Sari la conținut

Postări Recomandate

Domnilor,

 

Ati schimbat vreunul distributia sau intinzatorul la 60000 km plus reglare joc supape ?

 

Cat, de unde, original sau aftermarket ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La CBF nu am apucat, ca am vandut-o pe la 40.000km, dar schimbasem intinzatorul si patina la CB, pe vremea aia la Honda din Bucuresti, bd. Timisoara (nu mai exista acel service). A fost original si ieftin ca piese, dar a fost mai mult manopera de desfacut motorul complet si pus la loc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,

 

Ati schimbat vreunul distributia sau intinzatorul la 60000 km plus reglare joc supape ?

 

Cat, de unde, original sau aftermarket ?

Trebuie sa intorc rasplata.Daca ai piesele poti veni pana la topoloveni si se rezolva bine si ieftin.am aici un mecanic la care reparam toti din zona asta .

» Post actualizat in 06 Sep 2017 08:44

La COC MOTORS am vazut lant distributie.bine au si altii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@brake, ce mai face mecanicul de la Topo ? Eu sunt din Pitesti, as vrea sa vin cu mobra mea sa curat carburatoarele si sa le sincronizez. Se ocupa omul ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa intorc rasplata.Daca ai piesele poti veni pana la topoloveni si se rezolva bine si ieftin.am aici un mecanic la care reparam toti din zona asta .

» Post actualizat in 06 Sep 2017 08:44

 

La COC MOTORS am vazut lant distributie.bine au si altii.

Stai domnule linistit, momentan fac doar calcule.

 

Multumesc!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. CBF 600 din 2004, fara ABS, are imobilizator ? Cand pun contactul se aprinde bordul si cam atat,

Astazi am pierdut cheia. Singura cheie mai exact.

Ma puteti indruma la un lacatus bun sau la un centru de copiere chei unde pot sa fac cheia dupa contact?

Nu stiu ce sa fac... as schimba contactul, busonul rezervorului, butucul de la sa.. dar nu gasesc. stie cineva daca se potriveste contactul de la CBR, sau Hornet?

P.s. aveam si cheia de la antifurt si de la topcase :))) sa fie treaba treaba.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scrie HISS acolo la contact? Daca da (99%) are immo. Incearca pe topicul "cum sa furi o mobra"! :P

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu scrie nimic.

Am găsit cheia de rezervă. dar nu pot sta liniștit pt că știu că altcineva are o cheie de la motocicletă :)))

Am schimbat antifurtul și.. pot spune că nu mă încălzește cu nimic.

Se potrivește contactul de pe hornet? Sau cbr?

Mulțumesc pt răspuns ! 😇

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu, pc38 nu are HISS.

Referitor la intrebarea a doua, poti cauta part numberele pe siturile de microfiche. Posibil sa se potriveasca de pe Hornet acelasi an.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Crezi tu ala care a gasit cheia ta stie k e mobra ta?putin probabil sa ia mobrele la rand sa o gaseasca pe ata,plus k seamana cu alte chei ,chiar daca scrie pe ea honda.repede si fa copie de pe rezerva.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce crezi..

Aseara am lăsat un afiș. Pierdut cheie si nr de telefon.

Azi, m.a sunat o băbuță. Mi.a înapoiat cheile.

A zis ca le.a găsit exact lângă motocicletă și urma să le lase la administratorul scării blocului.

Agonie-extaz :))) 😇

Așa am găsit și cheia de rezervă. Singura pagubă, un antifurt pe care l.am tăiat cu fluxul.

P.s. cu aceasta ocazie am găsit niște băieți pe la tineretului parcă, ce pot face cheia după butuc.

http://www.cheiautobucuresti.ro/am-pierdut-cheia/

Sper sa nu se considere reclama.

Seara plăcută tuturor și mulțumesc pentru raspunsuri

Editat de cata207

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asta e alta socoteala cu afisul.


» Post actualizat in 20 Sep 2017 18:43

Asta e alta socoteala cu afisul. chiar tare tb cu tipii aia care fac chei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, azi am curatot-o putin, si am uns si lantul.neavand ce face, am vrut sa vad cum se regleaza seaua, insa sistemul mi se pare un puc ciudat.din ce mi-am dat seama ar fi 4 suruburi,2sub seaua propiuzisa ,si doua in laterale, cate unul pe fiecare parte...asta este sistemul?am renuntat intrucat nu aveam nevoie, in mod deosebit, si mi s-a parut si destul de anevoiosa operatiunea...ma gandesc ca , daca esti pe coclauri si vrei sa faci chestia asta, cam ai nevoie de scule( imbus) , plus un loc drept...o seara frumoasa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, azi am curatot-o putin, si am uns si lantul.neavand ce face, am vrut sa vad cum se regleaza seaua, insa sistemul mi se pare un puc ciudat.din ce mi-am dat seama ar fi 4 suruburi,2sub seaua propiuzisa ,si doua in laterale, cate unul pe fiecare parte...asta este sistemul?am renuntat intrucat nu aveam nevoie, in mod deosebit, si mi s-a parut si destul de anevoiosa operatiunea...ma gandesc ca , daca esti pe coclauri si vrei sa faci chestia asta, cam ai nevoie de scule( imbus) , plus un loc drept...o seara frumoasa

Da, cam asa e. Cauta manualul pe net si o sa-ti dai seama exact cum se face. Eu am ridicat saua de la poz 1 la 3, intrucat am 1,81 m. Cele doua suruburi dau jos saua centrala (pe care stai) si apoi ai furca cu suruburile de rigoare.

Da, iti trebuie imbus, la Jumbo au niste chestii interesante si ieftine - nu le-am probat ca am deja.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu e problema, si eu am scule, dar ma gandeaam asa, ca o comparatie cu alte motociclete, la care se face chestia asta elegant, fara suruburi si imbusuri...exemplu e bmw r 1150rt,trageai de o maneta cu arc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Saua are decat cele 2 suruburi in spate, in fata are 2 cleme, picioruse, care intra in niste canele.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si cum o reglezi , mai sus sau mai jos?

Daca desfaci saua centrala o sa iti dai seama. E relativ simplu. In principiu este la pozitia cea mai joasa.

Desfaci bolturile si apoi ridici furca sau macar o ridici la gaura ce o vrei tu - nu mai tin minte cum a fost. Oricum, nu se rupe e facuta sa tina greutati de zeci de kg. Furca asta centrala se ridica, are trei canale pe care bagi suruburile mentionate de george_p. Canalele sunt la cote de inaltime, sa iti faci inaltimea cum vrei. Diferenta e undeva de 3-5 cm intre gauri.

 

Uite mai jos din manualul de service. Nu zic japonezii prea multe, dar inca o data, e simplu de tot. Iti ia max 20 de minute cu tot cu demontat seile si re-montat.

post-90192-0-17685300-1506494723_thumb.png

Editat de BCB

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca pe pozitia de sus iti ramane o gaura intre rezervor si sa, cat sa bagi mana pe acolo.

In rest nu e mare scofala sa reglezi suportul seii. Ai patru imbusuri de 6 plus cele doua de 5mm care tin saua in suport.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca pe pozitia de sus iti ramane o gaura intre rezervor si sa, cat sa bagi mana pe acolo.

In rest nu e mare scofala sa reglezi suportul seii. Ai patru imbusuri de 6 plus cele doua de 5mm care tin saua in suport.

Asa este, a ramas spatiu si la mine se vede cum a frecat saua de rezervor. Insa am doar vreo 2-3 cm si nu sunt semnificativi, nici nu a suferit de la ploaie / etc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Mi s-a ars becul de la faza scurta.

Cum sa il inlocuiesc?

Ce tip de bec recomandati, cel ce l-am avut era cam chior?

Cum scot becul din far?

Orice sugestie este bine venita.

Va multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am patit o faza , de cascadorii rasului : am pierdut surubul care fixeaza pedala schimbatorului de viteze in sasiul de aluminiu( cred ca e aluminiu)...m-am trezit ca vroiam sa schimb vitezele si nu mai gaseam pedala, era cazuta si atarna...am tras pe dreapta , si ma uitam ca " vaca" ca nu aveam cu ce s-o fixez la loc...am bagat in treapta a doua , la mana , si am plecat la un prieten la garaj...la el am incropit o "romaneasca, care m-a ajutat sa ajung acasa facandu-si treaba cu brio ! Bine ca am patit-o la vreo 10 km de galati, ca veneam de la constanta din plimbare...stie cineva codul surubului respectiv sau o idee de unde sa-l iau ??? Parca nu as sta cu surubul ala de 8 infipt langa scarita...multumesc si asfalt uscat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna informatia asta Gavroche,bv.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...