andrei_c Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 A inceput Dakaru'! Se discuta si se fac incurajari aici: /index.php?...09476&st=90 Hai Marcel!!! Hai Many!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salut.... vreau sa ii iau un motor si tare sunt nehotarat.... nush ce sa aleg... un susuki gsx-r 750 2001-2003 sau un transalp 2001 650 cam cat consuma un transalp?? cred k papa cva din moment ce are un motor in V,,,, MULTUMESC ANTICIPAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 (editat) un susuki gsx-r 750 2001-2003 sau un transalp 2001 650 cam cat consuma un transalp?? cred k papa cva din moment ce are un motor in V Nu crezi bine, configurația în V nu determină obligatoriu creÂşterea consumului... Transalpul de 650 consumă MAXIM între 5,5 Âşi 6 la suta de km Cu un stil de pilotaj moderat se poate reduce consumul la 5 la suta Dar tu pui problema greÂşit din start GSX-R Âşi Transalp sunt motociclete total diferite, sport-touring vs rally-touring Dacă datele din profilul tău sunt corecte, adică vii de pe un MZ 125, îți recomand Transalpul, o să il iubeÂşti, te va duce în locuri despre care nici nu Âştiai ca există Editat Ianuarie 6, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 ma bate gandul sa imi iau transalp.Nu prea stiu care sunt diferetele intre anii de inmatriculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salut.... vreau sa ii iau un motor si tare sunt nehotarat.... nush ce sa aleg... un susuki gsx-r 750 2001-2003 sau un transalp 2001 650 cam cat consuma un transalp?? cred k papa cva din moment ce are un motor in V,,,, MULTUMESC ANTICIPAT. nu are nicio treaba faptul ca e in V2. daca iei o motocicleta avand in vedere in primul rand consumul...nu prea faci mare treaba.e si asta un aspect,dar nu asa importat. mai intai gandeste-te ce vrei exact -viteza,sa stai cocosat,fite etc. ia-ti suzuki. -confort,sa te bucuri de drum,sa stai relaxat- ia transalp. daca esti linistit scoti la transalp si sub 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 scuze.... dar tipul motorului influenteaza puterea motorului si consumul.. imi place mult transalp 650 2001 insa imi place mult si suzuki gsx'r 750 2001... si da...datele sunt corecte momentan rulez cu o batrana din 61..... mai am ceva timp sa ma hotarasc. multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 scuze.... dar tipul motorului influenteaza puterea motorului si consumul.. imi place mult transalp 650 2001 insa imi place mult si suzuki gsx'r 750 2001... si da...datele sunt corecte momentan rulez cu o batrana din 61..... mai am ceva timp sa ma hotarasc. multumesc mult. ...e vorba de cuplul si turatia la care trage cel mai bine. diferenta dintre TA si o oarecare 2 in linie este ca TA-ul trage bine in ture joase....consumul tot cam la fel e. Mesaj completat ...e vorba de cuplul si turatia la care trage cel mai bine.diferenta dintre TA si o oarecare 2 in linie este ca TA-ul trage bine in ture joase....consumul tot cam la fel e. pusa in fata si problema consumului....gsx-r de 750 si cel de 1000 bat pe la acelasi consum... eu am avut de cbr de 600 pe carburatie si sub 6 nu scadea in afara ( mers decent ),iar in oras se ducea si la 8-9(repet,mers DECENT)- la 750si 1000 e si mai rau. -La TA uiti sa-i bagi benzina.... asa ca renunta la ganduri vitezane ,cauta o vacuta pe masura pretentiilor si hai pe TRANSALP.RO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 scuze.... dar tipul motorului influenteaza puterea motorului si consumul.. da-mi voie sa ma citez: "configurația în V nu determină obligatoriu creÂşterea consumului..." compara asa: BMW F650 un cilindru Transalp 650 doi in V Oricare motor de 600 4 in linie (alimentat prin carburatoare) Consumul acestora este aproximativ egal in conditii similare de exploatare Si intereseaza-te de Kawasaki KLE 500 (!!!) doi in linie, vei afla ca astea consuma un pic mai mult decat Transalpul, cu toate ca e capacitate mai mica Revenind la intrebarea ta, trebuie, asa cum a zis si ScoRider, sa te hotarasti ce anume vrei sa faci cu viitoarea motocicleta Daca iti place sa mergi prin tara si sa mai iesi pe coclauri, Transalpul e alegerea corecta Daca doresti senzatii tari, cumperi GSX-R Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 da-mi voie sa ma citez: "configurația în V nu determină obligatoriu creÂşterea consumului..."compara asa: BMW F650 un cilindru Transalp 650 doi in V Oricare motor de 600 4 in linie (alimentat prin carburatoare) Consumul acestora este aproximativ egal in conditii similare de exploatare Si intereseaza-te de Kawasaki KLE 500 (!!!) doi in linie, vei afla ca astea consuma un pic mai mult decat Transalpul, cu toate ca e capacitate mai mica Revenind la intrebarea ta, trebuie, asa cum a zis si ScoRider, sa te hotarasti ce anume vrei sa faci cu viitoarea motocicleta Daca iti place sa mergi prin tara si sa mai iesi pe coclauri, Transalpul e alegerea corecta Daca doresti senzatii tari, cumperi GSX-R Bafta! nea nicu...ce e cu atat TDM? unde e transalp-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 ce e cu atat TDM? unde e transalp-ul? Sunt amandoua in garaj, la caldurica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Sunt amandoua in garaj, la caldurica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 multumesc. asfalt uscat in 2011.... si sanatate maxima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 multumesc. asfalt uscat in 2011.... si sanatate maxima... asfalt uscat si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) gsxr 750 2001-2002-2003 sunt injectie.cred k un motor injectie are consumul mai mic decat carburatie.tare mi'ar place un transalp.din ce am citit e mai ieftin la consumabile. bafta. Editat Ianuarie 7, 2011 de mz125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Normal, ca nu tre sa schimbi nimic Pai ce mai astepti, strange banutu si ia-ti, au ajuns ieftine in ziele astea, mai ales in RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 gsxr 750 2001-2002-2003 sunt injectie.cred k un motor injectie are consumul mai mic decat carburatie.tare mi'ar place un transalp.din ce am citit e mai ieftin la consumabile. bafta. injectia are,intr-adevar ,consum mai mic si nit'cai putere mai mare...dar nu te astepta acum ca 750-u sa iti consume 6 ca mare plasa iti iei. ma repet,d-abia cand te hotaresti asupra unei categorii,atunci alegi intre marci,modele care sunt mai usor de inretinut si care ....consuma mai putin ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 nu ma astept la 6 ci undeva la 8-9......... multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 nu ma astept la 6 ci undeva la 8-9......... multam Oricum mie personal mi se pare mult 8-9 pentru injectie mnoo poate nu a prea pricep eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 gsxr 750 2001-2002-2003 sunt injectie.cred k un motor injectie are consumul mai mic decat carburatie.tare mi'ar place un transalp.din ce am citit e mai ieftin la consumabile. bafta. Daca pui intrebari pe topicul transalpistilor este evident ca vei primi doar sfaturi catre Transalp. Mi se pare normal ca oamenii de aici sa iubeasca acest model de motocicleta altfel nu il mai cumparau. Ei au stiut ce vor. Sfatul meu este sa probezi cateva modele de motociclete. Nu te lua dupa ce iti place vizual. Mie de exemplu imi plac chopperele de mor. Daca am avea sosele ca in alte tari maine mi-as lua Harley. Dar am mers pe Harley si dupa cateva linii de tamvai mi-a trecut. Si mie imi plac motocicletele care consuma putin. In acest sens BMW f650 gs este super. Totusi vibratiile mari si saua putin cam scurta nu mi-au placut. Vroiam o sa comoda cu o motocicleta silentioasa dedesupt, cu un consum moderat si o viteza de cruaziera decenta. Sa faca fata la toate drumurile din Ro. ca daca rezista in Ro. poti sa ajungi cu ea oriunde in lume. Asa am ajuns la Transalp. Nu e o motocicleta frumoasa dar nici urata si nici performanta. Nu consuma putin si nici foarte rapida nu este. Dar este compromisul perfect. Nu consuma enorm dar nici putin, nu e puternica dar nici slaba nu este. Nu este rapida dar nici lenta. Nu este foarte enduro dar nici foarte touring. Nu este usoara dar nici foarte grea. Este destul de manevrabila in oras dar nu exceleaza in schimb ofera ceva protectie la curent in afara orasului. Este destul de fiabila si intretinerea e minima. Are din toate cate putin. De aceea este si asa populara. Dar daca vrei ceva mai specializat trebuie sa platesti tribut. Daca vrei fite, figuri si viteza iti iei un super sport si te rupe la drumurile lungi. Daca vrei putere fantastica iti iei un miar si te rupe la consum. Daca vrei un enduro iti iei un KTM si te rupe pe asfalt. Daca vrei un turing nu ai ce sa cauti pe drumuri fara asfalt. Daca vrei o legenda cu motor in V iti iei Harley si o sa aflii cum a fost colonizata America. Daca le vrei pe toate la un loc dar cate putin din fiecare iti iei Transalp. In plus este o motocicleta perfecta pentru Romania mai ales primavara cand infloresc gropile peste tot. E perfecta fiindca daca vrei sa ajungi la o manastire vestita o sa ai surpiriza sa nu existe asfalt. Mie imi mai mai place fiindca impresioneaza prin dimensiuni mai ales modelul din 2000. Parca si soferii sunt mai atenti cand vad ca e ceva mare langa ei. Modelele mai mici le considera un fel de scutere. Ca la noi prieoritate are cel cu gabarit mai mare. Oricum depinde de fiecare ce vrea. Daca nu esti prea plimbaret de felul tau iti poti lua un sprort ori una de strada ori chiar un chopper. Daca ai coclauri pe langa casa iti poti lua un cross ori un enduro. Evident ca toate pot fi flolosite oriunde dar cu ceva mai multe dificultati. Altfel te limitezi foarte tare si o sa iti para rau. Am un prieten care vrea sa dea un sport-touring pe un enduro-touring fiindca a vrut sa ajunga la o vila unde avea cazare si nu exista asfalt. Mai exista si alegerea dupa fizic. Am prieteni care ar vrea enduro dar nu ii ajuta inaltimea si atunci sunt limitati la un tip de motocicleta mai joasa. Sper ca te-am ajutat sa iti pui gandurile in ordine. Inchei cu incurajarile clasice. Toate motocicletele sunt bune dar Honda-i Honda. Asa ca poti sa iti iei ce vrei tu dar ia-ti Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) Daca pui intrebari pe topicul transalpistilor este evident ca vei primi doar sfaturi catre Transalp. Mi se pare normal ca oamenii de aici sa iubeasca acest model de motocicleta altfel nu il mai cumparau. Ei au stiut ce vor. Inchei cu incurajarile clasice. Toate motocicletele sunt bune dar Honda-i Honda. Asa ca poti sa iti iei ce vrei tu dar ia-ti Transalp. :banana: da si inca foarte mult il iubesc si da cea mai buna alegere dupa mine si nunumai un transalp Editat Ianuarie 7, 2011 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) Daca pui intrebari pe topicul transalpistilor este evident ca vei primi doar sfaturi catre Transalp. Mi se pare normal ca oamenii de aici sa iubeasca acest model de motocicleta altfel nu il mai cumparau. Ei au stiut ce vor. Sfatul meu este sa probezi cateva modele de motociclete. Nu te lua dupa ce iti place vizual. Mie de exemplu imi plac chopperele de mor. Daca am avea sosele ca in alte tari maine mi-as lua Harley. Dar am mers pe Harley si dupa cateva linii de tamvai mi-a trecut. Si mie imi plac motocicletele care consuma putin. In acest sens BMW f650 gs este super. Totusi vibratiile mari si saua putin cam scurta nu mi-au placut. Vroiam o sa comoda cu o motocicleta silentioasa dedesupt, cu un consum moderat si o viteza de cruaziera decenta. Sa faca fata la toate drumurile din Ro. ca daca rezista in Ro. poti sa ajungi cu ea oriunde in lume. Asa am ajuns la Transalp. Nu e o motocicleta frumoasa dar nici urata si nici performanta. Nu consuma putin si nici foarte rapida nu este. Dar este compromisul perfect. Nu consuma enorm dar nici putin, nu e puternica dar nici slaba nu este. Nu este rapida dar nici lenta. Nu este foarte enduro dar nici foarte touring. Nu este usoara dar nici foarte grea. Este destul de manevrabila in oras dar nu exceleaza in schimb ofera ceva protectie la curent in afara orasului. Este destul de fiabila si intretinerea e minima. Are din toate cate putin. De aceea este si asa populara. Dar daca vrei ceva mai specializat trebuie sa platesti tribut. Daca vrei fite, figuri si viteza iti iei un super sport si te rupe la drumurile lungi. Daca vrei putere fantastica iti iei un miar si te rupe la consum. Daca vrei un enduro iti iei un KTM si te rupe pe asfalt. Daca vrei un turing nu ai ce sa cauti pe drumuri fara asfalt. Daca vrei o legenda cu motor in V iti iei Harley si o sa aflii cum a fost colonizata America. Daca le vrei pe toate la un loc dar cate putin din fiecare iti iei Transalp. In plus este o motocicleta perfecta pentru Romania mai ales primavara cand infloresc gropile peste tot. E perfecta fiindca daca vrei sa ajungi la o manastire vestita o sa ai surpiriza sa nu existe asfalt. Mie imi mai mai place fiindca impresioneaza prin dimensiuni mai ales modelul din 2000. Parca si soferii sunt mai atenti cand vad ca e ceva mare langa ei. Modelele mai mici le considera un fel de scutere. Ca la noi prieoritate are cel cu gabarit mai mare. Oricum depinde de fiecare ce vrea. Daca nu esti prea plimbaret de felul tau iti poti lua un sprort ori una de strada ori chiar un chopper. Daca ai coclauri pe langa casa iti poti lua un cross ori un enduro. Evident ca toate pot fi flolosite oriunde dar cu ceva mai multe dificultati. Altfel te limitezi foarte tare si o sa iti para rau. Am un prieten care vrea sa dea un sport-touring pe un enduro-touring fiindca a vrut sa ajunga la o vila unde avea cazare si nu exista asfalt. Mai exista si alegerea dupa fizic. Am prieteni care ar vrea enduro dar nu ii ajuta inaltimea si atunci sunt limitati la un tip de motocicleta mai joasa. Sper ca te-am ajutat sa iti pui gandurile in ordine. Inchei cu incurajarile clasice. Toate motocicletele sunt bune dar Honda-i Honda. Asa ca poti sa iti iei ce vrei tu dar ia-ti Transalp. multumesc .... scuze dak deranjez.... ma interesez dinainte.nu vreau sa imi para rau de alegerea care o fac.... ms mult pt sfaturi....le'ai incadrat pe toate... m'ai convins cat de cat.... acum dak as avea banii mi'as lua transalp..... ms Editat Ianuarie 7, 2011 de mz125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Felicitari Barbarosa pentru topic. Buna ideea, tare ma bucur sa gasesc si alti "de-ai mei" . Cine stie poate "inventam" o iesire in grup.Daca treceti prin Cluj da-ti un semn. Am si o poza nu-i tare reusita da' asta e, mai facem: Asatea doua sunt surori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Ozzy, ce ai scris acolo e esenta Transalpului. M-a uns la suflet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 mz125, ai idee?... cat de tare te dor toate cele chiar si dupa un drum de 200 de km cu o vitezana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) mz125,ai idee?... cat de tare te dor toate cele chiar si dupa un drum de 200 de km cu o vitezana ? Dupa 200 de Km? Da dupa 40 de km cum iti suna? Hai sa va povestesc o faza cu un GSXR K1. M-au invitat niste prieteni in Bulgaria si eu aveam motorul la garaj. Pe vremea aia aveam un touring din 84. Cum imi erea lene sa ma duc sa imi iau motorul sun un prieten si imprumut motorul lui cum spuneam un GSXR de 600 din 2001. Eu mai mersesem cu pasager pe GSXR dar SRAD si a fost relativ ok pe o distanta de 400km in total. Ma urc eu cu nevasta in spate si pornim spre Bulgaria. De la inceput mi se parea ca nu am loc pe motor ca e prea mic. Dupa 20 de km am constat ca din cauza ca nu prea puteam sa ma misc pe el ma inclinam greu la curbe. Ma simteam inghesuit intre carene. Deja consoarta incepuse sa chitaie ca ea nu mai poate. Din cauza ca are saua pasagerului mult prea sus ea saraca statea aproape numai in maini calare pe mine. Lucru care nu se intamplase pe SRAD. Dupa inca 20 km deja treaba era groasa rau mai ales ca eu nu aveam antrenament de SS. Suspensiile dure ma terminau la maini. Nu imi permiteam sa schimb setarile omului la suspensii. Asa ca m-am intors inapoi din drum si am lasat GSXR-ul la garaj. Problema nu era grava ca mai avem de mers cam inca 100 de km. Problema era ca ma gandeam numai la drumul de intoarcere in tara calare pe motorul iadului. Mi-am luat motorul meu antic si am plecat inapoi in Bulgaria. Prietenilor nu le venea sa creada ca m-am intors si am preferat un motor din 1984 si 50 de CP in locul unuia din 2001 pe injectie cu 100 de CP. In momentul ala nu ma interesa ca motorul meu are 50 de CP ca are 100 de ani ca nu merge perfect. Nu ma gandeam decat ca are cea mai comoda sa pe care poponeata meu a intalnit-o pana atunci. Si am mers cu ceva motoare la drumuri destul de lungi. Ma credeti sau nu dar motorul ala avea saua mai confortabila decat Transalpul din 2001. Dupa acel motor Transalpul are o sa excelenta. Am mers cu Ducati cu saua cu gel dar tot Transalpul e campion din tot ce am incercat. E adevarat ca nu am mers cu V Storm si nici cu Super Tenere. Dar oricum nu mi le permiteam asa ca nu avea rost. Dar Tenereu ala vechi are saua ca la Africana si nu mi-a placut. Se pot modifica dar parca nu ca la astea noi. Astea sunt un pic mai studiate si mai evoluate. Chiar daca Transalpul are saua mai putin confortabila decat acel motor din 84 recupereaza la suspensii. Sunt foarte incantat de suspensii chiar daca numai spatele este reglabil. Dar nu prea ma dau eu racing nici pe sosea nici pe coclauri. O sa incerc sa pun poze cu motorul vechi sa vedeti cum se faceau seile pe vremuri. Si evident si cu Transalpul. Editat Ianuarie 8, 2011 de ozzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.