Jump to content

Crusty

Membru
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Crusty

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Baia Mare
  • Motocicleta
    N-am... Inca..
  1. Nu-s eu mare mecanic dar nu cumva dupa ce e cald radiatorul se formeaza presiune si exact de aceea iese apa pe afara?
  2. M-am gandit la asta dar nu imi dau seama unde sa tin motorul... Mi se parea ca mai bine sta in garajul omului probabil decat in fata blocului meu... Si legat de pantaloni, nu ma duc cateva sute de km sa imi fac o pereche la comanda :)) PS: Oare ar fi mai scump sa o cumpar atunci decat in februarie si tin eu undeva unde se poate? Poate caut la cineva cunoscut de are garaj sau mai stiu eu... Inteleg ca deja sunt vechi, dar pana la urma eu pot produce doar atata cat pot. Daca iau o mobra care merge si ma ocup doar sa o mentin in stare buna o pot revinde dupa aceea la
  3. hmmm, poate mai specific putin? Faza e ca mi-am facut niste socoteli si oricum undeva prin martie cel mai bine ar fi sa ma apuc de A2. E inceput de sezon, o sa am ocazia sa ma urc pe motor si sa vad intr-o oarecare masura cu ce se mananca, plus chiar sa ma distrez ceva ceva (sau cel putin asa sper). Socotelile bineinteles ca includ bani si am calculat cam cat as avea in aprilie ca disponibil pentru cumparat motor si cum venitul nu e tot stabil minimul pe care l-as aduna ar fi 3000 de euro (15000 de lei). Se poate si mai mult, de altfel asa si sper, dar merg pe prudenta
  4. Nu e de lene sincer, abia astept sa invat sa ma dau si mai ales ca ar fi util sa fac o scoala, ca macar ma invata cineva. Nu stiu daca opreste cineva un scuter iesit in plimbare, din cate am auzit nici motociclistii nu sunt opriti prea des... Daca e sa imi iau de A2 trebuie sa fie budget si beginner friendly, si un GS imi face cu ochiul acolo, la 250-300 nu m-am nici prea documentat ce-i drept. Clar nu e de ras brazii, si eram cat de sus posibil ca sa ne putem intoarce acasa. Eu unul si cu avion cu motor as evita muntii ca in copaci chiar n-ai loc de o aterizare in necunoscut. T
  5. Stiu, dar e in functie de plafonul zilei, care cam acolo era Sincer in zona Baii Mari eram doar noi si pasarile, eventual parapantisti dar nu am vazut niciunul din planor, asa ca aici chiar faceam ce voiam muschii nostri, doar sa razbim sa ne intoarcem. Sincer si cand am vazut de cursurile gratis in 2017 as fi vrut ultrausor, nu planorism, dar doar asta am avut in Baia Mare, csf Instructorul de a carui grupa am apartinut a urcat la peste 7000 acum cativa ani in unda, dar ce am facut eu a fost doar termica si distanta Foarte faina pr
  6. Hai ca asta e tare :)) Clar va fi si de un A2, dar ma gandeam ca intai iau 50cc de acomodare si pentru linistea parintilor la experienta moto... Ar fi vis sa fac in vara A2-ul si tata A-ul, chiar daca am inca motorul de 50
  7. Oare oare invie topic-ul asta sau mai degraba fac altul avand in vedere ca nici titlul nu va fi total relevant? Hmmmm Salutare din nou. Pot spune ca au fost 4 ani de-a dreptul plini, dar din fericire sau din pacate nu de motoare. Pana la urma in ianuarie 2017 am ajuns sa ma inscriu la cursurile de zbor cu planorul din cadrul Aeroclubului Romaniei, deoarece da, mama a preferat sa ma trimita sa zbor in loc de a-mi lua o motocicleta de 125. Nu pot spune ca regret decizia, deoarece planorismul literalmente m-a responsabilizat si disciplinat mai mult decat ar fi facut-o moto
  8. Nu le tare am cu alea de piele dar din cate stiu daca e geaca din piele si mai are intarituri ici-colo chiar te coci in ea.. » Post actualizat in 16 Nov 2016 18:43 Ok deci mi-am mai facut ceva din "teme" si am observat un aspect foarte important la cumpararea unei motociclete , mai ales in Romania, si anume inmatricularea. Din ce am vazut pana acum sunt destul de confuz deoarece unii spun ca au platit peste 1400 de lei , iar altii ca s-au incadrat in 5,6 max 700 de lei... Am apucat sa vad ca inmatricularea unui vehicul te poarta cu multe acte si multa bataie de cap prin multe locuri si la
  9. @sebibv Deci uite ca la ceva tot or sa-mi fie utile ) Ca rozeta nu le-ai incercat , sa stiu si eu? Clar ca prima optiune ca geaca va fi una permeabila de vara (nici eu n-am de gand sa ma aventurez pe ploaie, mai ales ca incepator) , sau poate una de piele dar cu aerisiri bune...?
  10. @mathe adrian Dar tot ma incadrez mult mai bine cu restul costumului daca iau ceva aprobat si cat de cat fiabil pentru primii 2 ani, chiar daca e mai ieftin si pare worthless. Asta e ideea la care vreau sa ajung @sebibv Ma gandeam sa imi iau cagula oricum pentru motor (sa nu-mi fie frig la gat mai degraba) , dar e chiar ok ideea ta si am in zona magazine moto etc. deci o sa o iau in considerare cand va fi sa merg dupa echipament. Cat despre geaca as avea o curiozitate (cam de noob) : Este o geaca universala sa zic asa? Adica in care sa nu te topesti, sa te protejeze ok , sa fie conforta
  11. @sebibv Deci ai un rezervor mai mic pentru ulei (1 litru si ceva de obicei) pe langa cel normal de benzina (de vreo 10l) si in carburator se realizeaza amestecul intre cele doua, deci uleiul il umplii o data la cateva plinuri de rezervor normal. @adrian Cauta pe net Derbi GPR 125 4T , e GPR de care vrei tu doar ca in 4 timpi si varianta mai noua dar bineinteles mai scumpa. In rest 4mbb are dreptate, motorizarea e intr-adevar Yamaha deci ca fiabilitate n-ai ce sa te temi atata timp cat nu esti un nesimtit cu motoru (fa bine nu schimba doar spre redline). Kymco-urile au motorizare misteri
  12. @sebibv Pai nu am atatia prieteni din comunitatea moto momentan asa ca nu am de unde sa testez mai multe casti din care sa aleg sau ceva de genul, deci cea mai buna miscare dupa mine e sa incep de jos si sa vad de acolo... Si ii dau enorm de mare dreptate lui @FLEX... Si asa am inteles ca la vitezele la care o sa merg eu casca nu vajaie, si ca si protectie are aprobarile pe care o are si o casca Arai, deci poate fi si @mathe adrian impacat ca nu iau fix un castron pe cap. Cat despre preferinte personale.. Sa faca experienta moto sigura si totusi sa o lase placuta pe cat posibil, asta e datoria
  13. @sebibv Pai se pare ca tu chiar ai dat bani buni pe ia si tot vajaie... Cat despre restul echipamentului, ce nu voi apuca sa imi iau din prima voi completa ulterior si dupa ce voi mai face rost de niste bani voi lua unul tot mai bun (asta daca nu dau cu el de pamant bineinteles). Si chiar si daca dau mai mult pe ea sa nu vajaie la viteze de peste 120 un Hyosung (sau cam orice motor de 125) nici nu ajunge la vitezele alea sau cel putin nu poate sta prea mult pe acolo, asa ca evident ar fi inutil sa caut una de curse .. Ceva de oras si drumuri nationale ar fi suficient
  14. @mathe adrian Nu m-am hotarat, ba chiar nu tare am din ce sa ma hotarasc (la echipament ma refer aici) avand in vedere ca pana acuma nu m-am documentat... Intr-adevar review-ul pe care mi l-ai dat e realist si chiar cred ca la viteze mai mari de 130 la ora incepe sa vajaie casca, dar bine face, e ca si cum ai avea un "ceas desteptator" ... Oricum la clasa de 125 nu tare prinzi viteza aia, si eu personal mai mult de 90 nu am nevoie, atat pentru siguranta, cat si pentru motor (nu vreau sa turez mortii din el, sa fie longeviv). Si legat de intrebari si pareri, nu am citit review-uri, nu-s informa
  15. Ok deci sa inteleg ca la geaca mai merge si sh si la fel si pentru manusi dar casca e baza acolo (fara care nu mergi nicaieri evident; daca nu porti casca inseamna ca nici nu tare ai ce proteja)... Pentru inceput cu tot cu motor, inmatriculat si scoala nu tare ajung banii de un echipament mai complex de atat dar am eu niste ghete foarte bune, protejeaza chiar si o parte din tibie si mai ales gleznele deci daca va fi sa fac ture le voi folosi pe acelea in prima instanta, iar cand va permite bugetul, sa cumpar si restul echipamentului... Cat daca e sa fie o casca sh calumea o s-o spal prima data
×
×
  • Create New...