Jump to content

Farfuridi

Super Membru
  • Posts

    1,077
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    Wild star

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Minsk,Mz,Jawa,Yamaha,Kawa.

Recent Profile Visitors

2,234 profile views

Farfuridi's Achievements

  1. Salut ma intereseaza scarite pasger  identice cu cele de fata ai?

  2. Salut, am găsit sursa scurgerii, este vorba despre garnitura de cauciuc ce ar trebui sa etanșeze cablul.Din păcate pierde ulei chiar și cu motorul rece, deci nu poate fi vorba de vreo soluție provizorie ci va trebui desfăcut.
  3. Salutare, revin cu o precizare, in urma operațiunii din postarea de mai sus roata spate s-a distanțat cu 6 cm față de aripă , deci o modificare semnificativă, un câștig considerabil în privința unghiului de înclinare accesibil pe curbe, în ce ma privește rămâne așa în pofida faptului că, să zic așa, pierde la capitolul estetic. Pe parcursul iernii am curățat franele/schimbat simeringuri, plăcuțe și lichid de frână, din nou diferența e semnificativă. De asemenea am corectat și verificat jocul supapelor, tijele impingatoare sunt în parametri, axele cu came la fel. La cilindrul spate axa cu came e aproape de uzura maximă admisă, vor trebui schimbate curând,din păcate destul de costisitoare. La supapele de evacuare a cilindrului spate jocul era semnificativ prea mare, la cele de admisie doar puțin ieșite din maxim. Bujiile de la respectivul cilindru erau înnegrite, probabil din cauza deschiderii incomplete, posibil să fi dăunat și decompresiei necesare startului (am avut anul trecut de câteva ori start deficitar, probabil ca de cele mai multe ori când, la pornire "prindea" compresia pe cilindrul spate). Am schimbat și pistonasele hidraulice, cele care acționează tijele, 70€ pe bucată (noi). Până acum nu am mai avut poticniri la start, bujiile arată bine. Observasem mai demult că are scăpări minime de ulei pe la capacul alternatorului, pe la etanșarea cablurilor sau pe la țeava de ulei din apropiere, nu m-am edificat inca, scurgere care pare că se amplifică, și nu au venit încă marile călduri ale verii. Oricum ar fi următoarea pe listă. Sănătate tuturor!
  4. Salutare, după ce am circulat o parte din sezonul trecut cu wild-ul, intrigat fiind de faptul că partea din spate a motocicletei părea mai joasă față de alte staruri (atașez și o poză făcută ochiometric perpendicular pe roata spate) am decis să îl întreb pe fostul proprietar dacă a "coborât" el spatele. Răspunsul lui a fost că da, el a întors piesa nr 8 din poză de mai jos. Fiind deranjat pe curbe de garda joasă am decis să pun acea piesă în poziția originală. După această operațiune pare că s-a înălțat, estimez eu, cel puțin 3-4 cm. Nu pot să spun momentan exact deoarece aripa spate pe care am luat-o reper nu este încă montată, in2-3 săptămâni sper să reușesc să termin. Poate folosește cuiva această informație, pentru moment nu pot să-mi dau seama concret de eventualul câștig la condus rezultat în urma acestei operațiuni. Sănătate.
  5. Eu nu sunt nici vară - ta și nici prietenul tău, m-a ferit Dumnezeu până acum. Over and out.
  6. Trebuie neapărat să ne porcăim aici? De ce umbli cu provocări, chiar nu ai nici un pic de decență? Lasă - mă nene în pace, scuza-ma dacă ți-am greșit cu ceva.
  7. Tulai dragă, mă retrag eu , ca vad ca nici moderatorii nu pot pastra o anumita conduita ,in schimb altora li se cere....Bine ca esti tu mai patriot decat mine..De ceilalti paranormali,ce sa mai zic? Mama ei de ipocrizie si prejudecata,scuzaț`deranju`.
  8. Hai sa nu spurcam pagina asta cu porcarii.Ne(eu unul sigur) balacarim destul "dincolo".
  9. Hai să fur eu startul: La Mulți ani România, La mulți ani, români! Să ne trăiască țara noastră întru mulți ani fericiți!
  10. Mare atentie nu schimbati destinatia camarii din depozit de bulion in depozit de alcoale,altfel riscati sa va lase liftul fara unghiile de la picioare. In rest ,toate bune ,felicitari pentru realizare ,nu e putin lucru ce ati facut voi acolo.
  11. Mersi ,asteptasem un astfel de raspuns. Poti sa-mi dai eventual niste repere valorice dupa care sa le pot comanda?M-.am uitat pe net sa le comand dar este precum acul in carul cu fan . Nu poc ,eventual fassss si inainte de asta ar trebui sa se incalzeasca ,lucru pe care in 2 ore de functionare nu l-am sesizat. .Cred ca in stadiul actual e mai mult un consumator de tensiune ,atat in timpul cat si dupa functionarea sub tensiune ledul abia licare , dupa oprire ,in circa 10 secunde se stinge complet.
  12. Am înseriat un acumulator vechi ce nu mai înmagazinează aproape nimic(cel din poză) cca 1,1V pe + după siguranță, pe aparatul de măsură îmi dădea la priză cca 12,8V de la cca 13,8V. Legat provizoriu am făcut o tură de 2 ore, am verificat dacă se încălzește instalația, nimic alarmant. Legat definitiv, bonus un led care să descarce acumulatorul când nu mai primește tensiune.
  13. Am rezolvat, se poate închide, mulțumesc pentru găzduire. VID_20221124_163408.mp4
  14. Ai putea folosi manusi incalzite ,eu merg aproape zilnic 50 km condus extraurban tot fara protectie la vant la viteza 90-110 km`\h ,pentru mine e o diferenta de confort semnificativa fata de manusile fara incalzire. Bine ,momentan nu le pot folosi pentru ca anul asta am schimbat motocicleta si dintr-un motiv care mie imi scapa manusile(alimentate pe cablu ) nu functioneaza optim pe noua motocicleta ,dar ideea e ca dupa circa 4 ani de folosire pot spune ca sunt recomandate in anumite cazuri si mai ales dupa o anumita varsta .
×
×
  • Create New...