Sari la conținut

Postări Recomandate

da, oricum daca e sa cumpar cer pt modelul care trebuie. Dar pretul e cam la fel.

 

Nu cred ca e pretul la fel. Cele cu doua discuri , au placute de frana cu mult mai putin material.

Eu ma miram de ce un set spate costa 120 lei si un set fata 100 lei, dar m-am lamurit cand am vazut ca sunt mult mai subtirele cele pentru fatza.

Banuiesc ca cele fata cu un disc au mai multa "carne pe ele".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci placutele pentru TA cu un singur disc pot fi si Sinter, ceea ce inseamna ca pot fi un pic mai scumpe.

Pentru TA cu doua discuri , exista si placute 2P225ST (sinter) , dar dupa cum se vede in tabelul din imagine, producatorul nu le recomanda.

Tot ce e scris mai sus, sau se afla in tabel se refera la placutele Nissin.

post-30054-1237391045_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci:

 

set placute Nissin pentru fata (la modelul 97 - , cu 2 discuri) 2P 225 - nesinterizate

 

2180kc = 353,814 lei

 

 

Filtru de aer K&N reutilizabil pt XL650:

 

1856kc = 301,2288 lei

 

kit de curatat si uns - 430kc = 69,7 lei

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci:

 

set placute Nissin pentru fata (la modelul 97 - , cu 2 discuri) 2P 225 - nesinterizate

 

2180kc = 353,814 lei

 

Filtru de aer K&N reutilizabil pt XL650:

 

1856kc = 301,2288 lei

 

kit de curatat si uns - 430kc = 69,7 lei

 

:angry: inseamna ca eu am facut o superafacere.

post-30054-1237399852_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si in special lui Bogdan care a batut magazinele prin Cehia, sa ne aduca informatia corecta.

 

Partea buna e ca avem motorteam in Bucuresti si putem lua de la ei la un pret, spun eu, corect.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,aici ai acces la informatiile de care ai nevoie

mersi mult de info...nu stiam ca am de unde lua informatii utile :blink:

 

...dar din pacate acolo este doar cartea cu TA 650 pana in 2002- RD10,

pe asta o am.

 

 

Eu am nevoie de carte pentru RD11 din 2003.

 

dau o bere oricum ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult de info...nu stiam ca am de unde lua informatii utile :blink:

 

...dar din pacate acolo este doar cartea cu TA 650 pana in 2002- RD10,

pe asta o am.

 

 

Eu am nevoie de carte pentru RD11 din 2003.

 

dau o bere oricum ;)

 

Salut,

Io stiu ca sunt la fel ... rd10 cu rd11 ... alea de dupa 2000 pana la TA700.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare

 

am si eu un Transalp din 88.......cumparat de vreo 2 ani

Anul trecut in Junie s-a dus motorul pe apa sambetei....adica semicuzinetii de la biela.....praf

Eu si un vecin ne-am apucat de desfacut la el....toate bune si frumoase

In Targu Mures am rectificat arborele la Forish Company(lucra clasa 1)....si un nene prea priceput a confectionat semicuzineti dupa dimensiunea care aveam nevoie.....

Din motive bugetare doar in aceasta luna am apucat sa montez masinaria la loc......toate bune si frumoase ...puse la loc..pus motoru pe cadru........dat cheie.....si surpriza!!!!!!!!!!!!!!la a treia rotatie de motor a luat-o( :unsure: ..nu va pot explica ce bucurie la viatza mea...am pus suflet in reparatia acestui utilaj...............................................

Una mica problema aparuta.....motorul porneste ceas....doar ca la un moment dat merge innecat....nu trage...de fapt pistonul din spate nu merge....nu are scanteie....ma urc pe el dau a 1-a plec .....trage slab :blink: doar ca dupa un timp....dupa cateva zdruncinaturi porneste ....adica i-si revine...merge TOTUL OK....opresc ....il las o ora==doua...dau cheie si .....................simptoma revine...adica numai un piston(ala din fata)...de fapt tzeava de la esapament care vine de la cilindru` din spate...E RECE FRATE :blink: ....CE POATE SA FIE CAUZA???????????????????????????????daca ar fi bobinele de la cilindru din spate...as zice ...dar cate o data merge /cate o data nu

daca crede careva din voi....ca ma poate ajuta.......cei care au mai trecut prin asemenea chestiii....va rog din suflet.....HELP MEE!Chestia la mine e ca ....orice problema de mecanica....ma descurc....dar electronica ma nenoroceste..deci?????????????

PS: motorul mai facea si inainte chestia asta(inainte ca sa-l desfac)....deci nu am gresit nimic....practic firele care le-am pus inapoi erau cu mufe unicat....sau culoare la culoare......nu aveam cum sa le gresesc.

 

Din pacate nu prea am timp sa stau pe forum....intru foarte rar....va rog daca avetzi o ideee ce ma poate ajuta....un mail...sau un tel. e bine venit........si binenteles cu orice orice intrebare la care pot raspunde....va stau la dispozitie

 

mail: szanto_i@yahoo.com

tel. 0751 341 811

post-22429-1238784719_thumb.jpg

post-22429-1238784774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una mica problema aparuta.....motorul porneste ceas....doar ca la un moment dat merge innecat....nu trage...de fapt pistonul din spate nu merge....nu are scanteie....ma urc pe el dau a 1-a plec .....trage slab :unsure: doar ca dupa un timp....dupa cateva zdruncinaturi porneste ....adica i-si revine...merge TOTUL OK....opresc ....il las o ora==doua...dau cheie si .....................simptoma revine...adica numai un piston(ala din fata)...de fapt tzeava de la esapament care vine de la cilindru` din spate...E RECE FRATE

Ce sa fie? clasicul CDI

Adica una din cutiutele alea mici, dreptunghiulare si negre de sub sa (de sub scaun)

Daca ai fi mai aproape ti l-as rezolva rapid, trebuie luat jos cu grija siliconul din spatele mufelor si refacute lipiturile

 

Mai multe informatii la http://www.transalp.ro/forum/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa fie? clasicul CDI

Adica una din cutiutele alea mici, dreptunghiulare si negre de sub sa (de sub scaun)

Daca ai fi mai aproape ti l-as rezolva rapid, trebuie luat jos cu grija siliconul din spatele mufelor si refacute lipiturile

 

Mai multe informatii la http://www.transalp.ro/forum/

 

 

 

 

 

wooowww.....chiar la asta nu mam gandit....Dumnezeu sa-ti dea sanatate....chiar acu` ma si duc sa le dau jos....cu grija....tin cont de sfaturile tale:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wooowww.....chiar la asta nu mam gandit....Dumnezeu sa-ti dea sanatate....chiar acu` ma si duc sa le dau jos....cu grija....tin cont de sfaturile tale:)

schimba-le intre ele, si vezi daca tot la fel face. Daca da, at e sigur el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene.....

Te rog mult.....deci daca se poate sa-mi spui si mie in ce consta sa desfac eu CDI-ul ala......daca poti sa-mi explici pasii care tre sa-i urmez.....de la A la Z....

 

Astazi am dezbatut problema cu un alt prieten in timp ce desfaceam un motor de NINJA....(e prajit).......si a spus si el ca ar trebui sa cer sfatul celor care au mai facut asa ceva.....ca nu cumva sa fac o prostie

 

este vorba(dupa cum am descoperit)de cel din STG.....mai exact la mufa cea mica....cand misc mufa ....isi revine....trag de ea ...tuseste....o misc in dr. se opreste :blink: .....

Deci pritene......da-mi te rog un HELP :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene.....

Te rog mult.....deci daca se poate sa-mi spui si mie in ce consta sa desfac eu CDI-ul ala......daca poti sa-mi explici pasii care tre sa-i urmez.....de la A la Z....

 

Astazi am dezbatut problema cu un alt prieten in timp ce desfaceam un motor de NINJA....(e prajit).......si a spus si el ca ar trebui sa cer sfatul celor care au mai facut asa ceva.....ca nu cumva sa fac o prostie

 

este vorba(dupa cum am descoperit)de cel din STG.....mai exact la mufa cea mica....cand misc mufa ....isi revine....trag de ea ...tuseste....o misc in dr. se opreste :blink: .....

Deci pritene......da-mi te rog un HELP :unsure:

 

Nicu ti-a recomandat sa "rasfoiesti" forumul pe care s-a scris pe tema CDI-urilor de la Transalp. Ca incurajare ptr. a-i urma sfatul daca vrei informatiile de care ai nevoie ptr. a-ti "depana" CDI-u' cu care ai probleme iti pun eu cateva link-uri aici:

 

LINK 1

LINK 2

LINK 3

LINK 4

 

 

Succesuri nebanuite si lectura placuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu mi sa activat contu` pe WWW.transalp.ro

 

dupa toate verificarile posibile....problema e cu CDI-ul din stanga.....am sa-l desfac....refac lipiturile.....si cand il pun la loc......CE ADEZIV SE FOLOSESTE LA REFACERE.....si inca ceva.....cxeva sfaturi....legate de o mai buna pastrare a CDI_ului....

 

Multzam fain de poze....ma ajuta tare mult....pe al meu scrie SHINDENGEN....si carcasa in care e placa nu e din doua parti ca si cea pe care ai postat-o tu in poza.....e numai dintr-o bucata....oare cum reusesc sa scot placa din el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mică hoinareală de weekend

Poze făcute de Vintze Âşi de Florad

http://picasaweb.google.com/vintzeanu/Poli...mieMurguOrsova#

http://picasaweb.google.com/florin29radule...uPortileDeFier#

 

Vizionare plăcută

 

 

nu, nu sa nu fie confuzie.. pozele de pe contul meu sunt facute si de uzunu si de edisone

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat uleiul si am uitat de filtru,ce ziceti mere si asa.Il am de 6000 km. :rolleyes:

 

Salut,

Cartea zice un ulei si un filtru la 12.000.

Personal nu as avea o problema sa merg cu un filtru doua schimburi la 6000. Din experienta unii mecanici recomanda sa mergi cu acelasi filtru de ulei daca il schimbi la 6000.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cartea zice un ulei si un filtru la 12.000.

Personal nu as avea o problema sa merg cu un filtru doua schimburi la 6000. Din experienta unii mecanici recomanda sa mergi cu acelasi filtru de ulei daca il schimbi la 6000.

 

Stima,

Paul

La cat costa un filtru nu cred ca merita economia. Mai degraba schimbi filtrul si lasi uleiul :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...