Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

 

Pt posesorii de XL650 interesati mai am ramase prin garaj:

 

1. Scut touratech - 90 eu

Folosit, nelovit, pline ulei de la ungatorul de lant si de praf ca ie lene la cristi sa il curetze, - are prinderile originale si distantierele.

http://www.transalp.ro/galerie/displayimage.php?album=167&pid=6825#top_display_media

2. semiaripa dreapta - noua si neagra - 40 eu

3. stop spate - 25eu

 

merci,

paul

Salut,

Telescopul Wilbers o sa plece in Germania, saua s-a dat la Buzau acum ceva timp.

 

Stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva sa-mi imprumute un parbriz de transalp 99 original, mic, vreau sa vad care este diferenta intre cel original si cel de touring (acum pe motor). Cu cel de acum iau tot vantu in casca si este oribil la viteze mai mari de 100 km/h

Drept multumire am sa-l inapoiez polishat ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 1.84m, am vazut solutia ta, nu imi place din punct de vedere estetic (nu te supara) am mers fata parbriz si este mai ok din punct de vedere al zgomotului din casca, insa la viteze mari ma dor bratele din cauza ca trebuie sa ma tin mai tare de ghidon.

 

Are cineva 1.8m si parbriz touring + deflector? cum este la peste 110km/h?

 

multumesc

Editat de TheSaint
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă n-a început producţia, dar cu cât o avea mai multe cereri poate începe mai devreme manufacturarea : RomiC are în plan un model de deflector foarte eficient ( peste MRA ), aşa că săriţi la el cu o cerere ( de poze, preţ, disponibiltate ). :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat azi disc spate si placute noi

 

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&keyword=s1038w

 

O sa le montez diseara, singur. Aveti ceva sfaturi sau avertismente cu greseli comune care se fac in situatii de genul asta? In principiu am scule, tot ce am nevoie. O sa ma iau dupa manualul luat de pe transalp.ro

 

post-67547-0-61180600-1374590847_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nou posesor de Transalp, am o intrebare pentru cei mai vechi in bransa: la viteze intre 60-70 km/h. roata fata are un moment in care incepe sa "sara" pe asfalt, intra intr-un fel de oscilatie se misca sus-jos pina trec de 70. Mentionez ca ghidonul nu oscileaza dreapta-stanga deloc la nici o viteza. Poate sa fie din furca sau din echilibratul rotii sau pur si simplu asa fac ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Transalp PD10 ( după 1996 ) ? Cele mai noi, ale căror jenţi sunt de culoare argintie, mai au unele probleme de fabricaţie, la punctul de sudură a inelului jenţii nu este polizată suficient sudura şi cauciucul nu se aşează ca şi pe restul inelului. Dar poate fi de asemeni şi cauciucul cu probleme ( poţi încerca să-l montezi într-o altă poziţie pe jantă ).

 

De multe ori "aşa fac ele" , aşadar nu este un simptom alarmant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este PD 10, 97 jenti argintii. Cauciucul este montat corect, o sa incerc sa fac o echilibrare sa-mi ies din pareri cu toate ca la mine in oras este greu de gasit o firma care face echilibrari la jante moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ţine de echilibrare. Nu contează dacă este montat corect cauciucul, iar sfatul a fost de a-l monta într-o altă poziţie ( îl scoţi şi în întorci 90° de exemplu ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trei PD06:

- unul cu roata echilibrata si TKC80 - nu face

- unul cu roata neechilibrata si Anakee 2 - face

- unul cu roata echilibrata dar janta lovita (batatie sus-jos de 2 mm) si Tourance - face

 

Faptul ca roata "sare", nu se numeste voblaj, nu faceti confuzie.



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aşa se numeşte, dar noi nu vorbim de voblaj. Ci de o mişcare sus-jos a ghidonului, ca şi cum ai avea o gâlmă în cauciuc.

 

În cazul tău, ai verificat janta ( inelul ) să fie dreaptă, eventual şi echilibrată ? Pentru că la tine este chiar o problemă care nu se încadrează în "aşa fac ele".

 

No ce trântă ca în filme şi-a luat meşteru, aşa nici că am mai păţit, să vină mobra peste mine.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Am scris si dincolo dar se pare ca lumea nu mai e asa activa.

Am urmatoarea problema care ma cam sacaie:

Vacuta mea la achizitie avea urmatoarea configuratie la pinioane: 15/48
Pe la 5000 de ture in a 5-a aveam pe ceas un pic peste 90 la ora. Am zis ca e din cauza pinionului mare cu 1 dinte in plus. Buun...
Ieri am montat un pinion de 47 cum a iesit din fabrica. A crescut un pic viteza pe ceas, sa zic ca am in jur de 95/h indicati acuma, dar eu ma asteptam sa arate 105 cum am vazut la altele ca indica la turatia asta. Unde poate fi problema la mine? Deci e clar ca nu e de la pinioane acuma. Acul la vitezometru merge in salturi pana la 20-30 la ora dupa se linisteste si nu mai tremura deloc indiferent de viteza. Nu cade, nu merge in salturi peste 30, doar ca...zic eu, arata ceva mai putin decat normal. Rotile si anvelopele sunt stock. Sa am schimbate rapoartele in cutie? da cred ca ma gandesc deja prea departe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifică dacă indicaţia afişată pe bord este corectă, ori cu un kilometraj de bicicletă ori cu un aparat GPS ( pe GPS vei avea o diferenţa de vreo 5km/h ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Am scris si dincolo dar se pare ca lumea nu mai e asa activa.

Am urmatoarea problema care ma cam sacaie:

Vacuta mea la achizitie avea urmatoarea configuratie la pinioane: 15/48

Pe la 5000 de ture in a 5-a aveam pe ceas un pic peste 90 la ora. Am zis ca e din cauza pinionului mare cu 1 dinte in plus. Buun...

Ieri am montat un pinion de 47 cum a iesit din fabrica. A crescut un pic viteza pe ceas, sa zic ca am in jur de 95/h indicati acuma, dar eu ma asteptam sa arate 105 cum am vazut la altele ca indica la turatia asta. Unde poate fi problema la mine? Deci e clar ca nu e de la pinioane acuma. Acul la vitezometru merge in salturi pana la 20-30 la ora dupa se linisteste si nu mai tremura deloc indiferent de viteza. Nu cade, nu merge in salturi peste 30, doar ca...zic eu, arata ceva mai putin decat normal. Rotile si anvelopele sunt stock. Sa am schimbate rapoartele in cutie? da cred ca ma gandesc deja prea departe...

 

vezi sa nu fie de la cablu si melc, nu e normal sa mearga acul in salturi pana la 20-30/h

 

  • pui pe central
  • scoate roata de pe fata
  • scoate melcul de la kilometraj, il cureti si bagi multa vaselina cand il bagi la loc la final
  • desurubezi cablul din bord si verifici daca se invarte lejer, trebuie sa poti sa-l invarti cu doua degete
  • scoti cablul din camasa (iese pe partea unde se conecteaza la roata) il cureti si-l ungi si-l bagi la loc la fel cum era
  • conectezi cablul doar la melc, invarti cu doua degete din capatul celalalt si verifici ca se invarte lejer
  • asamblezi totul cum era si vezi daca mai ai probleme

 

daca tot umblii la pinioane sa le schimbi pe toate in acelasi timp ca nu e bine sa pui pinioane noi cu lant vechi din cauza uzurii si pune un pinion de 16 pentru ca peste 130/h este supraturat ta-ul de 600

 

sper ca te ajuta

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti indica corect. Am doua TA-uri cu aceleasi rapoarte si la 5.000 rot/min am intre 90 si 100 km/h, probabil 95 cum zici tu.

Unge cablul si melcul daca ai posibilitatea.

La unul din TA-uri si mie imi pulseaza usor la 20km/h. La celalalt pulseaza usor la 90 km/h. Probabil cablurile sunt pe duca. Am desfacut melcii ambelor motociclete si arata impecabil, deci nu ei cauzeaza asta.

 

Spune-mi si mie, te rog, ce consum aveai cu foaia de 48 la drum intins si mers normal. Multumesc frumos!

Editat de dani_d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul lucru, am sa verific viteza cu un GPS sau am sa merg in paralel cu un amic sa confruntam vitezometrele. Stiu ca nu e normal sa pulseze acul vitezometrului, dar daca peste 20 nu mai face nu m-am stresat prea mult, nu prea merg in oras si nu m-a deranjat. Pe http://www.ta-deti.de/ta/ spune baiatul asta ca nu trebuie uns cablul, el este acoperit cu un strat de teflon si uleiul ar distruge stratul acesta. Pinionul de 47 l-am capatat, nu l-am pus nou, stiu ca nu e prea bine sa le amesteci noi cu vechi. Iar cu pinionul de 48 la drum, mers normal pana-n 100 lua cam 5,5. La mers mai tare, in jur de 110 imi lua peste 6....sta f turata parerea mea , peste 6000 de ture imi arata in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale).

La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...