Sari la conținut

Seek_MeCT

Membru
  • Număr conținut

    11
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Postări postat de Seek_MeCT

  1. La 14.05.2019 la 9:21, De 3 Lei CuiE a spus:

    Salut!

    Am un GSX750F din 2002 și vreau să vă expun următoarea situație, pentru eventuale păreri, soluții, dacă a mai întâlnit cineva situația și mă poate ajuta.

    Am o problemă la pornirea balenei și asta se intâmplă dacă stă mai multe zile fără să o pornesc (peste 7 zile).

    Ce se întâmplă:

    - aseară, am pornit-o , am tras socul (cam jumătate), a pornit la prima cheie, a mers 2-3 minute și s-a oprit;

    - după acest episod, am mai încercat să o pornesc până mi-a murit bateria;

    - am luat o baterie auto, am pus clești, nimic;

    - am vorbit cu fostul proprietar și mi-a dat soluția (o știam dar mi se pare un pic greoaie în condițiile în care, pornind-o regulat la interval de 3-4 zile, pornește de fiecare dată la prima cheie);

    - soluția: pusă benzină într-un bidon de jumătate de litru, ridicat rezervorul cât să pot scoate furtunul de alimentare care vine în filtru, racordat bidonul cu un furtun la filtru, turnat benzină în carburatoare, scos furtunul improvizat, racordat alimentarea, dat la cheie și... PORNIT DIN PRIMA! bun...

    - am lasat-o să meargă cam 5 minute, am oprit-o pentru 15 minute cât m-am echipat să dau o tură, m-am întors la balenă, am pornit-o, iar în momentul în care am ieșit pe stradă să-i dau gaz, A MURIT și n-a mai pornit;

    Menționez că robinetul a fost pe poziția RES și ON. N-am încercat să-l pun pe PRI, mi-a fost teamă că se îneacă și n-o mai scot la capăt cu ea.

    Cam asta e...

    Dacă mă poate ajuta cineva cu o soluție (în afara celei menționate)...🍺🍺🍺

    ori e infundat furtunul ori face vacum in rezervor. du-te la mecanic ca pierzi o galagie de bani daca incerci singur(sau cuiu pontou, asta zic, fa o vizita la mecanic)

     

  2. La 23.04.2019 la 16:26, latenightevents a spus:

    salut baieti . 

    sunt si eu nou posesor de GSXF 750 din 2000 . 

     

     

    Motocicleta a fost dusa la mecanic, verificata , carburatoare sincronizate, frani , ulei plus filtre... totul pus la punct pentru sezon ( kit lant este in stare buna ) 

     

    eu nu ma pricep, insa. 

     

    la vale , pe liber, se aude un bocanit mecanic la roata spate ... bob bob bob ... ca un rulment cu o bila sparta . 

     

    apoi, in sarcina.... pun a1-a, plec de pe loc, acelasi bocanit parca, se muta la mijlocul motocicletei ... 

     

    Mecanicul a spus ca a verificat rulmenti , jocuri roti .. bascula .. zicea ca e ok .. 

     

    ce sa fie oare ? c

    suspectez ceva oare sa fie in cutia de viteze ... e ca un cloncanic .. 

    imi pare rau ca nu pot inregistra ... 

     

    Du-te la alt mecanic. S-ar putea sa fie de la lant(uzura prea mare), sau cum zici tu ceva la cutia de viteze.

     

  3. Daca segmentii au uzura, ar trebui sa aiba deschizatura mai mare. La asta m-am referit.(de exeplu asta din poza).

    Acum 19 ore, Silver Arrow a spus:

    Nu e mai simplu sa verifice compresia?

     

    Cum e treaba cu segmentii care au diferenta prea mare?  Fata de cine? Daca tot ai o solutie personala, atunci da-i si tu omului o  cifra sa stie ce sa masoare.

    Merge si asa, dar nu cred ca are ceea ce-i trebuie. I-am dat metoda "babeste".

    ok_30109.jpg

  4. Aceeasi problema am avut-o si eu! Daca vrei sa scapi de verificari multe si dat cu presupusul verfica: valvele(supapele, sa nu scape presiune(torni benzina pe unde intra admisia, si la fel si pentru evacuare, adica pe unde iese)), segmentii(ii pui pe cilindru si daca au diferenta prea mare este uzat. Cilindrul daca este zgariat trebuie schimbat. BAFTA!

     

  5. 1) Verifica chiuloasa. Scoate-o si fa astfel: Pune benzina pe tubul de la admisie, si vezi daca pe la valve scapa, la fel si pe la exhaust. Mai trebuie sa verifici daca chiuloasa este buna(partea aia de la valve sa nu fie indoita). A da, si cel mai probabil trebuie sa reglezi culbutorii.

    2) Verifica cilindrul, pistonul si segmentii. Poate pierde compresie, gazele de la ardere sa se dupa sub piston, dupa pe tubul care vine in airbox, si sa se infunde cu gaze(sau daca este uzura de segmenti/cilindu prea mare, iti baga ulei cu nemiluita acolo, dupa cum ai prezentat tu aici, uzura mica)

    3) Verifica carburatorul sa nu fie infundat, si mai regleaza-l putin.

     

  6. Salut! Detin un Aprilia Scarabeo 150 2000 rotax, si am urmatoarea problema: i-am schimbat garnitura de motor, chiuloasa si capac chiuloasa. Motorul are un furtun care iese din capacul chiuloasei, si pe acel furtun(breather pipe) ar trebui sa arunce particule de ulei in airbox. inainte sa schimb aceste garnituri, arunca acele particule pe bascula, dar eu nu eram atent la ele, mai exact nu le dadeam importanta. Cum ziceam, am schimbat garniturile, filtrul de ulei, uleiul, dar de cand am facut asta, a inceput sa curga ulei in toata firea pe acolo, in timpul mersului, pe loc scoate doar gaze, nu stiu daca este aer sau gaze de la explozie. Pe mine ma macina intrebarea:ori nu am pus segmentii corespunzator, ori sunt uzati, ori am stricat din greseala supapele(este pus la punct)[am asezat si culbutorii cum trebuie].

    Multumesc mult!

  7. 1) Daca vrei sa schimbi kitul cilidru, te sugerez sa iei un kit 110cm3. Mult mai bun, putere mai mare si te tine mai mult fara sa se strice.(la pret apropriat fata de cel de 80)

    2) Un carburator pe marimea capacitatii cilindrice.(sau poti sa schimbi jiglerul(mainjet,ul)care sa aibe o gaura mai mare).

    3) Bucura-te de ea!(ps, sunt aprope de tine)

  8. Salut colegi! Am prins pe mana un Aprilia Scarabeo 150 si am intampinat cateva probleme (nu stiu ce naiba sa ii mai fac)

    1)In ultimul timp motocicleta se opreste de la sine(se subtureaza si moare, si dupa daca o repornesc o ia la sfert) dar asta nu se intampla mereu, cateodata o las si 20 de minute pornita si  merge brici.

    2) (recent mi-a aparut asta) Imi face foarte mare presiune pe instalatia de racire, inclusiv in vasul de expasiune(daca iau busonul de acolo imi da apa pe afara), asta imediat ce pornesc motorul(si se incinge foarte repede). Am desfacut si surubul care iese pe sus din motor de la apa(cand mergea motorul) si in loc sa iasa apa iesea abur, aer), iar asta am repetat-o de cateva ori si tot la fel. Este ciupita garnitura de chiuloasa sau este infundat radiatorul?

    3) Are un furtul pe care ies vapori de ulei, si sta liberi, trebuie pus undeva sau asa sta el, ca imi arunca tot uleiul pe bratul stang.

    Multumesc mult!

×
×
  • Creează nouă...