ivanp Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Salut, Saua merge la Buzau la Gabi. Sa o folosesti cu cel putin la fel de multa placere ca si mine! Numai bine, Paul Salut, Pt posesorii de XL650 interesati mai am ramase prin garaj: 1. Scut touratech - 90 eu Folosit, nelovit, pline ulei de la ungatorul de lant si de praf ca ie lene la cristi sa il curetze, - are prinderile originale si distantierele. http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=167&pid=6825#top_display_media 2. Sa joasa honda (mai comoda decat shaua originala) - 80 euro in stare foarte buna http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=166&pid=6819#top_display_media 3. amortizor spate wilbers - 100eu pt cine e curios pot pune specificatiile sau poze, putin folosit 4. semiaripa dreapta - noua si neagra - 40 eu 5. stop spate - 25eu merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Nu e standard, e optiune extra. Exista modele cu si modele fara. Da, au aparut din 2008, dar ca optiune. Cele cu ABS erau ceva mai scumpe. Despre CBS habar nu am. Din ce stiu nu are CBS nici un model. Cele cu ABS au si CBS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 Cele cu ABS au si CBS Multumesc frumos de raspuns. Ma gandesc sa inlocuiesc V-Strom-ul distrus intr-un accident cu cu Transalp de 700 in special datorita rotilor cu spite si CBS-ului. Stiu sigur ca cele cu ABS se pot recunoaste dupa senzorul de la roata fata pe partea stanga. Are cumva si un bec in bord? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Salut, Saua merge la Buzau la Gabi. Sa o folosesti cu cel putin la fel de multa placere ca si mine! Numai bine, Paul Multumesc, abia astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 (editat) Multumesc frumos de raspuns. Ma gandesc sa inlocuiesc V-Strom-ul distrus intr-un accident cu cu Transalp de 700 in special datorita rotilor cu spite si CBS-ului. Stiu sigur ca cele cu ABS se pot recunoaste dupa senzorul de la roata fata pe partea stanga. Are cumva si un bec in bord? DA, are martor in bord, acesta se stinga dupa punerea in miscare a motocicletei. Daca vrei sa cumperi xl700va, iti recomand sa mergi cu ea. Sunt modele la care "BAR WOBBLE" (si a mea) http://www.adventurebikerider.com/reviews/bike-reviews/discussions/review/id:360/ Spor, Editat Iulie 3, 2013 de bz90arn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 Salut Mersi de info, am citit despre asta. Se simte in mers daca nu iei mainile de pe ghidon? Amortesc sau te dor mainile la mers intins de la plin la plin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat Iulie 3, 2013 Share Postat Iulie 3, 2013 (editat) Salutare, am postat acest anunt in speranta unui sfat in privinta unei oferte cat mai bune. Ma poate ajuta cineva sa-mi rezolv aceasta problema? Multumesc. Editat Iulie 3, 2013 de Cucciolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 hola, un prieten in cluj cauta o fisa de bujie pentru un transalp din 93. e vorba de cea de pe cilindrul din spate-sus. stie cineva daca are cineva sau de unde isi poate lua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iulie 4, 2013 Share Postat Iulie 4, 2013 hola, un prieten in cluj cauta o fisa de bujie pentru un transalp din 93. e vorba de cea de pe cilindrul din spate-sus. stie cineva daca are cineva sau de unde isi poate lua? am eu daca vrei. PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 5, 2013 Share Postat Iulie 5, 2013 Salve! Vreau un filtru de aer pt. PD06 (92 a mea) sa incerc modificarea cu burete. Transalpisti din TM care ma pot ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 8, 2013 Share Postat Iulie 8, 2013 Pentru cei cu probleme la axul secundar: http://bloggis.se/Tramsvalp/85103 Daca uzura este foarte mare, se gasesc solutii pentru jocuri mai mari dar va trebui sa intrebati la o reprezentanta SKF/Loctite. Stiu ca era ceva solutie pentru echipamente industriale cu imbinari prin caneluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 Ca să nu vă mai plângeţi de consumul de ulei : în aproape 6000km am completat cu 3 litri şi acum este iar sub nivelul minim Am venit de la mare pe autostrada, i-am dat constant 140-165 toata autostrada si mi-a papat doar 450-500 ml de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 "Doar" . In 4000 de km nu mi a consumat ulei in mod sesizabil, dar in 350 de km de forja (acul mai mult in rosu) a papat aprooape jumatate de litru. In consecinta, mi am adaptat stilul de mers si rar ajung la 6000 de turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Din pacate linkul asta recomandat de voi nu mai e valabil. http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 . Alta sursa care vinde gume Vee Ruber daca stiti, va raman dator. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Din pacate linkul asta recomandat de voi nu mai e valabil. http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 . Alta sursa care vinde gume Vee Ruber daca stiti, va raman dator. Numai bine! Deci Vee rubber nu mai recomand acum dupa 5000km parcursi chiar daca acum ceva posturi am recomandat. Nu stiu daca mai merg 4000 si o sa am slickuri. O sa trec pe Michelin Anakee 3 ca am auzit ca tin un pic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snapshoot Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Salut. A venit vremea sa schimb si eu gumele ce imi recomandati sa aleg intre Michelin-Anakee, Metzeler-Tourance, Pirelli-Scorpion Trail. A comandat cineva de pe site-ul asta http://www.mynetmoto.com/ ? Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Din punctul meu de vedere cele mai reusite cauciucuri de strada sunt anakee. Nu am avut pirelli ince celalate doua le-am avut pe mobre si anakee au fost cele mai stralucite. acum folosesc heidenau k60 si imi plac, parca nu simt la fel contactul ca asfaltul ca si cu anakee dar am reusit sa zgarii scaritele , pe ud am mers f cuminte cu ambele. sa vad cum se uzeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 /index.php?/topic/699537-ajutor-alegere-motocicleta/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Consuma ulei destul de mult daca merg peste 5500 ture aproximativ 120/h, am auzit pe unu care si-a calat ta-ul de 600 ca nu a stat cu ochii pe nivel la un drum de 1500 deci poate sa fie o problema. Pana la urma nici TA-ul nu e bulet-proof. Consumul de ulei nu e specific transalp-ului, e cauzat de uzura segmentilor. La mine, posesorul anterior a segmentat-o. Eu o am de 5 ani, si nu a consumat gram de ulei in acest timp. Regimul de mers a fost, dintotdeauna, undeva pe la 100-110 km/h. Pentru ca e TA400, asta se traduce in turatii de 6500-7000. Oricum, viteza maxima atinsa, indiferent de cat am tras de acceleratie, a fost de 140 (8000 rpm). Si, la mine, zona rosie este intre 8000-9000 rpm. Deci, eu zic ca am mers destul de turat, si totusi nu s-a cunoscut nici un gram de ulei consumat in toti anii astia. A mai segmentat cineva vreun TA in Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Pana la urma nici TA-ul nu e bulet-proof. Consumul de ulei nu e specific transalp-ului, e cauzat de uzura segmentilor. La mine, posesorul anterior a segmentat-o. Eu o am de 5 ani, si nu a consumat gram de ulei in acest timp. Regimul de mers a fost, dintotdeauna, undeva pe la 100-110 km/h. Pentru ca e TA400, asta se traduce in turatii de 6500-7000. Oricum, viteza maxima atinsa, indiferent de cat am tras de acceleratie, a fost de 140 (8000 rpm). Si, la mine, zona rosie este intre 8000-9000 rpm. Deci, eu zic ca am mers destul de turat, si totusi nu s-a cunoscut nici un gram de ulei consumat in toti anii astia. A mai segmentat cineva vreun TA in Romania? O sa schimb cu 15w50 dupa aia pun problema sa fac segmentarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 A mai segmentat cineva vreun TA in Romania? Da, vezi topicul asta: http://www.transalp.ro/forum/foame-de-ulei-t448.html Poze incepand cu pag. 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 parca Belbody a ajuns sa schimbe acel motor!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Dacă te interesează segmentare TA în România, vorbeşte cu Unchiu' . E aproape de tine şi-o face ca la nenea Soichiro Honda acasă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Un alt motiv ar fii si simeringuri supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Un alt motiv ar fii si simeringuri supape. Am verificat compresia azi, cate o bujie scoasa si celelate doua fise scoase etc, Presiunea era de 7-8 bar dupa ce invartea de vreo 3 ori si ajungea la maxim 10 daca insistam mai mult cu pornirea. Am trecut la motul 15w50 momentan. daca fac setul si tot il fac la iarna daca e cazul. Editat Iulie 17, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.