Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

buna asta, mai tare decat buldoexcavatorul. Ma gandeam ca bikeri sunt mai legati dar m-am inselat. Care este limita de kg acceptata pe site ?

» Post actualizat in 16 Nov 2016 21:10

Multumesc pentru info. Am vazut cateva Yamaha TDM 900 la vanzare sunt ok ?

Ce uoameni rai.Eu zic sa te orientezi spre un Suzuki DL 650...Honda Varadero..E cam ce ai nevoie pentru inceput..

Editat de Geo_74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Merge si un Suzuki Bandit, eu am 190 cm si 95 kg si e ok...capre gen transalp sau vstorm nu m-au atras niciodata.

Depinde si ce anume iti place.

Arunca un ochi si peste astea:

 

http://cycle-ergo.com/ iti alegi motoreta si iti cam faci o idee cum vei arata pe ea.

 

http://www.motorcycle.com/top10/top-10-best-cruisers-for-tall-people.html

http://www.motorcycle.com/top10/top-10-motorcycles-tall-riders-adventure-bikes.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati Multistrada 1000, Honda Varadero, Suzuki V-Strom 650/1000, Yamaha TDM 900, BMW R1100GS, Kawasaki ZX12R, Kawasaki ZZR1100, Suzuki GSXR-1300 Hayabusa, Yamaha XJR 1300, Suzuki GSX1400, Kawasaki ZRX1200, Yamaha FJR1300 - ai de unde alege :)

prietene....las-o moarta cu busa,multistrada de 1000, zx12r si fjr de 1300....abia si-a luat carnetul si-l pui pe motoare de peste 130 cai?

 

 

un TDM de 900 e un motor f ok! fiabil,pozitie comoda,economic,trage bine

 

pe cbf600s poate o sa-ti para cam mica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati Multistrada 1000, Honda Varadero, Suzuki V-Strom 650/1000, Yamaha TDM 900, BMW R1100GS, Kawasaki ZX12R, Kawasaki ZZR1100, Suzuki GSXR-1300 Hayabusa, Yamaha XJR 1300, Suzuki GSX1400, Kawasaki ZRX1200, Yamaha FJR1300 - ai de unde alege :)

Hayabusa, ce sa zic, e ideala! Si pt incepator si pt drumuri in Bucuresti!

Nu sunteti normali!

On topic: genul "capra" dpmdv s-ar preta cel mai bine pe gabarit si e destul de ok in oras (VStrom, Transalp), Varadero deja mi se pare putin mare in aglomeratie, la fel si BMW. Pt oras cele mai potrivite sunt naked sau, si mai bine, supermoto, doar ca nu pupa cu gabaritul, mai ales sm. De curand s-a pozat un prieten de 1m86 si +120 pe FZ6 al meu sa vada daca arata a urs biciclist, e cam la limita :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Se da una bucata incepator, plimbat 6000km anul asta pe cruiser. Dupa ce am luat permis+ mobra, am descoperit si o mica problema la spate. Nimic grav momentan, dar cu efecte asupra motociclelii. Pe cruiserul din dotare, dupa 2 ore, ma ia cu dureri de spate, amorteli de fund, etc. Imi e drag tare, dar, la ce vreau eu sa fac- plimbari mai lungi in afara orasului, se pare ca nu e compatibil. Da, stiu, era de asteptat, cruiser:pozitie incomoda, picioarele mult in fata, mainile la fel, toata greutatea-vibratiile se duc in fund/coloana.

Asadar, ma gandesc sa schimb clasa, pe ceva cu o pozitie neutra, picioarele sub mine, per ansamblu o mobra de touring. Bugetul, cu vandut jucaria actuala, pe la 3500. Momentan ma uit la yamaha tdm 900-stiu, cam multi cc, honda deauville 650 si 700, si in directia transalp, v strom. Ceva sugestii, de alte modele? Ma intereseaza doar asfalt. Momentan tdm ul m a cucerit, am stat pe unul, vreau sa ma sui si pe deauville. 180, 96 kg. Big boned, va rog frumos:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La banii aia tdm 900 cu o gramada de acesorii , an 2005 in sus e varianta care nu-ti ramane mica si nici nu e mai puternica decat ar face fata un incepator cu ai ei 80 cai.

Frane bune de pe R1, suspensie peste Vstrom, si motor liniar care nu-ti face surprize neplacute.

 

Vstrom 650 cu ai lui 68-70 cai ai pus bagaje pasager vara devien scuter varinate de 1000 e totusi un V are cuplu cat China si 100 cai n-as recomanda.

transalp nu mi-a palcut niciodata a mers doar cu un 600 de 50 cai ....

 

FZ8 mai poti sa-ti iei , Triumph Tiger de 1050 ,

 

FJR si altele de genu sunt prea grele ca si gabarit ,lungi si late pe scurt cam complicat in oras cu ele sa filtrezi traficu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

colegule, nu te necaji ca unii sunt mai glumeti :)

trece timpul mai repede!

...btw, orice om sanatos are 3 cifre la greutate ;)

 

asa pentru inceput, ti-as recomanda ceva japoneza de 600-800cmc

macar de ne-ai spune cam ce stil de mobra iti place, ai mai restrange aria de cautare.... ca nu e totuna ca vrei ceva naked, chopper, sau touring, etc

succes si grija mare!

 

PS: cum au mai zis si altii, ia-o incet cu pasi marunti, nu te baga din start la ZX12, FJR, Hayabusa etc!

deocamdata sunt prea mari si grele pt tine! Poate peste vreo 2 ani ar fi OK, dar amu la inceput sigur o sa le scapi! Trebuie sa te obisnuiesti cu gabaritul mare si greutatea mare, sunt total altfel decat cele pe care ai facut scoala!

de putere nu zic nimic, deoarece gazul e la tine in mana, nu altu' trage de el, deci daca esti cu scaun la cap, puterea mare nu e o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati Multistrada 1000, Honda Varadero, Suzuki V-Strom 650/1000, Yamaha TDM 900, BMW R1100GS, Kawasaki ZX12R, Kawasaki ZZR1100, Suzuki GSXR-1300 Hayabusa, Yamaha XJR 1300, Suzuki GSX1400, Kawasaki ZRX1200, Yamaha FJR1300 - ai de unde alege :)

ce se recomanda pentru un incepator :)) Bunnn!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O Stroama de 650 e numai buna pentru ceea ce ai tu nevoie si e destul de ieftina la intretinere cost la intretinere.

Pentru Bucale(ca si in orice alt oras mare),ar merge(si)un maxiscuter gen Suzi Burgman,pana la 400.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul pare destul de cerebral dupa cum posteaza :) Si da, pentru ca nu a specificat ce tip de moto prefera, i le-am insiruit pe toate.

 

Si uitati-va la Kosh cum merge cu Busa - asta ca sa nu mai zica cineva ca Busa nu poate merge incet :D

 

Parerea mea: cand ai 160 de cai sub c.ur, parca tragi mai responsabil de acceleratie decat atunci cand ai 90-100 si "da-i blana, da-o dreaq, ce poa' sa se intample??!?!"

 

Alte recomandari: Yamaha FZS1000 Fazer, BMW R1100RT, Yamaha XT660, Yamaha FZ6, Suzuki GSXF750

Atentie la motoarele de peste 600 cmc - majoritatea in oras se vor incinge ca dracu'. Vara cand ai 50 de grade la nivelul asfaltului (poate si mai mult) fix ce ai nevoie este de inca o sursa de caldura intre picioare.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cam la fel (acu' sunt mai gras de atat) si merg pe ce imi face placere. E adevarat ca estetic o sa pari mare cam pe orice te-ai sui in afara se sport-touring-uri si enduro-touring-uri mari.

Dar eu iti recomand sa lasi estetica la o parte si sa-ti iei un naked sau orice altceva, sport touring, enduro-touring, cam pe la 70-100cp, cat mai nou, cat mai bun tehnic, daca se poate si cu ABS. Multi dintre noi si-au luat primele trante din lipsa ABS-ului.

 

Am inceput pe un naked standard, Honda CB750, un clasic. Apoi mi s-a parut foarte greu sa incap pe un Kawa ZX9R.

Acum calaresc un ZX10R si mi se pare foarte confortabil si pentru 700km pe zi. Deci lucrurile si perceptia se mai schimba in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna asta, mai tare decat buldoexcavatorul. Ma gandeam ca bikeri sunt mai legati dar m-am inselat. Care este limita de kg acceptata pe site ?

» Post actualizat in 16 Nov 2016 21:10

Multumesc pentru info. Am vazut cateva Yamaha TDM 900 la vanzare sunt ok ?

nu stim despre kg, dar stim limita de troll :))

» Post actualizat in 17 Nov 2016 07:48

Eu am cam la fel (acu' sunt mai gras de atat) si merg pe ce imi face placere. E adevarat ca estetic o sa pari mare cam pe orice te-ai sui in afara se sport-touring-uri si enduro-touring-uri mari.

Dar eu iti recomand sa lasi estetica la o parte si sa-ti iei un naked sau orice altceva, sport touring, enduro-touring, cam pe la 70-100cp, cat mai nou, cat mai bun tehnic, daca se poate si cu ABS. Multi dintre noi si-au luat primele trante din lipsa ABS-ului.

 

Am inceput pe un naked standard, Honda CB750, un clasic. Apoi mi s-a parut foarte greu sa incap pe un Kawa ZX9R.

Acum calaresc un ZX10R si mi se pare foarte confortabil si pentru 700km pe zi. Deci lucrurile si perceptia se mai schimba in timp.

Nico tu esti chiar slim fit pe aia :))))

» Post actualizat in 17 Nov 2016 07:48

Salut,

 

Anul acesta am intrat intr-un club select, am luat categoria A. Problema este ca nu stiu ce motor sa imi cumpar sau mai bine zis nu stiu ce motor mi s-ar potrivi. Mentionez ca am 1.90 m si 110 kg. Ca si activitate principala il vreau pentru mersul in Bucuresti posibil si cateva drumuri exterioare pe an. Buget 3000 - 3500 euro.

 

Cu siguranta sunt persoane pe forum care au avut aceeasi dilema la inceput. Drept urmare, apelez la experienta voastra si va intreb pe ce motor credeti ca m-as simiti comfortabil ?

 

Multumesc,

Georgian

Si eu sunt plavan dar eu mi-am dorit sportiva asa ca ma cocosez pe un cbr :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si bine ai venit!

 

Chiar daca ma repet fata de ce au spus si colegii mai sus, eu iti voi da sfatul din propria experienta.

 

Permisul l-am luam in primavara asta, m-am uitat la tot felul de motoare si am zis ca pentru un mers 60% in oras, 40% la plimbari prin afara un naked ar fi cel mai bun iar ca si cmc am zis ca in jur de 600 ar fi perfect (nici prea mult sa-mi rup capul, nici prea putin sa nu simt ca merg..). Ca si dimensiuni cred ca suntem pe aproapte nul de celalalt. Eu am acum 1.92 si 100kg, cand am termiant scoala moto aveam 110 :closedeyes:. Am folosit site-ul http://cycle-ergo.com/ unde mi-am bagat dimensiunile si am "testa" diverse pozitii pe motocicletele din gama. Pe atunci mi-au facut cu ochiul vreo 3 motorete, Honda Hornet CB600, Kawasaki er6n si fratele mai mare Kawasaki Z750, ultimul fiind si varianta pe care am mers. De ce? Pentru ca are cea mai buna pozitie dintre toate (o sa vezi pe cylce-ergo comparand cu experienta pe care ai avut-o in scoala), cea mai inalta șa, este un pic "grasuta" si nu da impresia ca pedalezi la bicicleta si, peste toate, imi placea cel mai mult :D.

 

Pun aici si o poza ca si dimensiuni sa-ti faci o idee..

Bafta la cumparaturi!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-ti doresti cu siguranta sa faci iesiri la munte, ori pe litoral ( si banuiesc, poate ma insel, ca nu singur)....Personal as alege un VStrom de 1000 cmc ca acesta:

 

https://www.olx.ro/oferta/motomus-vinde-suzuki-v-strom-1000cc-an2002-97cp-41323km-ID7muOo.html#8cb8dda7c0

 

...ori ...

 

https://www.olx.ro/oferta/vand-sau-schimb-triumph-sprint-st-1050-abs-ID6SFiI.html#8d61e20301

 

Pana la urma TU vei fi acela care o sa faca alegerea, dar na......ne dam si noi cu parerea daca tot ai cerut un sfat!

 

Asfalt uscat la anu' si toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modele ti s-au propus din belsug.

Acuma trebuie sa vezi ce iti place si ideal ar fi sa te poti sui pe motor ca sa vezi cum stai.

Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi imi dai un mesaj si ne vedem sa te sui pe un Transalp. Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet)

Acuma referitor la confort pe linga gabaritul tau depinde si ce reprezinta cele 110 Kg, Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva.

De asemenea cum te vei simti pe mobra depinde si de cat de lungi sunt picioarele si mainile.

 

Sfaturile mele:

- ideal ar fi sa te sui pe motoarele care iti fac cu ochiul.

- asa cum ti s-a mai spus cumpara un motor cat mai nou si cu ABS. Cand cade sacul de cartofi de 110 Kg pe jos doare mai rau decat daca are 70 Kg. Stiu ce spun :).

- nu iti bate joc de bani si fie o cumperi din RO de la un cunoscut fie ti-o cumperi personal din Germania sau Italia si sa aiba carnet de service. Sari peste modele ''deosebite'' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene....las-o moarta cu busa,multistrada de 1000, zx12r si fjr de 1300....abia si-a luat carnetul si-l pui pe motoare de peste 130 cai?

 

MTS 1000 DS are 92cp @ 8000rpm :) Nu aș recomanda-o unui începător, dar din alte motive.

 

Transalp este ok, dar parcă prea leșinată. TDM mi se pare compromisul cel mai bun având în vedere parametrii dați.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare... cred ca ar trebui in primul rand sa treci peste glumele tampite ale unora, cum zicea cineva... frig, creierul se contracta :alcy:

 

Persoana in cauza este o persoana matura, cu capul pe umeri, nu se poate compara cu pustii de 20 de ani care vor R1 si R6, nu cred ca ar veni cu drag sa stea la fitele de la Victoriei.

Asadar, cat nu ii trage altcineva de acceleratie, personal consider ca este mai periculos un anturaj gresit decat 150cai pe care te bucuri sa ii ai, nu ii si folosesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modele ti s-au propus din belsug.

Acuma trebuie sa vezi ce iti place si ideal ar fi sa te poti sui pe motor ca sa vezi cum stai.

Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi imi dai un mesaj si ne vedem sa te sui pe un Transalp. Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet)

Acuma referitor la confort pe linga gabaritul tau depinde si ce reprezinta cele 110 Kg, Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva.

De asemenea cum te vei simti pe mobra depinde si de cat de lungi sunt picioarele si mainile.

 

Sfaturile mele:

- ideal ar fi sa te sui pe motoarele care iti fac cu ochiul.

- asa cum ti s-a mai spus cumpara un motor cat mai nou si cu ABS. Cand cade sacul de cartofi de 110 Kg pe jos doare mai rau decat daca are 70 Kg. Stiu ce spun :).

- nu iti bate joc de bani si fie o cumperi din RO de la un cunoscut fie ti-o cumperi personal din Germania sau Italia si sa aiba carnet de service. Sari peste modele ''deosebite'' :)

2.0 si 115. Subscriu la domnu' SilverArrow

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Kristian K changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...