Sari la conținut

Postări Recomandate

cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale).

La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin :)

un scooter ar areduce mai mult efortul motorului si implicit si consumul lui :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti indica corect. Am doua TA-uri cu aceleasi rapoarte si la 5.000 rot/min am intre 90 si 100 km/h, probabil 95 cum zici tu.

 

Am mintit. M-am uitat aseara si la 5.000 de ture am 101-102 km/h.

Spune si ce an de fabricatie este motocicleta fiindca TA-urile au rapoarte diferite in cutie si probabil asta e cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale).

La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin :)

Scuze...ma lasa memoria, asa este cum spui. Am sa incerc sa ung cablul atunci. Vacuta mea este din 96. A amicei cu care am mers e din 97 si are la 5000 fix 105 pe ceas, iar eu am 95 :(. Inseaman ca solutia la mine ar fi un pinion mic cu 16 dinti, sa vad cat mai salvez din situatie. Mi se pare exagerat de turata

Editat de mv11b1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica nelamurire...

 

am facut un test sa vad cat "ma tine" rezerva de benzina din momentul comut robinetul pe rez, rezultatul 25 km... este ok asa? mie imi pare cam putin

 

exista posibilitatea sa "reglez" rezerva, in ideea de a o face mai mare?

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica nelamurire...

 

am facut un test sa vad cat "ma tine" rezerva de benzina din momentul comut robinetul pe rez, rezultatul 25 km... este ok asa? mie imi pare cam putin

 

exista posibilitatea sa "reglez" rezerva, in ideea de a o face mai mare?

 

multumesc

cam putin

 

ultima data mi-a intrat pe rezerva la 270km si am alimentat la 313 km 16L. rezervorul este de 18 dar eu bag benzina pana sus si intra clar mai mult de 18L Deci dupa 43 de km de mers pe rezerva mai aveam vreo 2L si ceva in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine a ajuns la rezerva la 315 km, am mai mers pana la 330 si am alimentat 17 litri.

 

se poate face ceva la robinetul de benzina, in interior, sa maresc rezerva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltimea sitei robinetului ar trebui sa fie standard. La fel si dimensiunea rezervorului. Poti masura rezerva folosind un furtun si cateva sticle de plastic curate in care sa scoti benzina. Lasi sa curga pe normal si cand ajunge la rezerva, pui in sticle separate. Rezerva ar trebui sa fie de 3,5 litri, cu motocicleta pe roti si verticala

Legat de marirea rezervei, robinetul de benzina are o sita care intra in rezervor si acolo trebuie sa faci modificarea. Nu m-am uitat niciodata atent si nu stiu daca o poti pacali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare rapida, poate sa confirme cineva ce rulmenti fata si spate se folosesc? eu am gasit 6202 fata si 6203 spate dar nu sunt 100% sigur

 

Am transalp 600 din '96 xl600v-t

 

merci!

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca al meu are 6202 / 6203. La cele cu doua discuri, roata fata foloseste tot 6203 ca si spatele.

se pare ca sunt doua 6202 pe fata, doua 6203 spate si inca unul 6204 e spate dar inca nu le-am schimbat

 

mai am nevoie de rim band de 17 si de 21 pentru roti si am gasit aici

 

http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=21&Itemid=1

 

http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=23&Itemid=1

 

http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=25&Itemid=1

 

are careva idee ce dimensiuni trebuie sa aibe benzile de janta pentru ca vad ca sunt diferite dimensiuni, marimi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve tuturor,pentru un prieten,caut o baterie de Transalp 650.Ce stiti nou sau sh,ce are,cine are,orice pont sau ajutor sunt binevenite si primite ca atare.Asteptam un semn de la binevoitori,cu inima deschisa.Ori aici,ori un pm,mie.Sa va fie drumul liber si asfaltul curat.Cu drag si multumiri anticipate,Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pune rimuri pe geata ca se desfac la prima incursiune in noroi sau la jetul de apa la spalatorie

1. motoreta nu se duce la spalatorie

2. e o diferenta intre rim band (banda interioara janta) si rim tape, toate rotile pe spite cu camera au rim band

3. eu nu imi pun rim tape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...