Sari la conținut

Postări Recomandate

nu cred sa fi fost problema de gresare ci de un plastic de rahat (are 20 k motorul ) , era totul foarte bine gresat inauntru, ma asteptam sa fie roasa dantura dar se pare ca erau rupti cei doi dinti care sunt angrenati de roata , cam despre asta era vorba :)

Salut,

 

La mine a fost la fel. S-a futut in prima iarna la 12k km. L-am inlocuit, uns cu vaselina siliconica apoi la mine a mers fara probleme 45 k km.

In cazul meu am banuit ca de la uns prost si intzepenit cand a dat de frig.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru recomandare "korben",stiam de topicul "vinzari",dar am pus o intrbare "nevinovata",la care,sincer,nici nu prea asteptam raspuns......precum e si "coltul comunistelor",inca o data merci pentru indrumare si mii de scuze,daca am "copto".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci :). Sa te bucuri de ea.

Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700?

 

Mai cu most nu stiu dar ca fiabilitate se zice a 600-le este cel mai fiabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga una doua plimbari pana vine zapada, si peste iarna vezi ce vrei sa-i faci :). Sa te bucuri de ea.

Intrebare intrebatoare, care dintre Transalpuri e mai cu mot, cel de 600, 650 sau 700?

 

Parerea mea e ca ala de 600 si cel de 650 sunt "mai cu mot". Parerea mea e ca cel de 700 e urat si roata aia pe fata mica nu te ajuta la nimic. Ce e drept are ceva mai multa putere si are injectie cea ce e super dar eu nu dau vacuta mea pe un 700.

Intre 600 si 650 eu as alege 650 pt ca o sa gasesti modele mai noi (2003-2004) pe cand la 600 ultimul produs e prin 2000, dar daca gasesti un 600 bine intretinut nu te uita la anul fabricatiei.

 

Ca si fiabilitate eu la vacuta mea cumparata acum 2 ani de la ceva italian care si-a batut joc de ea nu am schimbat decat ulei, filtre, buji si acum kit de lant. Cand am luat-o avea 29000 km si acum are la vreo 42 000 km.

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpmdv 600 , urmat de 700 ( pentru drumuri lungi e mult peste răgălia mea ), iar la coadă 650.

Am mers si cu 600 si cu 700 si cu 650.

miezu' ramane aia de 650 - nu zic de ce ca se supara lumea cu 600 sau cu 700.

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu,de putin timp,am 650 si vreau sa spun ca sunt foarte multumit de el,am facut si ceva plimbari cu el(de proba),si pe asfalt si prin paduri s trbuie sa spun ca este foarte fiabil,usor de manevrat,nu se incinge.....toate calitatile unui of-road mediu.Ce am uitat sa spun e ca nu este greu,ceea ce este o calitate,pentru motoarele de of-road.Pe asfalt merge super-bine,adica eu am mers la 140 si a mers super,fara sa fie supraturat sau alte zgomote.....,deci,per-ansamblu,parerea mea despre 650 este deosebita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu,de putin timp,am 650................ s trbuie sa spun ca este foarte fiabil,

 

FIABILITÁTE s. f. 1. capacitate de funcționare a unui aparat, a unui sistem tehnic fără defecțiuni o perioadă îndelungată de timp.

 

Poate ai vrut sa spui rezistent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi asta o să descoperi în timp, faptul că fiabilitate nu înseamnă două ture de 30km fără să se defecteze ceva ( exagerez acum ), ci zeci de mii de kilometri fără probleme.

Drumuri lungi şi plăcute să ai !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tibiche, comentariul meu nu e in directia ta doar ca mi-ai adus aminte,

daca un TA sau AT nu ajunge la 300.000 km cu mers normal + abuzuri ocazionale + intretinere neglijata, atunci e prastie de motocicleta. Pe alt topic cineva zicea ca un AT ajuns la 100.000 e fiabil. Pai 100.000 km ii face si un Renault Clio sau R GSA si astea numai fiabile nu-s :)

Din experienta zic ca un TA cu 180.000 km nu merge diferit comparat cu unul de 70.000 km

 

Am citit de un neamt cu RD04 cu 550.000 km, rupea la ulei, motorul arata ca o masina de gunoi dar omul isi continua plimbarea in jurul lumii, motocicleta mergea. Cateva saptamani prin desert fara filtru de aer, cateva zeci de km cu apa in motor, plm. Ale noastre mai au mult pana acolo si multi le vor vinde de plictiseala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tibiche, comentariul meu nu e in directia ta doar ca mi-ai adus aminte,

daca un TA sau AT nu ajunge la 300.000 km cu mers normal + abuzuri ocazionale + intretinere neglijata, atunci e prastie de motocicleta. Pe alt topic cineva zicea ca un AT ajuns la 100.000 e fiabil. Pai 100.000 km ii face si un Renault Clio sau R GSA si astea numai fiabile nu-s :)

Din experienta zic ca un TA cu 180.000 km nu merge diferit comparat cu unul de 70.000 km

 

Am citit de un neamt cu RD04 cu 550.000 km, rupea la ulei, motorul arata ca o masina de gunoi dar omul isi continua plimbarea in jurul lumii, motocicleta mergea. Cateva saptamani prin desert fara filtru de aer, cateva zeci de km cu apa in motor, plm. Ale noastre mai au mult pana acolo si multi le vor vinde de plictiseala.

Scuza-ma te rog,nu am vrut sa fiu asa de "dur".........dar,vreau sa invat cat mai multe despre acest "utilaj",fara sa fiu luat in "balon",de catre cei mai "varstnici",in ale TA.......

 

maine imi pun lant nou. Daca vrei duminica putem da o tura. Trimite nr tau de tel pe PM si te sun.

 

Imi pare rau,dar chiar azi am vazut postarea.........si oricum,azi nu aveam cum,la ce vreme e afara..........cu toate ca pe mine nu ma sperie ploaia(am avut parte de ploi,garla,cu "Ivan",de ce nu asi avea si cu TA?....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nui bai. Nici eu nu am iesit azi ca era prea urat.

 

 

Am schimbat in week end lantul + curatat si sincronizat carburatoarele. acum merge vacuta superb...era ok si inainte dar acum e chiar super. Baietii de la service mi-au verificat si presiunea in roti si era cu aproape o atmosfera mai mica cu toate ca cu 5-10 zile inainte eu cu mana mea am verificat-o intr-o benzinarie. De curiozitate am trecut dupa pe la benzinarie si am reverificat-o. Cica am 3 atmosfere acum. Ii cred pe astia de la service totusi asa ca nu am dat aerul afara. Trebuie sa imi iau o chestie deaia profi ca e clar ca sunt dereglate rau astea de le gasesti pe strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate...la ce service ai fost?......si ai grija cu presiunea in roti...eu stiu ca trebuie sa fie:2.0 b,in roti,corecteaza-ma daca gresesc.......'baietii astia de pe la PECO,nu stiu daca au mai calibrat "chestiile" alea de umflat rotile,de cand au aparut........asa ca nu e de mirare sa iti arate valori de roti de avion...... :eek:

Editat de tibiche
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost la cei din Giroc. Sunt super ok si mecanicul de acolo pe langa faptul ca se pricepe are si grija la ce face. Recomand.

 

presiunea trebuie sa fie 2 daca esti mai micut si nu mergi cu bagaje. Eu bag 2.1 ca sunt mai greu. Daca ai si bagaj si pasager e bine sa bagi 2.3-2.4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sub 80 lei,dar nici la 160 lei la cat ceri tu...si intre noi fie vorba,am gasit la 80 lei,dar nu avea pe stoc... :-L asa ca nu te...pe tine grija de robinetul meu,ca graba mare nu e..pana la anul am timp sa gasesc.iar tie,iti doresc mult succes la vanzarea pieselor la pretul cerut de tine.o zi placuta in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...