Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

Mai intai am sa schimb uleiul cu 7,5W si daca nu imi place schimb arcurile.

Multumesc pentru sfaturi.

 

Pune direct 5w (de la 10 la 7.5 nu e mare diferenta) ... nu stiu cum e la 700 dar eu as lasa si camera de aer un pic mai mare (1,2 cm) decat standard.

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha!

Drum forestier in Spania

sa plang sau sa rad?

Acolo se traieste cu viteza secolului in care traim. Si printr-o padure treci repede si nu pierzi vremea. Sigurat ii fain, aer curat, padure, mai dai de o priveliste... si "sub kur" ai un asfalt mai bun ca la noi un drum National European.

Asta se poate numi civilizatie. :bigstar: Frumos din partea lor! Pacat ca noi numai traim atata sa prindem asaceva si la noi in "sat"(țară)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am ajuns la Transalp, nu pentru ca strabat zilnic coclaurile din paduri, munti si vai, ci pentru ca dau zilnic in gropile, santurile, si liniile de tramvai din asa zisa capitala; Ca o scot la coclau cu nevasta o data la doua luni e un plus... dar cand ajungi la enduro-touring pentru oras, inseamna ca ori iti duci traiul intr-un univers post-apocaliptic, ori ca traiesti in Bucuresti :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca noi numai traim atata sa prindem asaceva si la noi in "sat"(țară)

 

In locul tau eram plecat de mult din tara

Tinerii nu au niciun viitor aici

Este o tara condusa de hoti si demagogi, deci atata vreme cat va mai fi ceva de furat, se va fura

Mai apare cate un "justitiar" gen Vadim, care da mult din gura dar nu face nimic si uite asa, timpul trece

In 1989 eram cu un picior "afara" dar a venit lovitura de stat si am crezut ca in Rromania va curge lapte si miere

Intr-adevar, a inceput sa curga lapte si miere, dar tot pentru securisti, fosti securisti, politicieni si lingaii de pe langa ei

 

Prietenul care e in Spania are un amarat de V-Strom din 2009 :baldy: face saptamanal iesiri "de weekend" de 400-500 km dar se plange ca e cam nasol la ei :what:

L-am invitat in tara, sa ii dau sa manance o luna paine cu margarina, apoi sa se mai planga

 

dar cand ajungi la enduro-touring pentru oras, inseamna ca ori iti duci traiul intr-un univers post-apocaliptic, ori ca traiesti in Bucuresti

 

Ce te face sa crezi ca la noi e mai bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha!

Drum forestier in Spania

sa plang sau sa rad?

 

CIMG2922.JPG

 

Asa suunt multe drumuri si in CZ in padure dar au indicatorul asta: question_66.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vam promis poze cu crash-barurile asa ca...

Fain arată si crashbar-u si suportii laterali. :bigstar:

 

O mica remarcă, asta tine mai mult de gust! La Crashbar si la suporti laterali arata mai bine negru mat! :rolleyes:

 

Crashbar-u sper sa-l folosesti doar de ornament! Bau :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: de unde pot lua un set de hand guard-uri (preferabil cele originale Honda) pt XL600 (PD06)? Ca... nu mai e reprezentanta Honda pe la noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain arată si crashbar-u si suportii laterali.

 

O mica remarcă, asta tine mai mult de gust! La Crashbar si la suporti laterali arata mai bine negru mat!

 

Crashbar-u sper sa-l folosesti doar de ornament! Bau

 

Multumesc pentru urari. Si eu sper sa nu le folosesc. :D

Nu m-am gandit decat sa fie niste vopsea pe ele. Dar stai linistit dupa trei noroaie si trei spalari or sa fie negru mat. :D

de fapt dupa doua spalari sper sa mai fie inca ceva vopsea pe ele ca nu am prea mare incredere in vopseaua aia.

oricum ma bucur ca ti-au placut.

 

Intrebare: de unde pot lua un set de hand guard-uri (preferabil cele originale Honda) pt XL600 (PD06)? Ca... nu mai e reprezentanta Honda pe la noi...

 

Daca imi cumpar Acerbis ti le dau pe ale mele. Dar mai dureaza putin. Sunt la fel si pentru 650 si pentru 600. dar in locul tau daca nu avem deloc imi puneam unele mai dure. Alea originale nu te protejeaza decat de curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am din cele originale, dar se vede ca a trecut 20 de ani peste ele... Mi-ar fi placut din cele normale, pt a nu schimba aspectul motorului. La o adica, mi-as lua si alt model, dar sa nu se prinda decat intr-o singura parte, si nu in doua (adica fara sa se inchida in capatul ghidonului). Nu ma dau prin colcauri, deci aceste protectii imi sunt bune doar pt vant.

Merci,

Vice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru urari. Si eu sper sa nu le folosesc. :D

Nu m-am gandit decat sa fie niste vopsea pe ele. Dar stai linistit dupa trei noroaie si trei spalari or sa fie negru mat. :D

de fapt dupa doua spalari sper sa mai fie inca ceva vopsea pe ele ca nu am prea mare incredere in vopseaua aia.

oricum ma bucur ca ti-au placut.

Stai linistit ca si crashbar-urile mele is "home made" si date tot cu sprayul :crack: Numa ca am luat negru mat in loc de lucios. Atata tot... asta era doar asa ca idee, ce am spus. Si normal ca nu conteaza ca luceste putin sau nu! :D La mine chashbar-urile is foarte utile, ca leg echipamentele de ploaie de ele si castig loc :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am din cele originale, dar se vede ca a trecut 20 de ani peste ele... Mi-ar fi placut din cele normale, pt a nu schimba aspectul motorului. La o adica, mi-as lua si alt model, dar sa nu se prinda decat intr-o singura parte, si nu in doua (adica fara sa se inchida in capatul ghidonului). Nu ma dau prin colcauri, deci aceste protectii imi sunt bune doar pt vant.

Merci,

Vice.

 

In cazul asta nu prea am cu ce sa te ajut. Nici ale mele nu arata prea bine. Am cauta pe net sa vad daca se gasesc noi din cele originale si nimic.

Totusi intre aspectul motorului si siguranta eu aleg siguranta. Cele inchise la capete nu te protejeaza numai pe coclauri. Am un prieten care a cazut cu motorul pe sosea si capatul chidonului i-a zdrobit degetul mic de la mana dreapta. El nu a patit nimic ca avea viteza foarte mica dar acum nu mai are un deget. Asta e motivul pentru care vreau din cele inchise. Din cand in cand mai zdrangan la chitara si cam am nevoie de toate degetele. :D

 

Stai linistit ca si crashbar-urile mele is "home made" si date tot cu sprayul :crack: Numa ca am luat negru mat in loc de lucios. Atata tot... asta era doar asa ca idee, ce am spus. Si normal ca nu conteaza ca luceste putin sau nu! :D La mine chashbar-urile is foarte utile, ca leg echipamentele de ploaie de ele si castig loc :peace:

 

Am vazut in poze ca legi ceva de crash baruri si ma intrebam ce e acolo. Totusi nu se murdaresc? E adevarat ca sunt bagate in pungi dar la ce jeg e pe soselele noastre... Eu mi-am luat de la LordShit de aici de pe forum niste combinezoane de ploaie cu 50 de lei si se fac cam cat o carte normala. Nu ocupa prea mult loc in bagaje si pana acum nu a trecut apa prin ele.

. Eu acolo pe crash baruri as lega niste sticle cu benzina cand nu am posibilitatea de a alimenta. Sunt niste suporti de sticle pentru biciclisti care se prind pe cadru. O sa imi cumpar asa ceva si le prind de crash-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva vreo adresa de email de la service-ul Honda de pe bdul Timisoara? Ca vreau sa ma uimeasca cu un pret pt handguarduri de la ei... Am inteles ca acolo mai exista, ca in Pipera, de unde am mai luat unele chestii, nu mai sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare!

 

Intrebare intrebatoare: voi la ce nr de kilometri schimbati uleiul?

 

In carte am vazut ca e recomandat la 12000km, insa sincer mi se pare mult, asa ca l-as schimba mai devreme ( acum am 7000 cu schimbul actual si ma bate un gand)

 

 

Pareri, idei, sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreau sa trec la doi cilindrii si ma bate gandul la un Transalp 2002-2007.Cum Bikeshop e in renovare am si eu o rugaminte, sa-mi spuna si mie cineva care ar fi pretul corect pt unul bine intretinut.M-ar interesa si o recomandare privind anul de fabricatie minim (asta daca exista diferente intre modelele aparute in perioada aia).

Merci :cheers:

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca mai bine citeai de pe forumul transalp ce si cum, ca acolo sunt chestii vorbite si ras-vorbite.

http://www.transalp.ro/forum/ulei-nivel-verificare-etc-t66.html

 

 

 

Cine are timp sa stea toata ziua pe forumuri, poate ca putea lua in calcul si varianta asta. Imi pare rau ca te-ai simtit asa de repede atins de intrebare, dar deh', ce sa-i faci... se mai intampla!

 

@ enduristul: Pretul unui TA ok de dupa 2001 incepe pe undeva pe la 2800 de euro,de acolo urci cat te tin accesoriile si bugetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...