Kristian K Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 (editat) Am Suzuki DR 200 SE Djebel din 2000 si are destula putere la 200 cmc,adica 20 de cp.125 e nitel underpower,nu ca n-ar fi bun.Nu treci de 3 l/100 km de benzina,nici sa vrei. Recomand 200(e acelasi motor cu cel de pe al meu).DR 200 se fabrica si-n ziua de azi de ani buni,si nu degeaba! Nevasta-mea a avut omologul Van Van-ului de la Yamaha,Yamaha TW 125 si era ok doar ca se plafona cam repede si acelasi feeling de underpower. Vezi pozele de mai jos. Editat Aprilie 21, 2016 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paradud Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Faine pozele, acum aveti si Van Van-ul? ca il vad in foto. Da, TW-ul de la Yamaha si RV125-ul de la Suzuki le aveam pe shortlist, imi plac ambele. Eu am cam 80kg, ma gandesc sa nu urc greu la deal cu 125. Se pare ca mai trebuie sa strang bani pt 200, pfff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 Mersi de aprecieri! Nu,Van Van-ul era expus la fosta Reprezentanta Aprilia-Suzuki din Cluj si m-am gandit ca n-ar strica niste poze comparative facute cu asentimentul proprietarului. TW-ul l-a avut nevasta-mea,dar l-a vandut.Acum are pentru macadam,o Honda NX 250 AX-1. La 80 de kg,CLAR iti trebuie 200 cmc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kempflar Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 De vanzare prima mea motocicleta. SV 650 N. Pentru incepator e potrivita. Bicicleta cu motor cum ii spun eu. E foarte manevrabila. De oras e ideala. Merge si la ture de vreo 3-400 km. Sta bine in curbe,cuplu la turatii joase. Toba sport Leo Vince...sunet demential.....daca mai povestesc mult nu o mai dau;dar trebuie,ca vreu un sport-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 la 105-110 km/h are vreo 5.000 ture. Stiu sigur , pt ca am verificat de cateva ori, gandindu-ma la faptul ca, in perioada de rodaj, un motor nou nu ar trebui sa treaca de 5.000 ture. Stii ce cuplu are SV ul la 8000 de ture? Sau ce putere are la 10.500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Alege modelul care iti place! Pentru ca tu o sa mergi cu el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionn Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Stie cineva in Vaslui vreo firma care tine cursuri pentru categoria A in Vaslui sau imi poate recomanda un instructor. Am nevoie de cateva ore extra inainte sa dau examenul.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 Ce zici de https://www.pdc.ro/scoala-de-soferi/iral-driving-6275 Nu situ cum e, dar vad ca au categoria A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Aprilie 22, 2016 Share Postat Aprilie 22, 2016 (editat) SV-ul ar trebui sa aiba undeva la 61-64 Nm la 7.500 - 8.000 PRM. Ma interesa mai mult cuplul decat CP. Problema, intre timp, e rezolvata . Vandut SV650SA. Cumparat MT 09. Nu am condus nici un i4 pana acum si nu pot face comparatie. Dar diferenta intre 3 cilindri la Mt09 si V-twin la SV650S, se simte. Yamaha trage fara nici o problema si la 2.000 rpm. Maximul e undeva la 87 Nm. Poza este chiar de astazi cu utilajul din dotare . Editat Aprilie 22, 2016 de DanyBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionn Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 (editat) am dat de ei, dar nu mai au cat. A si mi-au recomandat EOMI, OEMI ceva unde d-na de la secretariat nu stia ce motor au si nici cat costa ora, iar dupa ce m-a asigurat ca ma suna in 10 minute, ieri, vineri nici macar nu a mai raspuns la telefon. asta era motivul pentru care incerc sa ajung la sursa si sa dau de 'acel instructor' Editat Aprilie 23, 2016 de cionn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zokee Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Salut! Sunt nou posesor de a2. Ma interesează o Mobra sport (exclus alte categorii), ma interesează doar cele sport.. Aveam o oferta dr hyosung gt250, dar s-a vândut. Ideea e ca am un buget de maxim 1500-1700 euro. Ce sa aleg? Recomandați-mi niște modele va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Salut! Sunt nou posesor de a2. Ma interesează o Mobra sport (exclus alte categorii), ma interesează doar cele sport.. Aveam o oferta dr hyosung gt250, dar s-a vândut. Ideea e ca am un buget de maxim 1500-1700 euro. Ce sa aleg? Recomandați-mi niște modele va rog. Vezi cum ti se pare Suzuki GS 500 F (din cate stiu eu se incadreaza la A2). E peste Hyosung din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Kapsa Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Salut ....Ma numesc Andrei si am 21 de ani ,in curand o sa imi iau permisul A2 ....am nevoie de parerile ,,Batranilor,,cu ce fel de motor sa incep ....vreau sa fie ceva confortabil(am 1,85 si 75 de kg :dispun de 2000e). . M ar ajuta foarte mult indrumarile voastre (Multumesc frumos.......daca se poate sa fie minim de 250cc si sa nu depaseasca de 50 cp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Salutare si bine ai venit ! Sunt o sumedenie de motoare care sunt considerate entry level si care ar putea sa intre in parametrii descrisi de tine. Da-ne mai multe detalii de tipul de motor pe care il doresti: te intereseaza naked, chopper, enduro, adventure, sport (desi la A2 sport gasesti mai degraba limitate) ? Ca idee, in bugetul tau, ai putea sa incerci o Honda Shadow VT600. La 2000 de Euro gasesti modelul de prin 1993 / 1994. E confortabila, iarta greseli, foarte fiabila si gasesti piese cam peste tot. Nu uita ca ai nevoie de comenzi avansate la ea avand in vedere ca ai 1.85. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Kapsa Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Salut ....Multumesc pentru raspuns .Sincer sa fiu cel mai mult ma atrag cele sport dar nu as spune nu nici la un chopper cred ca de inceput imi este bun un motor de 250 cc chiar daca nu scoate sunetul pe care il doresc eu dar pana la urma nu am experienta necesara pentru ceva foarte mare .........si un motor de 400cc e bun ........am vazut kawasaky ninja 250 si imi place destul de mult cum arata dar pare putin scumpa si am zis sa vad si alte pareri de motoare ...poate ceva pana in 2000 sa nu dau mai mult de 1500 pe ea ca poate cine stie cum o lovesc la inceput sau o zgarii si sa nu investesc o suma asa mare in ea:D...... » Post actualizat in 26 Apr 2016 07:02o alta intrebare... se merita de exemplu sa cumpar una cu motor de 600cc si sa o limitez?.....ma refer care e diferenta daca imi iau una de 250-400cc.. sau una de 600 si o limitez ;D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 o alta intrebare... se merita de exemplu sa cumpar una cu motor de 600cc si sa o limitez?.....ma refer care e diferenta daca imi iau una de 250-400cc.. sau una de 600 si o limitez ;D Din cate am auzit procedura de "limitare" e costisitoare si ca timp si ca bani. Acum na, poate ne lumineaza cineva care chiar a incercat asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 /index.php?/topic/737231-suzuki-gs500f-2006/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Kapsa Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 se specifica in descriere ca e foarte bun pentru persoane de statura mica respectiv femei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 » Post actualizat in 26 Apr 2016 07:02 o alta intrebare... se merita de exemplu sa cumpar una cu motor de 600cc si sa o limitez?.....ma refer care e diferenta daca imi iau una de 250-400cc.. sau una de 600 si o limitez ;D Salutare si Bine ai venit in lumea moto! Timp de 3 ani vei avea voie sa conduci motociclete de max. 35 kW (48 CP), ceea ce este suficient. Bineinteles ca vei pati ca toti dintre noi ca dupa o vreme vei dori motor mai mare si mai puternic. Si o sa il iei Exista si motociclete mai mari de 600cc (de ex. Honda NC700) care au puterea maxima de 48 CP. E drept ca nu se incadreaza in bugetul tau. Tehnic vorbind, un motor mic cu putere mare va functiona la turatii mari, si drept urmare va avea uzuri mai mari decat un motor de cilindree mai mare cu aceeasi putere dar turatie mai mica. Dupa parerea mea sunt 2 criterii importante la prima motocicleta: 1 - cel mai important este sa iti placa tie cum arata. Cu totii (sau majoritatea) am cumparat prima motocicleta pentru ca ne-a placut cum arata, am visat la ea de x ani etc. 2 - sa te incadrezi in buget cu o motocicleta aflata intr-o stare tehnica decenta , adica sa nu stai toata ziua sa mai schimbi cate ceva prin ea. Esti inalt si drept urmare iti trebuie o motocicleta un pic mai mare. Daca esti din zona Bucuresti da-mi un PM si ne vedem sa probezi cum stai pe un Honda Shadow (care se incadreaza la A2) si pe un Honda Transalp (care nu este de A2). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Din cate am auzit procedura de "limitare" e costisitoare si ca timp si ca bani. Acum na, poate ne lumineaza cineva care chiar a incercat asta. Chiar este costisitoare si complicata, implica bataie de cap, acte, RAR, etc. Si exista sansa ca cei de la RAR sa inceapa cu fuiguri ... numai batai de cap iti dau autoritatile din Romania. Si pana la urma sa ai un 600 RR cu 30 de cai deja e funny ) Salutare si Bine ai venit in lumea moto! Timp de 3 ani vei avea voie sa conduci motociclete de max. 35 kW (48 CP), ceea ce este suficient. Bineinteles ca vei pati ca toti dintre noi ca dupa o vreme vei dori motor mai mare si mai puternic. Si o sa il iei Exista si motociclete mai mari de 600cc (de ex. Honda NC700) care au puterea maxima de 48 CP. E drept ca nu se incadreaza in bugetul tau. Tehnic vorbind, un motor mic cu putere mare va functiona la turatii mari, si drept urmare va avea uzuri mai mari decat un motor de cilindree mai mare cu aceeasi putere dar turatie mai mica. Dupa parerea mea sunt 2 criterii importante la prima motocicleta: 1 - cel mai important este sa iti placa tie cum arata. Cu totii (sau majoritatea) am cumparat prima motocicleta pentru ca ne-a placut cum arata, am visat la ea de x ani etc. 2 - sa te incadrezi in buget cu o motocicleta aflata intr-o stare tehnica decenta , adica sa nu stai toata ziua sa mai schimbi cate ceva prin ea. Esti inalt si drept urmare iti trebuie o motocicleta un pic mai mare. Daca esti din zona Bucuresti da-mi un PM si ne vedem sa probezi cum stai pe un Honda Shadow (care se incadreaza la A2) si pe un Honda Transalp (care nu este de A2). Ia uite ce amabil e colegu', nu il refuza vezi cum ti se pare Shadow ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 ....vreau sa fie ceva confortabil(am 1,85 si 75 de kg Îți poți face o idee despre cum „stai” pe o anumită motocicletă accesînd acest site: http://cycle-ergo.com/ Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dante-ACM Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 gs500 e mic, am tot 1,85 si ma dor incheieturile ingrozitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Kapsa Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 dar un cb 500 f ,,yamaha mt03??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut.andrei Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Salut ! Mi-am propus anul acesta sa ma apuc de A2 , si as avea o curiozitate , stiu ca pot pana in 48 cp , dar de vreo 3 luni ma intreb ce motor sa imi iau asa ca am inceput sa caut pe internet tot felul de motoare si am ajuns la niste repere de care sunt curios ce o sa spuneti dumneavostra . In primul rand m-am gandit desigur la un chopper , prima opriune ar fi Suzuky intruder 750 , dar m-am gandit ca as avea nevoie de ceva mai practic , deoarece imi e frica sa nu il rup in bucati prin tot orasul din cauza strazilor noastre minunate , asa ca mi-a venit in cap la un enduro precum honda transalpin600/650 , sau honda dominator 650 , sau bmw f650 . Eu sunt curios ce parere aveti ca ar trebuii sa imi iau , si va rog sa puneti in calcul inaltimea mea de 1,90 ) . Oferiti-mi cat mai multe idei . Multumesc anticipat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Doiaru Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Cateva idei: 1. Citeste sectiunea de incepatori. Nu esti primul care adreseaza semenea intrebari. 2. Esti pregatit sa cazi cu motocicleta? Daca raspunsul e nu, mai asteapta. S-ar putea sa crezi ca esti grijuliu, atent sau un combo-mix (superman+batman la un loc) dar, statistic vorbind, vei cadea cel putin o data cu motocicleta. 3. Invata cat mai mult din experienta altora. Primul ar putea fi instructorul de la scoala moto (btw... nu o faci cat mai repede pentru ca vrei permis, o faci pentru ca trebuie sa fii pregatit sa iesi cu mobra pe strada). Unele scoli moto au mai multe modele de motociclete. Incearca-le! Da-ti singur seama ce iti place/convine, nu ce „dă bine să ai”. Impresiile si fumurile sunt pentru altii, motociclistii in majoritatea accidentelor se ranesc (si asta e o certitudine, nu o presupunere). Pe de alta parte, daca esti masochist, iti recomand un super sport (minim 150 de cai... o herghelie adevarata), ignora chestiile minore (denumite reguli) si baga mana serios in aceleratie (Rossi, Marquez, Lorenzo... sunt mici copii pe langa tine pe strada). Mai vrei sa iti ofer si alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.