Sari la conținut

Postări Recomandate

Gheza te poate ajuta, sau alt moderator, daca are timp sa intre! Acesti stimabili si inestimabili domni sunt mai mult cu vacile la pascut in acest sezon si nu prea au timp de forumeala. Fii rabdator, e o supercomunitate acolo! :drink: :friends: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motards-en-voyage.com/honda-transalp-naissance-dun-mythe

 

Care stiti franceza, bagati si cititi. Celilalti - Google Translate. Vedeti ca sunt 21 de pagini, dati "Suivant" in partea de jos a paginii.

 

Daca va mai uitati prin pagina lui, la Trail Bikes, o sa gasiti niste plimbari lungi facute cu 3 TA-uri, 1988, 1990 si 1994.

 

- Celui din 1988, la 180.000 km i s-au uzat canelurile axului de cutie;

- Cel din 1990 are 250.000 km si inca merge. A avut ambreiajul original schimbat la 200.000 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Cum se procedeaza in cazul in care un intinzator al lanturilor de distributie se blocheaza? Ce anume se blocheaza in intinzator?

 

tensioner-comp-c_big14510MR1000-01_26ad.jpg

 

Nu are cum sa se blocheze, nu inteleg la ce te referi. Intinzatorul se tot extinde treptat pe masura ce lantul se uzeaza iar tija pe care o vezi in stanga jos iese incet din corpul intinzatorului.

In poza intinzatorul e extins la maxim, tija respectiva e iesita de tot.

 

Cand se monteaza in cilindru, patina neagra - capatul din dreapta sus din poza - se sprijina in partea de jos a motorului iar partea cu tija se monteaza cu 2 suruburi in partea de sus. In momentul acela, pentru a-l putea detensiona se apasa pe tija respectiva, eventual se blocheaza cu un ac (modelele mai vechi aveau o gaurica prin care sa bagi un cui si s-o tii blocata). Daca nu il detensionezi nu il poti aseza pe pozitie, pe langa lant.

Dupa ce l-ai fixat in pozitie se elibereaza tija luand cuiul de acolo, sau cum era blocata si tija incepe sa iasa si intinzatorul face "burta" patinei intinzant lantul.

 

E destul de ciudat sistemul, principiul de functionare il intelegi abia dupa ce te joci cu el in mana un pic si incerci sa-l montezi pe pozitie. Nu pot sa-mi inchipui cate milioane de ani au studiat japonezii ca sa-l inventeze asa.. :))) :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I'm back in town .

Nu mi-am vazut vaca de aproape 4 luni , saraca e in grajd de atunci , si mai am vreo 2 saptamani pana dau jos ghipsul si sper sa o scot la pascut .

Cu ocazia asta ma gandesc la un crash bar , stie cineva la ce pret as putea gasi ? eventual daca stiti la ce pret fac cei de la heavy duties ( am trimis mail , si am primit raspuns automat ca sunt plecati pana in septembrie ) .Vreau ceva simplu cum e in pozele atasate .

P.S. am uitat de cric centrul , eventual suporti de bagaje laterale , daca este cineva care si-a montat priza , si poate sa imi explice cum ... si poate imi mai amintesc ceva ..

Numai bine .

post-14351-0-11112200-1345667867_thumb.jpg

post-14351-0-91465000-1345667873_thumb.jpg

post-14351-0-75718300-1345667874_thumb.jpg

Editat de baiatu_tony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva la TA 600 de ce chei am nevoie ca sa dau jos jugurile? Vreau sa vad rulmentii de directie.

 

Imi trebuie o tubulara pentru prima piulita de sus dar nu stiu de cat sa fie tubulara. Oare e de 24mm ?

Imi trebuie o cheie cu cioc pentru piulita de sub jugul superior.

 

Mai am nevoie de altceva?

 

Telescoapele sunt deja scoase. Va trebui sa imprumut o tubulara fiindca nu am asa mare. Pana sambata nu am motocicleta langa mine, de-asta va intreb pe voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva la TA 600 de ce chei am nevoie ca sa dau jos jugurile? Vreau sa vad rulmentii de directie.

 

Imi trebuie o tubulara pentru prima piulita de sus dar nu stiu de cat sa fie tubulara. Oare e de 24mm ?

Imi trebuie o cheie cu cioc pentru piulita de sub jugul superior.

 

Mai am nevoie de altceva?

 

Telescoapele sunt deja scoase. Va trebui sa imprumut o tubulara fiindca nu am asa mare. Pana sambata nu am motocicleta langa mine, de-asta va intreb pe voi.

 

Piulita mare care strange jugul superior este de 30mm.

 

Pentru pilutia de sub jug (cea care strnage rulmentii de jug) la mine a functionat perfect o cheie veche de bicicleta pegas - genul asta: post-44453-0-59294900-1345762530_thumb.jpg

 

Alte scule speciale nu iti trebuie, exceptand cazul in care vrei sa si schimbi rulmentii...

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

Radu este numele meu si "posed" un Transalp xl650v din 2003. E prima mea motocicleta si am luat-o dupa multe, multe pagini citite cu sfaturi... Se pare ca am facut o alegere buna... Anul acesta va fi de initiere si sper ca de la anul sa pot participa si eu pe la intalniri... Apropos.. Daca vede cine trebuie, sa-mi dea si mie un accept pe transalp.ro. Multumesc. Zile insorite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

I'm back in town .

Nu mi-am vazut vaca de aproape 4 luni , saraca e in grajd de atunci , si mai am vreo 2 saptamani pana dau jos ghipsul si sper sa o scot la pascut .

Cu ocazia asta ma gandesc la un crash bar , stie cineva la ce pret as putea gasi ? eventual daca stiti la ce pret fac cei de la heavy duties ( am trimis mail , si am primit raspuns automat ca sunt plecati pana in septembrie ) .Vreau ceva simplu cum e in pozele atasate .

P.S. am uitat de cric centrul , eventual suporti de bagaje laterale , daca este cineva care si-a montat priza , si poate sa imi explice cum ... si poate imi mai amintesc ceva ..

Numai bine .

 

baietii sau intors iti poti suna acuma si te rezolva ei cu tot ce ai nevoi crash , cric suporti de genti si genti 0726311104 Vlad hd

 

 

Crash Bar-ul Adventure, cu toate elementele, costa 120 de euro. Al II-lea model, care noi l-am numit Tour costa 70 de euro.

Portbagajele costa 70 de euro pentru Transalpul de 600 si 75 de euro pentru 650

 

link

 

 

post-47766-0-53293200-1347366898_thumb.jpg

 

 

post-47766-0-01093500-1347366861_thumb.jpg

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus transalpistilor,

 

Vreo idee pe unde as gasi o galerie de evacuare pentru un 650 cu sau fara catalizator? Nu ma intereseaza toba finala. Nu e nimeni care si-a pus galerie 'sport' sau ceva? :)

 

Am avut un alt transalp si din cauza unui accident a rezultat o dauna totala, ramanand cu epava. Am dezmembrat-o si am luat ce mai era in stare buna si ce am crezut eu ca am putut aduce (spania). Acum vreo 2 luni m-am gandit sa-mi fac un buggy, si am inceput sa pun la loc componentele.

Ce n-am adus? cadrul si galeria de evacuare pana la toba finala, dar e prea tarziu :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, anunt si aici ce am pus pe forumul transalp, poate ii e cuiva de ajutor:

 

Am de donat o baterie Varta Funstart 512 011 012 (YB12A-A - da, e cu vent-ul pe stanga cum te uiti la ea). Am luat-o acum 2 ani si jumatate. Vara asta am avut o surpriza, dupa ce a stat mobra o saptamana si ceva neatinsa m-am trezit ca nu mai vrea. Completat cu apa distilata ca era spre minim, pus pe redresor (nu suficient, ca era de imprumut). Episodul asta a fost acum vreo luna si ceva. De mers, merge, azi (19.09) am dat-o jos de pe moto, pana acum am folosit-o zilnic. N-as pleca totusi cu ea in jurul lumii. O dau in Bucuresti, ca e complicat de trimis. O mai tin cateva zile, daca n-are nimeni ce face cu ea ma duc s-o predau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stie cineva vreun transalp la dezmembrat? Ma intereseaza suportii de rezervor, suportii de ghidon, protectiile de la amortizoare

 

multumesc si drumuri bune

 

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-transalp-din-1988-478830.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, poate intereseaza pe cineva, postez ptr. un prieten. A avut accident cu Transalpul lui acum ceva vreme, si s-a hotarat sa il dea. Inainte de accident motorul era in perfecta stare de functionare. Modelul este din 1996, cel cu dublu disc fata. Impactul a fost frontal, deci partea fata e dusa, adica furca, carena fata, far si ce mai cuprinde, rezervorul a fost infundat. In rest exista cam toate piesele. Cadrul la ochi arata bine, posibil sa fie foarte putin infundat intr-o parte, se pot face poze la cerere, nu are nimic de ascuns, actele erau la zi. In principiu pentru 800 euro pleaca cu totul, daca nu vindem ce este nevoie. Ma rog, daca exista cineva care il vrea probabil se mai poate negocia ceva la pretul total. Cine este interesat rog mesaj pe PM deoarece nu prea apuc sa verific. Multumesc si asfalt uscat fara incidente.

 

O poza cum arata jucaria inainte.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...