rila Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) Multumesc mult de sfaturi. Motocicletele sigur le aduce din Italia,in Germania sunt mai scumpe ca aici...La pretul din Italia el mai castiga minim 500Euro,in fine...nu ma astept moto sa fie perfecta,ca nu e noua ;macar sa nu aiba probleme mari. Nu stiu cum e chestia cu Produs in UE,trebuie sa aiba ceva serie/numar undeva;ca daca nu are am inteles ca la RAR se achita 490lei in loc de 230lei(normal)... Maine ma duc la Nadlac sa vad agregatele,sunt cateva puse pe bikeshop.O sa iau un multimetru cu mine sa verific incarcarea,preventiv si normal ca dau o tura sa vad cum se comporta... Editat Aprilie 8, 2011 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 SAlutare, am de vanzare un carburator si membrane de transalp. De asemenea am ansamblul spate (bascula (rulmenti noi), amortizor, prolink, suport aetrier si etrier). pentru cine e interesat sa dea un semn sa ne intelegem Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Multumesc mult de sfaturi.Motocicletele sigur le aduce din Italia,in Germania sunt mai scumpe ca aici...La pretul din Italia el mai castiga minim 500Euro,in fine...nu ma astept moto sa fie perfecta,ca nu e noua ;macar sa nu aiba probleme mari. Nu stiu cum e chestia cu Produs in UE,trebuie sa aiba ceva serie/numar undeva;ca daca nu are am inteles ca la RAR se achita 490lei in loc de 230lei(normal)... Maine ma duc la Nadlac sa vad agregatele,sunt cateva puse pe bikeshop.O sa iau un multimetru cu mine sa verific incarcarea,preventiv si normal ca dau o tura sa vad cum se comporta... Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Multumesc mult de sfaturi.Motocicletele sigur le aduce din Italia,in Germania sunt mai scumpe ca aici...La pretul din Italia el mai castiga minim 500Euro,in fine...nu ma astept moto sa fie perfecta,ca nu e noua ;macar sa nu aiba probleme mari. Nu stiu cum e chestia cu Produs in UE,trebuie sa aiba ceva serie/numar undeva;ca daca nu are am inteles ca la RAR se achita 490lei in loc de 230lei(normal)... Maine ma duc la Nadlac sa vad agregatele,sunt cateva puse pe bikeshop.O sa iau un multimetru cu mine sa verific incarcarea,preventiv si normal ca dau o tura sa vad cum se comporta... Modelul de 650 are 100% aceea "omologare" europeana. Cele mai vechi habar nu am da au asa ceva. Din cate am observat, aceea "omologare" apare la motocicletele fabricate in Europa incepand cu anul 2000(din pacate e doar o constatare dupa ce am vazut la RAR inregistrarea mai multor motociclete). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Nu stiu cum e chestia cu Produs in UE,trebuie sa aiba ceva serie/numar undeva;ca daca nu are am inteles ca la RAR se achita 490lei in loc de 230lei(normal)... era o serie de genul e04..., oricum trebuie sa scrie in cartea motocicletei it cartea de circulazione nu cred ca trebuie sa fie produs in ue trebuie sa fie inmatriculata in ue dar daca se intampla sa ajungi la rar poti sa-i atragi atentia celui care se ocupa de moto ca ea a fost inmatriculata intr-o tara membra ue Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 era o serie de genul e04..., oricum trebuie sa scrie in cartea motocicletei it cartea de circulazionenu cred ca trebuie sa fie produs in ue trebuie sa fie inmatriculata in ue dar daca se intampla sa ajungi la rar poti sa-i atragi atentia celui care se ocupa de moto ca ea a fost inmatriculata intr-o tara membra ue Nu conteaza daca a fost inmatriculata in UE(cu exceptia faptului ca nu platesti vama). Pe placuta cu seria(de pe cadru) trebuie sa ii mai scrie ceva in plus. Am inmatriculat toate cele 3 motociclete care le-am avut si atat la Transalp(din 2001) cat si la o Yamaha DT125R(din 2001) scria ceva acolo, iar Domniatorul(din 1994) nu a avut aceea serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Nu conteaza daca a fost inmatriculata in UE(cu exceptia faptului ca nu platesti vama). Pe placuta cu seria(de pe cadru) trebuie sa ii mai scrie ceva in plus. Am inmatriculat toate cele 3 motociclete care le-am avut si atat la Transalp(din 2001) cat si la o Yamaha DT125R(din 2001) scria ceva acolo, iar Domniatorul(din 1994) nu a avut aceea serie. asa-i, scrie si pe placuta cu seria un cod... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dordecer Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Fiindca tot se aminteste de achizitie de Transalp , am cumparat unul asta toamna de la Kampur Brasov . Conteaza foarte mult prsoana de la care o cumperi. Se spune ca , atunci cand cumperi ceva , sa te uiti in ochii celui ce o vinde mai mult decat la produsul pe care vrei sa-l iei. Asta arata foarte mult cat de sincera , bine intentionata e acea persoana in ceea ce vrea sa vanda , daca are sau nu ceva de ascuns la marfa lui ! Ma bucur mult pentru aceasta motocicleta. Asa cum spunea cineva intr-un post anterior , important e ca cel putin in proportie de 75 % sa corespunda cerintelor , dorintelor personale. Acesta e un aspect important , deloc de neglijat , pentru a nu fi nevoit ca peste sase luni sau un an sa-mi dau seama ca nu e chiar ceea ce am nevoie , ce mi-am dorit si sa strang iar cureaua , sa astept cu (ne) rabdare motocicleta visata. Tot asa e si cand , in viata faci ceea ce ti se potriveste , te pricepi la asta si faci cu pasiune acel lucru. Asa e si cand ti-ai gasit partenerul potrivit de viata si , zi de zi te minunezi de acest lucru ! Plimbari frumoase tuturor fara evenimente negative grave. Sa dam un exemplu pozitiv , prin comportamentul nostru in trafic ca nu suntem ceea ce prejudecata unora ( sau multora ) ii face sa creada despre noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinell_mc Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 De unde as putea cumpara o carena stinga fata de Transalp 2001 noua sau second? Pe la reprezentante astept 3-4 saptamini ... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEXX Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 De la Mymoto am cumparat in toamna si mi-a venit in 8-9 zile calendaristice... Second, nu stiu, Transalpurile nu prea ajung la dezmembrari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 De unde as putea cumpara o carena stinga fata de Transalp 2001 noua sau second?Pe la reprezentante astept 3-4 saptamini ... Multumesc vezi AICI daca iti convine pretul sau AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Am vazut ceva interesant pe net, poate ii careva interesat de asaceva. Cort de la QUECHUA facut pentru HONDA inscriptionat cu TransALP 100 E Detalii Aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidyus Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Cine ar fi interesat de un cort ”HONDA TRANSALP” /index.php?showtopic=655343 - un Varaderist Mesaj completat Mersi Lutzifer , dacă as mai avea transalp, nu ar fi pe bursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Salut, Stie careva unde gasesc un ghidon pentru honda transalp 650V 2001 + protectie mana stanga ? nou sau second hand Pe tipul cu motorul la dezmembrat din vaslui, adris l-am intrebat nu-l mai are. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piramidon Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 are careva carburatoare de TA '96? ma intereseaza doar corpurile nu si membranele, sau daca stiti pe cineva care se ocupa de asa ceva sa-mi dati si mie mesaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Stie cineva daca exista celebra rotita dintata de la melcul de kilometraj si aftemarket? In principiu, ma enerveaza ca trebuie sa dau la fiecare 2 ani cate 28 euro pe un "genuine honda" care e o bucata de plastic absolut normala, cu costuri de productie de 10 centi, cand probabil chinezul ar putea sa vanda aceeasi chestie cu 2-5 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Stie cineva daca exista celebra rotita dintata de la melcul de kilometraj si aftemarket? In principiu, ma enerveaza ca trebuie sa dau la fiecare 2 ani cate 28 euro pe un "genuine honda" care e o bucata de plastic absolut normala, cu costuri de productie de 10 centi, cand probabil chinezul ar putea sa vanda aceeasi chestie cu 2-5 euro. n-am întâlnit. dacă găsești, să faci publică sursa, te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) Stie cineva daca exista celebra rotita dintata de la melcul de kilometraj si aftemarket? In principiu, ma enerveaza ca trebuie sa dau la fiecare 2 ani cate 28 euro pe un "genuine honda" care e o bucata de plastic absolut normala, cu costuri de productie de 10 centi, cand probabil chinezul ar putea sa vanda aceeasi chestie cu 2-5 euro. La un moment dat nu o sa mai facă față acel melc de plastic cu toate că o să pui NOU, pentru că se uzează melcul metalic Âşi o să "distrugă" mult prea repede pe cel de plastic. ÂŞi de cât să dai câte 28 Euro pe plastic... mai bine dai 120 Euro si ai tot NOU. La mine ii schimbat de vreo 15.000 km. Editat Aprilie 23, 2011 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myta Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 buna seara tuturor! am achizitionat un transalp650,din2000,si am o problema:cand pun contactul pt a o pornii,nu se stinge martorul cheie(CITITORUL cip CHEIE),si...normal,NU PORNESTE. I-am dat wd40 la toate mufele,si tot degeaba. Trebuie sa pun contactul de mai multe ori pana se stinge. Aveti idee ce sa-i fac? Multumesc si PASTE FERUCIT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 (editat) In legatura cu ghidonul aftermaerket, va recomand ghidoanele de la Renthal, am tras peste 20 de trante in offroad cu asta de il am acum si nu are absolut nimic, am strambat prinderile dar ghidonul nu a patit nimic (am tras niste trante serioase incercand sa ma tin dupa Alain Duclois ). Eu unul am varianta Renthal Dakar High care este mai lat ca cel original de pe PD06 si ar trebui sa fie si mai inalt putin dar nu cred ca e cu mai mult de 5mm. Din punctul meu de vedere este cea mai buna imbunatatire pe care am facut-o motocicletei (este mai flexibil deci amortizeaza mai bine la sarituri dar mult mai rezistent iar faptul ca este mai lat il face ca trecerea de pe 1310 la servodirectie ) Editat Aprilie 23, 2011 de dudaroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 am achizitionat un transalp650,din2000,si am o problema:cand pun contactul pt a o pornii,nu se stinge martorul cheie(CITITORUL cip CHEIE),si...normal,NU PORNESTE.I-am dat wd40 la toate mufele,si tot degeaba. Trebuie sa pun contactul de mai multe ori pana se stinge. Aveti idee ce sa-i fac? Cauta pe forumul de specialitate http://www.transalp.ro/forum/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 buna seara tuturor!am achizitionat un transalp650,din2000,si am o problema:cand pun contactul pt a o pornii,nu se stinge martorul cheie(CITITORUL cip CHEIE),si...normal,NU PORNESTE. I-am dat wd40 la toate mufele,si tot degeaba. Trebuie sa pun contactul de mai multe ori pana se stinge. Aveti idee ce sa-i fac? Multumesc si PASTE FERUCIT! Mai exact aici: http://www.transalp.ro/forum/comportament-...arter-t623.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) Stie cineva un magazin in Bucuresti de unde pot sa cumpar o camera de spate? Guma mea e 130/80/17, asta a avut cand a venit in Ro, asa scrie in acte, asta am cumparat si cand am inlocuit-o, normal era 120. Ma intereseaza sa fie pe stoc, nu comanda si sa vina "candva". Merci. Editat Aprilie 25, 2011 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 Stie cineva un magazin in Bucuresti de unde pot sa cumpar o camera de spate? Guma mea e 130/80/17, asta a avut cand a venit in Ro, asa scrie in acte, asta am cumparat si cand am inlocuit-o, normal era 120. Ma intereseaza sa fie pe stoc, nu comanda si sa vina "candva". Merci. Incerca aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myta Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Mai exact aici: http://www.transalp.ro/forum/comportament-...arter-t623.html multumesc frumos pt ajutor,totusi nu am gasit inca cauza concreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.