior de minim 18 mm. Ca tot romanu', l-am adaptat la motocicleta mea, am facut o combinatie cu ajutorul unor parti din vechiul capat de ghidon si s-a fixat excelent. ✌
  10. Am 19000, iar pe off, am fost rareori. O sa ma duc sa "o caut" , sa vad ce se intampla. Thanks
  11. O mai fi patit cineva sa i se desfaca spitele de la roata spate? La stroama model 2018 XT ? Hmm..., azi am descoperit treaba asta, in timp ce pregateam mobra de drum pentru maine. Da..., doua spite desfacute, de balanganeau, pe partea stinga a rotii, mai era putin si se desprindeau de tot. De la ce o fi oare? Ca o groapa serioasa nu-mi amintesc sa fi luat... Hmm? Mai e vreun "patzit" inafara de mine?
  12. Probabil ca ai dreptate, dar am 1,76 m iar parbrizul original imi este suficient, m-am dat in toate conditiile meteo si da, este si mai frumos Givi airflow este liber pe piata, il dau cu 300 de lei plus taxa de drum. Am zis !
×
×
  • Creează nouă...