Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare la toata lumea si multumiri celor care mi-au dat sfaturi

Sa rezolvat problema cu CDI-ul(sper).Am desfacut amandoua si le-am refacut toate lipitirile.FUNCTIONEAZA :crack:

Recomand acelasi procedeu celor ce au probleme.Ne vedem la intalnire.Aventura continua.

Editat de jakalu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai reusit. Ai salvat o mana de bani..

 

Am o completare. Ale mele sunt decupate pe partea cu mufa, nu pe spate asa cum ai facut tu, si se desfac exact ca o cutie. Cablajul ramane atasat de partea din fata si tot spatele cu lipituri iese din cutie, sper ca intelegi cum.

Dar oricum nu conteaza cum, important este ca merg. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrare de control la geografie: subiectul - Muntii Bucegi.

Rezultatul: Transalpu' tre' sa vina cu cu parintii tunsi, cu lantu' uns, batistuta curata, carburatoarele sincronizate si uleiul schimbat la restanta (in toamna): Babele - releu Costila.

Editat de BAlanuS-u'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N am bani de 2 ca nu as fi dat TAul......voiam sa ma mai antrenez pe el :crack:

Felicitari! Ca sa fiu si mai circotas, trebuia sa pui si pt. alti doritori si poze cu CDI desfacut, pe etape, ca sa vada si ei cum se procedeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o rugaminte...!!!

stie cineva pe cineva care confectioneaza, din metal, rotita melcata pentru kilometraj de transalp??

ca sa evitam achizitionarea unuia de plastic de la Honda... !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o rugaminte...!!!

stie cineva pe cineva care confectioneaza, din metal, rotita melcata pentru kilometraj de transalp??

ca sa evitam achizitionarea unuia de plastic de la Honda... !!!

 

Iti pot da adresa si un nr. de tel. al unui tip din Bucuresti care stie si face si chestii pe strung. Da' cred ca trebuie sa mergi cu un model la tine.

 

Uite AICI cateva adrese de strungari din Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cautand preturi la placutele de frana pt transalp am dat peste acest articol, TOT RESPECTUL http://www.universmoto.ro/article--V_de_la...til--10348.html

 

p.s. la ce pret se invarte un set de placute frana fata, pt transalp pd 06, cu toate ca nu par a fi uzate i-mi scartaie rau de tot frana fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am cumparat de curand placute Nissin si am dat pe ele exact 47euro/set(2 placute). Atentie, cele de pe fata nu seamana cu cele de pe spate.

Codurile Nissin pentru Transalp XL600VM sunt:

2P220 - fata - (sintered) - si mai merg la VM/VN/VP 91-93

2P204 - spate - (semi metalic) - si mai merg la VM/VN/VP/VR/VT 91-96

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cautand preturi la placutele de frana pt transalp am dat peste acest articol, TOT RESPECTUL http://www.universmoto.ro/article--V_de_la...til--10348.html

 

p.s. la ce pret se invarte un set de placute frana fata, pt transalp pd 06, cu toate ca nu par a fi uzate i-mi scartaie rau de tot frana fata.

 

Am gasit un site. Poate iti e util .http://www.motorteam.ro/pictures/pdf/oferta-nissin.pdf

http://www.motorteam.ro/pictures/pdf/NISSIN2.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va amintesc ca au mai ramas 7 zile pana la Prima Intalnire a Transalpistilor din RO.

Parca nu de mult erau 7 luni, care s-au transformat in 7 saptamani

in curand vor fi 7 ore

Apropos, declaram si o ora oficiala de incepere a intrunirii?

De exemplu vineri, 01 august 2008, ora 12:00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa venim si noi, posesorii de Africa Twin. Suntem mai putini. Nu am reusit sa cadem de acord cu o data si am profitat de initiativa voastra.

Tinand cont ca africanele sunt cele mai apropiate rude ale voastre speram ca ne veti primi cu placere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut toate calculelele posibile si nu pot sa vin... :unsure: . Ar insemna sa plec vineri dupa-amiaza, sa ajung sambata dimineata acolo si duminica dimineata sa plec inapoi... Nu am liber de la munca decat sambata si duminica.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

speram ca ne veti primi cu placere...

Păi din moment ce vine Âşi prietenul meu Kato cu CBR-ul nu cred ca se pune problema

Veniți, dragilor, cu cât mai mulți cu atât mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma cateva zile am avut o pana din cauza unui cui adunat de pe asfalt. Rezultatul, pana acum, e: o spita rupta, valva camerei rupta, si probabil camera facuta praf, sper ca anvelova sa mai fie buna, pt ca, recunosc, am mers vreo 3 km pe pana..

Azi am incercat sa vad ce pot face de unul singur, si citind un pic manualul Hynes, am desfacut cateva suruburi, dar se pare ca m-am impotmolit destul de repede. Zice acolo , la manual , daca inteleg eu bine cu engleza mea de balta, sa desfac un surub , "remove the break caliper rear bolt and pivot it up". si sa rascucesc etrierul in sus. Surubul , zic eu, ca l-am desfacut, dar ceva impiedica etrierul sa se roteasca., cred eu ca placuta de frana. Cred ca as mai putea desface si boltul tip inbus, si zic eu ca etrierul il scot cu totul.

Veniti cu sfaturi repede, ca imi e teama sa nu ratez intalnirea.. Ce camera de aer imi recomandati?

L.E: pana a fost pe roata spate, daca nu am fost clar.

Editat de cristi001
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu intereseaza pe careva o iesire maine pe transalpina, cu parcurgere de la nord la sud a traseului ?

dormit cat mai aproape de Sebes, sambata ascensiune lejera, duminica directia catre casa lui, fiecare.

deocamdata 3 africane, una bin Bucuresti, Boieru' si subsemnatul.

Dan

0723 308 199

 

ps: ca la intalnirea de la cabana Golomos vin si eu, macar sa intalnesc lumea buna :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am cumparat de curand placute Nissin si am dat pe ele exact 47euro/set(2 placute). Atentie, cele de pe fata nu seamana cu cele de pe spate.

Codurile Nissin pentru Transalp XL600VM sunt:

2P220 - fata - (sintered) - si mai merg la VM/VN/VP 91-93

2P204 - spate - (semi metalic) - si mai merg la VM/VN/VP/VR/VT 91-96

 

Cred ca ai dat destul de mult... din cate tin eu minte, acum 1-2 luni si-a luat un prieten de-al meu Lucas-TRW made in germanica, la 75 ron/set sincer sa fiu, cred ca si mai ieftin... dar prefer sa nu va ametesc cu un pret prea mic :)

Daca va intereseaza mai mult decat informativ ma pot interesa :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai dat destul de mult... din cate tin eu minte, acum 1-2 luni si-a luat un prieten de-al meu Lucas-TRW made in germanica, la 75 ron/set sincer sa fiu, cred ca si mai ieftin... dar prefer sa nu va ametesc cu un pret prea mic

Prietene, ieftin si bun nu se exista

Eu imi pun problema astfel: etrierele sunt Nissin, discul (discurile) e Nissin si pun placute Lucas sau Ferodo?

Nu, solutia de bun simt e sa pun placute Nissin. Am "norocul" de a avea pe spate placute Brembo. S-au uzat incredibil de repede, si in plus mi-au deformat discul

Pe fata (retine, pe fata, unde sunt sarcini mai mari) am placute Nissin. Uzura nesemnificativa a placutelor, discul este frumos, frana e eficienta

Concluzia nu poate fi decat una singura: dacat sa cumpar in fiecare an placute cu 75 RON care sa-mi nenoroceasca discul (ala e peste 200 EUR) mai bine dau 47 EUR pe placute Nissin

Desigur, este doar parerea mea, fiecare face cum crede de cuviinta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

disc de ambreiaj de tractor+placuta veche+bizon pt metal(sau clasicul ciorap de dama)=placute. Ingineria ma scoate la 50 ron...10 seturi!!! am pierdut placute pana am perfectionat sistemul.

Editat de Athanasiou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, ieftin si bun nu se exista

Eu imi pun problema astfel: etrierele sunt Nissin, discul (discurile) e Nissin si pun placute Lucas sau Ferodo?

Nu, solutia de bun simt e sa pun placute Nissin. Am "norocul" de a avea pe spate placute Brembo. S-au uzat incredibil de repede, si in plus mi-au deformat discul

Pe fata (retine, pe fata, unde sunt sarcini mai mari) am placute Nissin. Uzura nesemnificativa a placutelor, discul este frumos, frana e eficienta

Concluzia nu poate fi decat una singura: dacat sa cumpar in fiecare an placute cu 75 RON care sa-mi nenoroceasca discul (ala e peste 200 EUR) mai bine dau 47 EUR pe placute Nissin

Desigur, este doar parerea mea, fiecare face cum crede de cuviinta

 

E adevarat ce spui, doar ca am urmatoarea observatie: Chiar si la Nissin gasesti placute la diferite preturi pentru acelasi tip de disc. Un tip ar fi din gama NS (semi metalic) iar altul din gama ST (sinter) . Sinter sunt mai scumpe si se folosesc doar la discuri de inox. Asa ,ca daca nu esti informat si te repezi la ala sinter, ca e mai bun pt ca e mai scump, s-ar putea sa iesi in pierdere daca ai disc de fonta.

Pe de alta parte, daca e mai ieftin nu inseamna ca e chiar foarte prost , bun de aruncat la gunoi. Important e sa fie functional. Off topic: Un produs, de serie, care iese pe piata trebuie sa aiba un raport pret/ calitate mic.. In facultate, la cursul de tolerante, invatam ce e un ajustaj, si o clasa de toleranta si am inteles, ca ideea nu era sa aleg intodeauna o clasa de toleranta foarte mica, ce implica costuri ridicate ci sa faci un produs functional cat mai ieftin.

Asa ca eu as alege Nissin , dar din gama NS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ieftin si bun exista, doar ca nu stie lumea ce sa aleaga.

Comercializez piese auto si moto, daca vre iti pot spune un pret exact la placutele..

Ca sisteme de franare Brembo sunt mai bune ca Nissin, sunt mai actualizate, mai eficiente. Sa lasam de o parte ce zic eu, dar va dau ca ex: am destui de multi clienti care si-au permis sa schimbe etrietele din Nissin in Brembo, numai acest lucru spune ceva... cred.

 

Mie personal, a retelei noastre de magazine, si a furnizorilor de piese moto, ni se par mai de incredere placutele Lucas-TRW, nu spun asta decat prin perspectiva noastra, asa vedem noi lucrurile:)

 

Eu vreau doar sa va ajut, sa va dau un sfat sper eu bun, pt ca sincer avem o gramada de clienti care alearga dupa nume mari, si cand incercam sa ii ajutam, si gasesc nistre preturi mici la produse, fug de el..

 

Nu stiu, nissin ca prima echipare sunt OK parerea mea, dar pe urma... lasa de dorit. Eu personal mi-ar fi placut ca pe TA-ul meu sa am sistem de franare Brembo inclusiv placute frana, dar asa a fost sa fie , sa nu am :blbl:

 

Sper sa nu credeti ca am spus ceva cu rautate, nu este intentia mea nici 0,1%, doar ca va spun lucrurile astea din experienta mea de comerciant... care pana acum a fost una reusita :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pentru ca in sfarsit am adus animalul (XL650V din 2000) acasa si pentru ca a venit cu cateva piese in plus m-am gandit sa vi le ofer, poate aveti nevoie:

 

Amortizor spate (inlocuit la 28000 km) - pret produs nou 735,4 eur -> 220 eur pt voi * bonus: arcuri furca fata

post-17087-1216979071_thumb.jpg

 

Muffler Leo Vince X3 pt transalp (nou in cutie): pret catalog 359 eur -> 260 eur pt voi

post-17087-1216979080_thumb.jpg

 

Bord original complet (inlocuit tot la 28000 km) - pret catalog 794 eur -> 230 eur (inca nu am facut poze insa daca sunteti interesati va trimit) *bonus: plasticele din jurul lui

 

Si mai am de donat: parbriz stock, cablu kilometraj.

 

Vor mai fi si galerii de evacuare si toba originala (insa doar daca am sa trec RAR-ul cu ceea ce am acum, insa pentru asta trebuie sa asteptati pana in septembrie)

 

PS: nu stiu sigur daca am voie sa postez aici, insa ma gandesc ca in afara de transalpisti nu prea este cineva interesat de piesele astea (oricum voi pune anuntul si la vanzari ca sa fiu sigur)

PPS: preturile sunt usor negociabile. Contact pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cele din urma am reusit sa scot roata spate. Tot inspectand-o vad ca scrie pe anvelopa 120/90/R17. Ma asez la calculator, ma uit prin Haynes , cautand cum se pot schimba placutele de frana si dau de dimensiunile pneului spate,: 130/80R17. imi zic "What the f..k" si verific si talonul: tot 130/80 65 S.

Stau si ma intreb acum cum de am trecut de rar. .. Confuz, caut pe net si dau de situl Michelin , two wheels: http://two-wheels.michelin.com/2w/front/Ty...ee=4a484a4a434f

si ma mai calmez, vazan ca se potrivesc amandoua dimensiuni la modelul meu din '97.

Acum stau si ma intreb care e diferenta intre cele doua dimensiuni, care e dotarea standard? si daca acul vitezometrului imi indica ce trebuie.. Sau am mers mai incet decat credeam pana acum ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucul 130/80R17 e mai lat cu 10 mm decat cel 120/90R17. Asta-i singura diferenta. Presupun ca, si la Transalp, cablul kilometrajului e montat pe roata din fata. Deci, indicatia kilometrajului si a vitezometrului nu e influentata de loc de dimensiunile rotii spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...