Jhn Ro Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 cum ti-am explicat si pe privat , sunt in zona ta de inaltime si greutate + incepator , am optat pentru un gsr 600 din 2006 luata de pe acest forum , o motocicleta fiabila care m-a iertat de cateva ori cand era sa o comit . Sfatul meu e sa-ti alegi 2-3 modele si dupa aceea sa incepi sa te sui pe ele si sa vezi pozitia . Eu iti stau la dispozitie sa vezi cum stai pe gsr600 ( nu vand motocicleta , doar ajut un viitor coleg) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) Daca vrei doar asfalt, din cele enumerate, TDM-ul rulz! V-Stromul e si el o optiune. Deauville e un fel de chopper cu o pozitie mai ergonomica. Editat Noiembrie 17, 2016 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Vezi Aprilia Mana. Are cutie automata (foarte utila la drumuri lungi) si se conduce foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Vezi Aprilia Mana. Are cutie automata (foarte utila la drumuri lungi) si se conduce foarte bine. Intr adevar, la drumuri lungi unde o uiti in a cincea sau a sasea e foarte utila cutia automata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Nu stiu pe ce drumuri ai mers tu, dar eu chiar schimb viteza des la drumuri lungi. Sa nu uitam ca in Romania autostrazile sunt un fel de inorogi (in sensul ca le vezi foarte rar) si nu sunt interesante deloc, deci cel mai probabil drumuri lungi = drumuri nationale, unde oricum schimbi des viteza. In fine, ai ceva destept de spus sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Multumesc de raspunsuri.Interesanta Aprilia Mana. Dar, am niste retineri: parca as prefera japoneza, si pretul. 3500 pret afara ,la care mai adaug 500 adusul, si inca 200 imatricularea, se duce cam mult bugetul. Vreau ceva de asfalt predominant, confortabil, sa nu lesine complet la 100km/h daca vrei sa depasesti camionagii de RU/TIRSAN, si eventual sa duca si un pasager ocazional, cu un topcase plin. La TDM, imi place designul, ma atrag cei 900cc, si cai 80, vad pe tot felul de review uri ca da puterea relativ previzibil, deci ma gandesc ca atent fiind cu ea, te mai iarta. M-am suit pe una, mi-a placut pozitia. Legat de Deauville, imi place in primul rand ca are cardan,si scapi de cele 15 min de curat lantul, la 500km. Sunt un lenes, si treaba asta mi se pare buna. In rest, am vazut, e vaca, 236 kg la gol fata de 190 tdm, inaltimea la sa e cu cativa cm mai mica, deci sigur o sa vina ok, are ceva protectie la vant in plus, motor in schimb mai slab, si V win. Deci probabil ceva vibratii in plus. Inca mai caut concurent la TDM, raportat la pret..dar n-am gasit, sa se preteze la ce imi trebuie mie-ce stiu eu, banana incepator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Vezi si Suzuki V-Strom, s-ar putea sa apreciezi modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgian Bala Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) Multumesc pentru recomandari. Incerc sa ma sui pe cat mai multe si la final sa aleg. Iarna e lunga Editat Noiembrie 17, 2016 de Georgian Bala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) 1. daca te citesc BMW-istii ca pui Transplantul peste mega-giga-ultra moto bavareza te reneaga, surghiunesc si rastignesc pe-o elice alb-albastra! 2. parca zicea colegul ca e big boned. si, cred ca deja sunt redundant, pt oras e greu cu >600, si mai ales pt un incepator, dar oricum te cam chinui (masa, gabarit, caldura). Eu fac un fel de naveta ~30 km/zi, merg si prin oras dar ies si cu pasager la drum (nu fac jdemii de km, Nordkapp & stuff), nu mai stiu cati ani de permis A (17-18 parca) si m-am limitat la 600 pt polivalenta. Confortul la drum lung e execrabil pe FZ6, dar poate in iarna combin o modificare de sa. Astazi am fost surprins ca <70 km/h nu mi-a fost rece, nici la deshte unde sunt destul de sensibil si manusile nu sunt de iarna. Am plecat pe 4 grade de acasa. Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet) ... Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva. » Post actualizat in 17 Nov 2016 18:26 Bine, merge si impinsa Iar in oras circula si autobuze articulate, Busa e mult mai mica deci e chiar o mobra de oras. Kosh e un caz mai special pare-mi-se... Si uitati-va la Kosh cum merge cu Busa - asta ca sa nu mai zica cineva ca Busa nu poate merge incet Editat Noiembrie 17, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Honda Varadero 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Place varadero. Oare nu e prea mare-grea, pentru nivelul meu? Sa nu ma bag la mai mult decat pot duce...ma gandesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Ba da, este si mare, si grea... eu zic sa nu te arunci direct la vaca de 250 kg, mai ales dupa doar cateva luni de motociclit. E cu totul alta pozitie in sa, mult mai inalta decat pe cruiser, centrul de greutate mai sus si simti greutatea altfel. In plus, pt oras nu e chiar ce trebuie. E o mobra f misto, dar e gandita pt drumuri lungi, sa care tone de bagaje, nu pt strecurat si nu pt consum mic. Daca nu te grabesti, la primavara te poti urca pe a mea, sa vezi cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Eu am glumit cand am zis de Varadero. E cam mare si grea pt un incepator, dar gandeste-te: eu vin de pe Virago 535 iar Geo de pe Virago 250 si nu avem probleme cu Varadero. Intr-adevar, e ceva mai geu de condus in oras, greutatea se simte la manevrele la viteza mica, insa ai putere, ai cuplu, vezi bine drumul (pozitie inalta), are ciclistica foarte buna etc. Si da, la primavara poti sa vii sa vezi cum stai si pe a mea, nu e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Multumesc! E un model ce m a atras de cand ma baleam dupa 2 roti. Clar, nu il iau in calcul momentan, poate ca moto nr 3 , peste 2 ani. Asa cum ziceam mai sus, si la tdm am niste retineri, desi are 190 kg fara lichide. La dragstar, fiind joasa, nu simt cele 235kg, doar pe loc- la plecare. Aici am cele mai mari dubii, ca ma uit dupa moto inalte..si imi e ca o sa o dau de terra, crashbar-crashpads obligatoriu va fi. Editat Noiembrie 18, 2016 de mathe adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Arica Twin (99'-03'), Transalp(ABS) sau V Strom 650(ABS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Multumesc pentru recomandari. Incerc sa ma sui pe cat mai multe si la final sa aleg. Iarna e lunga asteptam sa ne spui care a fost alegerea castigatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Nu-ti face griji cu datul pe jos... ideea e sa fie incidente minore, pe loc, prin parcare etc. Iti lezeaza doar orgoliul... si eventual o scarita/oglinda ) Toate mobrele touring sunt mai inalte, cam asta e ideea. Doar ca unele au centrul de greutate mai jos, altele mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Pai..si dragstarul l am culcat pe terra, din prostie..la 10 km/h, pe pietris. Si am multumit iutubului, ca ma uitasem inainte la cum ridica o tipa de 1.60 un harli de 350 kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bleunightdanger Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Si eu sunt cam in aceeasi situatie, doar ca la mine vorbim de 1,75m si 120Kg. Partea buna e ca imi plac foarte mult cruiserele, deci cred ca m-as aseza farte bine pe un Honda VT750, Kawasaki Vulcan sau ceva similar... Nu imi dau seama insa cat de ok sunt aceste variante pentru un incepator.... Altfel doar Honda NC750x mai imi face cu ochiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUST4TNT Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Si eu sunt cam in aceeasi situatie, doar ca la mine vorbim de 1,75m si 120Kg. Partea buna e ca imi plac foarte mult cruiserele, deci cred ca m-as aseza farte bine pe un Honda VT750, Kawasaki Vulcan sau ceva similar... Nu imi dau seama insa cat de ok sunt aceste variante pentru un incepator.... Altfel doar Honda NC750x mai imi face cu ochiul. » Post actualizat in 28 Dec 2016 18:27 Poti incepe linistit pe asa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Andrei Marcu Postat Decembrie 28, 2016 Share Postat Decembrie 28, 2016 Ca si incepator de 1.92m inaltime cu ~100kg la bord recomand cu mare drag Transalpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.gry89 Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 +1 pentru V-Strom. Ii reglezi suspensia mai sus si ar tb sa stai foarte bine pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RavenBlack Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 Salut!Am 20 de ani si mi-am luat recent carnetul tip A2.Urmeaza sa testez cateva motoare cu intentia de a achizitiona unul cat de curand si as dori cateva sfaturi cand vine vorba de inspectarea functionalitatii motorului.Ceea ce ma intereseaza cel mai tare,si de care imi este cel mai frica este blocul motor.Cunosc multe cazuri unde motorul era sudat si nu as dori sa ajung in aceeasi situatie.Evident.Orice sfat este binevenit.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 Salut. Cel mai bun sfat din partea mea, ia cu tine pe cineva care se pricepe, sau du mobra la mecanic pentru verificari-constatari. Si sa te feresti de combinatii dubioase, acte incomplete, moto care nu sunt pe numele celui care vinde, "customizari" inventate din dorinta de a petici. Fa o lista cu modele ce se incadreaza la A2 si iti plac, buget, apoi cauta despre fiecare pe goagal, sa vezi daca au probleme specifice-cum se manifesta. Apoi, cauta pe gogal, si poze cu modelele respective, stock, sa iti dai seama cum ar trebui sa arate. Nu uita de buget separat pentru echipament, important si deloc de neglijat. Fiind primul motor, vei avea tendinta sa te grabesti. Ori, inca e timp, frig afara. Si eu tot incepator din mai 2016, prima data m-am dus sa o vad singur, apoi am dus moto la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tetelu1980 Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Salutari membrilor forumului. Am mai pus ceva intrebari in topicul acesta acum ceva timp. Acum situatia se prezinta astfel: am urmat cursurile pentru categoria A la scoala moto AMI, desi credeam ca va fi imposibil sa ma strecor printre jaloane cu motoarele aferente categoriei A, uite ca s-a putut. Am facut si cateva sedinte de trafic: aici problema ar fi ca dat fiind ca am fost atent la expunerea pe care o au motociclistii in trafic, sunt superprevazator, in sensul ca desi vin de pe un drum cu prioritate, astept pana cand chiar imi este clar dincolo de orice indoiala ca mi se va acorda prioritate in acea intersectie si de asemenea ma simt usor inconfortabil sa ocup pozitia normala in banda de mers la viteze mici in sensul ca sunt constient ca incurc traficul pentru cei care au de ajuns undeva, nu de plimbat. Dar... Intre timp am sustinut si proba teoretica (chestionarele) la DRPCIV, examen pe care l-am promovat din prima incercare in toamna anului trecut (2016). Data fiind binecunoscuta situatie a numarului mic de personal de la DRPCIV respectiv examinatori de la politie, am fost programat la examinare in traseu in luna martie. Cand se va indrepta vremea, in saptamana premergatoare examinarii in trafic voi incerca sa imi rezerv cate o sedinta de trafic in fiecare zi. Om vedea atunci ce si cum. Acum, dupa analize, cantarit, vazut, citit pareri si opinii, am ramas cu gandul tot la primul tip de motor pe care l-am vazut, respectiv Virago 535. Intre timp am si vazut unul postat intr-un anunt pe internet, la prima vedere arata binisor, urmeaza sa ma intalnesc cu proprietarul pentru a-l vedea. Si acum vine intrebarea: nevand permis si nici experienta, unde (service moto) si/sau pe cine (un om amabil, cu experienta) pot ruga sa faca o evaluare a motocicletei pentru a-mi spune daca este ok sau nu, daca sunt probleme marunte sau majore, pentru care costurile de remediere sunt mici sau, Doamne fereste, mari (nu imi doresc sa ajung in situatia respectiva). Mi-ar prinde bine sa ma feresc de situatii neplacute, asadar prefer sa platesc un specialist sa faca o evaluare cinstita a respectivului motor. Mentionez ca sunt din Bucuresti. Probabil ati putea spune ca ma grabesc, dar as prefera sa achizitionez de pe acum motorul, inainte sa creasca pretul lor din cauza caldurii si a vremii bune. Multumesc de pe acum pentru sfaturile pe care mi le veti da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.