Sari la conținut

Postări Recomandate

iti spun sigur ca este mai grea...

 

acei 100cc in plus conteaza :P

Si are caii aia catziva in plus... cate kg are un cal ? Se aduna :( :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pare asa mare, si nu vad de ce e mai grea

Pai daca nu asculti ce zice tac'tu...

Un motor mai puternic necesita angrenaje mai solide care duc implicit la mase mai mari

Blocul motor e plin de pinioane, furci, arbore cotit etc, putinul spatiu ramas fiind umplut cu binefacatorul ulei

Pe langa aceste mici detalii, noua orientare a Transalpului (mai putin enduro, mai mult touring) a permis, daca nu cumva a facut necesara, o usoara marire a greutatii, greutate care imbunatateste stabilitatea la viteze mai mari

Mesaj completat

acei 100cc in plus conteaza

Asa e...

doua Mobre ;)

Am vazut mai demult o poza a unui prieten calare pe Mobra, pe celebra Mobra 50 S :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e...

doua Mobre ;)

Am vazut mai demult o poza a unui prieten calare pe Mobra, pe celebra Mobra 50 S :laugh:

asta poate:

 

foto_0003.JPG

 

Nu cunosc personajul... :P....

Lasa ca se face el mare si-si ia BMW..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand motor de Transalp, model negru 1989. E in stare buna de functionare, nu papa ulei. Am facut vara asta cu el fara nici o problema. Bujii, ulei si filtru schimbat. L-am avut pe mobra mea din 1993 in locul motorului original care s-a stricat, pana am apucat sa il refac. Pret 350Euro, usor negociabil.

Mai am de vanzare un carburator de PD06 din '96 si diverse piese motor PD06 '93 (carter, starter, rotor stator, etc.).

Email: asilindean@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Transalp din 1996 , dotarii : crash bar , suporti de bagajiere si toba LEO VINCE !!! Pret 3200 negociabil , inf : tel 0745382571 !

 

Buna,

 

Cum se numeste carena aia mica din jurul ceasului de bord la transalp?

Unii au montat acolo priza de 12v.

La mine e rupt un colt si tre sa cumpar alta dar nu stiu cam sa o caut pe net...

Deasemenea mai am nevoie si de carena fata stanga pt transalp din 91 si de semeringuri pt furca fata... daca stie cineva ceva.

merci

Astept raspuns pe mail mihutpanciu@yahoo.com sau la telefon

Editat de mihutpanciu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu asculti ce zice tac'tu...

Un motor mai puternic necesita angrenaje mai solide care duc implicit la mase mai mari

Blocul motor e plin de pinioane, furci, arbore cotit etc, putinul spatiu ramas fiind umplut cu binefacatorul ulei

Pe langa aceste mici detalii, noua orientare a Transalpului (mai putin enduro, mai mult touring) a permis, daca nu cumva a facut necesara, o usoara marire a greutatii, greutate care imbunatateste stabilitatea la viteze mai mari

Mesaj completat

 

Asa e...

doua Mobre :)

Am vazut mai demult o poza a unui prieten calare pe Mobra, pe celebra Mobra 50 S :crack:

 

Eu cred ca greutatea in plus vine si de la aparitia catalizatorului. Altfel nu s-ar fi laudat ca l-au montat foarte jos,si i-au coborat centrul de greutate daca ar fi cantarit juma de kil'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu asculti ce zice tac'tu...

Un motor mai puternic necesita angrenaje mai solide care duc implicit la mase mai mari

Blocul motor e plin de pinioane, furci, arbore cotit etc, putinul spatiu ramas fiind umplut cu binefacatorul ulei

Pe langa aceste mici detalii, noua orientare a Transalpului (mai putin enduro, mai mult touring) a permis, daca nu cumva a facut necesara, o usoara marire a greutatii, greutate care imbunatateste stabilitatea la viteze mai mari

pai atunci cum explic fenomenul CBR ? CBR600F 89' - 208kg la plin si 93cp, CBR 600RR 2009' 186kg la plin 120cp, stiu ca la asta nou i-au bagat cadrul deltabox furat de la Yamaha, dar in rest ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai craciti creierii ca vi se rup emisferle cerebrale :crack: , e un produs facut sa se vanda nu sa fie eficient ca multe alte produse din industria auto-moto de azi. Au orientat Transalpu catre un segment de piata care-i deja plin. Dual sporturi adevarate in productie cred ca mai au doar BMW si Kawasaki, poate si Triumph

Editat de srp.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai craciti creierii ca vi se rup emisferle cerebrale :crack: , e un produs facut sa se vanda nu sa fie eficient ca multe alte produse din industria auto-moto de azi. Au orientat Transalpu catre un segment de piata care-i deja plin. Dual sporturi adevarate in productie cred ca mai au doar BMW si Kawasaki, poate si Triumph

pe dracu!

si prostalaii de la suzuki isi nomesc wee-stromu' dual sport, noul transalp e mult mai dualsport decat musca aia !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta poate:

 

foto_0003.JPG

 

Nu cunosc personajul... :P....

Lasa ca se face el mare si-si ia BMW..

Cum era vorba aia....fiind baiet, pe mobra calareai... :crack: Si de cobre te fereai

 

pai atunci cum explic fenomenul CBR ? CBR600F 89' - 208kg la plin si 93cp, CBR 600RR 2009' 186kg la plin 120cp, stiu ca la asta nou i-au bagat cadrul deltabox furat de la Yamaha, dar in rest ?

Astea de viteza-s alta papare de peste...nu-s puternice...CBR-u e naravasa cu ale sale 4 in linie, dar nu poate fi comparat cu ceva de putere, cuplu mare, cum ar fi un motor boxer...e vorba aia, fuge, da nu trage :) Pentru putere chiar trebuie masivitate...

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dual sporturi adevarate in productie cred ca mai au doar BMW si Kawasaki, poate si Triumph

Sa nu uitam de Yamaha XTZ 660 Tenere, care, zic eu este cel mai adevarat dual-sport al anului :crack:

Mesaj completat

Pentru putere chiar trebuie masivitate...

puterea este una, cuplul alta, de acord ca cbr-ul n-are cuplu, sub 5.000 de ture n-ai ce face cu el, dar putere are.... multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu, de la ce-am pornit si unde s-a ajuns...

Ta 700 e mai grea si gata, ce conteaza de ce, defapt e clar de ce.. a scris si Korben, .. chiar si 10cc in plus conteaza.

La asta sunt 100cc deci clar MOTORUL e mai greu, restul nu conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu, de la ce-am pornit si unde s-a ajuns...

Ta 700 e mai grea si gata, ce conteaza de ce, defapt e clar de ce.. a scris si Korben, .. chiar si 10cc in plus conteaza.

La asta sunt 100cc deci clar MOTORUL e mai greu, restul nu conteaza.

 

Nu conteaza , dar daca nu inteleg, de ce sa o iau ca axioma? Sunt de acord ca poate e motorul mai greu, dar din alte motive decat acei presupusi cmc in plus. Poate era mai logic sa spui ca a ajuns mai greu pentru ca are 8 cai putere in plus, sau 5 nm in plus la cuplu, dar si aici am rezerve mari, pentru ca o crestere in greutate asa semnificativa (peste 20 kg) nu se justifica doar daca ar fi pusa numai pe seama motorului si a angrenajelor. Si ca sa fiu mai clar am observat in datele pe care le prezinta situl bikez.com ca transalpul de 650 are 0,2723 HP/kg , pe cand noul transalp are 0,2712 Hp/Kg. Ce se intampla daca il faceau de 100 de Cp si raportul ramanea acelasi? , probabil ar fi ajuns undeva aproape de 400 de kg, si asta numai din cauza motorului !?

Sa o luam si altfel: De ce 100 CMC? si nu 33 de CMC? De ce sa nu ne raportam la transalpul de 650 care are 647 CMC, iar l TA 700 are de fapt 680 CMC. deci diferenta e de numai 33 CMC. Sa nu uitam ca acest volum este de aer , nici macar de fier nu este. Si daca merg si mai departe vad ca TA 700 are raportul de compresie 10:1, pe cand la 650 este de 9,2:1, nu mai fac alte calcule, dar revin la ce am spus mai sus, poate era mai logic sa ne referim la putere, sau cuplu, dar sa zicem ca asta ar fi trebuit sa se subinteleaga din context.

 

Pana la urma ce mai conteaza? ,chiar daca nu e clar pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu, eu cand am scris prima oara a fost DOAR O CONSTATARE!

Este mai grea, asta am zis, ca este mai grea decat cea de 600. Ia-le pe amandoua, suie-le pe cantar si o sa vezi ca cea de 700 este mai grea.

Nu stiu de ce, nu ma intereseaza, asa au proiectat-o inginerii, treaba lor, nu are nici o importanta, sunt cateva kilograme.

 

Si cred ca a explicat Korben undeva mai sus ca orice motor, cu cat este mai puternic sau cu CC mai multi cu atat necesita ansamble mai mari mai solide. Doar nu se adauga numai 100cc de aer... :crack: :)

 

Asta e tot, nu inteleg de ce e motiv de polemica...

Mesaj completat

p.s. - si nu te mai lua dupa bikez.com pentru informatii, si eu pot sa scriu toate prostiile acolo, site-ul ala e facut de useri ca mine si ca tine, e ca si cum ai cauta adresa mea corecta pe Hi5 sau pe facebook.

manualul si pagina oficiala a producatorului e de baza, nu bikejdlkdjfdslkjds.com si alte prostii

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu, eu cand am scris prima oara a fost DOAR O CONSTATARE!

Este mai grea, asta am zis, ca este mai grea decat cea de 600. Ia-le pe amandoua, suie-le pe cantar si o sa vezi ca cea de 700 este mai grea.

Nu stiu de ce, nu ma intereseaza, asa au proiectat-o inginerii, treaba lor, nu are nici o importanta, sunt cateva kilograme.

 

Si cred ca a explicat Korben undeva mai sus ca orice motor, cu cat este mai puternic sau cu CC mai multi cu atat necesita ansamble mai mari mai solide. Doar nu se adauga numai 100cc de aer... :crack: :)

 

Asta e tot, nu inteleg de ce e motiv de polemica...

Mesaj completat

p.s. - si nu te mai lua dupa bikez.com pentru informatii, si eu pot sa scriu toate prostiile acolo, site-ul ala e facut de useri ca mine si ca tine, e ca si cum ai cauta adresa mea corecta pe Hi5 sau pe facebook.

manualul si pagina oficiala a producatorului e de baza, nu bikejdlkdjfdslkjds.com si alte prostii

 

Eu asteptam sa vii cu ceva argumente , sau sa-mi dai tu date de pe ce pagina vrei tu. Iar ca si curiozitate iti mai spun ca motorul de pe TA -ul de 650 , care e cu 66 CMC mai mare decat cel de pe TA de 600, este mai puternic cu 5CP, dar in acelasi timp si mai usor !!, datorita reducerii greutatii pistoanelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asteptam sa vii cu ceva argumente , sau sa-mi dai tu date de pe ce pagina vrei tu. Iar ca si curiozitate iti mai spun ca motorul de pe TA -ul de 650 , care e cu 66 CMC mai mare decat cel de pe TA de 600, este mai puternic cu 5CP, dar in acelasi timp si mai usor !!, datorita reducerii greutatii pistoanelor.

Cristi, vorbesti prostii

Pistoanele au greutati de ordinul sutelor de grame, find din aliaje usoare, pe baza de aluminiu

Pistoanele de la modelul de 650 au alezajul mai mare si trebuie sa suporte sarcini mai mari, nu au cum sa fie mai usoare, Honda nu face rabat la durabilitate, nu risca sa crape pistonul

In orice caz, argumentul tau ca de fapt sunt 33 cmc de aer si asta nu ar trebui sa mareasca greutatea m-a lasat perplex

Inseamna ca un motor de Ferrari de 4,2 litri ar trebui sa fie la fel de usor ca unul de dacie, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

 

Eu cred ca nu este o regula(sau a fost), vezi BMW f800 gs care are 185 kg la gol si 85 caluti.E mai usoara decat TA(600,650,700) si raportat la cuplu+restul ar fi trebuit sa fie mult mai grea.

 

:crack:

 

ps:liber la polemica ca nu ma supar. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps:liber la polemica ca nu ma supar. :crack:

 

Ca si posesor de transalp, ma declar fan F800 GS. Dar pentru noi, oamenii de rand, mai au de lucrat si nemtii la o caracteristica:Pretul. Cand cresc mare din ala imi iau, pana atunci mai scade si pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, vorbesti prostii

Pistoanele au greutati de ordinul sutelor de grame, find din aliaje usoare, pe baza de aluminiu

Pistoanele de la modelul de 650 au alezajul mai mare si trebuie sa suporte sarcini mai mari, nu au cum sa fie mai usoare, Honda nu face rabat la durabilitate, nu risca sa crape pistonul

In orice caz, argumentul tau ca de fapt sunt 33 cmc de aer si asta nu ar trebui sa mareasca greutatea m-a lasat perplex

Inseamna ca un motor de Ferrari de 4,2 litri ar trebui sa fie la fel de usor ca unul de dacie, nu?

 

Nu am zis ca ar face rabat de la calitate, dar peste motorul din 87, au trecut vreo 13 ani pana sa-i imbunatateasca performantele. Timp in care multe lucruri s-au miscat. Cel putin asa am inteles eu din articolul asta : http://www.motorcycledaily.com/xl650ve.pdf la capitolul engine, are si un subcapitol new lightweightpistons.

 

Poate m-am exprimat gresit 33 cmc ii maresc greutatea dar nesemnificativ . Am vrut sa zic ca si daca ar fi de fier cei 33 de cmc nu ar cantari mai mult de 260 de grame.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, repet a zecea oara, eu doar am zis ca e mai grea si atat si asa este, daca vrei consulta manualele daca cumva pui la indoiala lucrul asta.

DE CE?

Nu stiu si nici nu-mi pasa... explicatie logica e motorul si poate si catalizatorul, are si ala cateva kg bune.

 

 

Mesaj completat

:)

 

 

Eu cred ca nu este o regula(sau a fost), vezi BMW f800 gs care are 185 kg la gol si 85 caluti.E mai usoara decat TA(600,650,700) si raportat la cuplu+restul ar fi trebuit sa fie mult mai grea.

 

:crack:

 

ps:liber la polemica ca nu ma supar. :P

 

Noi vorbim de acelasi model de motocicleta..

 

- deci cadrul la fel, plasticele la fel... ce are in plus aia? 100cc si un catalizator..

 

F800 e alt tip, poate sa aiba cadrul mai usor, motorul e alt tip, difera constructiv, e alta mancare de peste..

Si DR-ul de 600 tot 600cc are ca si transalpul si e cu vreo 20kg mai usor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si posesor de transalp, ma declar fan F800 GS. Dar pentru noi, oamenii de rand, mai au de lucrat si nemtii la o caracteristica:Pretul. Cand cresc mare din ala imi iau, pana atunci mai scade si pretul.

 

 

:P

 

da, e o bestie. nici nu ma pot gandi... ce poti sa faci cu 30 cai in plus la greutatea aia!!!

 

:crack:

Mesaj completat

Mesaj completat

 

 

Noi vorbim de acelasi model de motocicleta..

 

da, alt model alta constructie(vezi mesajul):

 

Si cred ca a explicat Korben undeva mai sus ca orice motor, cu cat este mai puternic sau cu CC mai multi cu atat necesita ansamble mai mari mai solide.

 

La asta m-am referit.In legatura cu greutatea la TA, cel putin la modelu 650 si 700 amandoua au acelasi cadru deci diferenta este facuta de motor+toba(parerea mea)

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

da, e o bestie. nici nu ma pot gandi... ce poti sa faci cu 30 cai in plus la greutatea aia!!!

 

:alcy:

Mesaj completat

Mesaj completat

 

 

Noi vorbim de acelasi model de motocicleta..

 

da, alt model alta constructie(vezi mesajul):

 

Si cred ca a explicat Korben undeva mai sus ca orice motor, cu cat este mai puternic sau cu CC mai multi cu atat necesita ansamble mai mari mai solide.

 

La asta m-am referit.In legatura cu greutatea la TA, cel putin la modelu 650 si 700 amandoua au acelasi cadru deci diferenta este facuta de motor+toba(parerea mea)

 

:bow:

 

eu cred că berea fără alcool NU are acelaÂşi gust ca cea cu alcool. dacă nu mă credeți hai să facem o băută!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...