B.B. Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Cum ti s-a parut comparativ cu modelul de 600(al tau)? Greu de zis avand in vedere ca nu am mers din noiembrie cu a mea. Adica acum sunt impresionabil usor. Mi s-a parut ca trage putin mai tare decat a mea, dar sigur sunt subiectiv, cand o sa merg cu a mea o sa zic invers. La pozitie in sa, sunet, comenzi, curbe.. nici o diferenta notabila. E aproape la fel. Frana fata e mai puternica, nu foarte mult. Cred ca are putere putin mai mare, chiar nu stiu, parca 2-3 cai in plus. Mi s-a parut ciudat bordul si indicatorul de apa nu-l gaseam din priviri, ma uitam la cel de benzina si credeam ca e temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Greu de zis avand in vedere ca nu am mers din noiembrie cu a mea. Adica acum sunt impresionabil usor.Mi s-a parut ca trage putin mai tare decat a mea, dar sigur sunt subiectiv, cand o sa merg cu a mea o sa zic invers. La pozitie in sa, sunet, comenzi, curbe.. nici o diferenta notabila. E aproape la fel. Frana fata e mai puternica, nu foarte mult. Cred ca are putere putin mai mare, chiar nu stiu, parca 2-3 cai in plus. Mi s-a parut ciudat bordul si indicatorul de apa nu-l gaseam din priviri, ma uitam la cel de benzina si credeam ca e temperatura. Pe hartie motorul de 650cm are cu 3 cai in plus fata de cel de 600cm dar nu cred ca sunt sesizabili prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Salutare Transalpistilor, Inainte sa dau comanda pentru un crash bar Hepco&Becker pt. carene , ma gandeam sa vad prima data daca are cineva de vanzare. Asa ca daca vinde cineva va rog sa ma anuntati. Am cautat si pe Transalp.ro , insa nu mai e nici un anunt valabil pe acolo. Multumesc, Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cine are in plus de vanzare un cauciuc spate valabil de transalp sa ma contacteze. Mesaj completat Inca un clujan dornic de "transalpit".Intre timp eu am reusit sa imi vand Dominatorul, contul pe Transalp.ro s-a activat, iar acum sunt in cautarea unui frumos exemplar trecut de anul 2000, cu kilometrii in jur de 20-30 de mii si cat mai multe accesorii. Sper sa nu ma prinda sezonul fara motocicleta. http://cgi.ebay.it/_Moto-e-Scooter__honda-...=item1c10f62de2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Cine are in plus de vanzare un cauciuc spate valabil de transalp sa ma contacteze. Mesaj completat http://cgi.ebay.it/_Moto-e-Scooter__honda-...=item1c10f62de2 salut! am o pereche de K76 la 3000 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare HRISTOS A INVIAT La un transalp din 92 cu un singur disc de frana pe fata vreau sa-i schimb roata de pe fata cu una din 96 cu 2 discuri de frana Ce ar mai trebui schimbat inafara de roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) salut!am o pereche de K76 la 3000 de km Mersi mersii,doar spatele ma intereseaza si un pret.Poate ceva mai enduro. Editat Aprilie 6, 2010 de jakalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
srp.ro Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 SalutareHRISTOS A INVIAT La un transalp din 92 cu un singur disc de frana pe fata vreau sa-i schimb roata de pe fata cu una din 96 cu 2 discuri de frana Ce ar mai trebui schimbat inafara de roata? Telescoape, etriere, placute de frana, sistem de franare am mai uitat ceva? io zic sa nu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Pai schimb roata cu tot cu discuri ,placute furtune etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
srp.ro Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Daca ai sistemul de franare e ok, dar nu stiu daca o sa-l poti prinde celalalt etrier pe celalalt telescop, trebuie sa vezi daca are telescopul tau sistem de prindere a etrierelor de o parte si de alta compatibile cu astea de au doua discuri (urechiusele alea in care se baga suruburile de prindere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 SalutareHRISTOS A INVIAT La un transalp din 92 cu un singur disc de frana pe fata vreau sa-i schimb roata de pe fata cu una din 96 cu 2 discuri de frana Ce ar mai trebui schimbat inafara de roata? de ce vrei sa faci treaba asta? e mai frumos cu doua discuri? Mesaj completat Mersi mersii,doar spatele ma intereseaza si un pret.Poate ceva mai enduro. enduro pretul sau guma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 de ce vrei sa faci treaba asta? e mai frumos cu doua discuri? Mesaj completat Poate mai util poate de asta au inceput sa puna 2 discuri pe fata nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Poate mai util poate de asta au inceput sa puna 2 discuri pe fata nu? eu zic sa faci o tura cu unu' cu doua discuri si apoi iei decizia asta ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Cred ca e evident ca franeaza mai bine cu doua discuri. Ca sa schimbi, trebuie schimbate jambele (ambele) si cumparat un etrier de frana dreapta si o pompa de frana noua (pentru 2 etriere de 2 pistonase). Abia apoi poti schimba roata (de fapt, ajunge sa schimbi doar butucul si sa o respitzezi) si sa pui al doilea disc. Toata afacerea te duce in sus la vreo 600ron, fara sa pun la socoteala discurile (e bine sa le schimbi pe ambele) si placutele (placute noi la discuri noi). Mai ieftin ar fi sa iti faci adaptor la disc mare, de 320mm. Comparativ franeaza mai bine decat un singur disc de 256 si mai prost decat doua de 256. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 merge facut un adaptor la disc de 320? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) Logic k merge. Doar ca e ceva mai dificil decat in mod normal. Iar daca ai aparatori (carene pana peste disc) pe jambe nu le vei mai putea folosi. Sa ma corecteze un transalpist expert: franele Nissin, etrier flotant cu 2 pistonase. Discuri compatibile cu cele de Dominator (si jambele inferioare la fel). Editat Aprilie 6, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Sa ma corecteze un transalpist expert: franele Nissin, etrier flotant cu 2 pistonase. Discuri compatibile cu cele de Dominator (si jambele inferioare la fel). Te corectez eu, prietene Dar nu legat de compatibilitatea cu Domi, care e evidenta, ci de acei 600 RON mentionati de tine mai sus Practic este imposibil sa scapi asa ieftin Lista completa este (pentru florinelu30): toata partea din fata, mai putin jugurile Roata cu doua discuri de frana este complet incompatibila cu furca pentru roata cu un disc, din cauza discului de pe stanga Eu, personal, nu am ajuns in situatia sa nu imi fie suficienta forta de franare pe fata, poate datorita unui stil de pilotaj mai prudent Mesaj completat La un transalp din 92 cu un singur disc de frana pe fata vreau sa-i schimb roata de pe fata cu una din 96 cu 2 discuri de frana Ce ar mai trebui schimbat inafara de roata? Cel mai sanatos este sa schimbi toata fata Daca deja ai cumparat roata fara sa cumperi furca, ai facut o prima greseala Si sa te pui sa cumperi fata pe bucati... Crede-ma afacere mai proasta nici nu ai putea sa faci Mai bine strange cureaua putin si cumpara un Transalp care are deja doua discuri pe fata, ca sunt destule de vanzare Desigur, cu banii tai faci ce vrei, dar e pacat sa-ti bati joc de ei, ca doar ii muncesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
srp.ro Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 (editat) Diferenta la franare intre aia cu un disc si aia cu doua discuri e ca ambele te pun in cap daca tragi de maneta ceva mai sanatos (in cazul in care frana functioneaza corect), numai ca de aia cu un disc trebuie sa tragi o idee ceva mai nesemnificativ mai tare , dar daca in mers ajungi sa tragi de frana sa blochezi roata pe fata e foarte foarte grav..... parerea mea. Editat Aprilie 6, 2010 de srp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Diferenta la franre intre aia cu un disc si aia cu doua discuri e ca ambele te pun in cap daca tragi de maneta ceva mai sanatos (in cazul in care frana functioneaza standard), numai ca de aia cu un disc trebuie sa tragi o idee ceva mai nesemnificativ mai tare , dar daca in mers ajungi sa tragi de frana sa blochezi roata pe fata e foarte foarte grav..... parerea mea. Daca ai 2 discuri, risti sa opresti la un moment dat. Daca ai doar unu, probabil faci poc. Cine-i tembel pica in cap si fara sa traga maneta de frana. De obicei la prima curba. Mesaj completat Revenind la discutia de fatza, da, acum mi-am dat seama ca am spus o mare prostie. 600ron, mda. E-U-R-O. Multam Korben Preturile stau cam asa: 100e jamba (tre' doua) 50e butucu sau 100e roata 50e etrier 50e pompa 100e discul (trebe doua) 25e placutele (trebe doua) ----- 550-600euro Foarte estimativ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
srp.ro Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Da, vara nu-i ca iarna si motoru nu-i ca masina, franarea la motor e mult mai dichisita decat la masina, trebuie sa anticipezi, sa te inscrii, sa franezi inainte, etc etc. Ce folos sa ai "5" discuri de frana daca le actionezi si motoru fuge de sub tine? (offtopic) Oricum ar fi multa munca pentru florinelu30 si bataie de cap cu nu prea multe rezultate, dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Daca ai 2 discuri, risti sa opresti la un moment dat. Daca ai doar unu, probabil faci poc. De asta am pus intrebarea,se pare ca mi-ai dat raspunsul pe care-l asteptam De aici vreau sa iau roata cu ce mai are bun pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Daca ai 2 discuri, risti sa opresti la un moment dat. Daca ai doar unu, probabil faci poc. De asta am pus intrebarea,se pare ca mi-ai dat raspunsul pe care-l asteptam De aici vreau sa iau roata cu ce mai are bun pe ea Si tu consideri ca merita aceasta investitie de 600 euroi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 e 750 euro toata http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-277380.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) Si tu consideri ca merita aceasta investitie de 600 euroi ? Eu? Eu imi fac adaptor de etrier. Si aia e vreo 150 euro dar oricum tre sa schimb discul, deci 120 oricum dadeam. Mesaj completat @Florinelu: Vezi tata ca are furca stramba -- nu faci nimic cu ea. @Rinno: daca ai gasi cui sa vinzi piesele originale (furci, roata, etc), s-ar reduce la o investitie de cca 200-250 euro, ceea ce e mai mult decat acceptabil pentru o franare mult mai eficienta. Nu iti doresc sa incerci vreodata sa opresti si sa ai senzatia aia idioata de frana pe zapada (de fapt, mai mult nu te duc franele). Si nu, nu e vorba de niste frane proaste, garnituri sau cauciucuri imbatranite, placute neincinse sau discuri ovalizate. Pur si simplu de frane subdimensionate. E destul de raspandita boala asta pe la inceputul anilor 90. Editat Aprilie 7, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Daca ai 2 discuri, risti sa opresti la un moment dat. Daca ai doar unu, probabil faci poc. Nu este deloc adevarat ce zici, frana fata a transalpului pana in 1995, cea cu un disc, este suficienta pentru a frana normal. Nu stiu de unde ideea asta ca daca are 2 discuri neaparat franeaza mai bine. Nu e adevarat. Transalpul cu 2 discuri pe fata are acele 2 discuri mai mici (ca diametru) si mai subtiri. Intamplator am mers cu Transalp 650 cu 2 discuri pe fata si chiar nu franeaza ceva de speriat, franeaza aproape la fel. Schimbarea de care intreaba florinelu30 chiar nu are nici un rost, poate doar vreo fitza.. ca arata mai bine cu 2 discuri sau nu inteleg. Eu mereu stau si ma intreb de unde le vin astfel de idei incepatorilor pe TA - florinelu30 - mergi fratica vreo cateva zeci de mii de km cu Transalpul cu 1 disc si apoi sa vii sa te plangi ca nu franeaza bine.. dar iti spun sigur ca daca mergi destul cu ea o sa-ti treaca astfel de idei de inovatii Mesaj completat Da, vara nu-i ca iarna si motoru nu-i ca masina, franarea la motor e mult mai dichisita decat la masina, trebuie sa anticipezi, sa te inscrii, sa franezi inainte, etc etc. Ce folos sa ai "5" discuri de frana daca le actionezi si motoru fuge de sub tine? (offtopic) Oricum ar fi multa munca pentru florinelu30 si bataie de cap cu nu prea multe rezultate, dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.