Sari la conținut

Postări Recomandate

Un raspuns suta la suta complet! Multumesc, Vlady! Aveam nevoie de dimensiune pentru ca sambata viitoare voi schimba uleiul (sper) si voi avea nevoie de o noua saiba. Cand aveam BMW F650 mi am comandat set de saibe,originale, am dat vreo 30-40 ron pe cateva bucati(cam mult pentru niste maruntisuri). In urma unor sfaturi , la urmatorul schimb de ulei le am luat de la un banal magazin de piese auto, aceleasi maruntisuri, cu suma derizorie de 1 leu bucata.

eu am luat pt varadero un surub nou saptamana trecuta cu 24 ron , l-am luat mai mult de dragul de al schimba si pe ala si de a avea si magnet , ( si parca citisem eu prin ceva manual daca nu chiar de transalp ca este recomandat schimbarea surubului )

 

Salut, cine imi da si mie o cheie de bujii pentru XL600VT TRANSALP 1996 prefer sh de la cineva care nu o mai foloseste

 

Merci,

V

nu promit nimic , dar caut cred ca aveam doua , daca o gasesc platesti tu posta , maine te anunt :crack:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma poate ajuta vreun posesor/cunoscator la achizitionarea unui transalp xl650v. Mentionez ca sunt din Bucuresti si motorul se poate vedea tot aici. Asigur transport de la si pana la fata locului + :bier: .

:thanks:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pt posesorii de XL650 interesati mai am ramase prin garaj:

 

1. Scut touratech - 90 eu

Folosit, nelovit, pline ulei de la ungatorul de lant si de praf ca ie lene la cristi sa il curetze, - are prinderile originale si distantierele.

http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=167&pid=6825#top_display_media

 

 

2. Sa joasa honda (mai comoda decat shaua originala) - 80 euro

in stare foarte buna

http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=166&pid=6819#top_display_media

 

 

3. amortizor spate wilbers - 100eu

pt cine e curios pot pune specificatiile sau poze, putin folosit

 

4. semiaripa dreapta - noua si neagra - 40 eu

5. stop spate - 25eu

 

merci,

paul

post-18136-0-94134800-1363461673_thumb.jpg

post-18136-0-00940100-1363461688_thumb.jpg

post-18136-0-22644300-1363461710_thumb.jpg

post-18136-0-50891100-1363461730_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un raspuns suta la suta complet! Multumesc, Vlady! Aveam nevoie de dimensiune pentru ca sambata viitoare voi schimba uleiul (sper) si voi avea nevoie de o noua saiba. Cand aveam BMW F650 mi am comandat set de saibe,originale, am dat vreo 30-40 ron pe cateva bucati(cam mult pentru niste maruntisuri). In urma unor sfaturi , la urmatorul schimb de ulei le am luat de la un banal magazin de piese auto, aceleasi maruntisuri, cu suma derizorie de 1 leu bucata.

ai bagat silkolene ? ce zice motorul ?

inca ma gandesc ce ulei sa iau .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut . am si eu o mare rugaminte la voi . mi-am pierdut telefonul de curand si implicit cu el si contactele .

m-a luat la autostop un coleg transalpist (din bucuresti )si mi-a povestit despre ideea lui de a merge cu motorul pana in Maroc . traseul era planificat sa se faca cu un Opel Zafira pe gaz cu mobrele pe platforma si de acolo sa mergem pe mobre . planul s-a amanat si am inteles de la el ca ar vrea sa faca o iesire in Ucraina date fiind costurile mai reduse . acum , rugamintea mea este una destul de simpla . daca din putinele detalii ce vi le-am puteti sa identificati persoana in cauza va rog sa imi dati si mie un semn pe PM (mesaj privat) . vreau sa il contactez pe colegul transalpist si nu stiu cum sa dau de el . nu stiu cat de mult ajuta aceasta informatie dar daca imi aduc bine aminte din ce a povestit el , el era cu transalp-ul acela modificat radical la ITR 2012 , acela negru cu super suspensii si bascula de africana daca nu ma insel .

 

fac cinste cu o bere celui ce ma poate ajuta cu gasirea '' mai sus numitului ''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tensioner-comp-c_big14510MR1000-01_26ad.

 

Transalp 600, 1991, PD06: Cand se ajunge la limita de service de 6mm, piesa subtire(asigurata cu acel cui), mai poate fi apucata cu patentul?

La mine, aceasta a coborat prea mult in corpul intinzatorului si patentul nu mai prinde - asta inseamna lant distributie uzat. Cu toate astea, piesa groasa folosita pentru masurare, indica numai 3,1mm. Nu stiu ce sa mai cred....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa pe care trebuie sa o masori este cea groasa, in cazul tau 3.1mm e in limita normala, e foarte bine. Abia cand ajunge la 6mm trebuie schimbat lantul.

 

Piesa subtire nu o mai poti apuca chiar si cu un lant nou, cand montezi intinzatorul ea coboara in interiorul acestuia.

 

Iti spun asta 100% sigur!



Piesa subtire iese din intizator numai cand acesta este destins, ne-armat.. si se trage in exterior ca sa-l poti monta in motor.

In momentul in care fixezi intinzatorul in motor, piesa aceea subtire e eliberata si intra in interior!

E cat se poate de normal sa fie in interior!!

 

Ce vezi tu in poza e intinzatorul inainte de montare in motor.. odata ce piesa coboara intinzatorul se blocheaza si nu mai permite lantului sa-l impinga inapoi.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult, m-am linistit. Citisem pe un forum strain, de Hawk 650, ca piesa aia ar trebui sa stea afara cand lanturile sunt bune. Probabil ca la acele motoare intinzatoarele difera putin.

In cazul asta, nu imi dau seama de unde poate veni tacanitul de pe pistonul spate. Este un tacanit usor, ca de supapa nereglata. Se aude si la rece si la cald.

 

Am incercat:

- sa reglez supapele dupa manual

- sa las supapele fara joc

- am verificat lanturile de distributie si sunt bune

 

Am ascultat cu atentie si tacanitul se aude fix in dreptul cotului de esapament al cilindrului spate. Sunt 90% sigur ca nu e boltul pistonului fiindca ala s-ar auzi mai gros. Un forum strain de AT zice ca o garnitura de esapament refolosita, va cauza acest sunet. O sa schimb ambele garnituri dar daca nici astea nu rezolva, ce altceva poate fi?

 

Supapa de evacuare cand se aseaza pe scaun, poate produce tacanitul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

- Am o rugaminte mare, imi trebuie schema electrica a releului regulator de tensiune. Am dat de un electronist si as fi dispus sa incerc ceva insa am nevoie de schema! Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare de noob: de unde naiba reglez relantiul? Nu ar trebui să fie un furtuna cu o mica rozeta in capat? Ma uit ca vitelul la poarta noua...

partea dr la baza carburatorului o rotita cu un surub cu rozeta negra

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe partea stângă a motocicletei, ar trebui să fie ~ în dreptul buzei de jos a rezervorului, poziţionat între cilindrii şi rezervor. Se ajunge foarte uşor la el, chiar şi din şa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi! Am gasit. Alta problema ma macina acuma: am facut ieri vreo 10-15 km fara parbriz apoi inca vreo 100 km cu parbriz si diferenta e enorma, toate turbulentele insuportabile pe care le simt cand merg cu parbriz disparusera. Acuma ma gandesc care ar fi solutia, avand in vedere ca pentru inaltimea mea de 182-183 cm parbrizul stock e un dezastru, arunca tot aerul fix in casca: sa incerc unul mai inalt sau un deflector sau extensie (dar ma tem ca va inrautati situatia) sau sa tai naibii din el sa il scurtez cu vreo 10-15 cm? Aerul aruncat in piept nu ma deranjeaza. Voi ce experiente aveti pe tema asta si ce rezolvare eficienta ati gasit? Multumesc inca odata anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi! Am gasit. Alta problema ma macina acuma: am facut ieri vreo 10-15 km fara parbriz apoi inca vreo 100 km cu parbriz si diferenta e enorma, toate turbulentele insuportabile pe care le simt cand merg cu parbriz disparusera. Acuma ma gandesc care ar fi solutia, avand in vedere ca pentru inaltimea mea de 182-183 cm parbrizul stock e un dezastru, arunca tot aerul fix in casca: sa incerc unul mai inalt sau un deflector sau extensie (dar ma tem ca va inrautati situatia) sau sa tai naibii din el sa il scurtez cu vreo 10-15 cm? Aerul aruncat in piept nu ma deranjeaza. Voi ce experiente aveti pe tema asta si ce rezolvare eficienta ati gasit? Multumesc inca odata anticipat!

 

Parbrizul stock e dezastru intr-adevar, iar pt inaltimea ta cred ca va fi foarte greu de gasit un parbriz suficient de mare cat sa ai liniste (plus cu cat e mai mare, cu atat e mai solicitant pt prinderile din carena, si asa firave).

De-alungul anilor am avut/incercat tot felul de parbrize, acum am ramas la doua, unul cu ~10cm mai scurt decat stock pt vara (poza aici) si un MRA vario-touring cu deflectorul inlocuit, pt iarna. Deflectorul actual are undeva intre 15 si 20cm inaltime, si este suficient pt mine (170cm) insa la limita. Cu parbrizul de vara e acceptabil de liniste, insa cel mai liniste e tot fara parbriz...dar arata aiurea rau motoreta fara.

Parerea mea e sa incerci unul mai mic decat cel stock, dar nu te apuca direct sa il ciopartesti pe cel stock... Daca gasesti un parbriz crapat/spart la dezmembrari, dar care sa aiba partea de baza/jos intreaga, mai bine iti tai din acea baza ce iti trebuie.. sau iti faci dintr-o folie de plastic mai dura, fiind vorba de ceva foarte mic poate merge asa...ideea e sa experimentezi inainte sa tai un parbriz bun.

 

LE. daca vrei si protectie la vant si liniste, la inaltimea ta, cred ca singura solutie e parbriz mediu + dopuri in urechi. Parca era o vorba ca dopurile sunt cel mai bun parbriz :crack:

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vântul suflat direct în piept nu te deranjează ( fonic )la drumuri scurte, dar la drum lung o să te obosească fizic. Un parbriz înalt, chiar şi cu deflector ( MRA Vario ) nu te scapă de vântul din dreptul urechilor, trebuie mult experimentat până să găseşti o variantă care să-ţi fie folositoare. Un parbriz înalt + un deflector mare ( de exemplu acesta ) ar putea fi soluţia de care ai nevoie. Personal consider ( dar strica aspectul ) că ar merge încercată rigidizarea suportului de parbriz astfel încât acesta să nu mai flexeze către pilot la viteze mari, din cauza presiunii aerului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...