Jump to content

farfuridi

Membru
  • Posts

    495
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    Virago 1100

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Minsk,Mz,Jawa,Yamaha,Kawa.

Recent Profile Visitors

557 profile views

farfuridi's Achievements

  1. Sa o stapanesti sanatos si sa fie cu noroc de data asta.Asfalt uscat!
  2. Da ,mai era unu pe youtube caruia i se tot lasa scaunul pe spate in mers ,la un kodiaq ,i-a schimbat pe garantie de vreo 3 ori mecanismul cu unele cu acelasi defect.Nu-i nici o placere sa bati servisurile cu astfel de probleme la vehicule noi.
  3. Si voi ati fost cuminti si ati primit minge, si noua la sarituri in bazin abia astazi ne-au dat si apa.Glumesc ,te rog nu te supara.Sa aveti spor si vreme maine,si eu sunt fan.
  4. Interesant articolul,desi nu foarte explicit (deh,probabil secrete industriale), plus ca sunt si eu un pic mai greu de cap. Deci inteleg ca ar fi viabil pentru centrale de producere a curentului electric,pentru transportul greu nu insa si pentru masinile mici care ar ramane tot pe curent.N-ar fi deloc rau nici asa.Surse de energie cu siguranta exista doar ca trebuie descoperite si aplicate, ceea ce nu e tocmai usor ,cel putin nu cu tehnologiile si materialele prezentului. Ca e vorba de electro,hidrogen,uraniu,sau mai stiu eu ce elemente chimice ,important ar fi ca lucrurile sa fie impinse in directia asta pana nu ne da planeta eject. Chiar asa ,cum ar suna asta? Maine plec in concediu cu motorul,fac turul Europei,tocmai ce mi-am montat capsula de uraniu pe motor,schimb 10 randuri de gume pana e gata energia din pastiluta.
  5. Oameni capabili avem in toate domeniile,problema e ca nu au loc de hoti.
  6. Asta-i mare lucru sa te lase sa vezi pe la interior,as plati bilet pentru asa ceva.Imi amintesc ca pe la unele "obiective"de genul asta ne certau jandarmii de la paza ca faceam si noi 2 poze amarate pe aparat cu film. Spre comparatie am vazut ulterior prin Austria inclusiv macheta barajului si un desen realistic cu toate cotele si dimensiunile ,si poze la liber.Chiar,se mai practica in Romania pe la obiectivele turistice bilet de intrare si taxa de pozat/filmat separat? Recunosc faptul ca de ceva vreme nu am mai vizitat mai nimic " turistic "in tara noastra.
  7. Eu sunt curios daca s-au facut revizii la baraj(gen decolmatare verificare structura,etc), daca a vazut cineva.Am vazut cu ani in urma,pe vremea cand Transalpina nu era asfaltata si de la Petrosani-Obarsia Lotrului-Voineasa era mai mult off-road, deci vazusem lacul Vidra aproape gol, am dedus eu ca pentru revizie.Se face la toate barajele oare,(probabil ca dureaza cel putin un an pana se reumple),sau o fi fost vorba in cazul meu de ceva reparatii ce nu sufereau amanare?
  8. Ai putea incerca sa gasesti la dezmembrari cele doua rezervoare de pe un 535 modelul ulterior si sa le pui pe al tau. Asta daca tu crezi ca merita si gasesti ceva la pret rezonabil. Banuiesc faptul ca nu sunt modele foarte diferite,nu cunosc in detaliu,va trebui sa te verifici tot ce implica asta ,eventual daca a mai facut asta cineva care ar putea sa te sfatuiasca.
  9. Asta-i justitia din Romania,dubla masura e la ea acasa.
  10. Pai atunci nu e mai bine sa o folosesti fara carcasa?
  11. Mai ,daca tot o dati in nostalgie,poate ca n-ar strica sa va reamintiti cati au murit construind acele lucruri si pe care nu i-a intrebat nimeni daca sunt de acord sa puna umarul la ridicarea socialismului pe cele mai inalte culmi de progres si civilizatie. Si apropo,nu neandetalul de tac-su le-a construit ,ci poporul subjugat.Bleah!
  12. Man,cu tot respectul pentru suferinta colegului ,presa vrea altceva spre publicare,astfel de cazuri nu le baga nimeni in seama.
  13. In cartea tehnica scrie: 1987/1988 8,6 litri inclusiv 2,5 rezerva,adica ai in total 8,6 l dupa 1989 13,5 litri inclusiv 2,5 litri rezerva. Parca primele 535-uri aveau rezervorul fals(cel vizibil fiind doar o carcasa.),cel real fiind sub sa.
×
×
  • Create New...