Sari la conținut

Postări Recomandate

Am cumparat un TA de curand si consuma cam 6%, mers cu 80-90 km/h, fara pasager, fara bagaje. Dupa parerea mea, consumul este foarte mare, ar fi trebuit sa fie 4 - 4,5 la viteza asta.

Filtru de aer, bujii, nivel carburatoare - astea i le fac usor. Ce altceva mai pot face? Jicloare noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un TA de curand si consuma cam 6%, mers cu 80-90 km/h, fara pasager, fara bagaje. Dupa parerea mea, consumul este foarte mare, ar fi trebuit sa fie 4 - 4,5 la viteza asta.

Filtru de aer, bujii, nivel carburatoare - astea i le fac usor. Ce altceva mai pot face? Jicloare noi?

daca ai facut 6% in oras e bine, da si eu dau mai tare in oras

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai facut 6% in oras e bine, da si eu dau mai tare in oras

"mers cu 80-90 km/h" crezi ca e in oras? :D

 

dani_d, vezi ca la astea se poate bloca socul sau poate sa nu inchida bine

o sincronizare a carburatoarelor nu strica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ verificare a membranelor, dacă nu-ţi este greu să le dai jos, nu tot timpul fisurile din membrane se simt în mersul neregulat a unuia dintre cilindrii.

( poţi testa membranele şi în exteriorul oraşului, unde-i dai gaz cât poate duce, de obicei cu membranele fisurate nu poate ajunge la viteză mare, peste 150km/h. )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat carburatoarele cap-coada: membrane bune, nivel bun, sincronizare, suruburi aer, absolut tot. Am verificat si etrierii, rotine se invart usor. Lantul este uns si roata centrata.

 

Cauze posibile:

 

- Bujiile au 15.000 de km dar distanta este buna si pornirea excelenta

- filtrul de aer are 12.000 de km si este putin cam murdar (o sa-l suflu)

- robinetul de benzina este pe direct, nu functioneaza actionarea vacuumatica. Nu cred ca are de-a face cu consumul marit fiindca ambele cuie pontou ale carburatoarelor inchid bine

- pistonasele de soc aratau bine, dar o sa ma uit inca o data, multumesc.

 

Am intrebat de jicloare fiindca citisem pe undeva ca unui Transalp cu 160.000 km i s-au montat jicloare noi si consumul a scazut cu jumatate de litru. Daca mai aveti ceva idei, le astept. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu lumina de la franare. Nu se aprinde cand pui frana pe fata nici cand pui pe spate. E prima data cand o scot in acest an si primul drum a fost la spalatorie. Iar cand am venit verificand luminile am vazut ca pe frana nu merge.

Ce ar putea sa fie? Sa fie switch-ul? cum imi dau seama? E normal sa nu se aprinda la amble. La aprilia cand era stricat switch-ul se aprindea una in functie de ce switch era dus fata/spate, sa fie becul? cum reusesc sa-l dau jos? nu am vazut nici un surub prin care as putea da stopul jos.

Mersi mult.

Editat de psycho25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu lumina de la franare. Nu se aprinde cand pui frana pe fata nici cand pui pe spate. E prima data cand o scot in acest an si primul drum a fost la spalatorie. Iar cand am venit verificand luminile am vazut ca pe frana nu merge.

Ce ar putea sa fie? Sa fie switch-ul? cum imi dau seama? E normal sa nu se aprinda la amble. La aprilia cand era stricat switch-ul se aprindea una in functie de ce switch era dus fata/spate, sa fie becul? cum reusesc sa-l dau jos? nu am vazut nici un surub prin care as putea da stopul jos.

Mersi mult.

posibil sa fie switch, dubios ca e pe ambele semnale, pe spate e mai usor de verificat, incearca sa tragi cu mana de arcul ala care trage de switch, daca se aprinde e ok si inseamna ca trebuie mutat mai sus switchul

pe fata poti sa scoti papuceii de la switch si sa-i conectezi manual sa vezi daca se aprinde ceva

daca nu se aprinde nimic in felul de mai sus s-ar putea sa fie o siguranta arsa

in rest partea electrica merge? pozitie, faza lunga/scurta semnalizari?

 

Recomant sa nu mai duci motorul la spalatorie.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata instalatia electrica merge in rest, pozitiile fata spate, farul, semnalizari, toate merg numai lumina pe frana nu.



Toata instalatia electrica merge in rest, pozitiile fata spate, farul, semnalizari, toate merg numai lumina pe frana nu.S

S-a rezolvat.

Am luat pe rand la verificat switch-ul fata, apoi cel spate, becul de la stop, firele si contactele si ca prim minune si-a revenit fara sa-i fac ceva. Acum se aprinde si pe fara si pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata instalatia electrica merge in rest, pozitiile fata spate, farul, semnalizari, toate merg numai lumina pe frana nu.

 

S-a rezolvat.

Am luat pe rand la verificat switch-ul fata, apoi cel spate, becul de la stop, firele si contactele si ca prim minune si-a revenit fara sa-i fac ceva. Acum se aprinde si pe fara si pe spate.

contacte bec stop oxidate :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata instalatia electrica merge in rest, pozitiile fata spate, farul, semnalizari, toate merg numai lumina pe frana nu.

 

S-a rezolvat.

Am luat pe rand la verificat switch-ul fata, apoi cel spate, becul de la stop, firele si contactele si ca prim minune si-a revenit fara sa-i fac ceva. Acum se aprinde si pe fara si pe spate.

Cele mai multe probleme pe partea electrica sunt cauzate de contacte oxidate

Se merita sa iei un spray de contacte elctrice, e vreo 35 de lei. Bagi spray de contacte peste tot. Deconectezi toate mufele si bagi spray in contactele de la cdi, de la releu de incarcare, de la releu de pornire, de la sigurante, in toate mufele care se pot deconecta, pe mufele de la releul de la semnalizare, in butonul de semnalizare (eu am cumparat TA-ul meu fara semnalizare si am rezolvat doar asa),

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va Salut. Pentru cei interesati Dezmembrez un Transalp PD 06 din 1989. Motocicleta are biela rupta in rest este intreg proprietarul a mers fara ulei si a gripat motorul cred, il vand si asa cum este pentru cine e interesat daca primesc o oferta zilele acestea daca nu probabil o sa incep sa iau piesele de pe el, motorul nu este inmatriculat este recent adus din italia, si are toate actele pregatite de inmatriculare.

O sa revin cu mai multe poze la mijlocul saptamanii viitoare si o lista cu preturile pieselor , momentan atasez o poza cu el asa intreg cum este.

 

Se poate vedea in Campia Turzii.

Pentru cei interesati putem discuta pe PM, numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Azi s-a intamplat ceva ciudat cu mobra mea. A ramas cumva fara putere. In treapta a 2-a accelerata la maxim nu depsasea 40 km/h, la fel si in treapta a 3-a nu am reusit sa depasesc 60 de km/h. Cand am ajuns la munca am dat jos bujiile. Bujia de la cilindru din fata era uda si neagra, iar cea de la cilindru din spate era doar putin neagra. Totodata se aude diferit de cum ar trebui sa se auda. Nu stiu care ar putea fi problema sa se fi dus bujiile avand in vedere ca le-am schimbat undeva prin februarie.

Ce credeti ca ar putea sa aiba?

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Azi s-a intamplat ceva ciudat cu mobra mea. A ramas cumva fara putere. In treapta a 2-a accelerata la maxim nu depsasea 40 km/h, la fel si in treapta a 3-a nu am reusit sa depasesc 60 de km/h. Cand am ajuns la munca am dat jos bujiile. Bujia de la cilindru din fata era uda si neagra, iar cea de la cilindru din spate era doar putin neagra. Totodata se aude diferit de cum ar trebui sa se auda. Nu stiu care ar putea fi problema sa se fi dus bujiile avand in vedere ca le-am schimbat undeva prin februarie.

Ce credeti ca ar putea sa aiba?

Va multumesc.

Salut, nu ma pricep asa de bine sa-mi dau seama care e problema sa te ajut dar intrebarea mea e daca ai schimbat toate 4 bujiile atunci in februarie. Se stie ca doua dintre bujii sunt accesibile doar daca dai jos rezervorul si saua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă ai modelul dinaine de 1996, cel cu 2 CDI-uri, este posibil ca unul dintre CDIuri ( din spusele tale, cel aferent cilindrului faţă ) să se fi defectat, fapt care a dus la funcţionarea motorului numai cu un singur cilindru. Atunci ai parte de vibraţii mai pronunţate, zgomot diferit şi putere ioc. Te pot ajuta dacă nu te descurci în identificarea problemei, însă spre sfârşitul săptâmânii cel mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul e din 2003. O sa incerc in dupa-masa aceasta sa ii schimb bujiile si sper sa scap de aceasta problema dubioasa.

pune mana pe cilindrii si vezi daca sunt la fel de incintati.Astfel iti dai seama daca e din CDI,bujii,etc

 

Va Salut. Pentru cei interesati Dezmembrez un Transalp PD 06 din 1989. Motocicleta are biela rupta in rest este intreg proprietarul a mers fara ulei si a gripat motorul cred, il vand si asa cum este pentru cine e interesat daca primesc o oferta zilele acestea daca nu probabil o sa incep sa iau piesele de pe el, motorul nu este inmatriculat este recent adus din italia, si are toate actele pregatite de inmatriculare.

O sa revin cu mai multe poze la mijlocul saptamanii viitoare si o lista cu preturile pieselor , momentan atasez o poza cu el asa intreg cum este.

 

Se poate vedea in Campia Turzii.

Pentru cei interesati putem discuta pe PM, numai bine!

Daca esti interesat de un motor,am eu unul de vanzare!

Editat de alex22_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune mana pe cilindrii si vezi daca sunt la fel de incintati.Astfel iti dai seama daca e din CDI,bujii,etc

 

Nu prea inteleg la ce te referi, ce inseamna "incintati". Nu e caterinca, eu chiar vreau sa inteleg la ce te referi

Pe de alta parte Transalpul din 2003 nu mai are CDI ci un modul de aprindere numit "digital transistorized with electronic advance", si comanda bobinele de inductie la ambii cilindrii (cu fire separate, desigur)

Pana la urma inclin sa cred ca e de la carburatoare, nu de la aprindere

Poti obtine mai multe informatii pe www.transalp.ro/forum/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incintati-calzi , am tras eu concluzia :)

daca un cilindru nu functioneaza galeria de evacure nu se incalzeste deoarece nu are loc aprinderea care poate se datoreaza lipsei de scanteie sau de amestec benzina/aer

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbrizul asta si o inaltime de apr. 180 cm? :) Cum se comporta?

http://www.kappamoto.ro/accesorii-moto-transalp/281-parbriz.html

cred ca al meu este modelul ala, nu sunt sigur ca asa am luat mobra, la 140-150/h nu ma deranjaza vantul dar am doar 173cm inaltime

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...