Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Potoleste-te cu chinezariile! Iti torni cenusa in cap degeaba...

 

Avand in vedere ca nu esti tocmai usurel, iar consumul mic iti este prioritar, te sfatuiesc sa te uiti la Bmw f650 GS/Scarver sau la o Yamaha XT 660X/R..Se gasesc la preturi mici in perioada asta. Consumuri mai mici de 3.5%... cam greu la motociclete totusi.(BMW-ul din cate am inteles e pe acolo)

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea este sa iti iei ceva mai vechi ,usor de condus,pe care sa inveti sa mergi in trafic (una e cu scuter,alta e cu moto),si dupa ce te-ai deprins cu traficul,o sa iti dai seama singur ce fel de motoreta ti se potriveste(vitezana,touring,choper).eu am vazut astazi de exemplu un kawasaki gpz 500s care arata bine,si daca o sa cauti p net o sa auzi doar de bine despre ea:fiabila,usor de condus,ieftina la piese,consum mic.

Omul de astazi eu zic ca o da cu 700 euroi,iar daca mai bagi in ea 300(anvelope,ulei,placute,baterie,bujii,reglaje)iti faci o motoreta cu care mergi 2-3 ani fara sa bagi bani in ea,si pe care o dai cu cel putin 500-600.

Daca iti iei o chinezarie si se strica bagi o palarie de bani in ea,sau daca o tavalesti nu ai de unde lua piese,astepti piesele o gramada de timp,unele nu se potrivesc....

sfatul meu: kawasaki gpz 500s,honda cb500,suzuki gs 500.multa bafta....!!!!! :peace:

Editat de iulian chirita
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Potoleste-te cu chinezariile! Iti torni cenusa in cap degeaba...

 

Avand in vedere ca nu esti tocmai usurel, iar consumul mic iti este prioritar, te sfatuiesc sa te uiti la Bmw f650 GS/Scarver sau la o Yamaha XT 660X/R..Se gasesc la preturi mici in perioada asta. Consumuri mai mici de 3.5%... cam greu la motociclete totusi.(BMW-ul din cate am inteles e pe acolo)

Ma intereseaza ceva care sa fie ieftin si sa aiba piese ieftine, chiar daca se strica mai des... un f650 sh nu e chiar asa ieftin decat daca e f vechi... Ar mai fi interesanta aprilia pegaso (ar cam fi cea mai ieftina in 650cc), dar citind pe aici am vaz ca nu e nici ea f fiabila si sunt cam scumpe piesele. + ca si consuma destul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza ceva care sa fie ieftin si sa aiba piese ieftine, chiar daca se strica mai des... un f650 sh nu e chiar asa ieftin decat daca e f vechi... Ar mai fi interesanta aprilia pegaso (ar cam fi cea mai ieftina in 650cc), dar citind pe aici am vaz ca nu e nici ea f fiabila si sunt cam scumpe piesele. + ca si consuma destul.

pai ma, daca ti se strica des pentru ce plm o mai cumperi ? nu cumva se duce dracu motivu pentru care ai cumparat mobra? adica sa faci naveta…..ai sa ajungi sa repari ami mult la ea decat sa mergi efectiv pe ea…si crede-ma , acelasi lucru patesti si cu o italiana ne intretinuta, dar aia-i alta poveste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde esti?

Oradea

 

omu' nici nu are permis...

Dar se informeaza :)

 

pai ma, daca ti se strica des pentru ce plm o mai cumperi ? nu cumva se duce dracu motivu pentru care ai cumparat mobra? adica sa faci naveta…..ai sa ajungi sa repari ami mult la ea decat sa mergi efectiv pe ea…si crede-ma , acelasi lucru patesti si cu o italiana ne intretinuta, dar aia-i alta poveste...

Mai des ar insemna o data la 2, 3, 4 luni. Cu piese ieftine si prieteni care stiu se rezolva... Oricum, ma uit, citesc, ma informez. Am vazut chestiile chinezesti ca alternativa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oradea

 

Dar se informeaza :)

 

Mai des ar insemna o data la 2, 3, 4 luni. Cu piese ieftine si prieteni care stiu se rezolva... Oricum, ma uit, citesc, ma informez. Am vazut chestiile chinezesti ca alternativa

bine atunci ramai chitit pe chinezarii, si ai sa te intorci la vorba noastra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un Yamaha TW200 te-ai gandit? Parca scoate 3l/100km.

Vindea cineva aici:

/index.php?/topic/702581-vand-yamaha-tw-200-1500-e-2001/

 

Apropo de pret, tu zici ca vrei una la maxim 1000 euro, dar nu stiu daca te-ai gandit si la costurile cu scoala moto si, cel mai important, la echipament.

Echipamentul te duce usor 1500euro. Stabileste-ti un buget, ia-ti intai echipament, si apoi motocicleta.

 

Sincer, daca la tine e vorba doar de costuri, nu cred ca o sa iesi mai ieftin cu motocicleta decat cu masina... Poate pe termen lung, dar depinde si cat conduci in fiecare zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti si bmwf650 si pegaso la 1000 euro nu mi se pare un pret mare

si despre cum ca se strica,cum ca nu sunt fiabile ...bazaconi



tu sti ce vrei...sunt bani tai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut gianchi,

 

In primul rand trebuie sa stabilesti urmatoarele:

 

1. Bugetul pentru motocicleta.

2. Ce motor ti-ar place, in nici un caz motor de 250cc.

3. Cauta pe forum pareri despre motorul pe care il doresti.

4. In functie de bugetul de care dispui cumpara un motor sh, chiar daca este pe carburatie se repara mai usor.

5. Costurile de intretinere sigur vor exista, doar nu vrei sa ajunga la fier vechi.

 

Eu sun incepator la cat. A si am un Bandit din 1996 de 600cc si sunt foarte multumit de el.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezarie: consum de 3% maxim (la 150cc), viteza maxima ~90-100 (decenta pe la 80km/h), senzatii din parti, lenesa, mai sunt suruburile slabite, calitate mai slabuta a componentelor (plastice, scarite, vopsea), consumabile f ieftine, cu 100 ron cel mult faci revizia totala cu consumabile de top. Rulmenti noi, ulei de furca nou, etc, o iei cu totul nou pe ea si garantie maxim 3000km.

 

GS, CB, Er5, etc.: oricum ai lua-o tot nu e ca una noua, la pret de 35 mil. Consum 3.5 minim, are ceva zvac, o sa iti placa, viteza maxima decenta, poti merge cu 100 constant, poti depasi tiruri. Revizia - undeva peste 150 ron, nu mai stiu cat ulei intra la astea., plus altele. rulmenti care poate au jocuri, semeringuri uzate, in loc de ulei in furca ai namol (sunt 90% sigur), garantie...p.la. Daca dai si peste unul de o pregateste de vanzare si nu iti dai seama de anumite aspecte...nasol, e posibil sa te uiti la ea.

 

Concluzia mea: daca ai pana in 15km/dus si 15/intors drumul de zi cu zi, se merita o chinezarie. Sunt sanse mici sa pice ceva si sa te tina pt. garantie N ani cum tot citesc. Am cativa prieteni care si-au luat scutere si trotinete de la firstbike si (inca) sunt multumiti dupa 2-3 ani, timp in care unii le-au abuzat in ultimul hal.

 

Daca ai mai mult de 15km dus + 15 intors, ar merge una un picut mai mare, un maxiscuter ar fi ceea ce ti-ar trebui, sau poate chiar unul din cele enumerate de colegii de mai sus.

 

Eu, unul, daca vara asta imi merg treburile ok, sar si la al 3-lea motor, care va fi unul strict de oras - O CHINEZARIE DE LA FIRST BIKE!

 

La 1000 de euro gaseste niste gloabe vechi, pe carburatie, care consuma mult si se strica des. :)

AMIN!
F650 si Pegaso la 1000 euro sunt roti pe un cadru. Am avut pegaso si stiu cat am bagat in el ca sa fie motor. Iar ce am tot vazut pe piata in ultima vreme, nu prea mi-a placut.

 

 

4. In functie de bugetul de care dispui cumpara un motor sh, chiar daca este pe carburatie se repara mai usor.

 

Daca mai aud asta O DATA, dau un cap de tastatura.


Am avut o gramada de masini pe injectie si nu am avut o problema la 1 injector. In schimb am bagat la bani in carburatoarele de la motoare, de mai imi luam o mobra. Flanse, membrane, cuie, garnituri, suflat, sincronizat, reglat, mangaiat, etc.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ceva CB500 ma gandeam si eu la un moment dat, tre sa mai citesc despre, ca nu stiu mare lucru...

 

Eu am Honda CB 500 - o motocicleta foarte fiabila, cu care nu ai probleme. Ca si manevrabilitate/ commuting e ideala, dar nu gasesti una buna sub 1000+ Euro, si daca mai pui si inmatricularea... iti iei ce vrei dar eu cred ca e bine sa investesti intr-o marca cunoscuta, despre care se stiu performantele, nu in chinezarii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut gianchi,

 

In primul rand trebuie sa stabilesti urmatoarele:

 

1. Bugetul pentru motocicleta.

2. Ce motor ti-ar place, in nici un caz motor de 250cc.

3. Cauta pe forum pareri despre motorul pe care il doresti.

4. In functie de bugetul de care dispui cumpara un motor sh, chiar daca este pe carburatie se repara mai usor.

5. Costurile de intretinere sigur vor exista, doar nu vrei sa ajunga la fier vechi.

 

Eu sun incepator la cat. A si am un Bandit din 1996 de 600cc si sunt foarte multumit de el.

 

Bafta.

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezarie: consum de 3% maxim (la 150cc), viteza maxima ~90-100 (decenta pe la 80km/h), senzatii din parti, lenesa, mai sunt suruburile slabite, calitate mai slabuta a componentelor (plastice, scarite, vopsea), consumabile f ieftine, cu 100 ron cel mult faci revizia totala cu consumabile de top. Rulmenti noi, ulei de furca nou, etc, o iei cu totul nou pe ea si garantie maxim 3000km.

 

GS, CB, Er5, etc.: oricum ai lua-o tot nu e ca una noua, la pret de 35 mil. Consum 3.5 minim, are ceva zvac, o sa iti placa, viteza maxima decenta, poti merge cu 100 constant, poti depasi tiruri. Revizia - undeva peste 150 ron, nu mai stiu cat ulei intra la astea., plus altele. rulmenti care poate au jocuri, semeringuri uzate, in loc de ulei in furca ai namol (sunt 90% sigur), garantie...p.la. Daca dai si peste unul de o pregateste de vanzare si nu iti dai seama de anumite aspecte...nasol, e posibil sa te uiti la ea.

 

Concluzia mea: daca ai pana in 15km/dus si 15/intors drumul de zi cu zi, se merita o chinezarie. Sunt sanse mici sa pice ceva si sa te tina pt. garantie N ani cum tot citesc. Am cativa prieteni care si-au luat scutere si trotinete de la firstbike si (inca) sunt multumiti dupa 2-3 ani, timp in care unii le-au abuzat in ultimul hal.

 

Daca ai mai mult de 15km dus + 15 intors, ar merge una un picut mai mare, un maxiscuter ar fi ceea ce ti-ar trebui, sau poate chiar unul din cele enumerate de colegii de mai sus.

 

Eu, unul, daca vara asta imi merg treburile ok, sar si la al 3-lea motor, care va fi unul strict de oras - O CHINEZARIE DE LA FIRST BIKE!

 

AMIN!
F650 si Pegaso la 1000 euro sunt roti pe un cadru. Am avut pegaso si stiu cat am bagat in el ca sa fie motor. Iar ce am tot vazut pe piata in ultima vreme, nu prea mi-a placut.

 

Daca mai aud asta O DATA, dau un cap de tastatura.

 

Am avut o gramada de masini pe injectie si nu am avut o problema la 1 injector. In schimb am bagat la bani in carburatoarele de la motoare, de mai imi luam o mobra. Flanse, membrane, cuie, garnituri, suflat, sincronizat, reglat, mangaiat, etc.

 

 

I-mi pare rau ca ai avut probleme cu carburatoarele.........nu am de mult motorul, dar nu am avut probleme...... din 4 o merge 1!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Kristian K changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...