Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Si la service/piese? De cand? Acum doua saptamani am luat un deviz de la ei si aduceau piese pe comanda fara probleme.

 

Da, si la service/piese. De vreo doua saptamani. Am incercat initial sa dau de ei la telefon. Nu mai raspund.

 

Se pare ca s-au trezit cu accesul taiat la aplicatia prin care se comanda piese. Asa ca....

 

Comenzile care au fost deja facute se pare ca vor fi onorate.

 

Oricum este de tot kktu' din partea Honda. Au inca motociclete in garantie carora nu le ofera service. M-au cam acrit la faza asta, nu ma asteptam.

 

Vrei sa schimbi dealerul. Nici o problema. Dar nu iti bate joc de clientii care au luat motociclete de la tine. Daca nu se rezolva treaba repede cred ca Honda o sa aiba de tras din cauza asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Chiar nimeni nu are manualul pdf ? sau care sa fie dispus sa-l imparta si altora.

Daca nu-l are nimeni si nu reusesc sa-l gasesc voi face eu un bine universal si dupa ce-l cumpar il incarc aici pe forum

 

Tiparit il am eu, dar e cusut la cotor. Daca tu gasesti o metoda sa-l scanezi fara sa-l rupi, ti-l imprumut cu placere.

 

 

Da, si la service/piese. De vreo doua saptamani. Am incercat initial sa dau de ei la telefon. Nu mai raspund.

Urat. Cand ma gandesc la proprietari de Honde care au cotizat serios la reviziile lor exorbitante tocmai pentru a-si pastra garantia, ma apuca rasul. Iar ei nu sunt singurii afectati, daca ai un accident cu o Honda ai nevoie de un deviz de piese si manopera de la reprezentanta, altfel asigurarea te poate trimite frumusel la plimbare daca-l aduci din alta parte. Urat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut azi un fel de prostie. La pornire, in loc sa trag de soc am tras din greseala, nu mult, de surubul de reglat relantiul. Cam vreo 3-5mm. L-am impins inapoi. Dupa am pornit normal. Motorul merge normal, totul pare ok. Ce se poate intampla rau pe viitor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa castigi premiul "Da, forta poate suplini lipsa de atentie" daca repeti miscarea. Sau slabesti filetul si nu-ti mai sta relantiul. Orice ai face, ai grija in perioada asta cu vacuta ta, cica veterinarii de la Onda s-au pensionat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nobike a facut ture asa lungi, parca fara pasager dar cu pasager parca e mai placut ca nu mai e asa plictisitor la drum lung, mai ales daca e din ala cu airbags :)

 

La drum lung (gen 8000km) prin Alpi si aiurea, eu am remarcat urmatoarele aspecte:

  • Ar fi bun un rezervor mai mare
  • Te cam doare fundul
  • La inaltimi mari, trebuie sa-i maresti relantiul pentru ca moare
  • Nu prea merge peste 180 cu bagaje si restul
  • Un ungator automat de lant face toti banii

In rest nu am avut probleme mecanice sau de performanta, poate doar de indemanare, chiar in grupul de BMW 1200.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind posesor si de CBF si de Varadero, pot sa-ti zic ca diferentele sunt mari. CBF-ul e bun la drum lung daca mergi pe drumuri bune si nu bagi mai mult de 3-400 de km pe zi. Suspensia e destul de tare pt drumurile de Romania. Saua devine incomoda la distanta mai mare. Parbrizul cred ca ar merge schimbat pt drumuri mai lungi, ala stock nu e prea inalt. Si principala chestie care nu-mi place e lipsa de putere in depasiri cand mergi si cu pasager.

 

Pana la urma depinde de tine si de pasagera daca o sa-ti placa sau nu. Eu am probleme cu spatele, asa ca suspensiile sunt o chestie critica pt mine. Iarasi, sunt unii cu fundu mai tare, pe care saua nu-i deranjeaza. Si sunt unii care merg mai relaxati, nu au nevoie sa se bage in depasiri prea des. In conditiile astea, CBF-ul e un tourer bunicel. Daca nu te incadrezi, nu o sa te incante prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensia spate e reglabila la CBF. La mine e si cea fata, dar nu e stock. Daca le lasi mai moi nu mai ai probleme cu drumurile, doar ca nu mai poti lua curbele la fel de bine la viteze uriase si inclinari mari.

 

Rezervor mai mare exista pe modelul nou (2008+), dar ala are si consumul mai mic asa ca e un tourer mai bun, are autonomie inca vreo 150 km in plus, ceea ce e suficient. De parbriz nu am de ce sa ma plang, desi sunt cam inalt, dar seaua e intr-adevar destul de tare la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteti recomanda un loc cu om bun de reglat carbelitoarele? Porneste greu si consuma in oras 11. :scratch:

 

Da, am facut la garaj la Axa, in zona Casa Presei Libere. Tel: 0723.489.412

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nobike, Axa e "Axa cu Scame"?

 

Da, Axa cu Scame.

 

Ce am facut la ultima revizie (50k):

- schimbat cauciucuri - am pus Pirrelli Strada, sa le incerc dupa Pilot Road 2

 

- sincronizare carburatoare

 

- curatat contact demaror (adica acela de pe ghidon,pt ca uneori se stingea farul)

 

- strans rulment jug

 

- strans, gresat, lustruit una alta

 

Practic, pana acum, in afara de consumabile am schimbat doar rulmentul de jug la 30k. Urmeaza pastile pentru supape, si poate lant nou cand ma intorc din Austria peste vreo 2 saptamani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare,

oglinda dreapta ptr un cbf din 2004 aveti idee unde gasesc?

dezmembrari? noua?

 

Noua gasesti la noua reprezentanta Honda (B-dul Expozitiei nr. 2). La comanda bineinteles. Nu au nimic pe stoc inca.

 

www.honda-moto.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am inceput sa am 2 probleme:

1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. M-am trezit intr-o seara ca temperatura ajunsese pe rosu iar ventilatorul motaia. Am oprit, am lasat-o vreo 10-15 secunde cu contactul pus si intr-un final a pornit.Termostatul functioneaza, radiatorul functioneaza, relatia lor.. nu prea. Scenariul mi se intampla mai nou, zilnic.

2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare

 

 

A mai intampinat cineva astfel de probleme? Eventual daca-mi puteti recomanda un mecanic bun as fi mai mult decat recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am inceput sa am 2 probleme:

1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. M-am trezit intr-o seara ca temperatura ajunsese pe rosu iar ventilatorul motaia. Am oprit, am lasat-o vreo 10-15 secunde cu contactul pus si intr-un final a pornit.Termostatul functioneaza, radiatorul functioneaza, relatia lor.. nu prea. Scenariul mi se intampla mai nou, zilnic.

2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare

 

 

A mai intampinat cineva astfel de probleme? Eventual daca-mi puteti recomanda un mecanic bun as fi mai mult decat recunoscator.

 

 

Neaparat mers la service!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare

Contactul de la butonul de pornire trebuie curatat, am patit-o si eu pe vremuri.

 

1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui.

Poate fi sonda de temperatura din radiator. E cam greu de diagnosticat, dar macar se inlocuieste usor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contactul de la butonul de pornire trebuie curatat, am patit-o si eu pe vremuri.

 

 

Poate fi sonda de temperatura din radiator. E cam greu de diagnosticat, dar macar se inlocuieste usor :)

 

 

Am patit si eu ceva asemanator odata, erau cheile in contact intoarse un piculet mai mult decat ar trebui (catre pozitia pt avarii) si nu-mi declansa electroventilatorul si nici luminile nu mergeau.

 

 

si un mic video de pe Umbrail Pass (Stelvio) ca sa va arat ce a mai facut CBF-ica anul asta (7200 de km in tura asta)

 

http://www.youtube.com/watch?v=n0cpMJozxCY

 

si coborarea de pe Grand Saint Bernard

http://www.youtube.com/watch?v=SU-UXopd044

Editat de nobike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaparat mers la service!

 

Asta am sa fac. Am deja la activ un motor (de masina) calat asa ca acum suflu si in iaurt radiator.

 

 

si un mic video de pe Umbrail Pass (Stelvio) ca sa va arat ce a mai facut CBF-ica anul asta (7200 de km in tura asta)

 

Superbe peisajele.. ti-am dat subscribe :) Mi-as dori sa ma bag si eu la anul daca se mai tine "tura".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am inceput sa am 2 probleme:

1. (cea mai grava) - nu-mi mai cupleaza radiatorul cand ar trebui. M-am trezit intr-o seara ca temperatura ajunsese pe rosu iar ventilatorul motaia. Am oprit, am lasat-o vreo 10-15 secunde cu contactul pus si intr-un final a pornit.Termostatul functioneaza, radiatorul functioneaza, relatia lor.. nu prea. Scenariul mi se intampla mai nou, zilnic.

2. nu-mi mai porneste faza scurta cand pun contactul . Reusesc sa o fac sa functioneze doar daca: pun contactul, tin apasat pe beam, pornesc motorul apoi iau degetul de pe beam - merge cam la a 4-a/5-a incercare

 

 

A mai intampinat cineva astfel de probleme? Eventual daca-mi puteti recomanda un mecanic bun as fi mai mult decat recunoscator.

verifica si starea bateriei , este posibil sa nu mai tina ventilatorul si nici faza la pronire , spun asta ca eu am patit si rezolvat cu schimbatul bateriei (cert este ca avea 4 ani si era timpul de schimbat )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. unde gasesc si eu un suport de topcase pt cbf 2008 de 600???

Posibil sa varieze de la un topcase la altul, pentru Givi: http://www.louis.de/_20ca152cdb68ebb07bcb8a12e16bdb7212/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023576 + http://www.louis.de/_20ca152cdb68ebb07bcb8a12e16bdb7212/index.php?topic=search&searchterm=10023556&cmd.x=2&cmd.y=6

 

Detalii montaj: http://cdnxl1.louis.de/shop/katalog/2011/pdf/0662.pdf

 

PS: bateria dusa poate da in probleme foarte ciudate, mie mi s-a oprit motorul in mers desi teoretic nu mergea pe baterie, fara sa dea nici un semn de slabiciune in afara de oprirea fazei scurte la relanti. Daca are mai mult de 3 ani, merita testat cu baterie noua sa fii sigur ca nu e de la ea.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica si starea bateriei , este posibil sa nu mai tina ventilatorul si nici faza la pronire

Daca bateria e descarcata sau pe moarte are tensiune mica, dar faza scurta se aprinde oricum daca e bec normal; daca e HID e alta poveste.

 

PS: bateria dusa poate da in probleme foarte ciudate, mie mi s-a oprit motorul in mers desi teoretic nu mergea pe baterie, fara sa dea nici un semn de slabiciune in afara de oprirea fazei scurte la relanti.

Tu ai HID, e sensibil la tensiune, becul normal (halogen) merge la aproape orice tensiune, doar ca scade mult luminozitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...