Jump to content

Farfuridi

Super Membru
  • Posts

    927
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    Wild star

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Minsk,Mz,Jawa,Yamaha,Kawa.

Recent Profile Visitors

1,284 profile views

Farfuridi's Achievements

  1. Salut,felicitari pentru achizitie ,arata foarte fain,exact acelasi ghidon a avut si al meu la achizitie ,personal imi este foarte inconfortabil la condus. Parerea mea de nespecialist e ca nu ai de ce sa-ti faci probleme.Daca nu pierde benzina ,porneste, e ok .Probabil benzina aia din furtunul de la filtru este din cauza caldurii excesive din carburator la temperaturile de care vorbesti si dupa un anumit rulaj ,din cate stiu eu cam toate motoarele pe carburatie au acel furtun,cel putin cele personale au avut.Pata sub motor nu ai cum sa gasesti,benzina nu-i ca uleiul , se evapora foarte repede pret de minute. Si, daca îmi permiti o corectare ,"î-mi" e incorect ,"îmi " e forma corecta ,sper sa nu te deranjeze observatia mea.
  2. Salut,felicitari pentru achizitie , sa-l stapanesti sanatos . l-ai vazut doar umed putin sau a curs?Daca invarte si nu porneste e normal sa miroasa a benzina .Al meu nu miroase aproape deloc,doar cand uit benzina deschisa peste noapte si dimineata deschid garajul (care nu are nici o aerisire) sesizez un iz usor de benzina.Deci daca tu in spatiu deschis ai sesizat miros puternic nu e prea bine.Deci ,invarte si nu porneste sau invarte greu? Daca prin pornire greoaie te referi ca electromotorul invarte anemic nu e nimic de speriat, vezi ca a explicat userul Papa Bear putin mai sus.Pe caldurile astea benzina e foarte volatila , incearca sa observi daca nu cumva curge pe undeva. Daca imi permiti un sfat ,ti-as recomanda sa ai grija pe viraje cum iti pozitionezi picioarele pe scarite .Eu ,obisnuit cu vechiul motor ce avea scaritele mai sus, obisnuiam sa stau cu talpile usor iesite de pe talpici inspre exterior iar pe unele viraje cu inclinatia inspre exteriorul virajului am atins cu bocancul asfaltul, lucru cat se poate de periculos .Cam asta ar fi marele neajuns al acestui model ,eu spun asta dupa doar 2-3 luni de posesie ,sper sa nu descopar alte neplaceri pe viitor.
  3. Salut. După ce mi-a rămas o dată releul de pornire cuplat și după eliberarea butonului de start am comandat releu nou dar nu l-am schimbat. În schimb i-am montat un led pe ieșirea din releu care avertizează vizual timpul cât electromotorul este sub tensiune. Până acum, deși îl folosesc zilnic problema nu a mai apărut, probabil că din cauză că a stat o vreme contactele releului au fost ușor oxidate, disfuncționalitate care a dispărut odată cu folosirea periodică. Cu ocazia asta am montat și priza pentru mănușile încălzite că acușica vine vremea rece. VID_20220804_162509.mp4
  4. In tulburii ani 90 am facut si eu la fel,avand posibilitatea sa aleg intre motorul scolii si cel personal cu costuri mai reduse am ales ultima varianta .Mersul pana la poligonul de instructie dura 20 de minute ,de obicei si mai cu seama la examen apaream de dupa colt impingand motorul. Dar lucrurile se schimba tot timpul,cum zicea si colegul mai sus,incaltaminte moto care sa depaseasca glezna de ex. inseamna inca o prevedere binevenita Si e bine ca de obicei schimbarile aduc evolutie.
  5. In articol se spune ca a pierdut controlul motocicletei,,inclin sa cred ca unul din cei doi a taiat curba.Fara martori sau urme pe asfalt va fi greu de stabilit cu precizie ce s-a intamplat. RIP.
  6. Cui? Celorlalte autovehicule cu exceptia motocicletelor fara atas.
  7. Pai e destul de clar, masina -masina nu e permis, masina-motocicleta(fara atas) sau motocicleta (fara atas) - masina e permis. In cazul motocicletei se excepteaza aplicarea restrictiei ,cred ca nu ai vorbit serios.
  8. Da,dar sa stii ca ,desi mai scot ocazional flacari pe nari precum armasarul lui fat-frumos,nu am fost eu de vina acolo,eu ma ocup umil doar de bunurile proprii.
  9. Nu e cazul la mine,nu l-am imbaiat ci am facut un schimb obisnuit de ulei in plus ,am folosit un ulei sintetic ieftin pentru operatiunea asta ce a constat in pornirea motorului ,cca. 1 minut de relanti dupa care 4-5urcari lente in turatii dupa care oprit si scos afara uleiul intermediar.Maine daca vine uleiul si filtrul urmeaza sa finalizez cu uleiul recomandat. Ma rog,sincer nu vad o logica semnificativa in treaba asta si nici nu am auzit pe altcineva sa tina cont de ea.Mai are omul momente de ratacire fii intelegator.
  10. Am testat cricul, ocazie cu care am spălat agregatul, foarte util în astfel de cazuri sau dacă este nevoie sa dai rotile jos, la fel și dacă e nevoie sa execuți reparații diverse te ajuta poziția sa mai sus, nu ajuta aproape deloc la schimbul de ulei din cauza faptului că nu mai ai acces facil la șuruburile de golire și nu mai poți înclină motorul pentru a stoarce cât mai mult ulei vechi. Am schimbat și uleiul din cutie care, deși arata foarte bine, era ușor sub nivel. Am făcut parțial și schimbul de ulei, adică am scos vechiul ulei mineral, am băgat uleiul de tranziție /diluare. Din păcate poșta ml-a jucat renghiul și nu mi-a livrat uleiul cel nou, deși ar fi trebuit să o facă de vineri. Apropo, a mai "diluat" cineva mineralul la trecerea către cel sintetic/semisintetic sau sunt pe post de gasca, eu ținând cont de recomandarea celui care mi-a vândut uleiul? LE: nu era vorba de "uleiul din cutie" ci de cel de transmisie de 400 ml.
  11. O formulare mai politicoasa si mai precisa te-ar putea ajuta sa iti implnesti acest deziderat. Parerea mea.
  12. Se putea verifica inainte . Daca ai cumparat kit de reparatie made in China iti recomand sa nu montezi nimic din el,altfel poti avea surprize tare neplacute.
×
×
  • Create New...