Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Sunt un incepator (defapt inca nu sunt nici incepator, luna asta planuiesc sa incep scoala), am 24 de ani, conduc masina aproape zilnic si am carnetul pentru categoria B de la 18 ani. De mult planuiesc sa-mi fac A-ul si sa-mi cumpar prima motocicleta dar pana acuma am fost retinut de varsta, dupa cum stiti, pentru A, trebuie 24 de ani.

Acuma ca am si varsta necesara am decis ca e cel mai potrivit moment si dupa cum probabil va asteptati, m-am lovit si eu de aceleasi intrebari de care se loveste orice incepator:

 

1. Prima motocicleta? Incep prin a spune ca-s fan Yamaha, imi place R6 (surpriza, nu?) dar dupa ce am citit multe am decis ca nu-i pentru mine, cel putin nu acuma. Am nevoie de o motocicleta pe care o voi folosi in principal in oras, as zice in proportie de 80%. M-am orientat spre XJ6, pare a fi destul de potrivita pt un incepator si pentru mersul in oras (+ imi place foarte mult si cum arata), dar in ultimele zile am tot vazut prin oras (Cluj) o Suzuki GSR 600 si imi place foarte mult design-ul (spatele, si evacuarea pe sub scaun mi se par superbe), deci n-o exclud nici pe asta deocamdata.

Am in jur de 72 kg si 1.82 m inaltime. Bugetul doar pentru motor e de pana in 4000 euro, am vazu ca din ambele modele as gasi pana in suma asta, poate chiar mai ieftin. Acuma am cateva intrebari in legatura cu cele 2 modele:

-Care ati recomanda-o unui incepator? e vreuna mai potrivita pentru mine, sau ambele sunt ok, sau in cel mai rau caz, nu ati recomanda-o pe niciuna pentru inceput?

-Am vazut ca diferenta de cai e in jur de 20 in favoarea GSR-ului. Se simte? Ar trebui sa-mi fac griji ca cei 90+ cai sun prea multi pt un incepator?

-ABS am vazut ca au ambele, banuiesc ca e un plus.

-Cam cati KM ar trebui sa aiba o motocicleta de genul, de prin 2007-2008? cati sunt prea multi?

-Dupa ce ma hotarasc asupra motocicletei, de unde o cumpar? Recomandati sa ma duc eu dupa una in Germania sau sa o cumpar din tara? Daca mergem pe varianta din tara, stiti cumva ceva shop-uri/ dealeri de incredere in zona Clujului?

-De unde e diferenta asta de preturi,? in Germania majoritatea XJ6-urilor decente sunt in jur de 4000 euro, prin anunturi pe la noi am vazut si pe la 3200. E aceeasi chestii ca la masini? motociclete aduse din afara, dati km inapoi, sau mai rau, lovite si reparate?

 

2.Echipament? Aici sunt convins ca s-a discutat de multe ori prin multe topic-uri dar nu prea merge functia de search (sau nu stiu eu s-o folosesc) asa ca as aprecia cateva link-uri spre alte topic-uri in care s-a discutat pe tema asta. Oricum din cate am citit, pentru inceput, prin oras as avea nevoie de casca (detalii mai jos, e singura mea fixatie), geaca (piele/textil?), manusi si genunchiere.

Dupa cum ziceam, am o singura fixatie la echipament, vreau neaparat o casca cu design replica dupa o casca de-a lui Rossi, asa ca m-am orientat la 2 modele:

-AGV K-3 5 Continents

-AGV Corsa Sole Luna

Stiu ca sunt 2 casti din 2 range-uri diferite, dar de aici vin majoritatea intrebarilor mele. Se merita diferenta intre cele 2 casti, sau e suficient deocamdata K-3-ul?

 

Daca ati ajuns pana aici vreau sa va multumesc pentru rabdare si pentru eventualele raspunsuri/ sfaturi, stiu ca m-am cam intins :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1. Gazul e in mana ta, nu invers. Poti incepe cu r6 daca esti constient de mana ta. Mai mult la inceput e problema sa nu scapi mana in gaz (se intampla sa ii dai gaz fara sa vrei si la 1000cmc nu iarta). Eu la f4i am scapat mana in gaz in curbe si/sau gropi si m.a iertat pana acum.

 

Ia.ti ce vrei tu, ce esti constient ca poti conduce safe. Eu personal mi.am luat ca incepator ce am crezut ca mi se potriveste si ce mi.a plavut ca model, inca nu regret decizia

 

2. La echipament a fost usor. Plimbat in toate magazinele din bucuresti in domeniu, probat lejer 20+ modele, ales rst. Pretul si confortul au ales pentru mine. Calitatea materialelor, tot a fost pro rst. Cat despre casca...agv mi se parea claustrofobica rau, schubert scumpe rau...asa ca m.am dus la scorpio si mi.a sarit in ochi rpha10+ model verde florescent. Nu am stat pe ganduri, probat, venit parfum, dat banii. Mergand pe ideea ca 1000+ lei nu e o casca de rahat, doar ca o gura de ventilatie vajaie, dar mi.au comandat baietii de la scorpio deja ventilatia aia noua sa o schimb.

 

Te sfatuiesc la fel. Probeaza tot ce gasesti si iti place, noteaza.ti ce ai probat si cauta review pe net. Usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Citeste aici : /index.php?/topic/736838-prima-tura-mai-lunga-care-o-fac ce am scris eu, in conditiile in care Hornet-ul este de 600, intr-adevar are motor derivat din super sport, dar este mai manevrabil in oras si este mai docil, dar cu toat astea am gafat-o grav chiar.

Acu decizia iti apartine nu poate sa iti impuna nimeni ce motor sa iti iei, tot ce pot oamenii de pe acest forum este sa iti dea un sfat.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cam cati KM ar trebui sa aiba o motocicleta de genul, de prin 2007-2008? cati sunt prea multi?

2. Dupa ce ma hotarasc asupra motocicletei, de unde o cumpar? Recomandati sa ma duc eu dupa una in Germania sau sa o cumpar din tara? Daca mergem pe varianta din tara, stiti cumva ceva shop-uri/ dealeri de incredere in zona Clujului?

1. Teoretic, km prea multi sint aia la care producatorul recomanda efectuarea unor reparatii costisitoare la ansamblul moto-propulsor (un fel de aproape reparatie capitala); cum nu poti avea in cap manualele de reparatii pentru X motociclete, din pacate nu prea functioneaza aceasta metoda decit pentru profesionisti. Kilometrii facuti cu o mobra bine intretinuta, tinuta din scurt cum se zice, pot fi oriciti (pentru o stradala 100k mi se pare totusi limita psihologica, chiar daca a fost tinuta in puf - la touringuri mari e altceva). Mai important e cum a fost intretinuta respectiva motocicleta si aici te uiti si tu la om. Stiu, e subiectiv, dar asta e situatia.

2. Cosmin Biris aduce motociclete din Italia, 99,99% clienti foarte multumiti, sigur livreaza in Cluj. Mitul intretinerii maniacale tipic germane nu prea functioneaza la motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt un incepator (defapt inca nu sunt nici incepator, luna asta planuiesc sa incep scoala), am 24 de ani, conduc masina aproape zilnic si am carnetul pentru categoria B de la 18 ani. De mult planuiesc sa-mi fac A-ul si sa-mi cumpar prima motocicleta dar pana acuma am fost retinut de varsta, dupa cum stiti, pentru A, trebuie 24 de ani.

Acuma ca am si varsta necesara am decis ca e cel mai potrivit moment si dupa cum probabil va asteptati, m-am lovit si eu de aceleasi intrebari de care se loveste orice incepator:

 

1. Prima motocicleta? Incep prin a spune ca-s fan Yamaha, imi place R6 (surpriza, nu?) dar dupa ce am citit multe am decis ca nu-i pentru mine, cel putin nu acuma. Am nevoie de o motocicleta pe care o voi folosi in principal in oras, as zice in proportie de 80%. M-am orientat spre XJ6, pare a fi destul de potrivita pt un incepator si pentru mersul in oras (+ imi place foarte mult si cum arata), dar in ultimele zile am tot vazut prin oras (Cluj) o Suzuki GSR 600 si imi place foarte mult design-ul (spatele, si evacuarea pe sub scaun mi se par superbe), deci n-o exclud nici pe asta deocamdata.

Am in jur de 72 kg si 1.82 m inaltime. Bugetul doar pentru motor e de pana in 4000 euro, am vazu ca din ambele modele as gasi pana in suma asta, poate chiar mai ieftin. Acuma am cateva intrebari in legatura cu cele 2 modele:

-Care ati recomanda-o unui incepator? e vreuna mai potrivita pentru mine, sau ambele sunt ok, sau in cel mai rau caz, nu ati recomanda-o pe niciuna pentru inceput?

-Am vazut ca diferenta de cai e in jur de 20 in favoarea GSR-ului. Se simte? Ar trebui sa-mi fac griji ca cei 90+ cai sun prea multi pt un incepator?

-ABS am vazut ca au ambele, banuiesc ca e un plus.

-Cam cati KM ar trebui sa aiba o motocicleta de genul, de prin 2007-2008? cati sunt prea multi?

-Dupa ce ma hotarasc asupra motocicletei, de unde o cumpar? Recomandati sa ma duc eu dupa una in Germania sau sa o cumpar din tara? Daca mergem pe varianta din tara, stiti cumva ceva shop-uri/ dealeri de incredere in zona Clujului?

-De unde e diferenta asta de preturi,? in Germania majoritatea XJ6-urilor decente sunt in jur de 4000 euro, prin anunturi pe la noi am vazut si pe la 3200. E aceeasi chestii ca la masini? motociclete aduse din afara, dati km inapoi, sau mai rau, lovite si reparate?

 

2.Echipament? Aici sunt convins ca s-a discutat de multe ori prin multe topic-uri dar nu prea merge functia de search (sau nu stiu eu s-o folosesc) asa ca as aprecia cateva link-uri spre alte topic-uri in care s-a discutat pe tema asta. Oricum din cate am citit, pentru inceput, prin oras as avea nevoie de casca (detalii mai jos, e singura mea fixatie), geaca (piele/textil?), manusi si genunchiere.

Dupa cum ziceam, am o singura fixatie la echipament, vreau neaparat o casca cu design replica dupa o casca de-a lui Rossi, asa ca m-am orientat la 2 modele:

-AGV K-3 5 Continents

-AGV Corsa Sole Luna

Stiu ca sunt 2 casti din 2 range-uri diferite, dar de aici vin majoritatea intrebarilor mele. Se merita diferenta intre cele 2 casti, sau e suficient deocamdata K-3-ul?

 

Daca ati ajuns pana aici vreau sa va multumesc pentru rabdare si pentru eventualele raspunsuri/ sfaturi, stiu ca m-am cam intins :).

Am fost in aceeasi situatie ca tine la 22, avand permis B de la 18. Eu am reusit la 22 sa-mi iau direct A; am fost in ultima serie care a dat pe legea veche. Prima motocicleta Honda CBR 900RR '97. 3 ani mai tarziu si 25k KM inca nu am reusit sa fac primul accident cu motorul si sper sa nici nu-l fac cat de curand. A zis un coleg mai sus cum ca acceleratia este in mana ta, tu controlezi ce se intampla, nu mobra. Poti sa-ti iei si s1000rr, toata chestia este sa nu te lasi purtat de mirajul vitezei, sa te controlezi si sa te asiguri de 4 ori mai mult decat te asigurai pana acum in masina.

 

Cat despre echipament....la capitolul asta sunt niste discutii interminabile, apar lucruri noi si bune in fiecare zi. Ce conteaza este sa-ti cumperi echipament INAINTE de a avea mobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare am fost singurul incepator caruia nu i-a placut R6 ? ( luceau ochii dupa fz6s, dar nu aveam buget)

Dupa 3 luni de F4, la 22 de ani ma uitam deja dupa mobre de batranei ( v-strom, transalp, tdm etc..)

 

Pune "mana" si citeste /index.php?/topic/91453-pt-incepatori-de-la-a-la-z/

Ei, nu. Incepator in devenire-sper eu pana la finele lunii cu plasticul in buzunar. Nici nu am privit dupa sport, de la inceput ma gandeam ori la transalp ori la f650. Si acum am concluzionat:cruiser :) pana nu te sui pe ce crezi ca se potriveste, nu o sa sti ce vrei. Cel putin, asa a fost la mine. Legat de echipament, ia la rand magazinele, ai cateva ok. Am trecut personal prin toate, gasesti destule. Dar sa ai 3000 ron pentru echipament nou.. o casca 1000, un costum inca atat minim, manusi+ghete/cizme. Mai e si discutia piele vs textil, de analizat. Ca magazine ai kronau, mymoto, shop4moto, united motors, motodiscount. Eu la astea am fost, probabil mai sunt. Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@johnnyk, pentru primul motor cred ca raman totusi la unul din astea 2, in principal gandindu-ma la faptul ca voi merge preponderent in oras si intr-un oras destul de aglomerat. Cat despre echipament, mersi de sfat, voi incepe sa ma interesez ce magazine de genul gasesc prin Cluj si incep sa la vizitez, dupa cum ziceam, la echipament, inafara de casca, chiar n-am nicio preferinta... important e sa fie ok dpdv al protectiei oferite.

 

@fratzik, daca nu eram asa fan Yamaha cel mai probabil ma uitam si la Hornet-uri, din cate inteleg e destul de asemanator cu XJ6, ambele au motoarele derivate din SS de 600, doar ca Hornet-ul are ceva mai multa putere. Am citit topicul tau, frumos ca impartasesti toate experientele, mai ales cele negative, imi prinde bine sa citesc asa ceva privit din ochii unui om care e intr-o situatie asemanatoare cu a mea :)

 

@FLEX, mersi, am notat Cosmin Biris in carnetel :)

 

@SLYther, sunt constient ca acceleratia e in mana mea, si chiar cred ca as fi destul de constiincios cu asta, nu-mi cumpar motor sa intorc privirile altora, imi cumpar ca-mi place mie. Cu toate astea, chiar daca am zis ca-mi place foarte mult R6, parca tot as merge pe ceva mai safe, cel putin anul asta, ceva care poate mai si iarta micile greseli. La anul vedem, daca totul merge bine si consider ca ca e momentul potrivit, probabil c-o sa trec la R6. Cat despre echipament, o sa incep sa caut de pe acuma, sunt curios ce gasesc prin Cluj. Ma gandesc ca cele 2 modele de casti dupa care ma uit n-o sa le gasesc, dar macar sper sa gasesc echivalentul lor fara design inspirat de Rossi, sa le pot proba, sa gasesc marimea potrivita inainte sa comand de pe net (ceea ce, cel mai probabil voi fi nevoit sa fac)

 

@TrekOut, nu stiu, mie-mi place tot ce tine de R6, dar cum ziceam... probabil la anul sau peste 2 ani. Cat despre topicul dat de tine, e primul lucru pe care l-am citit pe acest forum :D, desi probabil o sa-l mai citesc de cateva ori pana ma voi urca prima data pe motor, foarte frumos scris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, nu e mare diferenta de putere intre gsr si r6(la un stil de mers de incepator), ba cred ca gsr trage mai tare decat r6 in ture joase(acolo unde o sa il folosesti mai mult, mai ales la incept). Asa ca eu te sfatuiesc sa iti iei ce-ti place cel mai mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SLYther, sunt constient ca acceleratia e in mana mea, si chiar cred ca as fi destul de constiincios cu asta, nu-mi cumpar motor sa intorc privirile altora, imi cumpar ca-mi place mie. Cu toate astea, chiar daca am zis ca-mi place foarte mult R6, parca tot as merge pe ceva mai safe, cel putin anul asta, ceva care poate mai si iarta micile greseli. La anul vedem, daca totul merge bine si consider ca ca e momentul potrivit, probabil c-o sa trec la R6. Cat despre echipament, o sa incep sa caut de pe acuma, sunt curios ce gasesc prin Cluj. Ma gandesc ca cele 2 modele de casti dupa care ma uit n-o sa le gasesc, dar macar sper sa gasesc echivalentul lor fara design inspirat de Rossi, sa le pot proba, sa gasesc marimea potrivita inainte sa comand de pe net (ceea ce, cel mai probabil voi fi nevoit sa fac)

 

Sa-ti dau un sfat, daca chiar te intereseaza ceva mai "moale" pt inceput ia cu incredere XJ6....GSR-ul este destul de brutal cand este urcat in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca suna subiectiv :) ...dar FZ6s...cum ti se pare?

 

Imi place FZ6S, insa nu stiu daca se potriveste nevoilor mele, din cate-mi dau seama, pare a fi un motor de drumuri mai lungi si eu am nevoie in special pentru oras, cu 1-2 eventuale iesiri pe saptamna prin afara lui, De asta m-am orientat in special pe naked-uri.

Oricum, din cate am citit pe aici si prin alte locuri, sunt aproape sigur ca va fi XJ6 primul motor.

Editat de mdanielc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să îl stăpânești sănătos si welcome to the club! :) Te aștept pe topicul dedicat! Apropo, tu ardeai gazul asta seară prin sectorul 5? Am văzut unul pe un GSR care radia și era clar că doar dă ture... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am citit cu atentie postul tau , parerea mea este ca ar trebui sa cumperi ce iti place , desi multi m au sfatuit sa incep cu o cilindree mai mica mi-am luat 1000cc prima motocicleta am reusit sa fac 20k km si inca nu m-a aruncat din sea asa cum preconizau altii , deci sfatul meu , daca esti cumpatat i-ati ce iti place .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am inceput scoala de curand. Acolo probabil vei incerca toate motoarele de care dispune scoala si o sa-ti faci o parere un pic mai avizata asupra tipului de moto care ti se potriveste. Eu am inceput sa-mi iau deja echipamente in primul rand din considerente de igiena si am inceput cu casca, mai ales acum vara sunt mai toate transpirate, mai ales daca ai "norocul" sa fi in ultima serie a zilei.

 

ps : si eu sunt in principal fan rossi dar am ales o replica a altui favorit de al meu, max biaggi

http://www.motorteam.ro/magazin-echipamente-moto/suomy-halo-replica

Editat de Dante-ACM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Imi place FZ6S, insa nu stiu daca se potriveste nevoilor mele, din cate-mi dau seama, pare a fi un motor de drumuri mai lungi si eu am nevoie in special pentru oras, cu 1-2 eventuale iesiri pe saptamna prin afara lui, De asta m-am orientat in special pe naked-uri.

Oricum, din cate am citit pe aici si prin alte locuri, sunt aproape sigur ca va fi XJ6 primul motor.

Ai inteles gresit.FZ6s/n este de 10 ori mai motor decat XJ6,in special in oras unde se simte ca un fulg si cu un echilibru perfect.Seaua mi sa parut senzationala pentru drumuri scurte(lungi nu am facut).Singurul lucru care nu mi-a placut a fost cutia cu spatii prea mari intre viteze si prea sgomotoasa pentru gustul meu.

Iti recomand r6 pentru ca daca iei altceva te vei gindii permanent la r6 .Daca il cumperi iti vor spune oasele daca vrei altceva si te vei bucura de al 2-lea motor.

» Post actualizat in 08 Apr 2016 05:43

Singurul avantaj la xj6 este ca este ca poti gasii unul mai nou la bani mai putini dar are cadru de otel mai greoi si se vede de la o posta ca este un produs mai de buget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere faptul ca o sa mergi preponderent in oras,R6 iese din lista,la fel ca orice alt ss.Asa cum a spus Goe mai sus,sunt incomfortabile.Am inceput pe zzr 1100,categoric nu recomand nimanui sa inceapa pe 1000,mai ales in cazul tau,cu mersul in oras.

Un moto naked si musai cu abs este ideal,gsr sau fz6/s.Ai intrebat de km mobrei,marea lor majoritate sunt dati inapoi,insa..nu trebuie sa te sperii,chiar deloc,un mecanic priceput este un must cand o sa faci achizitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pentru sfaturi. Chiar nu ma asteptam la un numar asa de mare de oameni care sa-mi confirme ca ar fi ok si R6 ca prim motor, daca esti cumpatat. Pe unde am mai citit chestii legate de asta, majoritatea erau impotriva unei SS la un incepator, dar chiar ma bucur sa aud pareri de la oameni care chiar au trecut prin asta, SS 600 sau chiar 1000 ca incepator.

 

@goe 75, @Ice-D, mersi de sfaturi, chiar nu stiam asa multe despre FZ6, dar m-am documentat putin azi si da, imi place mult (are ce-mi placea din design-ul de la GSR si e Yamaha :D).

Dupa cum ziceam, m-ati pus putin pe ganduri cu sfaturile legate de R6, dar o sa vad, sper sa aiba la scoala cat mai multe modele sa pot testa... oricum, daca nu va fi R6 cred ca va fi FZ6 N, o sa caut mai multe review-uri despre acest model, dar chiar pare motorul ideal in momentul de fata pentru mine.

 

Daca tot discutam despre scoala de moto, aveti ceva recomandari (cei din Cluj) pentru o scoala ok? Eu m-am orientat spre toni auto, dar inca sunt in procesul de strangere a actelor de inscriere, deci nu ar fi prea tarziu sa schimb scoala, daca aveti ceva recomandari mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu ma asteptam la un numar asa de mare de oameni care sa-mi confirme ca ar fi ok si R6 ca prim motor, daca esti cumpatat.

 

sper sa aiba la scoala cat mai multe modele sa pot testa...

Nu ti-a recomandat nimeni R6, ti s-a spus doar ca se poate supravietui ca incepator pe aceasta motocicleta; avind in vedere domeniul de utilizare preconizat (urban), nu prea e biznis cu sportiva.

 

Nu cred ca exista vreo scoala care are sportive in parcul moto, caracteristicile lor constructive nu sint potrivite pentru procesul de invatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti-a recomandat nimeni R6, ti s-a spus doar ca se poate supravietui ca incepator pe aceasta motocicleta; avind in vedere domeniul de utilizare preconizat (urban), nu prea e biznis cu sportiva.

 

Nu cred ca exista vreo scoala care are sportive in parcul moto, caracteristicile lor constructive nu sint potrivite pentru procesul de invatare.

 

Probabil m-am exprimat eu gresit, nu am vrut sa zic ca mi-a recomandat cineva R6, doar acelasi lucru care l-ai zis si tu, ca se poate supravietiu ca incepator pe acest motor.

Oricum am luat si eu in calcul ce zici tu, in special partea cu domeniul de utilizare, de asta ma orientam spre naked-uri (XJ6/GSR). Dupa discutiile de aici am inceput insa sa ma interesez de FZ6 N, care din cate am citit/ vazut pana acuma, cred ca va fi prima mea motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să îl stăpânești sănătos si welcome to the club! :) Te aștept pe topicul dedicat! Apropo, tu ardeai gazul asta seară prin sectorul 5? Am văzut unul pe un GSR care radia și era clar că doar dă ture... :)

mersi , am ars gazu in sectorul 3 ieri si alaltaieri

Editat de Jhn Ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Kristian K changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...