B.B. Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Si bagi VFR-ul pe pista? O sa fii mai "gras" decat competitorii cam cu 50kg. Dar las ca mai slabesti tu ca sa compensezi Dar o capra pentru pistele de motocross ai luat in consideratie? Deocamdata cel mai la indemana e pista. Normal ca o sa o bag, de asta am luat-o. Sa ma obisnuiesc cu stilul si totusi sa si pot calatori cu ea. Am de mers in Olanda la intrunirea Transalp internationala.. plec saptamana viitoare. Baiatul care a luat transalpul meu e super fericit, am fost ieri sa facem actele si venea de pe camp .. era tot numai un zambet. Transalpica mea e pe maini bune. O sa-mi fie dor de ea, m-a slujit cum nu se poate mai bine 3 ani si 9 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vest Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 (editat) Decizie de om intelept sau NU... daca ne referim la mesajul de mai sus.Daca tot iti doresti un v-storm,varadero,africana de ce te-ai orpit la vfr? miroase a "downgrade".... Editat Mai 23, 2011 de vest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 sau NU... daca ne referim la mesajul de mai sus.Daca tot iti doresti un v-storm,varadero,africana de ce te-ai orpit la vfr? miroase a "downgrade".... Korben zicea "decizie de om intelept", ca vrea sa isi i-a pe viitor Africana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 sau NU... daca ne referim la mesajul de mai sus.Daca tot iti doresti un v-storm,varadero,africana de ce te-ai orpit la vfr? miroase a "downgrade".... In nici un caz VFR nu e downgrade la Transalp... Transalp "mi-a ramas mica". TA 37kW, VFR 74kW... nu mi se pare deloc downgrade si in plus e mai noua. In alta ordine de idei vreau sa intru pe pista cu ea, cu TA nu puteam, ma tinea in loc. Si nu am bani de doua motociclete deocamdata. Am mers destul cu ea de o saptamana si vreau sa zic ca pozitia de condus este perfecta, esti ca pe TA doar ca lasat un pic in fata dar te ajuta rezervorul pe care iti lasi burta, la drum lung pot sta cu casca rezemata in palma si cotul pe rezervor, e o pozitie f comoda pt cap.. Puterea de care dispune motorul este incomparabila, deja e in alta gama decat Ta-ul. Am spus ca voi reveni la enduro-touring mai incolo, asta era ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Intr-o jumatate de ora buna de plictiseala am facut o manevra pe care vroiam sa o fac de mult. Sa mut releul de incarcare de la locul lui original oriunde altundeva... da sa-l mut de acolo. Unde e pus el original e la 2-3 cm deasupra tobei. Nu ajunge ca se incinge si el ca dracu, ii mai da si toba caldura suplimentara, 100% daunatoare in timp. Asa ca am dat jos carenele laterale si m-am pus pe holbat, pe unde as putea sa-l pun. Avand in vedere ca eu acuma am un releu de incarcare de Cagiva Canyon de 600, are firele mai lungi si este cu o idee mai mic ca cel de TransALP. Fara nici o modificare l-am tras pe partea cealalta unde este filtru de aer. Exact la gaura pe unde trage aerul... putin sub el este un loc perfect pentru asaceva. I-am dat o gaurica intr-un plastic, l-am prins cu un surub si gata. Dincolo i-am pus de forma un surub ca distantier sa nu stea lipit de plastic. Curentii de aer care se formeaza in interiorul carenei laterale, sigur nu-l va lasa sa se incinga atata de tare ca si dincolo. Deja ii ceva ca numai primeste caldura de la toba. Si asta e un avantaj. Pun cateva poze sa vedeti despre ce am vorbit pana acuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Bine ca nu l-ai pus pe casca. In primul rand vezi si tu ce radiator are asta, nu se compara cu cel Honda. E normal sa se incinga, adica un 80 grade e temperatura normala de lucru, n-ai sa vezi releu rece ca moartea. Al meu de pe TA deja are 4 ani si e pus exact in pozitia originala, dar are radiator dublu. Eu zic sa nu-ti faci griji, mai prost ca cel honda nu exista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Bine ca nu l-ai pus pe casca. In primul rand vezi si tu ce radiator are asta, nu se compara cu cel Honda. E normal sa se incinga, adica un 80 grade e temperatura normala de lucru, n-ai sa vezi releu rece ca moartea. Al meu de pe TA deja are 4 ani si e pus exact in pozitia originala, dar are radiator dublu. Eu zic sa nu-ti faci griji, mai prost ca cel honda nu exista... Stiu ca se incinge releul, in cateva secunde ii fierbinte. Nu asta ii problema! Dar nu imi placea faptul ca primea caldura suplimentara si de la toba, mai ales in oras unde nici nu circuli repede sa mai bata vantul. Aici eu zic ca ii cel mai bun loc de pe motor. Ca ii si ferit de apa, etc... si tot timpu ii "ventilat" cum trage aer motoru. Si incarca perfect asta de Cagiva. La ture mici baga 14,3 - 14,4V si pe la 4-5.000 ture baga 13,8 - 13,9V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 salut! caut si eu un cerc de roata pe 17 sa-l pun la un xt de 600, al meu nu mai merge recuperat, poate aveti de la vreo roata cu butucul defect, spart sau ceva de genul. rog pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 Exact la gaura pe unde trage aerul... putin sub el este un loc perfect pentru asaceva. I-am dat o gaurica intr-un plastic, l-am prins cu un surub si gata. Sfatul meu este sa il fixezi pe cadru. Cu alte cuvinte, corpul releului sa faca contact cu cadrul, in felul acesta disipa caldura si mai bine. In alta ordine de idei, caut un robinet de rezervor pentru Transalp. Are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 era undeva postat un link catre un filmulet cu un transalp pe pista. stie careva ceva? un link va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Sfatul meu este sa il fixezi pe cadru. Cu alte cuvinte, corpul releului sa faca contact cu cadrul, in felul acesta disipa caldura si mai bine. In alta ordine de idei, caut un robinet de rezervor pentru Transalp. Are cineva? Am eu. Am si rezervor cu totul. Robinetul ti-l pot da fara probleme, dar e pus pe "direct", fara vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 are cineva niste semnalizari de spate? vreau sa le pun pe africana si am nevoie de 2 buc. becul tre sa fie de 21w. daca aveti da-ti un semn si un pret, multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 are cineva niste semnalizari de spate? vreau sa le pun pe africana si am nevoie de 2 buc. becul tre sa fie de 21w. daca aveti da-ti un semn si un pret, multzam Eu mi-am luat de rezerva de vreo 2 ani pentru TransALP. Imi stau in 120 lei. Pana acuma nu am avut nevoie de ele, le pot da! Pret: 80 lei + posta! Sa pun si poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 era undeva postat un link catre un filmulet cu un transalp pe pista. stie careva ceva? un link va rog Acesta : /index.php?/topic/104572-honda-transalp-club/page__view__findpost__p__2507735 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Ia neamule ca e de calitate "Cric central de la fieraria Flavius, marca RomiC": http://www.transalp.ro/forum/cric-central-t574-255.html#p20682 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Salutare, Iar am probleme cu Transalpul. De curand simptomele au inceput sa fie urmatoarele: - daca trag socul nu mai porneste deloc (nici daca e rece nici daca e cald motorul) - dupa ce reusesc sa-l pornesc fara soc, motorul este pe la 900 , 1000 de ture. Sta asa pt cateva secunde apoi moare motorul. - ca sa stea cat de cat la relanti cresc turatia si incepe sa varieze puternic intre 1100 si 1400. Si chiar si asa moare motorul , dar sta ceva mai mult timp pornit motorul . - plec cu motocicleta asa , merg cateva minute sau zeci de minute apoi trag pe dreapta si verific turatia la relanti. Sta la 1600 de ture asa ca o dau la 1200 . Apoi plec mai departe. Dupa o vreme ma opresc iar si opresc motorul. O las 2 minute oprita si pornesc iar. Turatia la relanti e iar la 900 , 1000 de ture, si iar tre sa ridic turatia la relanti , si iar plec cu ea si trag pe dreapta si observ ca sta la 1600 si tot asa... Bujiile sunt noi noutze (Iridium) Filtrul de aer e nou. Plutitoarele sunt cat de cat la locul lor. La surubul de amestec nu s-a umblat. La sincornizare nu s-a umblat. In mers pare sa fie o idee mai puturoasa decat un Transalp din 2001 al unui prieten. Primul lucru care imi vine in cap ar fi ca amestecul este prea bogat in benzina. Poate de-asta nu mai pleaca deloc cu socul tras. Se ineaca prea rau cu benzina. Aveti idee ce se intampla ? O fi defecta partea electrica ? E posibil sa se deregleze reglajul de amestec de unul singur ? Pot aparea dereglari ale carburatorului datorita socurilor (cum ar fi mers prin gropi sau enduro) ? Ce as putea sa verific singur ? Ca pt sincronizare am nevoie de vacuumetre , pt reglajul de amestec am nevoie de sonda de gaze ... Aveti idee cine face reglaje de amestec ? O alta chestie pe care am observat-o la relanti e ca anumite explozii sunt mai slabe ca si cum s-ar gatui pe moment, apoi imediat urmatoarea explozie este mai puternica decat una normala , iar turatia creste dintr-o data cu 100-200 de ture si revine la fel de repede. La asta ma refer cand zic ca nu este constanta turatia. Cand se gatuie seamana cu asta: Diferenta e ca mie imi intrerupe mai des, iar cand isi revine dupa o intrerupere explodeaza violent. Nu stiu daca e o coincidenta , dar VTR1000f din filmulet este tot un V2. Merci. Bafta! Editat Iunie 14, 2011 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 incearca sa no mai pornesti cu soc pt ca e cald afara, o ti din gaz 20 - 30 de secunde la 2000 rpm si ii dai bice, este absolut logic si normal ca daca tu ii cresti relantiul la rece sa ajunga la 1600 rpm dupa ce se incalzeste, apoi il dai iar mai mic si tot asa iti creezi o problema desi ea nu exista, cand e foarte cald nici a mea nu porneste cu shoc, insa fara soc porneste la sfert si este abolut normal sa nu ai relantiul la 1400 in primele minute de la pornire. NU AI NICI O PROBLEMA !!! dai relantiul la cat trebe dupa ce ai incins bine motoru, maine dimineata pornesti fara soc eventual tragi un pic de gaz si o sa vezi ca o data incalzit motoru ajunge si relatiul unde trebe si asta-i tot gatuaiala asa cum o descri tu pare fi mai mult un rateu pe admisie, fa jocul la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salutare, Iar am probleme cu Transalpul. Step 1: curatat, verificat membranele vacuumatice si sincronizat carburatoarele Step 2: nu te pune sa umbli la reglajul amestecului Step 3: completeaza-ti (daca vrei) locatia la profil, sa vada transalpistii de unde esti si sa te ajute, ca sunt(em) baieti saritori Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Nu m-am confruntat cu problema sincronizarii pt ca am avut numai monocilindre, dar am citit pe forumuri ca, la bicilindre, aparat de sincronizat se manufactureaza usor: un furtun transparent conectat la ambele carburatoare si cu un lichid colorat in el. E mai complicat la motoarele cu 3, 4, 5, 6 cilindri. Un prieten cu Bandit stiu ca si-a facut un aparat de sincronizat confectionat din 4 pixuri transparente cu bilute de rulment in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Arunca bujiile cu iridiium, cine dracu ti-a zis sa pui de-alea? TA cam papa ulei, si varful ala de 1mm al lor daca se afuma un pic nu mai dau scanteie cum trebuie. In ce plaja de turatii merge Ta nu-ti trebe bujii de iridium. Socul e bun la pornit rece dimineata, atat. DAca nu porneste imediat dupa ce ai oprit.. sau dupa 10 min, deschide putin gazul cand dai la demaror, si neaparat arunca bujiile cu iridiu. Nu sunt sunt mai bune pt TA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Arunca bujiile cu iridiium, cine dracu ti-a zis sa pui de-alea? TA cam papa ulei, si varful ala de 1mm al lor daca se afuma un pic nu mai dau scanteie cum trebuie. In ce plaja de turatii merge Ta nu-ti trebe bujii de iridium. Socul e bun la pornit rece dimineata, atat. DAca nu porneste imediat dupa ce ai oprit.. sau dupa 10 min, deschide putin gazul cand dai la demaror, si neaparat arunca bujiile cu iridiu. Nu sunt sunt mai bune pt TA. Aruncă-le la mine!!! Eu am pus iridiu la africană Âşi se simte că merge mai bine. Nu exagerat... dar se simte o oarecare diferență. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vice Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Si eu am Iridium de ~ 3 ani si merg de rup. S-a simtit diferenta cand le-am inlocuit. Acum nu stiu daca sunt mai bune sau erau uzate cele vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Pai erau noi, e normal sa se simta, dar over-all, daca cumva amestecul e dereglat bujiile iridiu "simt" mult mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 de la asta si pana la a le arunca e cale lunga, si varful ala a lor nu se incarca chiar daca papa ulei cel putin nu la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 No, asa o fi, m-am bagat si eu ca musca.. Eu in patru ani nu am patit simptome de asta la Ta, si i-am dat forja de l-a luat dracu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.