kinguh Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Cu o sfoara, sau 2 si cu putin cap gasesti o modalitate de prindere - imposibil sa nu mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salut, cine imi da o idee cu ce sa leg un topcase pe locul pasagerului? Nu am alta alternativa ieftina si rapida si am nevoie sa car lucruri pentru un drum mai lung. Topcase-ul care vreau sa-l pun acolo e un Kappa de 37L ar incapea intre mine si cel montat pe placa. Multumesc anticipat! cu sfoara e cam nesigur, dar cu o pereche de chingi (10-15 lei la Praktiker) sigur o scoti la capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 si/sau chingi, mi-am luat si eu de la carfur si isi fab treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salutare si multumesc pentru raspunsuri, am inceput sa adun piese, pe fata am luat un sahara 3 iar pe spate un tkc 80, am luat un cric central de la baietii din Cluj, HeavyDuties si am dat comanda tot la ei de crashbaruri. O sa merg la Cezar pentru o revizie generala. Vreau sa mai iau niste HandGuards, insa nu prea stiu de unde. As vrea din acelea de aluminiu sa protejeze cat mai bine in urma unei cazaturi. Va rog sa imi dati un sfat. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Handguards ieftine, sigure, care pot fi folosite împreună cu deflectorul original de vânt : http://motor-inn.ro/ro/piese-de-schimb/protectii-ghidon/tusk-aluminum-handguards-silver ( le aveam pe Africana la Nădrag ). Ai fi ieşit mai bine cu un TKC80 pe faţă şi un Sahara 3 pe spate. O să ţi se tocească repede spatele, iar faţa n-o să aibă cine ştie ce control în offroad. ( dar pentru nivelul la care eşti acum, posibil să fie suficient ). Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salutare si multumesc pentru raspunsuri, am inceput sa adun piese, pe fata am luat un sahara 3 iar pe spate un tkc 80, am luat un cric central de la baietii din Cluj, HeavyDuties si am dat comanda tot la ei de crashbaruri. O sa merg la Cezar pentru o revizie generala. Vreau sa mai iau niste HandGuards, insa nu prea stiu de unde. As vrea din acelea de aluminiu sa protejeze cat mai bine in urma unei cazaturi. Va rog sa imi dati un sfat. Multumesc mult am eu ceva.Hai pe privat. adyfikus@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Salutare băieți, am și eu o dilema. Furtunul de scurgere de la cutia filtrului de aer are în capăt, adică sub motor, un dop ceva. Pentru ce e? ideea e ca surplusul de benzina care îl da în cutia filtrului nu se scurge. Aveam putina benzina acolo. Pe lângă asta, lipit de filtrul de aer mai e un filtru mic, ala pentru ce e? Thanks, Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Desfa dopul si lasa sa curga si punel inapoi si peste 1 an fa la fel si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 acolo se aduna condensul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Am înțeles. Mersi de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Dopul este ca sa nu intre mizerie/apa in cutia filtrului de aer. Asta daca te gandesti sa mergi fara dop. Condensul ar trebui sa fie de ulei, nu de benzina. Acest condens vine prin epuratorul de gaze din carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) @Silviu2403 Handguarduri ieftine si bune comanzi direct pe Ebay: http://www.ebay.com/itm/BLUE-ALUMINIUM-BAR-28mm-22mm-HAND-GUARDS-HANDGUARDS-MOTORCYCLE-BIKE-/121084593028?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c31344384&vxp=mtr Editat Iunie 12, 2013 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 @Silviu2403 Handguarduri ieftine si bune comanzi direct pe Ebay: http://www.ebay.com/itm/BLUE-ALUMINIUM-BAR-28mm-22mm-HAND-GUARDS-HANDGUARDS-MOTORCYCLE-BIKE-/121084593028?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1c31344384&vxp=mtr Package includes: One pair of WHITE hand guards and mounting hardwares se pare ca sunt albe , asa scrie si la cele negre si la cele albastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Eu o sa comand saptamana asta o pereche albastre. Inainte o sa intreb chinezul daca sunt albe sau albastre. In acelasi anunt mai scrie: Description:Brand NewColor: Blue Editat Iunie 12, 2013 de tibirec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Dopul este ca sa nu intre mizerie/apa in cutia filtrului de aer. Asta daca te gandesti sa mergi fara dop. Condensul ar trebui sa fie de ulei, nu de benzina. Acest condens vine prin epuratorul de gaze din carter. Salut Andrei, ulei cred totuși ca era, doar ca foarte subțire. Si am crezut ca e o combinație ulei cu benzina, fiind și găurile de la carburatoare acolo. Nu m-am speriat, mi s-a părut ceva normal. Dopul este băgat prin filetare sau presare? Thanks, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Stiu ca poate s-a mai discutat pe aici, dar iau in calcul achizitionarea unui Transalp in viitorul apropiat si mi-ar prinde bine niste sfaturi sau raspunsuri de la posesori. Bine, nu sunt ferm convins daca sa fie Transalp, V-strom sau F800GS, dar cred ca F800-le iese din calcul datorita pretului ceva mai mare. Despre V-strom am discutat si voi mai discuta cu posesorii de V-strom. Stiu ca cel mai edificator ar fi un test drive cu fiecare. Asa ca vin la posesorii de transalp si-i intreb care este politica de test drive a dealerilor. Se organizeaza periodic sesiuni de test-drive sau te poti duce oricand, cu programare in prealabil ? Oricum, am sa intreb la dealeri, dar de la un dealer poti afla doar ce vrea el sa-ti spuna. Un alt lucru care ma intereseaza tine de confortul pasagerului. Actualmente am un DR650RS si pasagera nu se simte prea bine in spate. Acuza prea multe socuri. Ar fi transalpul mai prietenos ca suspensie si comfort al seii ? Si ar mai fi si ceva intrebari despre achizitie. As vrea sa cumpar una la mana a doua. Ar fi de decis intre modelul pre 2007, pe carburatoare, sau modelul post 2007, pe injectie. Daca ar fi dupa mine, as lua pe injectie, si cat mai nou, cat imi permite bugetul. Oricum, bugetul nu-l am, si oricare ar fi suma, as lua-o sub forma de credit. Pot sa ma duc pana la un maxim de 4000-4500 euro. Exista diferente constructive importante intre modelele pe injectie sau se fabrica acelasi model din 2007 incoace ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salut, Eventual da-mi un telefon (730713875) dupa 6-8 seara si povestim un pic despre cum e cu transalpul si cum e cu dl650. poate te ajuta discutia in a lua decizia. in bugetul ala poti sa iti iei si transalp si dl dotat boboc (daca ai echipament). numai bine, paul Stiu ca poate s-a mai discutat pe aici, dar iau in calcul achizitionarea unui Transalp in viitorul apropiat si mi-ar prinde bine niste sfaturi sau raspunsuri de la posesori. Bine, nu sunt ferm convins daca sa fie Transalp, V-strom sau F800GS, dar cred ca F800-le iese din calcul datorita pretului ceva mai mare. Despre V-strom am discutat si voi mai discuta cu posesorii de V-strom. Stiu ca cel mai edificator ar fi un test drive cu fiecare. Asa ca vin la posesorii de transalp si-i intreb care este politica de test drive a dealerilor. Se organizeaza periodic sesiuni de test-drive sau te poti duce oricand, cu programare in prealabil ? Oricum, am sa intreb la dealeri, dar de la un dealer poti afla doar ce vrea el sa-ti spuna. Un alt lucru care ma intereseaza tine de confortul pasagerului. Actualmente am un DR650RS si pasagera nu se simte prea bine in spate. Acuza prea multe socuri. Ar fi transalpul mai prietenos ca suspensie si comfort al seii ? Si ar mai fi si ceva intrebari despre achizitie. As vrea sa cumpar una la mana a doua. Ar fi de decis intre modelul pre 2007, pe carburatoare, sau modelul post 2007, pe injectie. Daca ar fi dupa mine, as lua pe injectie, si cat mai nou, cat imi permite bugetul. Oricum, bugetul nu-l am, si oricare ar fi suma, as lua-o sub forma de credit. Pot sa ma duc pana la un maxim de 4000-4500 euro. Exista diferente constructive importante intre modelele pe injectie sau se fabrica acelasi model din 2007 incoace ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salut, Eventual da-mi un telefon (730713875) dupa 6-8 seara si povestim un pic despre cum e cu transalpul si cum e cu dl650. poate te ajuta discutia in a lua decizia. in bugetul ala poti sa iti iei si transalp si dl dotat boboc (daca ai echipament). numai bine, paul ah - am uitat sa zic ca am postat ca fost posesor de TA650 si actual de DL650. .... ca sa nu fie interpretabil in corelatie cu anuntul de vanzare din semnatua. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ota Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare tuturor. am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993 daca stie cineva ceva , unde gasesc . Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac. Multam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Handguarduri am eu,cele originale,de transalp,albe,scris honda pe ele.La 100lei+posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare tuturor. am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993 daca stie cineva ceva , unde gasesc . Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac. Multam anticipat! ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare tuturor. am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993 daca stie cineva ceva , unde gasesc . Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac. Multam anticipat! Salut, ia o bormasina si un burghiu micut si da gaura in suruburi. Dar sa distrugi doar capul surubului. Sa nu distrugi capacul. Suruburile le inlocuiesti cu unele noi. Daca esti din Brasov, te astept la mine si iti dau si suruburi. Thanks, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Salutare tuturor. am nevoie de rezervorul de lichid de frana spate pentru transalpul meu din 1993 daca stie cineva ceva , unde gasesc . Al meu are suruburile de la capac distruse si nu mai pot sa le desfac. Multam anticipat! Surubelnita de percutie sau bormasina cu burghi mic; vezi cum am rezolvat eu aici: /index.php?/topic/696045-rezervor-frana-extragere-suruburi/ Pentru ca rezervorul e din plastic, elastic, ai grija cum tii rezervorul in timp ce proptesti bormasina in capatul surubului sa nu rupi rezervorul si sau sa nu sara bormasina sa dai gaura in tine. Nu insita foarte mult cu bormasina sa nu strici si capacul. Incerci cu o surubelnita sa coti ce a ramas din gamalia surubului dupa ce dai gaura in ea. Poti sa pui orice fel de surub doar sa se potriveasca la filet si lungime nu trebuie original. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ota Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Multam pentru idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 Stie cineva sau are cineva de vanzare un kit coplet de ambreiaj pentru Transalp din 99? L-am prajit pe al meu intr-o tura mai enduro decat trebuie + nepriceperea mea in tainele ecestui sport... nu-i nimic invatam... Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.