Jump to content

Recommended Posts

Modele ti s-au propus din belsug.

Acuma trebuie sa vezi ce iti place si ideal ar fi sa te poti sui pe motor ca sa vezi cum stai.

Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi imi dai un mesaj si ne vedem sa te sui pe un Transalp. Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet)

Acuma referitor la confort pe linga gabaritul tau depinde si ce reprezinta cele 110 Kg, Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva.

De asemenea cum te vei simti pe mobra depinde si de cat de lungi sunt picioarele si mainile.

 

Sfaturile mele:

- ideal ar fi sa te sui pe motoarele care iti fac cu ochiul.

- asa cum ti s-a mai spus cumpara un motor cat mai nou si cu ABS. Cand cade sacul de cartofi de 110 Kg pe jos doare mai rau decat daca are 70 Kg. Stiu ce spun :).

- nu iti bate joc de bani si fie o cumperi din RO de la un cunoscut fie ti-o cumperi personal din Germania sau Italia si sa aiba carnet de service. Sari peste modele ''deosebite'' :)

2.0 si 115. Subscriu la domnu' SilverArrow

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum ti-am explicat si pe privat , sunt in zona ta de inaltime si greutate + incepator , am optat pentru un gsr 600 din 2006 luata de pe acest forum , o motocicleta fiabila care m-a iertat de cateva ori cand era sa o comit .

Sfatul meu e sa-ti alegi 2-3 modele si dupa aceea sa incepi sa te sui pe ele si sa vezi pozitia .

Eu iti stau la dispozitie sa vezi cum stai pe gsr600 ( nu vand motocicleta , doar ajut un viitor coleg) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei doar asfalt, din cele enumerate, TDM-ul rulz!

V-Stromul e si el o optiune.

Deauville e un fel de chopper cu o pozitie mai ergonomica.

Edited by ZAPPY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi Aprilia Mana. Are cutie automata (foarte utila la drumuri lungi) si se conduce foarte bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi Aprilia Mana. Are cutie automata (foarte utila la drumuri lungi) si se conduce foarte bine.

 

Intr adevar, la drumuri lungi unde o uiti in a cincea sau a sasea e foarte utila cutia automata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu pe ce drumuri ai mers tu, dar eu chiar schimb viteza des la drumuri lungi. Sa nu uitam ca in Romania autostrazile sunt un fel de inorogi (in sensul ca le vezi foarte rar) si nu sunt interesante deloc, deci cel mai probabil drumuri lungi = drumuri nationale, unde oricum schimbi des viteza.

In fine, ai ceva destept de spus sau...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri.Interesanta Aprilia Mana. Dar, am niste retineri: parca as prefera japoneza, si pretul. 3500 pret afara ,la care mai adaug 500 adusul, si inca 200 imatricularea, se duce cam mult bugetul. Vreau ceva de asfalt predominant, confortabil, sa nu lesine complet la 100km/h daca vrei sa depasesti camionagii de RU/TIRSAN, si eventual sa duca si un pasager ocazional, cu un topcase plin. La TDM, imi place designul, ma atrag cei 900cc, si cai 80, vad pe tot felul de review uri ca da puterea relativ previzibil, deci ma gandesc ca atent fiind cu ea, te mai iarta. M-am suit pe una, mi-a placut pozitia. Legat de Deauville, imi place in primul rand ca are cardan,si scapi de cele 15 min de curat lantul, la 500km. Sunt un lenes, si treaba asta mi se pare buna. In rest, am vazut, e vaca, 236 kg la gol fata de 190 tdm, inaltimea la sa e cu cativa cm mai mica, deci sigur o sa vina ok, are ceva protectie la vant in plus, motor in schimb mai slab, si V win. Deci probabil ceva vibratii in plus.

Inca mai caut concurent la TDM, raportat la pret..dar n-am gasit, sa se preteze la ce imi trebuie mie-ce stiu eu, banana incepator..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru recomandari. Incerc sa ma sui pe cat mai multe si la final sa aleg. Iarna e lunga :)

Edited by Georgian Bala

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. daca te citesc BMW-istii ca pui Transplantul peste mega-giga-ultra moto bavareza te reneaga, surghiunesc si rastignesc pe-o elice alb-albastra! :D

2. parca zicea colegul ca e big boned.

si, cred ca deja sunt redundant, pt oras e greu cu >600, si mai ales pt un incepator, dar oricum te cam chinui (masa, gabarit, caldura). Eu fac un fel de naveta ~30 km/zi, merg si prin oras dar ies si cu pasager la drum (nu fac jdemii de km, Nordkapp & stuff), nu mai stiu cati ani de permis A (17-18 parca) si m-am limitat la 600 pt polivalenta. Confortul la drum lung e execrabil pe FZ6, dar poate in iarna combin o modificare de sa. Astazi am fost surprins ca <70 km/h nu mi-a fost rece, nici la deshte unde sunt destul de sensibil si manusile nu sunt de iarna. Am plecat pe 4 grade de acasa.

Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet)

... Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva.


» Post actualizat in 17 Nov 2016 18:26


Bine, merge si impinsa :D Iar in oras circula si autobuze articulate, Busa e mult mai mica deci e chiar o mobra de oras.

Kosh e un caz mai special pare-mi-se...

Si uitati-va la Kosh cum merge cu Busa - asta ca sa nu mai zica cineva ca Busa nu poate merge incet :D

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Varadero 1000 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Place varadero. Oare nu e prea mare-grea, pentru nivelul meu? Sa nu ma bag la mai mult decat pot duce...ma gandesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da, este si mare, si grea... eu zic sa nu te arunci direct la vaca de 250 kg, mai ales dupa doar cateva luni de motociclit. E cu totul alta pozitie in sa, mult mai inalta decat pe cruiser, centrul de greutate mai sus si simti greutatea altfel.

In plus, pt oras nu e chiar ce trebuie.

E o mobra f misto, dar e gandita pt drumuri lungi, sa care tone de bagaje, nu pt strecurat si nu pt consum mic.

Daca nu te grabesti, la primavara te poti urca pe a mea, sa vezi cum e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am glumit cand am zis de Varadero. E cam mare si grea pt un incepator, dar gandeste-te: eu vin de pe Virago 535 iar Geo de pe Virago 250 si nu avem probleme cu Varadero. Intr-adevar, e ceva mai geu de condus in oras, greutatea se simte la manevrele la viteza mica, insa ai putere, ai cuplu, vezi bine drumul (pozitie inalta), are ciclistica foarte buna etc. Si da, la primavara poti sa vii sa vezi cum stai si pe a mea, nu e problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! E un model ce m a atras de cand ma baleam dupa 2 roti. Clar, nu il iau in calcul momentan, poate ca moto nr 3 , peste 2 ani. Asa cum ziceam mai sus, si la tdm am niste retineri, desi are 190 kg fara lichide. La dragstar, fiind joasa, nu simt cele 235kg, doar pe loc- la plecare. Aici am cele mai mari dubii, ca ma uit dupa moto inalte..si imi e ca o sa o dau de terra, crashbar-crashpads obligatoriu va fi.

Edited by mathe adrian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arica Twin (99'-03'), Transalp(ABS) sau V Strom 650(ABS).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru recomandari. Incerc sa ma sui pe cat mai multe si la final sa aleg. Iarna e lunga :)

asteptam sa ne spui care a fost alegerea castigatoare!

 

maxresdefault.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-ti face griji cu datul pe jos... ideea e sa fie incidente minore, pe loc, prin parcare etc. Iti lezeaza doar orgoliul... si eventual o scarita/oglinda :))

Toate mobrele touring sunt mai inalte, cam asta e ideea. Doar ca unele au centrul de greutate mai jos, altele mai sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai..si dragstarul l am culcat pe terra, din prostie..la 10 km/h, pe pietris. Si am multumit iutubului, ca ma uitasem inainte la cum ridica o tipa de 1.60 un harli de 350 kg :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt cam in aceeasi situatie, doar ca la mine vorbim de 1,75m si 120Kg. Partea buna e ca imi plac foarte mult cruiserele, deci cred ca m-as aseza farte bine pe un Honda VT750, Kawasaki Vulcan sau ceva similar... Nu imi dau seama insa cat de ok sunt aceste variante pentru un incepator....

Altfel doar Honda NC750x mai imi face cu ochiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt cam in aceeasi situatie, doar ca la mine vorbim de 1,75m si 120Kg. Partea buna e ca imi plac foarte mult cruiserele, deci cred ca m-as aseza farte bine pe un Honda VT750, Kawasaki Vulcan sau ceva similar... Nu imi dau seama insa cat de ok sunt aceste variante pentru un incepator....

Altfel doar Honda NC750x mai imi face cu ochiul.

» Post actualizat in 28 Dec 2016 18:27

Poti incepe linistit pe asa ceva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!Am 20 de ani si mi-am luat recent carnetul tip A2.Urmeaza sa testez cateva motoare cu intentia de a achizitiona unul cat de curand si as dori cateva sfaturi cand vine vorba de inspectarea functionalitatii motorului.Ceea ce ma intereseaza cel mai tare,si de care imi este cel mai frica este blocul motor.Cunosc multe cazuri unde motorul era sudat si nu as dori sa ajung in aceeasi situatie.Evident.Orice sfat este binevenit.Multumesc! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Cel mai bun sfat din partea mea, ia cu tine pe cineva care se pricepe, sau du mobra la mecanic pentru verificari-constatari.

Si sa te feresti de combinatii dubioase, acte incomplete, moto care nu sunt pe numele celui care vinde, "customizari" inventate din dorinta de a petici.

Fa o lista cu modele ce se incadreaza la A2 si iti plac, buget, apoi cauta despre fiecare pe goagal, sa vezi daca au probleme specifice-cum se manifesta. Apoi, cauta pe gogal, si poze cu modelele respective, stock, sa iti dai seama cum ar trebui sa arate. Nu uita de buget separat pentru echipament, important si deloc de neglijat.

Fiind primul motor, vei avea tendinta sa te grabesti. Ori, inca e timp, frig afara.

Si eu tot incepator din mai 2016, prima data m-am dus sa o vad singur, apoi am dus moto la mecanic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...