Sari la conținut

Kawasaki Eliminator 250


Postări Recomandate

Vizitator r_amonna

Ca sunt bun sau rau asta e alta poveste, nu aveti decat sa intrebati pe cei la care le.am servisat motocicletele de 2 ani incoace. Diferenta dintre mine si alti mecanici este ca eu recunosc cand gresesc si nu las pe nimeni sabplece nemultumit din garaj.

 

recunosti de nu mai poti, ca si-n cazul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca sunt bun sau rau asta e alta poveste, nu aveti decat sa intrebati pe cei la care le.am servisat motocicletele de 2 ani incoace. Diferenta dintre mine si alti mecanici este ca eu recunosc cand gresesc si nu las pe nimeni sabplece nemultumit din garaj.

Cei la care le-ai sevisat motocicletele probabil habar nu au si se iuta la tine ca la Dzeu.Tu nu te-ai lasat batut aici pe forum, in fata evidentei.

Sa presupunem ca venea la tine @bogdanodobescu si dupa spusele tale te apucai sa-i faci nivelul, sincronizarea si pentru ca tot se ambala, filtru de aer si jicloare care ar fi cica decalibrate si dau benzina mai multa etc.In final ai fi ajuns si la valva.Sa nu-mi spui ca dupa 10 ore de balbaieli ai fi recunoscut si l-ai fi taxat pentru 1/2 ora Oare cine ar fi platit manopera ta de 55lei/ora, normal clientul ca el habar nu are dar e multumit ca s-a rezolvat.

Totusi recunosti sau nu ca in cazul de fata te-ai inselat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa presupunem ca venea la tine @bogdanodobescu si dupa spusele tale te apucai sa-i faci nivelul, sincronizarea si pentru ca tot se ambala, filtru de aer si jicloare care ar fi cica decalibrate si dau benzina mai multa etc.In final ai fi ajuns si la valva.Sa nu-mi spui ca dupa 10 ore de balbaieli ai fi recunoscut si l-ai fi taxat pentru 1/2 ora Oare cine ar fi platit manopera ta de 55lei/ora, normal clientul ca el habar nu are dar e multumit ca s-a rezolvat.

Daca o facea bine, ca nu ii cunosc capacitatile tehnice in mod direct (adica si carburatia daca nu cumva as fi facut-o inainte, recent sau nu stiam cand s-a umblat) pe bune ca eu unul nu m-as fi plans si i-as fi platit cat cerea, chiar daca anumite operatiuni erau facute preventiv (si chiar daca recunostea ca nu era de acolo problema) si nu erau musai sa fie facute atunci. Am trecut pe la 3 mecanici cu o mobra si nu a stiut nimeni ce are, cica merge f bine, mai rau i-au facut, piese neschimbate (aflu dupa ~2 ani), pana a ajuns la altcineva si a gasit un tip priceput... Mi-e lene sa imi fac si singur schimbul de ulei, dar in lipsa de oameni competenti, face baiatu' timp sa se umple de un pic de vaselina :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca venea omul la mine faceam constatarea care trebuia sa dea un raspuns la cauzele defectiunii. Constatarea de regula este o ora, maxim 2. Probabil ca ajungeam la concluzia ca este vorba de carburatie defectuoasa, caz in care estimarea este de 3-4 ore manopera. Dupa 5 ore motorul trebuie sa functioneze perfect sau omul isi primea motorul inapoi cu scuzele de rigoare ca nu putem sa.l reparam si nu mai platea nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relax, nu am nicio asteptare de la tine. Oricum aici este o discutie clasica, de forum. Pana una alta, eu ma bucur ca problema s.a rezolvat la motorul ala, ma bucur ca am de lucru la garaj si in rest, pace fie cu voi, haterilor! :))

post-13388-0-89743600-1413719623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact mă Alex, chestiune clasica de forum ... hai sa schimbam subiectul și sa punem poze cu motoare pe elevatoare

» Post actualizat in 19 Oct 2014 12:02

Exact mă Alex, chestiune clasica de forum ... hai sa schimbam subiectul și sa punem poze cu motoare pe elevatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

si nu numai ca si-a facut motorul dar si mecalnicul de la zenkaka garagi s-a facut (pentru a mia oara) de handel. de gresit cu totii gresim dar el e un caz special! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Back to topic...

Mi-a venit piesa, am montat-o, dar...surpriză: face la fel probleme, se tureaza aiurea, nu revine acceleraţia pe decelarare... Am verificat la rece, pompa de vid funcţionează perfect. Deci buba este din cel de-al 4-lea furtunas care nu ştiu unde duce/ce face. Obturand furtunasul de admisie (care vine dintre motor şi carburator) şi pe cel care nu ştiu ce face (poate îmi spuneţi voi) şi legandu-le pe cele 2 mai subtirele între ele, motorul merge chiar bine...dar nu ştiu ce dezavantaje sunt (consum, detonari...)... Deci întrebarea este ce face al 4-lea furtunas, ce pb ar putea fi, un jiglor de aer prea strâns, infundat...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune niste poze ca nu cunosc motorul. Daca e valva pentru imbogatire pe decelerare si are patru stuturi, un furtun trebuie sa mearga la priza de vacuum, unul undeva la filtru de aer si doua sa intre in carburatoare.

Ca functionare atunci cand creezi o depresiune la cel de vacuum cel de la priza de aer ar trebui sa fie inchis, in rest cele trei (adica fara cel de vacuum) trebuie sa comunice.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

r_amonna merci pentru "explodata" am identificat air cutoff si un furtunas unde duce dar tot sunt nelamaurit asa ca omul ar trebui sa puna niste poze, sa identifice priza de vacuum (singura care pare infundata si dupa pozitionare ar fi B_ul) , si normal celelalte trei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

$(KGrHqV,!rUFH4Eu2hRlBSBvn2UG6w~~60_57.J


» Post actualizat in 02 Nov 2014 18:05

asa arata valva. prin stutul de sus trage vid, vid care deschide o supapa. cand se deschide supapa, stutul din mijoc si cel de dedesupt(nu se vede in poze) si care sunt tot timpul in legatura fac legatura si cu cel de-al 4lea (cel de jos din poza) si care prin furtun duce undeva intre carburatoare. pb este ca membrana functioneaza corect, pe direct functioneaza bine, deci pb e undeva la cel de-al 4lea furtunas care nu stiu unde duce, ce face, are vreun jiglor de reglaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic mie ca si cutoff din ce imi descrii tu functioneaza pe dos.La mine atunci cand am depresiune si actioneaza valva se taie aerul la tine din ce spui vad ca da cale libera.

Nu cred ca ai vreun jiclor pe furtun, jicloarele sunt in corpul fiecarui carburator.

Pune poza cu el montat ca sa vad traseele, ca nu-mi dau seama din explodata unde vin furtunasele.

Apropo pe cel vechi inainte sa-l comanzi pe asta la-i testat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...