Sari la conținut

Honda Cbf 600 S


UzZy
 Share

Postări Recomandate

Salut!

La ulei eu merg pe Motorex Top Speed 10w40. Cu motul era cutia mai rigida, e adevarat ca la vremea aia avea doar vreo 4000 km motorul, poate si d-asta. Am luat de fiecare data de la mymoto.

Filtrul de ulei Champion F308, au la louis. Sau Hiflo HF204, cred ca de la mymoto.

Filtru de aer, la louis au Champion sau Delo. Am pus si champion si delo,fara sa simt diferente. Nou sa fie.

Ar trebui unse cablurile, reglate jocurile in cabluri si cam atat. Nefiind o moto pretentioasa nu ai lista de 1 pagina gen suzuki gs500 :rusinica:

Cati km are motorul? Cati km ai mers cu bujiile actuale? La ultima revizie s-a facut si sincronizare?

Eu i-am facut sincronizare la fabio - motoechipamente.ro

Date despre ce ar trebui facut la fiecare revizie gasesti in manualul utilizatorului.

PS: Daca am retinut bine esti din Bucuresti, cand vrei sa te ocupi de ea te asist cu placere. Ma gasesti pe ym andu_wasup.

Bafta!

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut!

La ulei eu merg pe Motorex Top Speed 10w40. Cu motul era cutia mai rigida, e adevarat ca la vremea aia avea doar vreo 4000 km motorul, poate si d-asta. Am luat de fiecare data de la mymoto.

Filtrul de ulei Champion F308, au la louis. Sau Hiflo HF204, cred ca de la mymoto.

Filtru de aer, la louis au Champion sau Delo. Am pus si champion si delo,fara sa simt diferente. Nou sa fie.

Ar trebui unse cablurile, reglate jocurile in cabluri si cam atat. Nefiind o moto pretentioasa nu ai lista de 1 pagina gen suzuki gs500 :rusinica:

Cati km are motorul? Cati km ai mers cu bujiile actuale? La ultima revizie s-a facut si sincronizare?

Eu i-am facut sincronizare la fabio - motoechipamente.ro

Date despre ce ar trebui facut la fiecare revizie gasesti in manualul utilizatorului.

PS: Daca am retinut bine esti din Bucuresti, cand vrei sa te ocupi de ea te asist cu placere. Ma gasesti pe ym andu_wasup.

Bafta!

Multumesc mult ptr informatii.

Sunt niste baieti cu un magazin de piese moto pe Prelungirea Ghencea, foarte aproape de locul in care locuiesc.

Am luat legatura cu ei si mi-au facut un pachet cu Hiflo HF204, HIFLO HFA1602 si Motul 5100 10 W 40 la 4 litri, la un pret foarte OK.

Stau in cumpana daca sa merg pe Motul 5100 ???

Moto are in jur de 4.600 KM si a avut revizii anuale la reprezentanta.

Anul trecut am incaltat-o si i-am pus baterie noua deoarece cauciucurile isi pierdusera din proprietati iar bateria dadea semne de oboseala.

Mi-ar face mare placere sa ne auzim si sa ne vedem in primavara, macar sa imi arati si mie cum se ung cablurile si cum se verifica micile reglaje.

 

Ma mai gandesc zilele astea ce fac cu uleiul....

 

Multumesc mult ptr ajutor.

numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5100 i-am pus si eu pe perioada iernii. Mecanicul care m-a ajutat cu schimbul mi-a zis ca am facut o alegere proasta fiind un ulei semi-sintetic. De atunci am facut vreo 500 km cu el prin Bucuresti si nu am observat vreo diferenta la schimbat treptele fata de 300v.

Din cate am citit cel mai indicat pentru motoarele noastre e 7100. Eu folosesc numai Motul de cand am cumparat-o (47 0000) si pana acum totul a fost ok - schimburile le-am facut intre 6 000 si 10 000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cumparat-o (anul acesta) i-am schimbat si uleiul-am pus Repsol 15W50, cred ca la inceputul sezonului o sa il schimb cu Motul 7100 dupa ce o scot de la garaj.

Si eu am o dilema cu cauciucurile: momentan are gumele originale Michelin Pilot Road cam imbatranite zic eu de vreme si tot asa vreau sa le inlocuiesc, cu toate ca la 15k km cat au ar mai merge la "floare"; initial voiam Road 3 dar avand in vedere ca eu fac in jur de 2000 km pe sezon si niciodata nu m-a prins ploaia departe cred ca o sa optez pt un set de Michelin Pilot Power sau Pirelli Diablo TL, Road 3 fiind cu mult mai scumpe.

Deasemeni placulele de frana spate sunt uzate (mai au 1mm material) ce marca recomandati? Am varianta cu ABS daca conteaza.

..Si tot nu am gasit pe cineva care are la dezmembrat asa ceva, m-ar interesa un Bug-spoiler (belly-pan) pt ea, prefer second de la dezmembrat cu tot cu prinderi decat unul nou de fibra si noname pe care sa-l pun acolo artizanal; + un portbagaj Givi pt topcase.

Editat de turku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am cumparat-o (anul acesta) i-am schimbat si uleiul-am pus Repsol 15W50, cred ca la inceputul sezonului o sa il schimb cu Motul 7100 dupa ce o scot de la garaj.

Si eu am o dilema cu cauciucurile: momentan are gumele originale Michelin Pilot Road cam imbatranite zic eu de vreme si tot asa vreau sa le inlocuiesc, cu toate ca la 15k km cat au ar mai merge la "floare"; initial voiam Road 3 dar avand in vedere ca eu fac in jur de 2000 km pe sezon si niciodata nu m-a prins ploaia departe cred ca o sa optez pt un set de Michelin Pilot Power sau Pirelli Diablo TL, Road 3 fiind cu mult mai scumpe.

Deasemeni placulele de frana spate sunt uzate (mai au 1mm material) ce marca recomandati? Am varianta cu ABS daca conteaza.

..Si tot nu am gasit pe cineva care are la dezmembrat asa ceva, m-ar interesa un Bug-spoiler (belly-pan) pt ea, prefer second de la dezmembrat cu tot cu prinderi decat unul nou de fibra si noname pe care sa-l pun acolo artizanal; + un portbagaj Givi pt topcase.

 

Incearca cauciucurile Dunlop Qualifier (1). Au un raport pret/calitate foarte bun. Tin in jur de 10 000 si ofera o aderenta sporita fata de cele cu care vine incaltata motocicleta - Pilot Road 1.

Editat de Thrill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5100 i-am pus si eu pe perioada iernii. Mecanicul care m-a ajutat cu schimbul mi-a zis ca am facut o alegere proasta fiind un ulei semi-sintetic. De atunci am facut vreo 500 km cu el prin Bucuresti si nu am observat vreo diferenta la schimbat treptele fata de 300v.

Din cate am citit cel mai indicat pentru motoarele noastre e 7100. Eu folosesc numai Motul de cand am cumparat-o (47 0000) si pana acum totul a fost ok - schimburile le-am facut intre 6 000 si 10 000 km.

Nu stiu ce sa mai inteleg. Tu spui ca mecanicul ti-a zis ca ai facut o alegere proasta cu Motul 5100 ptr ca este semisintetic. Eu am discutat pana acum cu 2 mecanici si mi-au recomandat 5100, precizand ca motorul acesta, nefiind unul de turatii mari, nu are indicat ulei sintetic.

Mai mult, 3 vanzatori de piese moto la care am apelat ptr filtru ulei, aer si ulei de motor, mi-au pus in capul listei Motul 5100 10W 40, cu toate ca este mai ieftin decat 7100.

Intre timp, printr-o cunostinta, am aflat de la mecanicii de la Carpati Motor-dealer-ul Honda ca ei folosesc numai ulei Repsol.

Nu credeam ca se pot naste atatea polemici legate de uleiul recomandat ptr mobrele noastre. Pana la urma avem nevoie de un ulei care sa protejeze motorul si sa permita schimbarea usoara a vitezelor cand sunt temperaturi foarte ridicate.

Eu de exemplu am avut o experienta in primavara trecuta cand mecanicul meu a spus ca uleiul Castrol este sfant. Drept urmare am cumparat Castrol si l-a bagat in mobra.

Cat a fost racoare nu a fost nici o problema insa cand a venit caldura in Bucuresti si se incingea motorul, schimbarea vitezelor nu mai era asa OK, de multe ori agata un pic sau scotea un zgomot metalic.

Am fost cu ea la Intermotorcycle( inca existau) , mi-au pus Motul si nu am mai avut probleme.

Acesta este motivul ptr care nu stiu ptr ce tip de ulei sa optez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"anuntul userului dragonlord (el are accesul de postare suspendat inca vreo 10 zile)"

 

Vand sau schimb Cric central de la CBF 600 PC 43

L-am cumparat din DE. Am crezut ca sunt compatibile PC 43 cu PC 38... si nu sunt!

Dupa cum se vede si din poza nu are arcul si suruburi.

Asa ca... pret de vanzare 60 de euro (atat m-a costat si pe mine)

 

Sau schimb cu cric central pt CBF 600 S - PC 38 (an 2004)

 

tel: 0723-129.515

 

daca nu se gaseste nimeni interesat... asta e, bag flexul si aparatul de sudura si il fac sa se potriveasca cumva...

post-62072-0-40924300-1329846043_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu stiu ce sa mai inteleg. Tu spui ca mecanicul ti-a zis ca ai facut o alegere proasta cu Motul 5100 ptr ca este semisintetic. Eu am discutat pana acum cu 2 mecanici si mi-au recomandat 5100, precizand ca motorul acesta, nefiind unul de turatii mari, nu are indicat ulei sintetic.

Mai mult, 3 vanzatori de piese moto la care am apelat ptr filtru ulei, aer si ulei de motor, mi-au pus in capul listei Motul 5100 10W 40, cu toate ca este mai ieftin decat 7100.

Intre timp, printr-o cunostinta, am aflat de la mecanicii de la Carpati Motor-dealer-ul Honda ca ei folosesc numai ulei Repsol.

Nu credeam ca se pot naste atatea polemici legate de uleiul recomandat ptr mobrele noastre. Pana la urma avem nevoie de un ulei care sa protejeze motorul si sa permita schimbarea usoara a vitezelor cand sunt temperaturi foarte ridicate.

Eu de exemplu am avut o experienta in primavara trecuta cand mecanicul meu a spus ca uleiul Castrol este sfant. Drept urmare am cumparat Castrol si l-a bagat in mobra.

Cat a fost racoare nu a fost nici o problema insa cand a venit caldura in Bucuresti si se incingea motorul, schimbarea vitezelor nu mai era asa OK, de multe ori agata un pic sau scotea un zgomot metalic.

Am fost cu ea la Intermotorcycle( inca existau) , mi-au pus Motul si nu am mai avut probleme.

Acesta este motivul ptr care nu stiu ptr ce tip de ulei sa optez.

 

La Yamaha in Ploiesti unde fac eu reviiziile tot pe motul 5100 merg pentru CBF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am facut revizia pt noul sezon: placute fata-spate, ulei,filtru aer, jante roluite si echilibrate, din pacate gume noi o sa ii iau la vara ca momentam am cumparat niste sh-uri in stare foarte buna ( si ma gandesc ca daca imi comand acum gume in niciun caz nu o sa fie DOT 2012 dar prin iunie mai cresc sansele).Astept saua insa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine, vine primavaraaa....

 

Intrebari:

1) Imi curge un semering de furca. Originalul are codul 51490-MN8-305, dimensiuni 41 X 54 X 11. Louis nu are fix pentru CBF dar are dimensiunea aia pentru Hornet, 10042187. Se potrivesc?

 

2) Ce service-uri stiti moto stiti sa se descurce si la Honde? Vreau schimbarea semeringului de mai sus si revizia anuala, schimb filtre si ulei (simplu, dar nu am unde sa arunc uleiul) eventual schimb lichid de frana si ce mai e de verificat. Nu Intermotorcycle si nici alt service mare si steril unde lucreaza 10 minute si factureaza o ora. Un service cu preturi pamantesti ca nu am racheta si o babuta de CBF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine, vine primavaraaa....

 

Intrebari:

1) Imi curge un semering de furca. Originalul are codul 51490-MN8-305, dimensiuni 41 X 54 X 11. Louis nu are fix pentru CBF dar are dimensiunea aia pentru Hornet, 10042187. Se potrivesc?

 

2) Ce service-uri stiti moto stiti sa se descurce si la Honde? Vreau schimbarea semeringului de mai sus si revizia anuala, schimb filtre si ulei (simplu, dar nu am unde sa arunc uleiul) eventual schimb lichid de frana si ce mai e de verificat. Nu Intermotorcycle si nici alt service mare si steril unde lucreaza 10 minute si factureaza o ora. Un service cu preturi pamantesti ca nu am racheta si o babuta de CBF.

 

 

Yamaha Ploiesti.

Poti sa-i gasesti la telefon pentru a afla preturile.

Nr. pe site-ul:

http://www.tecnofiorentini.ro/contact.php

Si este la iesirea spre Bucuresti.

 

Lucreaza foarte bine Honda. Sunt autorizati. Sunt italieni. Recomand.

 

Mie i-mi curge radiatorul. Are o mica gaura in partea stanga.

Poate sa-mi afecteze la un drum mai lung?

In mai plec in Grecia cu naravasa.

lol

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie i-mi curge radiatorul. Are o mica gaura in partea stanga.

Poate sa-mi afecteze la un drum mai lung?

In mai plec in Grecia cu naravasa.

lol

 

dupa sapt de mailuri pe la admini in sfarsit pot sa postez si eu din nou!!!

 

@edward : DA!!! La motoarele cu racire pe apa daca ramai fara lichid coeficientul de racire nu o sa mai fie la fel ... prin urmare se va supraincalzii motorul. Mai ai timp din belsug la dispozitie. Cat timp inca e o gaura mica poti sa mergi la un service sa-ti lipeasca radiatorul. Din cate stiu exista si kit-uri de lipit pt gauri mici.

 

Vad ca cricul central nu i-a trebuit la nimeni...asa ca o sa ma pun sa-l modific pt pc38.

 

Intre timp mi-au venit cutiile laterale + suport!!! :banana: Givi E45

Ca si revizie de primavara:

- schimb ulei, castrol 10W40 (asa scrie in cartea lui tehnica : "recomanadto oilo: Castrol")

- schimb filtru : champion

- schimb filtru de aer: hilfofiltro

- cauciucuri, urmeaza sapt acesta: michelin pilot power , dot 2012

...mai trebe sa curat lantul si e gata!!!

 

btw: cat e jocul maxim la lant? 1-2 cm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca 3 cm scrie pe bascula...in fine, am cam facut-o de oaie: dupa ce mi-au venit gumele (Pirelli Angel ST) ,si ne mai putand astepta sa-mi ajunga saua de la modificat (de aprox 2 luni am trimis-o) am iesit la o tura mai lunga punand in loc o sa de F4 care nu se potrivea...asa ca la aparitia unor gropi pe carosabil nu prea am putut frana cum se face ca o luase saua intr-o parte si asa am distus guma fata iesindu-i o galca de toata frumusetea. Bine ca nu am cazut totusi.

A urmat o verificare din nou a rotilor, roluire din nou, echilibrare, jantele am avut norocul sa nu se fi indoit. Guma spate nu a avut nimic pe moment (am 180 pe spate ca aia de 160 este ca de bicicleta)dar la vulcanizare am vazut ca luase un cui....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa sapt de mailuri pe la admini in sfarsit pot sa postez si eu din nou!!!

 

@edward : DA!!! La motoarele cu racire pe apa daca ramai fara lichid coeficientul de racire nu o sa mai fie la fel ... prin urmare se va supraincalzii motorul. Mai ai timp din belsug la dispozitie. Cat timp inca e o gaura mica poti sa mergi la un service sa-ti lipeasca radiatorul. Din cate stiu exista si kit-uri de lipit pt gauri mici.

 

Vad ca cricul central nu i-a trebuit la nimeni...asa ca o sa ma pun sa-l modific pt pc38.

 

Intre timp mi-au venit cutiile laterale + suport!!! :banana: Givi E45

Ca si revizie de primavara:

- schimb ulei, castrol 10W40 (asa scrie in cartea lui tehnica : "recomanadto oilo: Castrol")

- schimb filtru : champion

- schimb filtru de aer: hilfofiltro

- cauciucuri, urmeaza sapt acesta: michelin pilot power , dot 2012

...mai trebe sa curat lantul si e gata!!!

 

btw: cat e jocul maxim la lant? 1-2 cm?

 

Multumesc pentru sfat!

Ai dreptate am timp pana in mai sa repar radiatorul. Pana acum mergeam cu bidonul de solutie 1/1 la mine dar nu s-a intamplat sa fie nevoie sa completez (chiar si la rece) chiar daca se vedea ca s-a scurs pe partea din fata (s-a format o mazga verde care s-a curatat la spalatorie).

 

Inca o intebare:

Michelin pilot power pe touring?

Eu am pus michelin pilot road 2 cu DOT 2011.

Am vrut sa pun michelin pilot road 3 dar anul trecut cand le-am schimbat eu nu aveau nici un feed-back de la utilizatori.

 

Si o comparatie de la Michelin de pe site-ul oficial.

post-11970-0-84806400-1332320774_thumb.jpg

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai zis-o si o repet: Michelin PR2 sunt niste mizerii pe langa Bridgestone BT-45, aderenta pe umed e sub orice critica. Daca te-a prins ploaia pe drum, ai fiori reci la fiecare curba. Si nu sunt singurul care se vaita de asta.

 

Nu stiu de unde e mania asta cu "Michelin rulz!!", la fel ca si "Honda rulz!!!", "Basescu rulz!!!" & sheet dar scutiti niste bani si uitati-va si la alti producatori in oferta (Bridgestone, Dunlop, etc) ca personal Michelin nu mai pun pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai zis-o si o repet: Michelin PR2 sunt niste mizerii pe langa Bridgestone BT-45, aderenta pe umed e sub orice critica. Daca te-a prins ploaia pe drum, ai fiori reci la fiecare curba. Si nu sunt singurul care se vaita de asta.

 

Nu stiu de unde e mania asta cu "Michelin rulz!!", la fel ca si "Honda rulz!!!", "Basescu rulz!!!" & sheet dar scutiti niste bani si uitati-va si la alti producatori in oferta (Bridgestone, Dunlop, etc) ca personal Michelin nu mai pun pe moto.

 

Pt ca fiecare are experiente proprii. Eu pe Diversion am avut Michelin si a mers foarte bine si pe ploaie.

Ce pune producatorul moto... nu neaparat reflecta realitatea :) ... "sefu... ia uite un bonus, pune cauciucu meu" DAA!!! se practica si in strainatete si si la motociclete. Te cred ca sunt bune. Acum pt PP am avut bani. Daca primesc jobu din DE probabil la urmatorul schimb imi permit sa iau orice model vreau. :P

 

Am stat si am mai rasfoit niste forumuri din HU si DE... si acolo batalia se da inte PR2/3 si Metzler. ... asa ca fapt divers

 

Michelin pilot power pe touring?

Eu am pus michelin pilot road 2 cu DOT 2011.

Am vrut sa pun michelin pilot road 3 dar anul trecut cand le-am schimbat eu nu aveau nici un feed-back de la utilizatori.

 

Da.... stiu ca sunt mai mult pt sport.Aalegerea s-a dus pt PP din 2 motive: 1 era pe stoc, 2 era cu 500 de ron mai ieftin decat Pr2 sau 3 sau bridgstone. Am dat 890 de ROn cu transport cu tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.... stiu ca sunt mai mult pt sport.Aalegerea s-a dus pt PP din 2 motive: 1 era pe stoc, 2 era cu 500 de ron mai ieftin decat Pr2 sau 3 sau bridgstone. Am dat 890 de ROn cu transport cu tot.

 

Eu am dat pe PR2 (fata 120, spate 160) 192 euro, anul trecut cu DOT 2011 cu tot cu transport.

Am facut reclama in primavara trecuta. Am vrut sa ajut si alti doritori dar nu a vrut nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am aflat si eu ca InterMotorcycle a dat definitiv si irevocabil faliment. Aia de la AutoItalia nu mai stiu de ei, pe Bd. Timisoara deja sunt uitati de portar. RIP.

 

De unde comandam piese originale? Dupa ce am dat 45 lei pe un set de semeringuri de ulei Athena parca e aiurea sa dau 115 lei pe amaratele alea de aparatori de praf originale la MyMoto. Plus 150 lei manopera, plus 100 lei uleiul, 410 lei pentru niste garnituri schimbate la o furca ( :moron: ).

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am aflat si eu ca InterMotorcycle a dat definitiv si irevocabil faliment. Aia de la AutoItalia nu mai stiu de ei, pe Bd. Timisoara deja sunt uitati de portar. RIP.

 

De unde comandam piese originale? Dupa ce am dat 45 lei pe un set de semeringuri de ulei Athena parca e aiurea sa dau 115 lei pe amaratele alea de aparatori de praf originale la MyMoto. Plus 150 lei manopera, plus 100 lei uleiul, 410 lei pentru niste garnituri schimbate la o furca ( :moron: ).

 

Pai la reprezentanta, unde altundeva? :)

 

Vezi si tu pe honda-moto.ro, la domnul Troia.

 

Dar sa nu te astepti la vreo afacere. Din ce am vazut, preturile sunt cam cu 15% mai mari decat erau la Intermotorcycle. Sau poate am avut eu ghinion si asta e situtia doar la piesele pe care le vroiam eu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...