Sari la conținut

Postări Recomandate

Aha...

Am unu buretat... dar l-am lipit la capete cu adeziv puternic (din necesitate și că dăla aveam la indemână) și acu tre să fuck altul...

 

Pai si nu poti sa il speli si sa il ungi dupa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si nu poti sa il speli si sa il ungi dupa?

Eu zic ca nu merita si nu cred ca se poate spala asa in carcasa. Si eu mi-am cumparat burete special pentru filtru de la un magazin de moto. Am pus 2 randuri de burete apoi cu un pistol cu cartus de plastic le-am lipit inapoi, doar la gauri unde are sita. E ok pana acum. pret bureti 25 lei, manopera gratis :-).

post-23049-0-34948300-1399756129_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate spala extrem de simplu, lasi la inmuita in apa cu detergent si apoi dai cu presiune de apa din interior spre exterior pana l-ai clatit bine. Se usuca natural si se unge, La fel ca la K&N...

 

P.S. Sebicozaurul are RD04, filtrul fiind ca la transalpurile vechi de 600.

Editat de cstelia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi așa am făcut... dar l-am spălat cu benzină. Durează mult mai puțin ca timp. Faza e că mai vreau să-mi fac un filtru calumea . Ăsta care-l am l-am făcut la repezeală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un TA 600 (cel mai vechi) unde gasesc o baterie, prin sau pe langa Ploiesti?

 

Acum am o LP YB12A-A cu electrolitul pe la minim, veche(cu ea am luat TA-ul) si nu mai vrea sa-si faca treaba neam.

Cred ca tocmai si-a dat obstescul sfarsit pe baricade. Dimineata am pormit cu ea si dupa fo 5-6 fatzaieli prin oras de cativa Km fiecare refuza si claxonul. :crack:

Am pus contact si i-am dat branci, a pornit si m-a adus acasa. Ceea ce ma face sa cred ca incarca dar nu are in ce sa-l tina pe curent. Gresesc?

Multam anticipat!



PS La moto garantiile pe acumulatori sunt de doar 6luni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi așa am făcut... dar l-am spălat cu benzină. Durează mult mai puțin ca timp. Faza e că mai vreau să-mi fac un filtru calumea . Ăsta care-l am l-am făcut la repezeală.

 

 

de la trans-shlap nu ii bun sebi? iti trimit eu o mana de ajutor (unu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la trans-shlap nu ii bun sebi? iti trimit eu o mana de ajutor (unu)

 

E bun... dar ție tre să ți-l plătesc (că ne știm)... și nici nu-s convins că e de transaplă ăla de la tine... sigur nu e de husvarna sau de super tenereu?

Îl accept cu plata în natură! (te las să-mi mai ridici motoreta când ne mai vedem sau o rog pe Raluca să se mai urce pe tine o dată - cum preferi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva foaie spate mai mica de 47? Daca da,..., cum se comporta,etc. ceva detalii daca se poate.

Mie mi se pare ca asa cum este ea prevazuta acum (STAS FABRICA) LA 50km/h, in treapta 3 e prea turata, in treapta 4 merge la limita de putere si da sa se balbaie motorul, iar in treapta 5 e subturata, acesta fiind motivul pentru care as pune o foaie cu dinti mai putini. Astept sfaturi. Ms anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui foaie mai mica, la 50km/h in treapta 2 va fi prea turata, in treapta 3 va merge la limita de putere si va da sa se balbaie motorul, iar in treapta 4 va fi subturata,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, la TA de 600 (cred ca de asta e vorba) exista doar pinioanele astea:

 

Fata: 15, 16

Spate: 47, 49

 

Combinatia 16/47 ar fi un pric prea mult dpdv al raportului - se pierde destul de mult la cuplu, iar la plecarile de pe loc patinezi ambreiajul mai mult.

Combinatia 16/49 e un pic mai bine, nu se pierde asa mult la cuplu si merge mai relaxat in afara la viteze mari - dar trebuie lant mai lung cu 2 zale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TA600 are 15/47 iar TA650 are 15/48.

 

Aici găsiţi pinioanele disponibile pentru XL600V : http://www.jtsprockets.com/catalogue/model/436

 

Pe Transalp am avut 16/48 şi era tot pe acolo cu originalul, în materie de turaţie/viteză. Tot nu înţeleg cum e la limită în a 3-a la 50km/g, când la 4000rpm ar trebui să ai pe la 60-62km/h, iar a 3-a merge lejer de la 3000rpm până la 5000rpm, unde majoritatea schimbă în a 4-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atenţie mare, nu lungimea este totul ! ( nu asculta ce spun fetele... )

 

Dacă nu îţi cumperi un model care să fie curbată partea de sus către o poziţie verticală, vei ajunge să ai mai mult zgomot faţă de un parbriz mic.

Acesta este modelul recomandat : http://www.hamart.at/shopG/product_info.php?language=en&info=p513_windshield-mra-honda-transalp-xl-650-2000-.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel din poza era Givi si era ok. Dar acum se bucura altcineva de el (si binenteles ca nu vrea sa facem schimb) . Pe Transalpul actual am parbriz mic , si as vrea eu sa ii fabric unul mare , sau un prelungitor la cel mic. Azi am simulat cu un carton forma parbrizului inalt , prima data l-am lipit acolo doar asa in prelungire si vantul venea mai sus , dar direct spre mine , apoi i-am curbat partea de sus si vantul era dat in sus , nu direct pe mine .

post-14351-0-14727800-1400186592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui?

 

Am parbriz exact ca cel din imagine dar nu e mare sfaraiala,tot te ia pe sus curentu'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui?

 

 

Am parbriz exact ca cel din imagine dar nu e mare sfaraiala,tot te ia pe sus curentu'

 

 

Confirm cele spuse de marus. Si eu am tot acel parbriz si e un mare fis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva parbriz inalt de Transalp 650 si poate sa imi spuna lungimea lui?

Eu mi l-am inaltat singur, fara nicio cheltuiala.Am gasit la un amic un parbriz dat jos de pe o mobra. L-am primit moaca. L-am ajustat si la cald i-am facut un deflector sus apoi l-am atasat de cel original. Sunt multumit de munca mea :) Se simte diferenta.

 

Intreb si eu: cine are o astfel de pastila de prindere pentru Giwi monokey? Am pierdut una. Contra cost, bineanteles. Mersi!

post-23049-0-52527600-1400275438_thumb.jpg

post-23049-0-72748400-1400275634_thumb.jpg

post-23049-0-64476700-1400275653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi l-am inaltat singur, fara nicio cheltuiala.Am gasit la un amic un parbriz dat jos de pe o mobra. L-am primit moaca. L-am ajustat si la cald i-am facut un deflector sus apoi l-am atasat de cel original. Sunt multumit de munca mea :) Se simte diferenta.

 

Intreb si eu: cine are o astfel de pastila de prindere pentru Giwi monokey? Am pierdut una. Contra cost, bineanteles. Mersi!

Asa ceva vreau sa fac si eu . Ce ai pus intre cele 2 parbrize ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva vreau sa fac si eu . Ce ai pus intre cele 2 parbrize ?

Garnitura de cauciuc iar la suruburi la fel, saiba si garnitura de cauciuc pe plastic in ambele parti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

Am vandut vechiul motor si vreau sa trec la ceva mai mare. La inceput optam intre dominator si tenere, dar ascultand unele pareri, si calculand mai bine, am ajuns sa imi doresc un transalp, bugetul meu fiind de pana in 1200 euro.

As vrea sa fie si cat mai echipata. Kilometrii pe care i-as parcurge ar fi 70% pe asfalt, 25% pe forestiere si 5% pe carari de padure.

Optez intre urmatoarele:

http://www.tocmai.ro/honda-transalp-1989-17240846.html , doar ca e mai veche si nu are cutii laterale

http://olx.ro/oferta/honda-transalp-schimb-pe-masina-IDTEBb.html#d8dad9fd21 , doar ca nu are parbriz inalt si am 350 de km de mers pana acolo, si fata nu imi place asa mult ca la celelalte doua

http://olx.ro/oferta/honda-transalp-xl-600-v-ID1SCYb.html#d8dad9fd21, e destul de noua fata de celelalte, mai frumoasa ca design, dar nu are sidecase, trebuie schimbat kitul lant si melcul de kilometraj, si ar trebui sa-i schimb si cauciucurile, pentru ca sunt prea de asfalt.

Am auzit ca cele pana in 91 sunt fabricate in Japonia, si ar fi mai rezistente, fiabile,restul fiind made in italy. Iar cu cat sunt din an mai recent, isi pierd din manevrabilitate pe offroad, fiind mai grele si garda la sol mai joasa (comparand cea din 98 si cele din 91 si 89). Am dreptate?

Va rog spuneti-mi parerea despre cele 3 si care ar merita mai mult, avand in vedere principiile mele mai sus mentionate.

Va multumesc.

Weekend placut in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...