Jump to content

farfuridi

Membru
  • Content Count

    402
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    Virago 1100

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Minsk,Mz,Jawa,Yamaha,Kawa.

Recent Profile Visitors

454 profile views
  1. Poti confectiona un suport dintr-un palet din care decupezi in zona mediana,practic poti face un locas din lemn in care sa intre roata .Roata sa intre intre picioarele paletului ,daca mobra e mai mare poti sa mai intaresti un pic lateralele cu niste lemn de jur imprejur, dupa care il fixezi in chingi.
  2. Asta e foarte greu realizabil cata vreme nu detii la cheia ta un butuc dedicat pe care sa-l plantezi in noul buson.
  3. Comentatorii nemti speculau ca il incomodeaza airbagul .
  4. Da, asta era realitatea acelor vremuri, piesele noi erau sublime si lipseau cu desavarsire iar oamenii faceau sacrificii uriase pentru pasiunea lor .I-am admirat intotdeauna pe cei care si-ar fi dorit doar sa aibe posibilitatea sa schimbe pur si simplu niste piese vechi cu unele noi, si fiind lipsiti de asta ,au dezvoltat talentul de a-si remedia independent defectele aparute. Eu unul nu am ajuns niciodata la genul de reparatii pe care il descrii deorece mi-am inceput"cariera " moto dupa `90 si deja mai gaseai piese de inlocuit folosite dar in stare buna. Cand imi aduc aminte ce "repara
  5. Ia-ti una care sa fie intr-o stare tehnica cat mai buna,sub 1000 nu cred ca o sa gasesti o gama foarte variata si nu uita de echipament cat de cat ok.
  6. Ba da am vazut ca inainte sa-l bagi in viteza l-ai impins un pic. Nu-i cazul sa te superi,parea altfel la prima vedere,tu stii cel mai bine ce si cum faci, si in definitiv e scula ta,nu-ti cer eu socoteala.Oricum mi-ai starnit ceva amintiri placute vazandu-te "pedaland" MZ-ul .
  7. Colegul se referea, probabil, sa nu dai cu soc si brusc la pedala,ci sa "cauti" cu pedala usor pana simti ca a cuplat, dupa care sa impingi cu "tarie".
  8. Salut, bateria mai are suficient curent ?
  9. Sincer mie mi-e greu sa inteleg exact ce scrii(scuze ,oricum nu are vreo importanta in ce ma priveste).Incearca sa fii mai explicit ,pune virgula unde e nevoie,etc, ca sa se inteleaga fara dubiu. Din cate stiu eu ambreiajul la moto se "trage" si se da" drumul,se lasa," nu stiu cum e la busa banuiesc ca nu are pedala de "calcat". Nu te supara , incerc doar sa ajut.
  10. Asta bineinteles ca nu intra in discutie ,pe mine ma amuza fixatiile unora de a arata cu degetul spre unii sau spre altii ,de parca nu sunt si scuteristi,enduristi,vitezisti,sau mai stiu eu ce categorii de galagiosi. Mie unul imi place aproape tot ce se plimba pe doua roti, oridecateori am ocazia ,la fel ca si cand aveam 16 ani, casc gura si urechile la tot ce imi intra in campul vizual apreciind in aceeasi masura atat originalul cat si inovatia. Logica ta e beton. Ai uitat de satanistii violatori de babe,tot cu doi de "a" deci tot zgomotosi si ei.
  11. Iar tie ti se citeste frustrarea legata de ei,nefiind prima oara cand lovesti cu cuvintele in susnumita categorie moto.Ma intreb de la ce ti se trage,s-o fi incruntat vreunul la tine pe la vreo intrunire si era sa faci pipilica in pantaloni? Ar fi frumos daca te-ai abtine de la generalizari si pe viitor ai evita sa folosesti la zeflemea termeni de genul cioaparisti,vestute, incordati, la adresa unor colegi de pasiune.E loc sub soare pentru fiecare ,nu-i nevoie sa ne mai porcaim intre noi,avem si asa destule de tras din alte parti.
  12. Felicitari si de la mine! Rezultatul obtinut este pe masura efortului depus si poate fi numit simplu :PASIUNE.
×
×
  • Create New...