Sari la conținut

Postări Recomandate

Am preferat Transalp-ul dintr-un motiv mai mult afectiv decat logic. Dupa accident am avut si inca mai am impresia ca roata fata de la V-Strom s-a rupt fara nici un motiv intemeiat (nu am izbit mobra de nimic, s-a rupt intr-un viraj foarte brusc). Unii spun ca asa ar trebuii sa se rupa, altii ca a fost un defect de fabricatie, cert este ca nu mai vreau mobra cu roti turnate, vreau cu spite musai.

Cum am vrut de asemenea obligatoriu ABS si injectie, Transalpul asta s-a potrivit la fix. Plus ca am mai cochetat cu ideea de Transalp si inainte de a cumpara V-Stromul.

Pe hartie V-stromul iese mai bun la unele capitole - consum mai mic - 3,8-4,2 la Strom vs 4.2-4.3 la XLV, putere mai mare, cutie 6 trepte, rezervor de 22 vs de 17, cadru mai rezistent la bagaje, etc. etc. La drum diferentele acestea se c-am estompeaza cel putin la maniera mea de mers de zi cu zi, pentru ca benzinarii sunt, autostrazile nu imi plac deloc si nici nu merg in vreun tur al lumii deci nu am nevoie de un garaj dupa mine. XLV are avantajul unor frane mai bune (bonus C-ABS) si a unor suspensii de asemenea cred eu mai bune (am scapat de Clanc-ul caracteristic Strom cu care nu am reusit sa ma obisnuiesc nici cum). Cert e ca ma simt deocamdata mai bine pe Transalp, Strom-ul ma intimida usor. XL-ul mi se pare mai usor de condus, mai mica, mai usor de aplecat, imi da mai multa incredere si, dupa ce m-am uitat o zi intreaga la mobra si am zambit pe drumuri de munte, am ajuns sa apreciez in mod pozitiv chiar si felul in care arata, inclusiv farul.

Sunt cateva lucruri pe care vreau sa le mai fac la mobra, in ordinea prioritatilor - suport bagaje plus cutii (am comandat deja un set de Givi E360N), bare de protectie, ceva scut in gaura lasata de plastice si pe la filtrul de ulei (sau scut aluminiu complet), lumina lampa frana pe topcase, eliminarea catalizatorului si poate un parbriz. Dar pana la primavara e vreme. Mai am asigurare inca 2 saptamani asa ca nu pot decat sa sper vremea buna va mai tine un pic.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu nevoie de piulita de la axul rotii de pe spate daca are cineva asa ceva; xl600v '96

si eu am pierdut-o.

 

pune orice piulita gasesti. numa sa fie cu pas fin. si o saiba grover si ai rezolvat problema

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: mi-e asa de dor de botul afrikanei incat trebuie sa stiu daca se potriveste pe Transalp fara modificari majore

Protecti la vint era net superioara la AT fata de TA.

Cam asa as vrea la TA.

post-39145-0-93796500-1383221705_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

De curand am intrat si eu in randul Transalpistilor, dupa ce am mers pe rand intai pe un F650St si apoi pe un V-Strom 650.

Minunea e mai jos.

 

Felicitari!

 

Si eu am mers o singura data cu un TA700 si am ramas placut impresionat, nu se compara cu vechiul TA desi iti da oarecum acelasi feelling.

Cat despre cum arata, mie imi place. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reuşit să schimb bascula. Totul uns până la fixarea etrierului cu corpul de alu. Trebuie umpic de persuasiune cu o pilă. Ahh şi mai trebe distantier la axu roţii da 13mm. Nu am cantarit basculele dar făcând balanţa cu amândouă cea de AT e mai uşoară cu 1kg.

 

Ps: vând bascula TA cu toate dracoveniile de pe ea sau pe bucăţi. Ghidaj lanţ, protecţie cauciuc capăt bascula, intinzatoare Samd. Subvenţii şi bucsile is ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reuşit să schimb bascula. Totul uns până la fixarea etrierului cu corpul de alu. Trebuie umpic de persuasiune cu o pilă. Ahh şi mai trebe distantier la axu roţii da 13mm. Nu am cantarit basculele dar făcând balanţa cu amândouă cea de AT e mai uşoară cu 1kg.

 

Ps: vând bascula TA cu toate dracoveniile de pe ea sau pe bucăţi. Ghidaj lanţ, protecţie cauciuc capăt bascula, intinzatoare Samd. Subvenţii şi bucsile is ok.

spune-mi te rog ce ai schimbat? ce ai cumparat si de unde?

 

ma intereseaza si pe mine o astfel de schimbare. cum se simte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is multe de zis şi is pe mobil. Eu am mers pe bascula de rd03 unde nu se schimbă decât bascula şi ciclistica înălţimea mobrei rămâne neschimbată. Cu bascula de rd04/07 se schimbă povestea deoarece bascula e mai lungă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Easy way e cu bascula rd03. Trebe bascula,semilune reglat lanţ şi surubul cu cap imbus de la oase.

Cu bascula de rd04 trebe cele de mai sus plus triunghi oase, etrier complet rd04, un lanţ mai lung. Buba e că frână calcă pe 2/3din disc, şi ori faci rost de suport etrier de rd03 ori roată de afrikana pe spate. Faza cu etrieru sigur are şi altă rezolvare decât ce am găsit eu.

Bascula şi suport etrier de rd03 se găsesc f f f greu. Italia are cele mai multe, im rest eu am numărat 5în europa la anunţuri.

Bascula and co de rd04/07 sunt garla.

Userul Cstelia are bascula,oase de rd04. Nush dacă şi suport etrier. Am avut noroc că am găsit în germania bascula actuală, altfel reluăm de la Cstelia.

Modificarea ajunge lejer la peste 100e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutate, aspect, reglat lanţ mai facil. Îţi tine mintea ocupată. La modele 04/07 prin lungimea basculele cu un amprtizor mai lung/modif câştigi ground clearence

 

Modificarea asta se pretează la modelele cu tambur

 

Error Error Error

Ieri nu am verificat rafinamentul găurilor. Şi se pare că e mai lungă bascula ce o am. Ceva în practică nu a puscat cu teoria. Urmează să investigheze. Vă rog să nu luaţi de bune cele scrise mai sus. În practică se pare că bascula de rd03 nu e plug and play

 

Sau bascula ce o am e de la vreun prototip

 

Sau bascula ce o am e de la vreun prototip

 

Pics

 

post-43689-0-48379000-1383400177_thumb.jpg

 

post-43689-0-97474900-1383400394_thumb.jpgpost-43689-0-34166800-1383400459_thumb.jpgpost-43689-0-19389500-1383400523_thumb.jpgo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutate, aspect, reglat lanţ mai facil. Îţi tine mintea ocupată. La modele 04/07 prin lungimea basculele cu un amprtizor mai lung/modif câştigi ground clearence

 

Modificarea asta se pretează la modelele cu tambur

 

Error Error Error

Ieri nu am verificat rafinamentul găurilor. Şi se pare că e mai lungă bascula ce o am. Ceva în practică nu a puscat cu teoria. Urmează să investigheze. Vă rog să nu luaţi de bune cele scrise mai sus. În practică se pare că bascula de rd03 nu e plug and play

 

Sau bascula ce o am e de la vreun prototip

 

Sau bascula ce o am e de la vreun prototip

 

Pics

 

attachicon.gifIMAG1027.jpg

 

attachicon.gifIMAG1046.jpgattachicon.gifIMAG1032.jpgattachicon.gifIMAG1039.jpgo

Da ,ai bascula de Africana .care nu e la fel ca cel de TA.E mai lunga si nici kit-ul de lant pt TA nu ti se potriveste.

 

Am mai vazut TA asa modificat,dar tot ansamblul bascula roata sistem de franare era de la AT.Se pare ca asta era rostul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Şi eu am citit, văzut poze, discutat cu internauti şi informaţia era că bascula de africa twin model rd03 e plug and play şi nu necesită nici o modificare la lanţ, frane etc. Ba chiar am găsit infocul că cea de rd03 e diferită că lungime de rd04/07.

Acuma,nah.... Distracţia mea. Am să fac măsurători pe africane şi am să sharui ceva palpabil pt TA-işti

 

post-43689-0-46672500-1383492632_thumb.jpgpost-43689-0-17319000-1383492676_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare transalpisti !

 

Unde se gaseste de cumparat pentru transalp 650 un parbriz inalt de la GIVI, si daca este mai bun decat decat cele de la MRA mai ales cel cu deflectorul incorporat.

 

Astept si eu raspunsurile voastre.

 

De aici am cuparat eu, si era MRA.

http://www.kappamoto.ro/ro/208-xl-650v-transalp-00-07-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un amic cu un transalp 600 din 1995 care vrea sa-si revopseasca jentile (sablare + vopsire electrostatica), sunt corodate, au culoare aurita.

 

Asta implica demontarea cercurilor de la roti si automat centrarea lor, cunoasteti pe cineva care se pricepe la asa ceva, sa fie din bucuresti.

 

Cu respect, o zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru centrat te poti adresa oricarui atelier sau club de biciclete/ bicicliszm.

Marimea nu schimba principiile spitzatului, centratului, eliminarii hop-urilor (pe care unii le rezolva cu plumbi - rusine!)

Stiam un atelier bun pe str. de leaga p-ta Alba Iulia de Muncii. Mai exact de la tramvaie de la Dudesti venind spre centru, dreapta inainte de a ajunge la Molu' vechi (Vitan parca) adica iesi de pe linia de tramvai si in loc de stanga imediat spre giratoriu la Alba Iulia o tii tot dreapta si la vreo 50-100m pe dreapta ar trebui sa fie. De-s inexact scuze, am parasit capitala definitiv de cativa ani. Dadui un ochi la harta, cred ca Aurel Botea se numeste strada.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...